یکشنبه ۱۴ آذرساعت ۲۰:۳۲Dec 2021 5
جستجوی پیشرفته

جدیدترین‌های «بازی های رایانه ای»

میزان   ۲ ساعت پیش   + ۳ سایت دیگر  
خبرگزاری میزان - مرکز توسعه فرهنگ و هنر در فضای مجازی نوشت: رسانه هایی مانند روزنامه، مجله، فیلم های سینمایی، برنامه های تلویزیونی و شبکه های اجتماعی دو نوع مخاطب دارند؛ مخاطب فعال و مخاطب منفعل. سواد رسانه ای می خواهد مخاطب منفعل را به مخاطب فعال و مخاطب فعال را به مخاطب هوشمند تبدیل کند ...
ایسنا   ۹ ساعت پیش   + ۴ سایت دیگر  
توجه به سلامت جسمی و روانی سالمندان، یکی از مهم ترین وظایفی است که در سطح فردی و اجتماعی باید توسط جوامع مورد عنایت قرار گیرد. محققان کشور در همین راستا استفاده از بازی های رایانه ای را برای سالم نگه داشتن حافظه سالمندان توصیه کرده اند.
یکتا پرس   ۱۴۰۰/۰۹/۱۴ - ۰۳:۲۱   + ۲ سایت دیگر  
به گفته رئیس بنیاد ملی بازی های رایانه ای در ایران تعداد بازیکنان بازی های دیجیتال در سال دو سال پیش (1398) به 32 میلیون نفر رسیده است.
فرصت ارسال آثار به پنجمین دوره جشنواره بازیسازان مستقل ایران که با حمایت بنیاد ملی بازی های رایانه ای و همراه اول برگزار می شود تا پایان آذرماه تمدید شد. ...
ایسنا   ۱۴۰۰/۰۹/۱۳ - ۰۰:۳۶   + ۴ سایت دیگر  
یک کارشناس تولید بازی های رایانه ای می گوید: حوزه بازی به رسمیت شناخته نشده است و خانواده ها بازی را جدی نمی گیرند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۴۰۰/۰۹/۱۲ - ۱۵:۳۷   + ۲ سایت دیگر  
طبق اعلام سخنگوی دولت، سرمایه گذاری در تولید بازی های رایانه ای از منبع مالیات 10درصدی بر بازی های خارجی، اولین قدم حمایتی دولت در بودجه 1401 است.
انتخاب   ۱۴۰۰/۰۹/۱۲ - ۱۴:۰۵   + ۳۸ سایت دیگر  
بهادری جهرمی در توئیتی نوشت: رشد تولید بازی های رایانه ای ⁧ ساخت ایران ⁩ و حضور فعالانه ی جوانان ایرانی در بازارهای جهانی با کمک ⁧ دولت مردمی ⁩ شتاب می گیرد. سرمایه گذاری گسترده تر در تولید بازی های داخلی از منبع مالیات 10درصدی بر بازی های خارجی، اولین قدم حمایتی دولت در بودجه 1401 است
دانستنی آنلاین   ۱۴۰۰/۰۹/۱۲ - ۱۱:۲۰    
برچسب ها ایجاد رده بندی سنی برای بازی ها بازی های کنسول های ویدیویی خانگی باشگاه های ورزش های الکترونیک پرفروش ترین و پرمخاطب ترین بازی ها سبک های پرطرفدار بازی در ایران برچسب ها
پرسش   ۱۴۰۰/۰۹/۱۱ - ۲۲:۳۸    
صادق پژمان با اشاره به این که تعداد گِیمِرها یا بازیکنان بازی های دیجیتال در ده سال گذشته در ایران دو برابر شده گفت که تعداد گیمرهای ایرانی در سال 1398 به 32 میلیون نفر رسیده و این رقم در حال افزایش است.
برترین ها / ایسنا   ۱۴۰۰/۰۹/۱۱ - ۰۹:۰۹   + ۲۷ سایت دیگر  
ایسنا: رئیس بنیاد ملی بازی های رایانه ای می گوید: تعداد بازیکنان بازی های دیجیتال در سال 1398 به 32 میلیون نفر رسیده است. در 10 سال تعداد بازیکنان در کشور دوبرابر شده است. ...
