تهران باید قرنطینه شود/ چه مصلحتی بالاتر از جان مردم است؟
سایر منابع:
سایر خبرها
مقاومت عجیب در برابر تعطیل کردن تهران
گویند باید تهران را دست کم دو هفته تعطیل کرد، برخی فراتر از این می گویند باید پایتخت را قرنطینه کرد. اقبال شاکری نماینده مجلس در این باره نوشت: عدم قرنطینه تهران باعث فوت چندین هزاران نفر از هموطنان می شود. شاید بتوان در طولانی مدت بدون تعطیلی شرایط را کنترل کرد، ولی به چه قیمتی؛ به قیمت جان مردم؟ او افزود: "چه مصلحتی بالاتر از جان مردم است. هیچ دلیلی در این مورد قابل قبول
7.5 درصد ایرانیان به درجاتی از کرونا مبتلا شده اند
هشت ساله دفاع مقدس 250 هزار نفر به شهادت رسیدند به عبارتی به طور متوسط سالی حدود 30 هزار نفر جان خود را از دست دادند، در صورتی که ما در هشت ماه ابتلا به کرونا بیش از 38 هزار نفر از هموطنان از دست دادیم. وی به مرگ های روزهای اخیر ناشی از کرونا اشاره کرد و گفت: در چند روز اخیر شاهد از دست دادن بیش از 400 نفر از هموطنان خود هستیم که ادامه این روند بسیار نگران کننده است. سیما سادات لاری
فوت 453 بیمار کرونایی دیگر و شناسایی 10 هزار و 339 مورد ابتلای جدید
به گزارش وبدا، سیما سادات لاری دیروز گفت: از 19 تا 20 آبان ماه و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، 10 هزار و 339 بیمار جدید مبتلا به کووید19 در کشور شناسایی شد که سه هزار و 88 نفر از آنها بستری شدند. لاری با بیان اینکه مجموع بیماران کووید19 در کشور به 703 هزار و 288 نفر رسید، افزود: متاسفانه در طول این مدت 453 بیمار کووید19 جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به 39 هزار و 202
وزیر بهداشت: تعطیل کنید، دولت: نه!/ محرز: هزینه قرنطینه از هزینه های درمان کمتر است
بی توجه هستند؛ ماسک نمی زنند یا در این روزهای سخت کرونا یی به سفر می روند، در چنین شرایطی باید هم شاهد مرگ روزانه بیش از 450 نفر از هموطنان مان باشیم. گفتنی است برخی از اعضای ستاد ملی مبارزه با کرونا گیج و سردرگمند و قادر به درک این مسئله نیستند که چرا با تعطیلی تهران مخالفت می شود. مینو محرز ازجمله همان هاست و عواقب این عدم تعطیلی را غیرقابل جبران می داند و در گفت وگو با
تعطیلی نه، تهران به طور کامل قرنطینه شود
به گزارش خبرگزاری تهران پرس: اقبال شاکری، نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی و نماینده مجمع نمایندگان تهران در ستاد ملی مقابله با کرونا در صفحه شخصی خود در اینستاگرام درباره هجوم کرونا به پایتخت نوشت: عدم قرنطینه تهران باعث فوت چندین هزاران نفر از هموطنان می شود. شاید بتوان در طولانی مدت بدون تعطیلی شرایط را کنترل کرد ولی به چه قیمتی؛ به قیمت جان مردم؟ فوت چندین هزار نفر پیش بینی خارق العاده ای
طرح سه فرویتی مجلس برای تعطیلات دوهفته ای
به گزارش گروه دریافت خبر قلمنا به نقل از خانه ملت، احمد نادری به وضعیت بحرانی شیوع ویروس کرونا در استان تهران اشاره کرد و گفت: متأسفانه این روزها در اثر بی تدبیری های دولت در مقابله با کرونا شاهد فوت روزانه بیش از 400 نفر از هموطنان هستیم. ما معتقدیم محدودیت های کرونایی باید به صورت جدی اعمال شود اما دولت و شخص آقای رئیس جمهور در این خصوص مقاومت کرده و مانع اجرایی شدن محدودیت ها می شود.
