چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۲۳:۲۲Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
بازتاب ۱۳۹۹/۰۲/۱۶ - ۱۵:۲۳

ابتلای چند کودک به نوعی سندروم التهابی مرتبط با کرونا

طبق گفته مقامات آمریکایی تاکنون دهها کودک در ایالت نیویورک به دلیل ابتلا به نوعی از سندروم التهابی در بیمارستان بستری هستند. مقامات بهداشتی آمریکا اعلام کردند 15 کودک از اهالی نیویورک که به ویروس کرونا مبتلا شده بودند، اکنون به علت ابتلا به یک سندروم ناشناخته در بیمارستان بستری هستند. پایگاه خبری “نیویورک تایمز” نوشت، به گفته مقامات بهداشتی آمریکا، 15 کودک 2 تا 12 ساله علائم مرتبط با بیماری کاوازاکی را نشان داده اند؛ این یک بیماری نادر در کودکان است که باعث التهاب رگ های خونی می شود. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)