مردم رعایت نکنند فاجعه رخ می دهد
سایر منابع:
سایر خبرها
روزانه 90 نفر در بروجرد به کرونا مبتلا می شوند
بیشتری اعمال خواهد شد. گودرزیان اضافه کرد: همه اقشار باید بیشتر از قبل پروتکل های بهداشتی را رعایت کنند زیرا موج سوم کرونا قشر بیشتری را از مردم را درگیر کرده است. وی ادامه داد: با هرگونه کارناول عروسی و تشییع جنازه و همراهی کردن مردم برخورد و نصب بنر و اگهی ترحیم ممنوع است. وی جمع آوری دستفروشان و اجرای محدودیتهای جدید را از دیگر برنامه های ستاد کرونا در بروجرد
استمرار تعطیلی فعالیت صنوف بعد از ساعت 18
به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکزلرستان، سید موسی خادمی استاندار گفته: در ستاد استانی مدیریت کرونا امروز مقرر شد همچنان صنوف غیر ضرور غیر از صنوف گروه یک در شهرهای خرم آباد و بروجرد بعد از ساعت 18 عصر باید تعطیل شوند. استاندار لرستان اضافه کرده با هدف تامین سلامت مردم همچنان برگزاری مراسم عزا و عروسی ممنوع است و از طریق دادستانی ها و نیروی انتظامی با متخلفان برخورد خواهد شد.
ضرورت همکاری مردم و بازاریان بری کنترل ویروس کرونا
کنترل این بیماری ضروری است. استاندار لرستان به اجرای مصوبات ستاد ملی مدیریت کرونا در راستای تعطیلی اصناف در همه سطوح خاطرنشان کرد: به جز صنوف سطح یک در خرم آباد و بروجرد دیگر صنوف از ساعت 18 به بعد تعطیل هستند. وی برگزاری مراسم عروسی و عزا را ممنوع اعلام کرد و گفت: با افرادی که به برگزاری این مراسم اقدام می کنند، به صورت قانونی برخورد خواهد شد. خادمی تأکید کرد: رعایت پروتکل های بهداشتی، زدن ماسک، عدم حضور در تجمعات و عمل به مصوبات ستاد ملی مبارزه با کرونا راه حل مهار و کنترل این ویروس است. ...
تشکیل پرونده برای برگزارکنندگان عروسی/برخورد با روسای دو بانک به خاطر کرونا
توفیان و چاپ کارت عروسی از سوی چاپخانه ها خبر داد و تاکید کرد: هرگونه تجمع در تشییع جنازه ها ممنوع بوده و فقط بستگان درجه یک می توانند در مراسم تشییع و تدفین شرکت کنند. این مقام قضایی شهرستان اهر، افزود: از طریق بخشداری ها با شوراهای روستایی و دهیاران نیز هماهنگی لازم انجام شده که از برگزاری هرگونه تجمع در قالب عروسی و مجلس متوفیان جلوگیری کنند و خاطیان را به ستاد کرونا گزارش کنند تا با ناق
طعم تلخ کرونا به قیمت 39 تومان!
برای مغازه داری که در اثنای مرگ و میرها، چوب حراج نه به اجناسش بلکه به جان شهروندان زده است! شرم آور برای آن خریداری که چشمش را به روی فداکاری کادر درمان بسته و با وقاحت تمام برای جلو زدن از دیگران، دست و پا می شکند! و البته شرم آور برای آن شهروندی که دراین 9 ماه گوشش را به روی همه ناله ها و عجز ها و التماس ها بسته است و فکر می کند دستی از غیب باید مشکلات شهرش را برطرف کند! خوشبختانه
بازدید استاندار کهگیلویه و بویراحمد از بیمارستان شهید جلیل ( + فیلم و تصاویر )
باشد تعطیل نشود، اکرفاصله اجتماعی رعایت نشودواگردستورالعمل های بهداشتی جدی گرفته نشود با وضعیت بسیار خطرناکی روبرو خواهیم شد. استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: 225 تخت بستری فعال و 217 کادر درمانی به صورت شبانه روزی در این بیمارستان فعالیت می کنند. وی تاکید کرد: دورهمی ها و تجمعات باید تعطیل شوند، ما از مرحله توصیه و ارشاد عبور کردیم و وارد مرحله برخورد قانونی شده ایم و در خصوص سلامت