پربازدیدترین اخبار سیاسی 20 آبان ایسنا
؟ اظهارات نماینده مجمع نمایندگان تهران در ستاد کرونا در رابطه با اهمیت قرنطینه از دیگر اخبار مورد توجه مخاطبان بود. اقبال شاکری در صفحه شخصی خود در اینستاگرام نوشت: عدم قرنطینه تهران باعث فوت چندین هزاران نفر از هموطنان می شود. شاید بتوان در طولانی مدت بدون تعطیلی شرایط را کنترل کرد ولی به چه قیمتی؛ به قیمت جان مردم؟ کرونا مهمترین مساله دولت است علی
تعطیلی نه؛ تهران به طور کامل قرنطینه شود
در ستاد کرونا در واکنش اختصاص همه بودجه ارزی کرونا و پایان بودجه برای مقابله با این بیماری گفت: آماری که درباره آن نداده اند. خب، دوباره تخصیص بدهند. شاکری گفت: فکر می کنید هزینه بیماری و فوت کرونا کم است؟! و آیا آن را برآورد کرده اند؟ خسارت مردم و کادر درمان را چه کسی می دهد؛ خانواده هایی که لطمه می خورند و زندگی شان از هم پاشیده می شود؟ اینها سرمایه های ما هستند. پیشگیری از بیماری خیلی راحت تر و
ستاد ملی کرونا پاسخ دهد؛ آیا با این طرح های ناقص و مبهم کرونای افسارگسیخته مهار خواهد شد؟
شد و اگر همین امروز هم اقدامی نشود بازهم آمار بالاتر می رود. جدول زیر نشان می دهد که فقط در همین دو هفته اخیر بر اساس آمارهای رسمی 5 هزار و 903 نفر جان خود را بر اثر کرونا از دست دادند و مجموع قربانیان این بیماری در کشور به آستانه 40 هزار نفر رسید. این درحالی است که در چهارمین ماه شیوع کرونا در ایران، تعداد فوتی های روزانه در پنجم خرداد ماه به 34 نفر رسید و این روز به عنوان
کرونا جان 453 نفر دیگر را در ایران گرفت
به گزارش راه امروز به نقل از ایرنا، سیما سادات لاری روز سه شنبه درباره آخرین آمار مبتلایان قطعی به ویروس کرونا در کشور و موارد فوت ناشی از این ویروس افزود: در 24 ساعت گذشته تا ظهر امروز (20 آبان 1399) و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، 10 هزار و 339 بیمار جدید مبتلا به کووید19 در کشور شناسایی شد و سه هزار و 88 نفر بستری شدند. با این حساب، مجموع بیماران کووید19 در کشور به 703 هزار و 288 نفر رسید.
462 فوتی و 11780 ابتلای جدید کرونا در کشور
: متاسفانه امروز هم شاهد ثبت رکورد تازه ای در تعداد موارد فوت هموطنان عزیز کشورمان در اثر ابتلای به بیماری کرونا بودیم. وی افزود: همانطور که شاهد هستید تعداد موارد بستری روزانه کشور در روزهای اخیر به بالاترین میزان خود از زمان شیوع بیماری رسیده است که این موضوع می تواند به عنوان زنگ خطری جدی برای مردم و سیاست گذاران ما قلمداد شود. لاری تاکید کرد: مطمئنا تا زمانی که بستری های ما
تاب آوری/ ما و سوگواری ما
سید طه یحیوی- روانپزشک امروز جامعه ما سوگوار است. تا کنون هزاران نفر در اثر کووید- 19در ایران درگذشته اند. سوگواری یک وضعیت ضروری و طبیعی برای انسان است. سوگواری به روان انسان کمک می کند تا با اوضاع جدید کنار بیاید و احساسات فروخورده را حل و فصل کند و از این رهیافت برای زندگی آماده شود. ولی در شرایط ما، سوگ هایی تجربه می شود که متفاوت و پیچیده است و در نتیجه ممکن است مدت ها باقی
جان مردم بازیچه نیست
شفاآنلاین سلامت برای حفظ جان مردم یک جو غیرت به خرج دهید. این روزها برای اولین بار تمام افراد جامعه به همراه مسوولان یکصدا تعطیلی 14 روزه تهران را فریاد می زنند اما گوش شنوایی برای آنها پیدا نمی شود. این در حالی است که امروزه آمار مبتلایان به بیش از 10 هزار نفر رسیده و در پی آن منجر به افزایش تعداد فوتی ها در شبانه روز می شود. البته طبق پیش بینی ها اگر به همین منوال پیش رود در آینده نه چندان دور
سخنگوی قوه قضائیه: شکایتی در رابطه با توهین به رئیس جمهور نداشتیم
