دوشنبه ۰۱ تیرساعت ۲۰:۳۵Jun 2026 22
جستجوی پیشرفته
ایمنا ۱۳۹۸/۰۲/۱۶ - ۰۰:۴۴

دایی اولین اخراجی نبود، آخری هم نیست

علی دایی پس از دیدار مقابل ذوب آهن و مصاحبه جنجالی در سالن کنفرانس ورزشگاه فولادشهر این انتظار را داشت که با واکنش شدید باشگاه سایپا روبرو و سه هفته مانده تا پایان فصل اخراج شود اما دایی تنها مربی ای نیست که به خاطر مصاحبه علیه باشگاهش اخراج شده است. ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)