تاثیر منفی تعطیلی مراکز استان ها بر اصناف و مشاغل آزاد
به گزارش سرویس سیاسی افق تهران ، اصغر سلیمی، نماینده مردم سمیرم در مجلس شورای اسلامی، گفت: به نظر می رسد باید محدودیت ها و حساسیت ها در سطح شهرها، معابر عمومی و ادارات با جدیت بیشتری دنبال شود. وی با بیان اینکه تعطیلی مراکز استان ها می تواند مشکلات اصناف و مشاغل آزاد را تشدید کند، افزود: اکثر صنوف تحت تاثیر این ویروس خسارات جدی دیده اند و اکنون در تامین نیازهای خود با مشکل روبرو هستند
86 درصد ادارات دشتی پروتکل های بهداشتی کرونا را رعایت می کنند
/> وی ادامه داد: هرگونه اجتماع و تجمع در شهرستان دشتی ممنوع است. نادری تاکید کرد: بازدید از ادارات و صنوف باید به صورت مستمر و منظم صورت گیرد و تصمیم هایی که گرفته می شود، بازدارنده باشد. وی اظهار داشت: درج ساعت و تاریخ مراسم تشییع جنازه و ختم در اطلاعیه ها ممنوع است و با چاپخانه هایی که این موارد را رعایت نکنند، برخورد می شود. فرماندار دشتی به حضور کارگران فصلی در
نشست های انتخاباتی سلامت مردم را به خطر می اندازند
یو نیز در حال پر شدن است. وی با بیان اینکه با هماهنگی سپاه در صورت نیاز جهت افزایش تخت ها در شرایط بحرانی اقدام می شود، گفت: از 80 درصد مردم که موراد بهداشتی را رعایت می کنند تشکر می کنیم و با مابقی یعنی 20 درصد دیگر که رعایت نمی کنند از طریق اعمال قانون برخورد خواهیم کرد. کلانتری با بیان اینکه شیوه و شکل های جدید در خصوص آسیب های کرونا بیان شود، گفت: کسانی که نیاز به
جریمه 500 هزارتومانی خودروهای شرکت کننده در مراسم در کهگیلویه و بویراحمد
موضوع به استان ها ابلاغ خواهد شد. همچنین در بخش مراسم عزاداری باید مصوبه به شکل کامل اجرایی شود. کلانتری تصریح کرد: نیروی انتظامی در خصوص حضور خودروها در مراسم شلوغ و فاقد پروتکل، برخورد قانونی و جریمه های 500 هزار تومانی را اعمال کند. وی ادامه داد: مهمترین بخش مقابله با کرونا، رعایت پروتکل های بهداشتی توسط مردم برای قطع زنجیره کروناست. اگر رعایت نکنیم، روزهای تلخی برای استان
رقص مرگ در عروسی های لرستان؛ کرونا در مراسمات عزا جولان می دهد
لرستان با بیان اینکه ظرفیت بخش های بستری بیماران کرونا در بیمارستان های استان تکمیل است گفت: در استان لرستان هزار تخت برای بستری بیماران کرونایی اختصاص داده شده و علاوه بر بیمارستان های دانشگاهی سراسر استان، بیمارستان های خصوصی نیز تخت هایی را به بستری بیماران کرونایی اختصاص داده اند ولی اگر وضعیت مبتلایان اینگونه پیش برود و مردم رعایت نکنند دیگر جایی برای بستری مبتلایان به کرونا نداریم.
استاندار همدان: حضور مبتلایان به کرونا در اجتماع جرم است
است. شاهرخی افزود: در صورت آگاهی زودهنگام افراد از ابتلا به کرونا در مراحل اولیه و اقدام برای درمان، به طور حتم در اجتماع حضور نیافته و منجر به سرایت بیماری به ده ها تن دیگر نمی شوند. وی اضافه کرد: به دنبال اعمال محدودیت برای فعالیت اصناف از ساعت 18؛ بازاریان و کسبه همکاری خوبی در اجرای این طرح کردند بازرسان نیز حضور توام با اقتدار و برخورد همراه با ادب و احترام با صنوف داشتند
تشریح آخرین وضعیت کرونا در کهگیلویه و بویراحمد / هر روز بدتر از دیروز / کلانتری: جریمه 500 هزار تومانی ...
