سه شنبه ۰۲ تیرساعت ۱۴:۰۶Jun 2026 23
جستجوی پیشرفته
همسو نیوز ۱۳۹۸/۰۲/۱۵ - ۰۴:۲۹

جریمه برای تاخیر در پرداخت عوارض الکترونیک آزادراه ها

به گزارش خبرگزاری همسو نیوز از فارس، از 28 اسفندماه سال 97 بود که پرداخت عوارض آزادراه ها به صورت الکترونیک و بدون توقف در چهار آزادراه تهران -قم، تهران -ساوه، کرج-قزوین و قزوین-زنجان آغاز شد. این طرح با هدف توسعه فناوری های نوین در حوزه حمل ونقل و سرعت بخشی، سهولت استفاده و ارتقای کیفیت در جهت شناسایی و وصول خودکار عوارض تردد در آزادراه های کشور آغاز شد و هم اکنون در حال اجرا است. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)