چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۱۲:۵۹Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
ایسنا ۱۳۹۴/۰۸/۲۰ - ۱۸:۱۰

اقدام جمهوری آذربایجان به خاطر کم کاری ایرانی هاست

مدیرکل مرکز هنرهای تجسمی وزارت ارشاد با بیان اینکه هر جایی که شاهنامه چاپ و ثبت شود دلیل بر واگذاری مالکیت معنوی آن نیست، گفت: باید قدر هنر و ادبیات مان را بدانیم تا از این قبیل اتفاقات نیفتد. مجید ملانوروزی طی بازدید از غرفه ایسنا در بیست ویکمین نمایشگاه مطبوعات درباره ی انتشار کتابی که در آن، نگارگری های ایرانی به نام جمهوری آذربایجان معرفی شده و توزیع آن در اکسپوی 2015 میلان اظهار کرد: مشترکات فرهنگی ما با کشورهای جمهوری آذربایجان، ترکیه، هند و پاکستان بسیار زیاد است ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)