دوشنبه ۰۱ تیرساعت ۰۷:۴۴Jun 2026 22
جستجوی پیشرفته
جماران ۱۳۹۸/۰۹/۲۳ - ۱۳:۲۴

پتروشیمی در نیم فصل لیگ برتر تنیس روی میز قهرمان شد

به گزارش جی پلاس، هفته دوم رقابت های لیگ برتر مردان کشور با حضور 8 تیم از 20 تا 22 آذر در آکادمی امیر احتشام زاده تهران برگزار شد. مرحله اول این رقابت ها که با 3 دور بازی و صدر نشینی پتروشیمی بندر امام خاتمه یافته بود در ادامه با انجام 4 دور پیگیری شد. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)