سه شنبه ۰۲ تیرساعت ۰۶:۳۲Jun 2026 23
جستجوی پیشرفته
پارسینه ۱۳۹۹/۰۴/۰۱ - ۱۸:۱۱

نخستین روزِ بازگشایی سینماها چگونه گذشت؟

سینما آزادی به عنوان یکی از پردیس های سینمایی پرمخاطب در مرکز تهران فعالیتی در روز اول باز شدن سینماها نداشته و پیگیری ها نشان می دهد این اتفاق بیشتر ناشی از مسائل فنی است، چرا که نسخه DCP جدید بعضی فیلم ها اصلا آماده نشده یا بعضی دیگر به دلیل این که قبلا اکران آنلاین شده یا هنوز در حال اکران آنلاین هستند، اصلا امکان نمایش در سینماها را ندارند. بر همین اساس، مدیران بعضی از این سینماها می گویند با یک یا دو فیلم که قبلا هم مخاطب نداشتند چرا باید سالن های خود را باز می کردند؟! ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)