سه شنبه ۲۹ خردادساعت ۱۳:۵۶Jun 2024 18
جستجوی پیشرفته

خبرهای بسیج 7 دی 1398 - basijnews.ir

بسیج 25 فروردین 1393 بسیج 22 دی 1394 بسیج 26 فروردین 1395 بسیج 13 خرداد 1396 بسیج 27 فروردین 1397 بسیج 22 فروردین 1398 بسیج 26 اردیبهشت 1398 بسیج 20 خرداد 1398 بسیج 28 تیر 1398 بسیج 23 مرداد 1398 بسیج 15 شهریور 1398 بسیج 30 مهر 1398 بسیج 1 آبان 1398 بسیج 30 آذر 1398 بسیج 1 بهمن 1398 بسیج 2 اسفند 1398 بسیج 1 دی 1398 بسیج 2 دی 1398 بسیج 3 دی 1398 بسیج 4 دی 1398 بسیج 5 دی 1398 بسیج 6 دی 1398 بسیج 7 دی 1398 بسیج 8 دی 1398 بسیج 9 دی 1398 بسیج 10 دی 1398 بسیج 11 دی 1398 بسیج 12 دی 1398 بسیج 13 دی 1398 بسیج 14 دی 1398 بسیج 15 دی 1398 بسیج 16 دی 1398 بسیج 17 دی 1398 بسیج 18 دی 1398 بسیج 19 دی 1398 بسیج 20 دی 1398 بسیج 21 دی 1398 بسیج 22 دی 1398 بسیج 23 دی 1398 بسیج 24 دی 1398 بسیج 25 دی 1398 بسیج 26 دی 1398 بسیج 27 دی 1398 بسیج 28 دی 1398 بسیج 29 دی 1398 بسیج 30 دی 1398 
بسیج   ۱۳۹۸/۱۰/۲۴ - ۱۵:۵۴    
مسئول سازمان بسیج مساجد و محلات سپاه استان البرز با اشاره به برپایی نخستین جشنواره و نمایشگاه پایگاه های اسوه مساجد در البرز، گفت: دستاوردهای پایگاه مساجد و محلات به نمایش گذاشته می شود.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۰/۰۹ - ۱۲:۲۴    
او می گفت من تصمیم خودم را برای ادامه کارم در سوریه گرفتم و هرگز از این تصمیم برنمی گردم و تنها کاری که باید انجام بدهم و مسئولیت من است باید در سوریه انجام دهم.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۰/۰۸ - ۱۳:۳۰    
مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی گفت: حماسه باشکوه 9 دی نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی به شمار می رود.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۰/۰۸ - ۱۲:۱۲    
به گزارش خبرگزاری بسیج، عباس حاجی نجاری در جوان نوشت: اگرچه حضور قدرتمندانه دو نیروی دریایی نظام جمهوری اسلامی (نیروی دریایی سپاه و ارتش جمهوری اسلامی ایران) در آب های خلیج فارس و دریای عمان و ...
بسیج   ۱۳۹۸/۱۰/۰۸ - ۱۲:۰۹    
واقعیت این است که آمریکایی ها، سعودی ها و... نمی خواهند حکومتی مدافع مردم در عراق شکل بگیرد.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۰/۰۸ - ۱۲:۰۳    
رئیس کل سازمان خصوصی سازی گفت: سهام عدالت حداکثر تا آبان سال 99 آزادسازی می شود و در اختیار مردم قرار می گیرد.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۰/۰۸ - ۱۱:۴۸    
شکی نیست که برهم صالح هم به وظیفه قانونی خود عمل نکرده و هم اینکه چالش استعفای او درد مضاعفی است بر دردهای امروزه عراق.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۰/۰۸ - ۱۱:۴۸    
یک متخصص طب سنتی به تدابیر تندرستی در فصل زمستان اشاره کرد و گفت: در این فصل پرهیز از میوه های سرد و تر، و استفاده از خوردنی های گرمی بخش توصیه می شود.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۰/۰۸ - ۱۱:۴۵    
رژیم صهیونیستی در ماه های اخیر بر دامنه تجاوزات و حملات نظامی خود به کشورهای همسایه فلسطین و حتی غیرهمسایه افزوده است.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۰/۰۸ - ۱۱:۴۲    
چقدر خدا به دولت ما رحم کرده که برای انجام انبوه قول هایی که به مردم داده اند و عمل نکرده اند، از این شرط های خطرناک نگذاشته اند وگرنه فکرش را بکن که چی می شد؟!
