سه شنبه ۰۲ تیرساعت ۰۵:۵۲Jun 2026 23
جستجوی پیشرفته
برترین ها ۱۳۹۸/۰۹/۰۱ - ۱۶:۴۳

اعترافِ گریزمان: دریبل زدن بلد نیستم

خبرگزاری ایرنا: آنتوان گریزمان در مصاحبه ای مدعی شد که وی دریبل زدن بلد نبوده و ترجیح می دهد به جای حرکت با توپ، فقط چند ضربه به آن بزند. مرد فرانسوی در جریان رویدادی تبلیغاتی توسط یک شرکت تولید لوازم ورزشی، اظهار داشت: دریبل زدن بلد نیستم؛ ترجیح می دهم فقط چند ضربه به توپ بزنم؛ دوست دارم توپ را بدون دردسر دریافت کرده و به سمت دروازه شلیک کنم. ... ... ادامه خبر

برچسب‌ها

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)