پنجشنبه ۰۴ تیرساعت ۱۴:۴۰Jun 2026 25
جستجوی پیشرفته
موج ۱۳۹۸/۰۲/۰۵ - ۱۵:۱۰

برنامه برنده باش از کنداکتور شبکه سه حذف شد

برنامه برنده باش با اجرای محمدرضا گلزار که شامگاه پنجشنبه و جمعه هر هفته از شبکه سه پخش می شد، از کنداکتور برنامه های امروزِ صداوسیما حذف شد. به گزارش خبرگزاری موج، حذف برنده باش از جدول پخش برنامه های شبکه سه پس از آن صورت می گیرد که دیروز رهبر معظم انقلاب اسلامی از صداوسیما خواستند روش هایی شبیه بخت آزمایی را ترویج نکند. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)