چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۰۸:۴۰Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
خبرگزاری اقتصادی ایران ۱۳۹۴/۰۸/۰۹ - ۱۴:۱۶

اعزام 4 رایزن بازرگانی ایران به اروپا

اکونیوز:رئیس سازمان توسعه تجارت گفت: با توجه به تحریم ها رایزنان محل کار خود را ترک کرده بودند، ولی از 18 ماه پیش تا کنون 17 رایزن اعزام شده اند و بنا است تا پایان آذر ماه 9 رایزن دیگر اعزام شوند و در اروپا نیز 4 رایزن حضور خواهند یافت. ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)