خرگزاری مهر: غلامحسین اسماعیلی در نشست خبری با خبرنگاران با ابراز تاسف از فوت تعدادی از هموطنان بر اثر بیماری کرونا گفت: کادر پزشکی و درمانی کشور با تلاش و مجاهدت های شبانه روزی خود امر خدمت رسانی به مبتلایان به بیماری کرونا را با از جان گذشتگی خودشان انجام می دهند که از آنها تشکر می کنم. وی افزود: ضایعه فوت هر ایرانی و مسلمان ضایعه ای سنگین و غیر قابل جبران است و در ازای آن مسئولیت
دولت با تعطیلی تهران موافقت نکند طرح دوفوریتی ارائه خواهیم کرد
احمد نادری به وضعیت بحرانی شیوع ویروس کرونا در استان تهران اشاره کرد و گفت: متاسفانه این روزها در اثر بی تدبیری های دولت در مقابله با کرونا شاهد فوت روزانه بیش از 400 نفر از هموطنان هستیم. ما معتقدیم محدودیت های کرونایی باید به صورت جدی اعمال شود اما دولت و شخص آقای رئیس جمهور در این خصوص مقاومت کرده و مانع اجرایی شدن محدودیت ها می شود. نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و
جزییات محدودیت کرونایی جدید در تهران بزرگ
به گزارش تیتربرتر ؛ کرونا همچنان در کشورمان رو به صعود است و هر روز جان تعداد زیادی از هموطنان مان را می گیرد. در تهران نیز آمار های بستری و فوتی ناشی از کرونا در حال نزدیک شدن به متوسط کشوری است. روند ابتلا به کرونا در کشور همچنان صعودی است و متاسفانه طی هفته گذشته هر روز شاهد مرگ و میر های 300 و 400 تایی ناشی از بیماری کووید 19 بوده ایم. تهران نیز در وضعیت فوق قرمز کرونایی
کرونا جان 458 نفر دیگر را در ایران گرفت
سیما سادات لاری روز دوشنبه درباره آخرین آمار مبتلایان قطعی ویروس کرونا در کشور و موارد فوت ناشی از ابتلا به کووید 19 بیان کرد: از دیروز تا امروز 19 آبان 1399 و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، 10 هزار و 463 بیمار جدید مبتلا به کووید19 در کشور شناسایی شد که سه هزار و 574 نفر از آنها بستری شدند. با این حساب، مجموع بیماران کووید19 در کشور به 692 هزار و 949 نفر رسید. وی ادامه داد: متاسفانه در
جدیدترین آمار کرونا در ایران/ فوت 458 نفر در طول 24 ساعت گذشته
100 هزار نفر جمعیت و همچنین بروز هفتگی موارد مرگ و میر ناشی از کرونا حدود 70 نفر به ازای هر یک میلیون نفر جمعیت گزارش شده که میزان بروز در هر دو شاخص یاد شده با اختلاف قابل توجهی بالاتر از میانگین کشوری است. *** میزان استفاده از ماسک و رعایت پروتکل های بهداشتی لاری در ادامه بیان کرد: میزان استفاده از ماسک توسط مردم استان ایلام و همچنین میزان رعایت پروتکل های بهداشتی حدود 65
ایران جان ندارد
کنند تا سلامت مردم. به هر حال یا مسوولان باید تن به قرنطینه نه تنها تهران که تمام شهرهای پرخطر بدهند یا با ادامه روند کنونی باید شاهد ابتلای بیشتر مردم به این ویروس خطرناک باشیم و آمار مرگ و میر هم هر روز افزایش داشته باشد. روند افزایشی بستری و فوت روند افزایشی بستری و فوت به علت ابتلا به ویروس کرونا در کشور ادامه دارد و هفته سوم آبان ماه این روند در موارد بستری به 19 هزار و
کرونا جان 458 نفر دیگر را در ایران گرفت
سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: تاکنون 692 هزار و 949 نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده و با فوت 458 نفر از بیماران مبتلا به کرونا در 24 ساعت گذشته، تعداد جان باختگان کرونا در کشور به 38 هزار و 749 نفر رسیده است. به گزارش ایرنا سیما سادات لاری روز دوشنبه درباره آخرین آمار مبتلایان قطعی ویروس کرونا در کشور و موارد فوت ناشی از ابتلا به کووید 19 بیان کرد: از
