چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۱۴:۴۸Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
بازتاب ۱۳۹۹/۰۸/۲۰ - ۱۱:۲۳

تهران باید قرنطینه شود/ چه مصلحتی بالاتر از جان مردم است؟

نماینده مجمع نمایندگان تهران در ستاد کرونا تاکید کرد: عدم قرنطینه تهران منجر به فوت چندین هزاران نفر از هموطنان خواهد شد. اقبال شاکری در صفحه شخصی خود در اینستاگرام نوشت: عدم قرنطینه تهران باعث فوت چندین هزاران نفر از هموطنان می شود. شاید بتوان در طولانی مدت بدون تعطیلی شرایط را کنترل کرد ولی به چه قیمتی؛ به قیمت جان مردم؟ فوت چندین هزار نفر پیش بینی خارق العاده ای نمی خواهد یک بچه هم با ضرب و تقسیم ساده می تواند بگوید. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)