شفقنا   ۱۴۰۰/۰۹/۰۹ - ۰۸:۱۹   + ۳ سایت دیگر  
شفقنا رسانه- جایگزین شدن سرگرمی های مجازی به جای بازی های واقعی، بسیاری از قابلیت های بچه ها را ضعیف می کند. اینکه فرزندان ما به جای خمیربازی و گِل بازی با بازی های رایانه ای مشغول اند باعث شده تا دست هایشان ضعیف شده و قادر به انجام کارهای خلاق و هنری نباشند. ...
آنا   ۱۴۰۰/۰۹/۰۸ - ۱۴:۳۰    
معاون پژوهش بنیاد ملی بازی های رایانه ای گفت: باید در سیاست های خودمان دقت بیشتری داشته باشیم از این حیث که فرآیند کسب و کار را برای جوانان تسهیل کرده و در این حوزه آموزش و سرمایه گذاری داشته باشیم.
شبکه چهار سیما   ۱۴۰۰/۰۹/۰۸ - ۱۳:۰۳   + ۳ سایت دیگر  
پنجاه ویکمین قسمت فصل هشتم چرخ به بررسی کاربردهای بازی های رایانه ای جدی اختصاص دارد. این برنامه ساعت 19 امروز، دوشنبه 8 آذر 1400 از شبکه ی چهار پخش می شود.
ناب نیوز   ۱۴۰۰/۰۹/۰۸ - ۰۸:۴۱   + ۱ سایت دیگر  
حسین باقری گفت: تیم های شرکت کننده از استان کرمان در سومین رویداد تولید محتوای بسیج موفق به کسب رتبه اول و سکو قهرمانی در دو رشته انیمیشن و نرم افزار ویژه تلفن همراه شدند. ...
ایسنا   ۱۴۰۰/۰۹/۰۷ - ۱۶:۵۷    
عینک واقعیت مجازی یکی از بهترین ابزارها برای تجربه یک دنیای جدید از بازی های رایانه ای است. با استفاده از این عینک می توانید به راحتی انواع مختلفی از بازی های واقعیت مجازی در سبک های مختلف را روی کنسول یا رایانه های شخصی نیز تجربه کنید.
پارسینه   ۱۴۰۰/۰۹/۰۷ - ۱۲:۴۸   + ۱۸ سایت دیگر  
شاید نام سرزمین هوشمند پاد به گوش شما خورده باشد یا از محصولات این سرزمین مثل اپلیکیشن پرداخت پِی پاد یا سامانه بازی های رایانه ای آنلاین پلی پاد استفاده کرده باشید. اما پاد فراتر از چند اپلیکیشن و سامانه است ...
مدیرعامل بنیاد ملی بازی های رایانه ای در مراسم اختتامیه پنجمین دوره جایزه بازی های جدی ضمن تأکید بر اهمیت و ارزش بازی های هدفمند، اظهار داشت: شعار اصلی این رویداد در پنج دوره گذشته ترویج ...
اخبار رسمی   ۱۴۰۰/۰۹/۰۶ - ۱۶:۰۱    
شنبه 00/9/06 ، (اخبار رسمی) : دسته های بازی یا همان کنترلرها در دنیای بازی های رایانه ای و کنسول از اهمیت زیادی برخوردارند. معمولا قبل از خرید هر دسته بازی چه برای کنسول PS یا ایکس باکس و یا حتی رایانه باید نکاتی را مد نظر داشته باشید.
محمدمهدی اسماعیلی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه حدود 32 میلیون بازیکن بازی های رایانه ای در کشور وجود دارد که به طور متوسط حدود 93 دقیقه در روز بازی می کنند، گفت: در ساختارهای جدید فرهنگی ...
باشگاه خبرنگاران   ۱۴۰۰/۰۹/۰۶ - ۱۲:۴۵   + ۱ سایت دیگر  
شرکت انویدیا قصد دارد با همکاری Valve فناوری DLSS را به زودی به بازی های لینوکس اضافه کند.
