سه شنبه ۰۲ تیرساعت ۱۹:۵۲Jun 2026 23
جستجوی پیشرفته
افق نیوز ۱۳۹۹/۰۲/۱۴ - ۲۲:۲۵

ربیعی: صاحبخانه ها قراردادهای اجاره را باید تا 2 ماه دیگر تمدید کنند

در ستاد ملی مقابله با کرونا تصمیم گرفته شد که قراردادهای واحدهای مسکونی اعم از رسمی و عادی در فاصله زمانی اول اسفند تا پایان اردیبهشت 99 امکان تمدید 2 ماه دیگر این قراردادها با همان شرایط قبلی فراهم شود. ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)