پنجشنبه ۰۴ تیرساعت ۰۷:۱۶Jun 2026 25
جستجوی پیشرفته
پارس فوتبال ۱۳۹۸/۰۱/۲۵ - ۱۵:۴۴

برانکو: بله، من نقشی در موفقیت پرسپولیس نداشتم!

سرمربی کروات پرسپولیس در مورد صحبت های اخیر جعفر کاشانی که حاشیه ساز هم شده بود، اظهار داشت: بله، من نقشی نداشتم. بازیکنان بودند که نقش داشتند. آنها از همه سزاوار تر بودند و آنها در کنار مردم و هواداران به قهرمانی رسیدند. ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)