دوشنبه ۰۱ تیرساعت ۱۷:۳۸Jun 2026 22
جستجوی پیشرفته
دیپلماسی ایرانی ۱۳۹۸/۰۲/۱۹ - ۰۰:۰۶

عراقچی: خروج از برجام را در دستورکار قرار داده ایم

سید عباس عراقچی با تاکید بر اینکه ایران تاکنون از برجام خارج نشده است، گفت که جمهوری اسلامی ایران خروج از این توافق بین المللی را در دستورکار قرار داده است. به گزارش ایسنا، سید عباس عراقچی، معاون سیاسی وزیر امور خارجه کشورمان در برنامه گفت وگوی ویژه خبری شبکه دوم سیما گفت که هیچ کشوری نمی تواند ایران را به خروج از برجام یا نقض این توافق متهم کند چرا که همه اقدامات ایران از جمله اقدامات اتخاذ شده امروز در قالب برجام بوده است. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)