سه شنبه ۰۲ تیرساعت ۰۴:۱۲Jun 2026 23
جستجوی پیشرفته
ربیع ۱۳۹۸/۰۲/۲۵ - ۱۳:۰۵

خودکشی ناکام دختر پس از آزار و اذیت

به گزارش پایگاه خبری ربیع ، به نقل از جام جم ،چندی پیش پرونده ای از شعبه ششم دادگاه کیفری یک تهران مبنی بر اینکه خانم جوانی حدوداً 20 ساله توسط جوانی به نام علیرضا متولد 1371 مورد آزار و اذیت قرار گرفته است به اداره شانزدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ ارجاع شد که با حضور والدین دختر جوان در اداره شانزدهم ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)