سه شنبه ۰۲ تیرساعت ۱۶:۳۰Jun 2026 23
جستجوی پیشرفته

برگزاری گردهمایی روسای روابط عمومی های مناطق 37 گانه در ستاد شرکت ملی پخش

با هدف ایجاد وحدت رویه و هماهنگی در اجرای برنامه ها، روسای روابط عمومی های مناطق 37 در سالن اجتماعات ستاد شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی گردهم آمدند. به گزارش روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران، در این گردهمایی که معاون مدیر عامل نیز حضور داشت طی سخنانی ضمن قدردانی از روابط عمومی ستاد به خاطر برگزاری گردهمایی، تعمق روسای روابط عمومی ها بر روی سوالاتی که مطرح کرد را خواستار شد. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)