ایستنا   ۱۴۰۰/۰۹/۰۶ - ۱۲:۰۴    
پنجمین دوره جایزه بازی های جدی، امروز جمعه 5 آذر 1400 با اعطای جوایز به تیم های برگزیده به پایان رسید. رئیس بنیاد بازی های رایانه ای در این مراسم به ظرفیت های بزرگ صنعت بازی سازی اشاره کرد و گفت ...
آنا   ۱۴۰۰/۰۹/۰۶ - ۰۹:۲۴    
مدیرعامل بنیاد ملی بازی های رایانه ای گفت:ضرب آهنگ تحولات در عرصه بازی سازی در مقایسه با دنیا،با توجه به اقدامات مثبت صورت گرفته در کشور،همچنان کند است.
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: بسیاری از پیام های فرهنگی را می توانیم به کمک بازی های رایانه ای منتقل کنیم. همچنین در بستر این بازی ها می توانیم مواردی چون حقوق شهروندی، رفع مشکلات اجتماعی، ایجاد هویت ملی و بالا بردن انسجام اجتماعی را در جامعه دنبال کنیم.
ایکنا   ۱۴۰۰/۰۹/۰۵ - ۱۹:۳۷   + ۱۳ سایت دیگر  
بازی چلچلی از تیم چلچلی با کسب رتبه اول بخش جشنواره بازی جدی سال 1400، عنوان بازی جدی سال 1400 ، تندیس و جایزه 20 میلیون تومانی بنیاد ملی بازی های رایانه ای در این بخش را از آن خود کرد
ایرنا   ۱۴۰۰/۰۹/۰۵ - ۱۹:۲۶   + ۵ سایت دیگر  
تهران- ایرنا- وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از راه اندازی یک مرکز مستقل برای موضوع اقتصاد فرهنگ و صنایع خلاق فرهنگی در آینده ای نزدیک خبر داد و گفت: در این مرکز موضوع حمایت از بازی های رایانه ای را به صورت کاملا جدی دنبال می کنیم.
ایرنا   ۱۴۰۰/۰۹/۰۵ - ۱۳:۰۴   + ۳ سایت دیگر  
تهران- ایرنا- وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، با انتشار پیامی در حساب کاربری خود در شبکه اجتماعی توئیتر با اشاره به بازدید از نمایشگاه فضای مجازی بسیج نوشت: در دولت سیزدهم برای مدیریت در حوزه بازی های رایانه ای و پویانمایی، زمینه مشارکت مردم و حضور نوجوان و جوانان انقلابی را مهیا خواهیم کرد.
بولتن نیوز   ۱۴۰۰/۰۹/۰۴ - ۱۵:۲۰   + ۲ سایت دیگر  
شنیده شده محسن نیکخواه قمی، تهیه کننده و کارگردان بازی رایانه ای وعده الهی که با محوریت نابودی اسرائیل رونمایی شده بود، مدیرعامل بنیاد ملی بازی های رایانه ای می شود.
خبرگزاری مهر   ۱۴۰۰/۰۹/۰۴ - ۱۲:۵۴   + ۳ سایت دیگر  
سردار تقی زاده گفت: اگر معرفی قهرمانان ملی مانند حاج قاسم سلیمانی با بهره مندی از موضوعات جذاب و ابزار هنری مانند ساختن بازی انجام شود، بی تردید اثرگذاری و ماندگاری بیشتری خواهد داشت.
خبرگزاری مهر   ۱۴۰۰/۰۹/۰۳ - ۱۶:۰۰   + ۱۰ سایت دیگر  
دبیر ستاد توسعه علوم و فناوری های شناختی گفت:کانونی باهمکاری کانون پرورش فکری کودکان و بنیاد بازیهای رایانه ای تشکیل می شود که به عنوان مرجع ارزیابی کننده بازی های رایانه ای درکشور خواهدبود.
بلاغ مازندران   ۱۴۰۰/۰۹/۰۳ - ۱۵:۵۲    
سردار سلیمانی گفت: در بحث مسائل فرهنگی و ارزشی بسیج صاحب رسالت است که در این خصوص تولید آثار فاخر فرهنگی مانند تولید فیلم های سینمایی و تولید بازی های رایانه ای در دستور کار قرار دارد.
