چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۰۶:۴۴Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
اکو فارس ۱۳۹۸/۰۲/۱۹ - ۱۴:۴۱

چرا خبری از پلیس های دوچرخه سوار نیست؟

باشگاه خبرنگاران نوشت: رئیس آموزش همگانی پلیس راهور تهران بزرگ گفت: هدف از اجرای طرح پلیس دوچرخه سوار، ارتقاء فرهنگ مردم در استفاده از وسایل پاک است. سرگرد سید مسلم موسوی رئیس آموزش همگانی پلیس راهور تهران بزرگدر پاسخ به سوالی مبنی بر مشاهده نکردن پلیس دوچرخه سوار در خیابان ها، از جمله میدان ونک، اظهار کرد: غرفه پلیس دوچرخه سوار در میدان ونک، به دلیل بروز یک اتفاق موقتا بسته شد، اما برای افزایش ایمنی بیشتر کارهای غرفه در حال انجام است و به زودی مستقر می شود. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)