چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۱۵:۰۴Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
جماران ۱۳۹۸/۰۲/۱۲ - ۲۰:۱۹

رقابت های تنیس روی میز قهرمانی کشور در یاسوج آغاز شد

سید محمدتقی علوی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این دوره از رقابت ها به مدت سه روز و تا 14 اردیبهشت ماه 1398 ادامه دارد. وی افزود: 66 تنیس باز پسر برتر کشور از 20 استان در این رقابت ها حضور دارند. مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: 320 تنیس باز پسر و دختر رده سنی هشت تا 11 سال در 86 تیم و به طور همزمان در قالب رقابت های قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی در شهرهای یاسوج، کرمانشاه، ساری و زنجان به مصاف یکدیگر می روند. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)