ما برخورد خشنی صورت می گیرد . جریمه 500 هزارتومانی خودروهای شرکت کننده در مراسم فاتحه خوانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: سقف تخت های بیمارستانی این استان در حال تکمیل است. حسین کلانتری افزود: افزایش بیماران کرونایی در استان نگران کننده بوده و ظرفیت بیمارستان شهید جلیل نیز در حال تکمیل است. وی برپایی هرگونه گردهمایی اداری و... را ممنوع دانست و اظهارکرد
احتمال افزایش محدودیت های کرونایی در برخی شهرهای استان مرکزی
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : استاندار مرکزی گفت: احتمال دارد تا شنبه هفته آینده محدودیت ها در برخی از شهرهای استان بیشتر شود. سیدعلی آقازاده 24 آبان ماه در هفتادمین جلسه ستاد مدیریت بیماری کرونا در استان مرکزی با اشاره به اعمال محدودیت ها از 20 آبانماه در حوزه ساعت کاری صنوف، اظهار کرد: در این راستا همکاری خوبی را شاهد بودیم، البته اقلیتی همکاری نداشتند که مجبور
هفت شهر استان کرمان در وضعیت مشکی کرونایی/تعجیل در همکاری های بهداشتی به نفع همه است
، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمان گفت: تا اعلام طرح جامع از سوی ستاد ملی (از اول آذر ماه)، مصوبات گذشته ستاد استانی پا برجا هستند و تعطیلی همه مشاغل به جز گروه یک از ساعت 18 در تمام شهرستان های استان تا 20 آذر ماه اعمال می شود. وی با اعلام اینکه شهر کوهبنان به جمع 6 شهر بحرانی استان اضافه شد و اکنون 7 شهرستان استان در وضعیت بحرانی قرار دارند ؛ تأکید کرد: در شهرستان های انار، بردسیر و
تشریح آخرین وضعیت کرونا در کهگیلویه و بویراحمد / هر روز بدتر از دیروز / کلانتری: جریمه 500 هزار تومانی ...
ما برخورد خشنی صورت می گیرد . جریمه 500 هزارتومانی خودروهای شرکت کننده در مراسم فاتحه خوانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: سقف تخت های بیمارستانی این استان در حال تکمیل است. حسین کلانتری افزود: افزایش بیماران کرونایی در استان نگران کننده بوده و ظرفیت بیمارستان شهید جلیل نیز در حال تکمیل است. وی برپایی هرگونه گردهمایی اداری و... را ممنوع دانست و اظهارکرد
روند ابتلا به کرونا در لرستان افزایشی است
. استاندار لرستان در ادامه، تصریح کرد: برای مهار بیماری و کنترل شرایط کنونی، همکاری بیش از پیش کسبه و بازاریان استان برای اجرای مصوبات ستاد مدیریت کرونا ضروری است. خادمی، عنوان کرد: با توجه به دستورالعمل های ستاد، برگزاری مراسم عزاداری و عروسی که موجب تجمع شود تخلف است و در این رابطه با برگزار کنندگان این قبیل مراسم برخورد قانونی صورت می گیرد. وی با اشاره به اینکه
میزان بروز کووید 19 در استان کرمان بالاتر از میانگین کشوری/احتمال کمبود تخت های بیمارستانی
آینده با کمبود تخت بیمارستانی روبرو خواهیم شد ضمن آنکه با کمبود نیروی انسانی نیز مواجه می شویم. رشیدی نژاد تنها چاره شکستن زنجیره انتقال ویروس کرونا در سطح جامعه را در اعمال محدودیت ها دانست و بیان کرد: هرچند اعمال محدودیت های باعث ضررهای مالی و اقتصادی خواهد شد اما حفظ جان مردم و سلامت آنها مهمتر خواهد بود. وی با تاکید برآنکه آموزش های دانشگاه ها و مدارس سراسر استان کرمان تا
900شهروند مهرانی به ویروس کرونا مبتلا شدند
شهرستان مهران افزود : مردم باید با رعایت پروتکل های بهداشتی و ماندن در خانه به کاهش آمار کرونا در شهرستان کمک کنند و از شرکت در تجمعات عروسی و عزاداری خودداری کنند. رئیس ستاد کرونا شهرستان مهران تصریح کرد : محدودیت های صنفی در خصوص آرایشگاه های زنانه، باشگاه های ورزشی و برخی صنوف همچنان پا برجا است وانتظار است متصدیان این صنوف همکاری لازم را با ستاد کرونا داشته باشند و اگر تخلفی صورت بگیرد قطعا برابر قانون با آنها برخورد خواهد شد ./م
محدودیت های کرونایی شدید در یاسوج اعمال شد
اصناف مختلف به جز صنوفی که مایحتاج روزانه مردم را تامین می کنند، تعطیل شوند. این موضوع با واکنش های متعددی از سوی بازاریان روبرو شده است، برخی از بازاریان معتقدند ساعات شلوغ کسب و کار در شهر یاسوج از ساعت 17 عصر تا 21 شب می باشد، و در ساعات قبل از آن خبری از مشتری و فروش به آن صورت نیست. یکی از بازاریان به خبرنگار تسنیم گفت: در اینکه ویروس کرونا و شیوع آن خطرناک است شکی نیست، اما