دانا   ۱۴۰۰/۰۹/۰۳ - ۱۵:۴۵   + ۱۶ سایت دیگر  
نماینده ولی فقیه در بسیج با اشاره به اینکه ساخت فیلم و بازی های رایانه ای می تواند قهرمانان کشورمان را به همه معرفی کند تصریح کرد: باید بلد باشیم هزاران حاج قاسمی را که در این کشور وجود دارند از طریق فضای مجازی معرفی کنیم.
خبرگزاری تسنیم   ۱۴۰۰/۰۹/۰۳ - ۱۴:۵۵   + ۱۸ سایت دیگر  
گروه استان ها رئیس سازمان بسیج با بیان اینکه در هفته بسیج ساخت 40 هزار مسکن ویژه محرومان را آغاز کردیم، گفت: در زمینه تولید فیلم های سینمایی و بازی های رایانه ای نیز ورود پیدا کرده ایم.
باشگاه خبرنگاران   ۱۴۰۰/۰۹/۰۲ - ۲۲:۲۰    
در یک تصادف رانندگی که توسط دوربین داخل یک ماشین ضبط شده است تصادفی به سبک بازی ها رایانه ای اتفاق می افتد.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۴۰۰/۰۹/۰۱ - ۲۱:۰۶   + ۱ سایت دیگر  
فضای مجازی در سال های اخیر رشد چشمگیری داشته و توانسته مخاطبان زیادی را در حوزه های مختلف به خود جذب کند.تعلل و کم کاری در این حوزه عواقب جبران ناپذیری را برای مردم و کشور خواهد داشت
میزان   ۱۴۰۰/۰۹/۰۱ - ۱۱:۳۰   + ۸ سایت دیگر  
خبرگزاری میزان - پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری www.leader.ir، استفتاء جدیدی در مورد حکم انجام بازی های رایانه ای منتشر کرد. بازی های رایانه ای سؤال8: آیا انجام بازی های رایانه ای جایز است؟ جواب: به طور کلی استفاده از بازی هایی که برخی از خصوصیات زیر را دارد، جایز نیست: ...
پانا   ۱۴۰۰/۰۸/۳۰ - ۰۸:۴۴   + ۱ سایت دیگر  
تهران (پانا)- مدیرعامل موسسه فرهنگی و هنری رسانه ای منادیان عنوان می کند که علی رغم حساسیت های جامعه در مسائل دینی، ساخت بازی های رایانه ای با محتوای دینی و حماسی به دلیل پژوهش های انجام شده تاکنون با واکنش منفی روبرو نبوده است ...
حوزه   ۱۴۰۰/۰۸/۲۹ - ۱۹:۵۵   + ۲ سایت دیگر  
حوزه/ مرکز هنر و رسانه معاونت مهر دفتر تبلیغات اسلامی روش شناخت و تحلیل بازی های رایانه ای را برگزار می کند.
آنا   ۱۴۰۰/۰۸/۲۹ - ۱۴:۱۷    
فعالان و کارآفرینان عرصه صنعت بازی در کشور نسبت به مسئله فرهنگ سازی از سوی دولت انتقاد داشته و بر این باورند، که متولی این امر یعنی رسانه به جای حمایت و تبلیغ از بازی های داخلی از بازی های خارجی به صورت رایگان، تبلیغ و حمایت می کند.
پلیس فتا   ۱۴۰۰/۰۸/۲۹ - ۱۰:۵۱   + ۷ سایت دیگر  
رئیس پلیس فتا استان فارس از دستگیری مرد 30 ساله شیرازی خبر داد که با فروش اکانت بازی های رایانه ای جعلی اقدام به کلاهبرداری از شهروندان می کرد. پایگاه اطلاع رسانی پلیس فتا: سرهنگ حشمت سلیمانی ...
آنا   ۱۴۰۰/۰۸/۲۷ - ۱۰:۲۸   + ۱ سایت دیگر  
مدیرعامل بنیاد ملی بازی های رایانه ای گفت: کشور تحت تأثیر تحریم های ظالمانه است و بسیاری از کشورها چنین شرایطی را تجربه نکردند. این تحریم ها مشکلاتی را پیش روی بازی سازان قرار می دهد.
