سه شنبه ۰۲ تیرساعت ۰۲:۳۲Jun 2026 23
جستجوی پیشرفته
عصر خودرو ۱۳۹۹/۰۲/۱۰ - ۰۸:۵۳

زیان غول های خودروسازی در ایام کرونا

عصر خودرو- بر اساس گزارش فایننشال تایمز، در صورتی که تعطیلی های ناشی از شیوع ویروس کرونا تا پایان ماه آوریل ادامه پیدا کند، خودروسازان اروپایی و آمریکایی به ترتیب 54 و 44 میلیارد پوند ضرر خواهند کرد و به طور متوسط تولیدشان افتی 2 میلیون دستگاهی خواهد داشت. ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)