فرماندار: برگزاری آیین های تجمعی در دالاهو ممنوع است
را می طلبد. نماینده عالی دولت در دالاهو گفت: برای اینکه بازار و محل کسب و کار مردم و ادارات تعطیل نشود، باید گردهمایی ها و آیین های شادی و عزا تعطیل شود و این هم به همراهی توام با احساس مسوولیت آحاد مردم بستگی دارد. محمدی ادامه داد: بهداشت و درمان در خصوص افرادی که سلامت مردم را به مخاطره می اندازند، مکلف به طرح شکایت است و در این راه از حمایت قاطع مجموعه دستگاه قضایی
استاندار: مصوبات ستاد ملی کرونا از هفته آینده در ایلام اجرا می شود
صنوف گروه دوم نیز از امروز باید راس ساعت 18 عصر محل کار خود را تعطیل کنند و دستگاه های نظارتی هم بر رعایت درست محدودیت ها توسط اصناف مدیریت داشته باشند. سلیمانی دشتکی گفت: در هفته های اخیر استان ایلام پیک شدیدی از شیوع کرونا را شاهد بود به گونه ای که در یک روز 14 فوتی گزارش شد و تنها راه و البته موثرترین راه مشارکت خودجوش مردم در مقابله با این بیماری است چرا که مردم در صورت استفاده همه
لرستان از نظر کرونا وضعیت نامطلوبی دارد
برخورد و دستگیری و جریمه خاطیان را صادر کردند. استاندار لرستان کفت: به منظور کاهش تجمع مردم در چنین شرایطی، همچنین تجمع در آرامستان های استان ممنوع است. او ادامه داد: تاکید همیشگی من این است که تمام این موارد و مصوبات فرعی خواهد بود اگر مردم همراهی لازم را نداشته باشندو این بیماری کمتر نخواهد شد. انتهای پیام/ب
بازرسی از صنوف مختلف بهمئی به صورت هفتگی
به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز کهگیلویه وبویراحمد ، معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار، در حاشیه بازدید از واحد های صنفی و ادارات شهر لیکک با اشاره به اینکه، بازاریان در صورت تخلف و رعایت نکردن موارد بهداشتی به دستگاه قضایی معرفی می شوند گفت: با توجه به افزایش مبتلایان به کرونا در استان، هر هفته از صنوف مختلف بازرسی می شود. خانم صفایی نیا با اشاره به رعایت نکردن دستورالعمل های ستاد
اتوبوس های قزوین با 50درصد ظرفیت فعالیت کنند/ ممنوعیت ورود پلاک های غیر استانی به مدت یک ماه
/> جمالی پور تصریح کرد: از امروز تمام دستگاه ها در حالت آماده باش قرار گیرند و تمام اقدامات رصد خواهد شد و در صورت مشاهده هرگونه کم کاری برخورد لازم صورت خواهد گرفت. لزوم به کارگیری ظرفیت بیمارستان های خصوصی وی ابراز کرد: اولویت اساسی استان مهار پدیده و بیماری کرونا است لذا همه دستگاه ها باید پای کار باشند و درصورت نیاز به هر مسئله یا مصوبه ای اگر لازم باشد در ستاد ملی تصویب خواهد
از محدودیت ورود و خروج استانی تا لغو جراحی های غیراورژانسی در بیمارستان ها
مل پرشده است و تمام عمل های غیراورژانسی در بیمارستان ها ممنوع شد. دکتر پیمان نامدار هم در این جلسه اظهار کرد: براساس مصوبه ستاد ملی تعطیلی تمام مشاغل به جز مشاغل گروه یک از ساعت 18 در همه مراکز استان و شهرهای بزرگ به تشخیص ستاد استانی باید رعایت شود. رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان قزوین با بیان اینکه مشاغل گروه دو باید به صورت بیرون بر فعالیت کنند، افزود: این مشاغل شامل قن
تمام عمل های غیراورژانسی در بیمارستان ها ممنوع شد
مشاغل گروه دو باید به صورت بیرون بر فعالیت کنند، افزود: این مشاغل شامل قنادی های شیرینی تر، آجیل فروشی، آبمیوه و بستنی فروشان و قهوه خانه و چایخانه ها و عطاری هاست که براساس مصوبه ستاد مقابله با کرونا تا ساعت 18 عصر، مجاز به فعالیت هستند. وی بیان کرد: خوشبختانه تمام اتحادیه ها و اصناف و سازمان صمت در مرحله دوم خوب عمل کرده و امیدواریم که این روند ادامه داشته باشد؛ قطعا با حضور یک نیروی
70 درصد از صنوف محدودیت های جدید را رعایت می کنند
درصد باقی مانده هم عنادی با قانون ندارد مشکلات خاص خود از جمله مستاجری، بدهی و... را دارند. او با بیان اینکه حفظ سلامتی مردم ملاک عمل است، گفت: مشکلات اصناف را درک می کنیم دولت، استاندار واداره مالیات قول هایی را برای کمک به اصناف داده اند و ما پیگیر احقاق حق برای صنوف هستیم. پهلوانی از صنوف شهر کرمانشاه خواست که در اجرای این طرح بیشترین همکاری را با گشت های نظارتی داشته