بسیج   ۱۳۹۸/۱۰/۰۸ - ۱۱:۴۲    
به ویترین سیاسی و دکوراسیون اجتماعی اصلاح طلبان که نگاه می کنیم، انقلابیون پشیمان، چپ گرایان لیبرال، اسلام گرایان مدرنیست و مسئولان و بی مسئولان طلبکار را می بینیم.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۰/۰۸ - ۱۱:۴۲    
طبق معمول همه ساله، در مراسم سال نو مسیحی در کاخ باکینگهام، ملکه انگلیس به تعدادی از افرادی که خدمات بسیاری به امپراتوری بریتانیا انجام داده اند، لقب شوالیه صلیبی اعطاء کند.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۰/۰۸ - ۱۱:۳۹    
دستیار ویژه رئیس مجلس در امور بین الملل تصریح کرد: پیام رزمایش مشترک ایران چین روسیه، صلح، دوستی و اهتمام بالای جمهوری اسلامی ایران به تامین امنیت منطقه و امنیت انتقال انرژی است.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۰/۰۸ - ۱۱:۱۸    
نماینده ولی فقیه در سپاه قدس گیلان گفت: مردم دقت کنند نماینده ای انتخاب کنند که روحیه جهادی داشته و زندگی خود را برای مردم و انقلاب بگذارد.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۰/۰۸ - ۱۱:۱۵    
نماینده ولی فقیه در لرستان گفت: افزایش حقوق برای قشرهای آسیب پذیر دردی را دوا نمی کند و برای رفع تبعیض ها باید تلاش مضاعف کرد.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۰/۰۸ - ۱۱:۰۹    
نماینده ولی فقیه در استان گیلان گفت: حضور باشکوه مردم در راهپیمایی 9 دی نقشه دشمنان را باطل کرده و آنان را ناامید می کند.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۰/۰۸ - ۱۰:۴۲    
سیره ی پیغمبر این است که با فقرا و با ضعفا و مانند اینها کنار می آمد. به شئون ظاهری و آن چیزهایی که به حسب ظاهر موجب جلال و شوکت و این چیزها است، اهمّیّتی نمی داد.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۰/۰۸ - ۱۰:۳۶    
فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان گفت: امروز هوشیاری و بصیرت مردم و مسئولان ، باعث خنثی سازی فتنه نفوذ دشمن در دوره جدید می شود.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۰/۰۸ - ۱۰:۲۱    
وی در سال 96 در اثر اصابت موشک به شدت مجروح شد که این سال ها را با درد و رنج ناشی از مجروحیت سپری کرد تا سرانجام در سن 35 سالگی به شهادت رسید.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۰/۰۸ - ۱۰:۱۵    
این عروج و این ضایعه را به محضر فرمانده معظم کل قوا (مدظله العالی)، به شما و خانواده محترم شهید و همرزمانم در نیروی هوایی تبریک و تسلیت عرض می کنم...
بسیج   ۱۳۹۸/۱۰/۰۸ - ۱۰:۰۰    
معاون هماهنگ کننده قرارگاه ثارالله تهران با یادآوری اینکه بسیجی بدون کوچکترین چشمداشتی در حال انجام مأموریت خویش است، گفت: باید دانست که آنها به دنبال زدن اندیشه بسیجی و جوانان ما هستند.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۰/۰۸ - ۰۹:۴۵    
نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز گفت: فشار حداکثری و تشدید تحریم ها و باج خواهی در پرونده هسته ای از پیامدهای بسیار منفی فتنه سال 88 بود که دشمن می خواست با استفاده این حربه ها ...
