چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۱۸:۵۱Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
خبرگزاری فارس ۱۳۹۴/۰۸/۲۵ - ۰۹:۱۶

کیفیت غذاهای بیمارستانی افزایش می یابد/ آموزش پرسنل آشپزخانه بیمارستان ها

پریسا ترابی در گفت وگو با خبرنگار بهداشت و درمان خبرگزاری فارس ، اظهار داشت: برنامه تغذیه بیمارستانی 3 سال است که در دستور کار وزارت بهداشت و دفتر مدیریت بیمارستانی و تعالی خدمات بالینی قرار گرفته است و ساماندهی برنامه غذایی و تغذیه بیمارستانی شامل دو بخش خدمات غذایی و مشاوره تغذیه و رژیم درمانی است. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)