آیین اختتامیه و تجلیل از آثار برتر نخستین جشنواره بازی های ویدیویی واقعیت مجازی و افزوده (AR/VR) ایران که با همکاری بنیاد ملی بازی های رایانه ای و شرکت ارتباطات سیار ایران- همراه اول شکل گرفت، بعدازظهر دیروز 25 آبان در مرکز همایش های برج میلاد برگزار شد. ...
پارسینه   ۱۴۰۰/۰۸/۲۶ - ۱۴:۰۳    
زیاده روی در استفاده از اینترنت و عوارض بد آن بسیاری از افراد هستند که در استفاده از اینترنت زیاده روی کرده و از عوارض بد آن اطلاعی ندارند. اینترنت و استفاده از آن علاوه بر آسیب های روحی و روانی مانند منزوی شدن، آسیب های فیزیکی مضری نیز با خود بهمراه دارد! ...
پایگاه خبری گسترش   ۱۴۰۰/۰۸/۲۶ - ۱۰:۳۱    
حدود 4 هزار و 300 میلیارد هزینه کرد گیمرها در صنعت بازی های دیجیتال بود. در نتیجه از بعد اقتصادی و فرهنگی باید به صورت جدی به این حوزه ورود کنیم. برای تجاری سازی بازی های رایانه ای نیازمند حمایت دغدغه مندان این حوزه هستیم.
روزنامه ابتکار   ۱۴۰۰/۰۸/۲۶ - ۰۰:۱۷   + ۶ سایت دیگر  
قائم مقام مدیرعامل همراه اول سرمایه گذاری های عظیم این اپراتور در سرویس ها و پلتفرم های دیجیتال را نشان از عزم جدی اپراتور برای تحول دیجیتال دانست. آیین اختتامیه جشنواره بازی های واقعیت مجازی و افزوده (VR-AR) که توسط بنیاد ملی بازی های رایانه ای با مشارکت همراه اول برنامه ریزی شده بود ...
پایگاه خبری گسترش   ۱۴۰۰/۰۸/۲۵ - ۱۷:۱۳    
ورود بازی های رایانه ای به بحث ارزهای دیجیتال تابع سیاست های کلی پولی و مالی باتک مرکزی است و تا به این لحظه سیاست گذاری از سوی بانک مرکزی به بنیاد ملی بازی های رایانه ای ابلاغ نشده است. منتظر تصمیم بانک مرکزی در این حوزه هستیم.
اقتصاد آنلاین / فوت وفن   ۱۴۰۰/۰۸/۲۵ - ۱۷:۲۲   + ۵۲ سایت دیگر  
قائم مقام مدیرعامل همراه اول سرمایه گذاری های عظیم این اپراتور در سرویس ها و پلتفرم های دیجیتال را نشان از عزم جدی اپراتور برای تحول دیجیتال دانست.
آنا   ۱۴۰۰/۰۸/۲۵ - ۱۶:۳۱    
مدیرعامل بنیاد ملی بازی های رایانه ای گفت: یکی از مشکلات اساسی این صنعت در کشور، مهاجرت نیروهای متخصص و نخبه است که دست این صنعت را از نظر نیروی انسانی خالی کرده است.
خبرگزاری مهر   ۱۴۰۰/۰۸/۲۵ - ۱۶:۱۳    
سیدصادق پژمان در اختتامیه نخستین جشنواره بازی های ویدئویی گفت: نیازمند حمایت اقتصادی حاکمیتی، مردم نهادی و سایر دغدغه مندان هستیم تا بتوانیم با تولیدات بسیار بازدهی مطلوبی داشته باشیم.
خبرگزاری صدا و سیما   ۱۴۰۰/۰۸/۲۵ - ۱۵:۵۵   + ۲ سایت دیگر  
دبیر نخستین جشنواره بازی های ویدیویی واقعیت مجازی گفت: در چند سال اخیر درآمد حاصل از تولید و طراحی بازی های رایانه ای در کشور چندین برابر شده است.
سینا   ۱۴۰۰/۰۸/۲۴ - ۰۲:۱۶   + ۱۱ سایت دیگر  
پژمان، مدیرعامل بنیاد ملی بازی های رایانه ای از برگزاری اختتامیه جشنواره بازی های ویدئویی واقعیت مجازی و افزوده در روز 25 آبان ماه در مرکز همایش های برج میلاد خبر داد. ...