تصادف جان بیش از 7 هزار نفر در نیمه نخست امسال را گرفت/ فوت یک هزار و 447 زن در جاده های کشور
/> در این مدت استان های تهران با 597، فارس با 585 و خراسان رضوی با 517 فوتی بیشترین و استان های ایلام با 51، کهگیلویه و بویراحمد با 93 و چهار محال و بختیاری با 114 فوتی کمترین آمار تلفات را داشته اند. طی این مدت همچنین از کل تلفات تصادفات 5 هزار 242 نفر در محورهای برون شهری، 2 هزار و 75 نفر در مسیرهای درون شهری، 533 نفر در مسیرهای روستایی و 9 نفر در راه های اختصاصی جان خود را از دست
شناسایی 10463 بیمار جدید کرونایی و فوت 458 هموطن دیگر
به گزارش وبدا، سیما سادات لاری دیروز گفت: از هجدهم تا نوزدهم آبان ماه و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، 10 هزار و 463 بیمار جدید مبتلا به کووید19 در کشور شناسایی شدند که سه هزار و 574 نفر از آنها بستری شدند. لاری با بیان اینکه مجموع بیماران کووید19 در کشور به 692 هزار و 949 نفر رسید افزود: متاسفانه در طول این مدت، 458 بیمار کووید19 جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری
ویروس کرونا جان 453 نفر دیگر را در کشور گرفت/ شناسایی 10 هزار و 339 مبتلای جدید
به گزارش جهان نیوز ، سیماسادات لاری سخنگوی وزارت بهداشت روز سه شنبه درباره آخرین آمار مبتلایان قطعی به ویروس کرونا در کشور و موارد فوت ناشی از این ویروس افزود: در 24 ساعت گذشته تا ظهر امروز (20 آبان 1399) و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، 10 هزار و 339 بیمار جدید مبتلا به کووید19 در کشور شناسایی شد و سه هزار و 88 نفر بستری شدند. با این حساب، مجموع بیماران کووید19 در کشور به 703 هزار و 288 نفر رس
400 میلیارد ریال تجهیزات پزشکی به بیمارستان شهید مفتح ورامین افزوده شد
این میزان فوت شده، 2.3 کل مراجعین را شامل می شود. وی گفت: طی این مدت، بازرسان شبکه بهداشت بیش از 9 هزار بازرسی از مناطق مختلف شهرستان انجام دادند که طی آن 124 واحد صنفی به دلیل عدم رعایت دستورالعمل های بهداشتی پلمب شدند. ورامین با 300 هزار نفر جمعیت در 35 کیلومتری جنوب شرق تهران واقع شده است. بر اساس اعلام سخنگوی وزارت بهداشت با بیان این که از دیروز تا امروز 19 آبان 1399 و بر اساس
آمار کرونا در ایران، 19 آبان 99/ شناسایی 10463 بیمار و 458 فوتی جدید
آفتاب نیوز : سیما سادات لاری روز دوشنبه درباره آخرین آمار مبتلایان قطعی ویروس کرونا در کشور و موارد فوت ناشی از ابتلا به کووید 19 بیان کرد: از دیروز تا امروز 19 آبان 1399 و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، 10 هزار و 463 بیمار جدید مبتلا به کووید19 در کشور شناسایی شد که سه هزار و 574 نفر از آنها بستری شدند. با این حساب، مجموع بیماران کووید19 در کشور به 692 هزار و 949 نفر رسید.
رکورد جدید شناسایی 10 هزار و 463 بیمار و فوت 458 کرونایی
، بهبود یافته و یا از بیمارستانها ترخیص شده اند. سخنگوی وزارت بهداشت افزود: 5561 نفر از بیماران مبتلا به کووید19 در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند. خانم لاری افزود : تا کنون پنج میلیون و 263 هزار و 173 آزمایش تشخیص کووید19 در کشور انجام شده است. سخنگوی وزارت بهداشت گفت: استانهای تهران، اصفهان، قم، آذربایجان شرقی، خراسان جنوبی، سمنان، قزوین، لرستان، اردبیل
شهروندان برای مقابله با کرونا در اجرای محدودیت های جدید همکاری کنند
تا ظهر دیروز دوشنبه 692 هزار و 949 نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده و با فوت 458 نفر از بیماران مبتلا به کرونا در 24 ساعت گذشته، تعداد جان باختگان کرونا در کشور به 38 هزار و 749 نفر رسیده است.