چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۰۹:۱۳Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
خبرگزاری فارس ۱۳۹۴/۰۷/۰۵ - ۱۸:۰۸

مانور آتش نشانی در شهرک صنعتی یاسوج 3 برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، عصر امروز با همکاری دستگاه های مرتبط، مانور آتش نشانی در شهرک صنعتی یاسوج 3 برگزار شد. مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی کهگیلویه و بویراحمد در حاشیه برگزاری این مانور گفت: مانور ایمنی و آتش نشانی با مشارکت سازمان آتش نشانی، مرکز اورژانس و جمعیت هلال احمر استان برگزار شد. سهراب بنام افزود: این مانور به مناسبت هفته ایمنی و آتش نشانی و آشنایی صنعتگران و مدیران واحدهای صنعتی برگزار شد. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)

برچسب خبرهای مرتبط