بسیج   ۱۳۹۸/۱۰/۰۸ - ۰۹:۳۶    
مرکز اطلاع رسانی پلیس آذربایجان شرقی روز شنبه اعلام کرد: خبر منتشر شده توسط رسانه های معاند مبنی بر بازداشت دانشجوی اهل تبریز در اغتشاشات اخیر واقعیت ندارد.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۰/۰۷ - ۱۷:۰۶    
تازه ترین نرخنامه سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران حاکی از کاهش قیمت 9 قلم میوه در میادین میوه و تره بار است و سایر انواع میوه ها با ثبات قیمت رو به رو بودند.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۰/۰۷ - ۱۵:۲۱    
عشایر با تقدیم بیش از ده هزار شهید وفاداری خود را به نظام و انقلاب ثابت کردند
بسیج   ۱۳۹۸/۱۰/۰۷ - ۱۵:۱۸    
ویزیت رایگان در منطقه محروم تپه قشلاق به همت بسیج سازندگی حوزه 121 شهید مهدی باکری سپاه کرج برگزار شد.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۰/۰۷ - ۱۵:۱۸    
جامعه روحانیت استان البرز به مناسبت یوم الله 9 دی بیانیه ای صادر کرد.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۰/۰۷ - ۱۵:۰۶    
فرمانده سپاه بیجار گفت: حماسه 9 دی؛ جلوه بصیرت افزایی، ولایتمداری و وحدت ملت ایران در برابر دشمنان داخلی و خارجی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۰/۰۷ - ۱۵:۰۳    
سازمان بسیج هنرمندان ایلام بمناسبت گرامیداشت حماسه 9 دی بیانیه ای را صادر کرد
بسیج   ۱۳۹۸/۱۰/۰۷ - ۱۴:۴۸    
جانشین فرمانده کل سپاه ضمن قدردانی از مجاهدت های این جانبازان سرافراز، در جریان وضعیت آن ها قرار گرفت و دستورات لازم را برای برطرف کردن مشکلات صادر کرد.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۰/۰۷ - ۱۴:۴۲    
مسئول بسیج جامعه زنان سپاه انصارالمهدی(عج)با بیان اینکه حماسه 9 دی نماد بصیرت وآگاهی ملت ایران بود،گفت: حماسه 9دی خط بطلان بر اندیشه های دشمنان انقلاب اسلامی کشید.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۰/۰۷ - ۱۴:۳۹    
به مناسبت 9دی ماه روز میثاق با ولایت مراسم ویژه ای در تیپ 82 سپاه قزوین برگزار شد.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۰/۰۷ - ۱۴:۳۳    
مسئول بسیج جامعه پزشکی سپاه جوادالائمه(ع) خراسان شمالی از بهره مندی 200 نفراز مردم نیازمند و محروم از خدمات دندانپزشکی بسیج جامعه پزشکی در اسفراین خبر داد.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۰/۰۷ - ۱۴:۳۰    
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: اشتباهات خواص جامعه را تضعیف می کند، جامعه یک پیکره است لذا خواص باید توجه کنند که جامعه را مریض نکنند، درست عمل کنند و درست سخن بگویند.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۰/۰۷ - ۱۴:۲۱    
مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی گفت: تاکنون هیچ مسوول و استانی برای راه اندازی قرارگاه فرهنگی برنامه ریزی نکرده است، حال آنکه این موضوع یک ضرورت است.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۰/۰۷ - ۱۴:۰۳    
سردار دامغانی گفت: خدمت به مردم باعث افزایش معنویت در روح و جان فرد جهادگر می شود
بسیج   ۱۳۹۸/۱۰/۰۷ - ۱۴:۰۰    
رییس سازمان بسیج سازندگی کشور گفت: در گام دوم انقلاب باید تفکر جهادی به یک گفتمان عمومی و اثربخش تبدیل شود
بسیج   ۱۳۹۸/۱۰/۰۷ - ۱۳:۵۷    
مراسم گرامیداشت حماسه 9 دی با حضور گسترده و باشکوه اقشار مختلف مردم مومن ، متدین و انقلابی شهرستان شازند در مسجد جامع این شهر برگزار شد.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۰/۰۷ - ۱۳:۵۷    
