سه شنبه ۰۲ تیرساعت ۱۴:۴۵Jun 2026 23
جستجوی پیشرفته
عصر ایران ۱۳۹۷/۱۱/۱۷ - ۰۰:۲۲

یک جامعه شناس: آدم ها در تهران تنهاتر شده اند

یک جامعه شناس معتقداست: یکی از تغییرات در اجتماع شهری اتمیزه شدن خانواده ها در تهران است که باعث شده آدم ها در تهران تنهاتر شوند. به گزارش ایرنا، حسین ایمانی جاجرمی جامعه شناس و عضو هیأت علمی دانشگاه تهران، در همایش خوانش اجتماعی از انقلاب اسلامی در چهل سالگی در پنل شهر و انقلاب گفت: بعد از انقلاب تحولاتی در تهران رخ داد که در سه حوزه فضای شهری، اداره شهری و اجتماع شهری، قابل بررسی است ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)