چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۰۱:۴۷Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
روزنامه جوان آنلاین ۱۳۹۸/۰۱/۱۷ - ۰۵:۴۶

پسرانم سوختند، اما سربند یا زهرا یشان سالم ماند

بعد از شهادت بچه ها آن تصادف یادم می آمد و با خود می گفتم خواست خدا این بود که در آن تصادف کشته نشویم و بچه ها در جبهه به شهادت برسند. الان چهار سالی است که همسرم به رحمت خدا رفته و من بسیار تنها شده ام. گاهی موقع خواندن نماز به یاد بچه هایم گریه می کنم، اما بعد از لحظه ای احساس می کنم آب سرد روی سرم می ریزند و آرام می شوم. حقیقتاً خداوند صبر می دهد. ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)