پیکر شهید امیرسرتیپ دوم محمدرضا رحمانی، خلبان میگ 29 حادثه دیده پایگاه هوایی شهید فکوری، روز شنبه با حضور مردم شهیدپرور و انقلابی تبریز در این شهر تشییع شد.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۰/۰۷ - ۱۳:۵۴    
در نشست هماهنگی سازمان بسیج اساتید لرستان و اساتید دانشکده ی کشاورزی بر لزوم نقش آفرینی دانشگاهیان در حل مشکلات جامعه با تبیین رویکرد حل المسائلی تاکید شد.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۰/۰۷ - ۱۳:۴۸    
بسیج جامعه زنان سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان به مناسبت فرا رسیدن 9 دی ماه روز بصیرت بیانیه ای صادر کرد.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۰/۰۷ - ۱۳:۴۲    
ماجرا از آنجا شروع شد که یکی از محکومان امنیتی ماجرای نیشکر هفت تپه از شکایت خود از یکی از خبرنگاران صداوسیما خبر داد؛ مساله ای که به سرعت دستمایه خبرسازی رسانه های خارج کشور قرار گرفت.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۰/۰۷ - ۱۳:۳۶    
دانشمندان با بررسی استفاده از روش های سلول درمانی در بیمارانی که دچار سکته مغزی شده بودند، نتایج مثبتی دریافت کردند.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۰/۰۷ - ۱۳:۳۶    
بدترین کار ممکن در عراق استعفای برهم صالح بود. استعفایی که اگر پارلمان آن را بپذیرد، می تواند عراق را به یک جنگ قدرت و حتی جنگ داخلی هدایت کند و فضای عراق را به دوران 2004 ببرد.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۰/۰۷ - ۱۳:۳۳    
میوه ها طبع سرد و گرم دارند و اگر مزاج هر کدام را رعایت نکرده و در مصرف آن ها زیاده روی کنیم؛ مشکلاتی را برای بدن به وجود می آورند.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۰/۰۷ - ۱۳:۳۰    
شاخص کیفیت هوا در حال حاضر بر روی عدد 35 قرار گرفته و هوای تهران پس از یک هفته آلودگی پاک شد.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۰/۰۷ - ۱۳:۲۷    
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کمیجان گفت: دشمنان تصور می کردند که فتنه 88 کار انقلاب را تمام می کند ولی یک پارامتر مهم به نام "دین محوری مردم" را در نظر نداشتند.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۰/۰۷ - ۱۳:۲۴    
یک محقق جوان کمیجانی گفت: جریان "تکرار می کنیم" به دنبال بازتولید فتنه آمریکایی در کشور است و هر روز با یک عنوان قصد تطهیر خود در بین ملت را دارند ...
بسیج   ۱۳۹۸/۱۰/۰۷ - ۱۲:۴۸    
معاون فرهنگی و تبلیغات دفاعی ستاد کل نیروهای مسلح گفت: عملیات راهیان نور یک عملیات تربیتی است و جوانان و نوجوانان با تاسی از رزمندگان دفاع مقدس برای ساختن کشور در عرصه های مختلف آماده تر می شوند.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۰/۰۷ - ۱۲:۴۸    
فرمانده بسیج دانشجویی استان سیستان و بلوچستان گفت: نقطه کانونی مقابله نظام اسلامی با دشمن حیا است که همانگونه که مقام معظم رهبری فرمودند باید برای ترویج حیا در جامعه تلاش گرد.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۰/۰۷ - ۱۲:۴۵    
سردار تنگسیری گفت:کار ویژه اردویی تربیتی و گردشگری برای نخبگان در استان هرمزگان و به خصوص در جزایر "هرمز" و "لارک"به منظور روایت و بازخوانی حماسه های فرزندان ایران زمین در پهنه نیلگون همیشه فارس اجرا ...
