چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۱۵:۱۹Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
جماران ۱۳۹۷/۱۱/۱۴ - ۱۸:۴۵

مسابقات ورزشی کارکنان دولت در خراسان رضوی پایان یافت

رئیس هیات انجمن های ورزشی خراسان رضوی به خبرنگار ایرنا گفت: مسابقات کارکنان ادارات این استان از 27 مهر ماه امسال در رشته های فوتسال، والیبال، بدمینتون، دارت، تنیس روی میز و طناب کشی آغاز شد. محسن قهرمانی افزود: رشته فوتسال با 25 تیم، دارت با 19 تیم و رشته های والیبال و تنیس روی میز با 10 تیم بیشترین تعداد تیم های شرکت کننده در بخش مردان بودند. وی اظهار داشت: در پایان مسابقات تیم های بانک ملی، نظام مهندسی و آتش نشانی در رشته های فوتسال، والیبال و طناب کشی مقام اول را کسب کردند. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)