سه شنبه ۰۲ تیرساعت ۰۰:۵۳Jun 2026 23
جستجوی پیشرفته
هارپی ۱۳۹۹/۰۲/۱۶ - ۰۲:۳۷

جلسه آذری و نکونام در تهران برای آینده فولاد

خبرگزاری ایسنا: مدیرعامل باشگاه فولاد و جواد نکونام جلسه ای با مدیرعامل شرکت فولاد در تهران برگزار کردند. سعید آذری که روز گذشته، 15 اردیبهشت ماه برای انجام یکسری کارها به تهران سفر کرده بود، باتوجه به حضور جواد نکونام و علی محمدی (مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان) در تهران ، جلسه ای در خصوص وضعیت تیم نیز با آن ها برگزار کرد. به گزارش ایسنا، این جلسه با هدف حفظ بازیکنان خوب تیم و برنامه ریزی جامع برای آینده بهتر تیم فولاد برگزار شد. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)