بسیج   ۱۳۹۸/۱۰/۰۷ - ۱۲:۴۲    
بیست و سه نفر را می توان بدون زجر و شکنجه معمول فیلم های ایرانی دید و لذت برد؛ می توان با آن خندید و گریه کرد؛ می توان با آن حس کرد، هم انسانیت را و هم سینما را.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۰/۰۷ - ۱۲:۳۹    
سپاه انصار الحسین(ع) به مناسبت یوم الله 9 دی ماه بیانیه ای صادر کرد.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۰/۰۷ - ۱۲:۲۱    
سردار کاظمی رئیس سازمان حفاظت اطلاعات سپاه گفت: راهیان نور تاثیرگذارترین صحنه ای است که می تواند آرمان های انقلاب اسلامی و ارزش های دوران دفاع مقدس را در جامعه ترویج دهد.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۰/۰۷ - ۱۲:۱۵    
نمایندگان مجلس دهم با عملکرد ضعیف خود باعث ناکارآمدی خانه ملت شدند و به همین دلیل انتقادات زیادی به آنان می شود.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۰/۰۷ - ۱۲:۰۹    
تصویری زیبا از جنگل های فومن و خروش آبهای روان بر بستر گیتی را ببینید.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۰/۰۷ - ۱۱:۴۸    
مسئول امور روحانیون سپاه قدس گیلان گفت: مردم در انتخابات پیش رو افراد صالح ، متدین و متعهد را به عنوان نمایندگان خود در مجلس شورای اسلامی انتخاب کنند.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۰/۰۷ - ۱۱:۴۲    
سردار ابوحمزه با بیان اینکه یکی از پیچیده ترین حرکت های آمریکایی ها و غرب را وجود رهبری در کشورما خنثی کرد، اظهار کرد: استراتژی آمریکایی ها نفوذ، استحاله و براندازی بود.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۰/۰۷ - ۱۱:۳۶    
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی (عج)استان زنجان با بیان اینکه روز حماسه 9 دی ،روزی که به زعم بسیاری از صاحب نظران سیاسی، روز تبلور بصیرت و هوشیاری مردم در غبار فتنه ها بود ...
بسیج   ۱۳۹۸/۱۰/۰۷ - ۱۱:۲۷    
مسعود اکبری فرمانده گردان بیت المقدس شهید آرمات بندرعباس به عنوان برگزیده جشنواره مالک اشتر بسیج انتخاب شد.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۰/۰۷ - ۱۱:۲۱    
کارگاه آموزشی فضای مجازی و سواد رسانه ای با هدف افزایش سطح آگاهی و علمی بسیجیان با همت قرارگاه فضای مجازی شهرستان خاش برگزار شد.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۰/۰۷ - ۱۰:۲۱    
تیم پزشکی تخصصی با همت کانون بسیج جامعه پزشکی شهرستان زابل به مناطق محروم شهر محمدآباد منطقه سیستان اعزام شد.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۰/۰۷ - ۱۰:۱۵    
شاهد ارائه لایحه ای بودیم که تقریبا هیچ ترازی از اصلاحات اساسی را برآورده نمی سازد هرچند قانون بودجه سالهاست دچار انحراف است اما امسال این حد از اهمال در خصوص مهمترین سند مالی و سیاست گذاری سالانه ...
بسیج   ۱۳۹۸/۱۰/۰۷ - ۱۰:۱۲    
نهم دی ماه سال 88 به عنوان برگ زرینی از دفتر پرافتخار وغرور آفرین درتاریخ کشور ایران اسلامی، پیام ولایت مداری ملت مسلمان وبسیجی ایران اسلامی را به جهانیان فریاد زد و مردم بصیر و انقلابی با حضور ...
بسیج   ۱۳۹۸/۱۰/۰۷ - ۱۰:۰۶    
مدیر مسئول روزنامه جوان در جمع کارکنان سپاه کربلا گفت:رهبر معظم انقلاب اجازه تغییر محاسبات و تصمیمات نظام را نمی دهد.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۰/۰۷ - ۰۹:۵۷    
هادی سیاسی سپاه کلان شهر تبریز گفت: با نور نجات بخش ولایت مطلقه فقیه و بصیرت مردم فتنه 88 در نطفه خفه شد.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۰/۰۷ - ۰۹:۴۵    
مهرابی گفت: دو کتاب شعر در امتداد فجر و زنان فصل بیداری ماحصل جشنواره شعر ملی در امتداد فجر می باشند که در مراسم اختتامیه این جشنواره رونمایی شدند.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۰/۰۷ - ۰۹:۳۰    
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه مهرستان گفت: مسئولین انقلاب اسلامی جدا از مردم نیستند و بین مردم هستند و مشکلات آنها را باید برطرف کنند و امروز حضور این مسئولان در اردوهای جهادی امیدواری را بیش از پیش ...