چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۱۶:۲۹Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
خبرگزاری تابناک ۱۳۹۹/۰۲/۱۹ - ۱۷:۴۰

کاهش سهمیه پایه بنزین وانت بارها از 2 ماه آینده

مدیرکل دفتر حمل و نقل کالای سازمان راهداری با بیان اینکه در حال حاضر اختصاص سهمیه سوخت به وانت بارها بر اساس پیمایش و سهمیه پایه است، گفت: سهمیه بنزین پایه وانت بارها از 2 ماه آینده به صورت پله ای هر ماه 20 درصد کاهش می یابد. ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)