دوشنبه ۰۱ تیرساعت ۱۱:۰۸Jun 2026 22
جستجوی پیشرفته
آمد خبر ۱۳۹۸/۱۲/۲۲ - ۰۴:۴۹

مظاهری: بوکس می توانست سهمیه المپیک بیشتری بگیرد

به گزارش آمد خبر (amadkhabar.ir) : مربی سابق تیم ملی بوکس ایران گفت: به بوکسورهای ایران خسته نباشید می گویم، اما حقیقت این است که می توانستیم سهمیه بیشتری برای المپیک بگیریم. علی مظاهری در گفت و گو با ایسنا، درباره کسب دو سهمیه المپیک توسط بوکسورهای ایران از رقابت های آسیایی در اردن، توضیح داد: به همه نفرات تیم خسته نباشید می گویم که خوب کار کردند. در این شرایط سخت با وجود کاستی ها به این مسابقات رفتند که سختی های خودش را داشت ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)