سه شنبه ۲۹ خردادساعت ۰۷:۳۱Jun 2024 18
جستجوی پیشرفته

خبرهای بسیج 10 دی 1398 - basijnews.ir

بسیج 25 فروردین 1393 بسیج 22 دی 1394 بسیج 26 فروردین 1395 بسیج 13 خرداد 1396 بسیج 27 فروردین 1397 بسیج 22 فروردین 1398 بسیج 26 اردیبهشت 1398 بسیج 20 خرداد 1398 بسیج 28 تیر 1398 بسیج 23 مرداد 1398 بسیج 15 شهریور 1398 بسیج 30 مهر 1398 بسیج 1 آبان 1398 بسیج 30 آذر 1398 بسیج 1 بهمن 1398 بسیج 2 اسفند 1398 بسیج 1 دی 1398 بسیج 2 دی 1398 بسیج 3 دی 1398 بسیج 4 دی 1398 بسیج 5 دی 1398 بسیج 6 دی 1398 بسیج 7 دی 1398 بسیج 8 دی 1398 بسیج 9 دی 1398 بسیج 10 دی 1398 بسیج 11 دی 1398 بسیج 12 دی 1398 بسیج 13 دی 1398 بسیج 14 دی 1398 بسیج 15 دی 1398 بسیج 16 دی 1398 بسیج 17 دی 1398 بسیج 18 دی 1398 بسیج 19 دی 1398 بسیج 20 دی 1398 بسیج 21 دی 1398 بسیج 22 دی 1398 بسیج 23 دی 1398 بسیج 24 دی 1398 بسیج 25 دی 1398 بسیج 26 دی 1398 بسیج 27 دی 1398 بسیج 28 دی 1398 بسیج 29 دی 1398 بسیج 30 دی 1398 
بسیج   ۱۳۹۸/۱۰/۱۱ - ۱۵:۰۳    
سؤال از موافقان لایحه یادشده آن است که آیا نظر آنان دقیقاً -تاکید می شود که دقیقاً- خلاف مصلحت نظام نیست؟!
بسیج   ۱۳۹۸/۱۰/۱۱ - ۱۵:۰۳    
به گزارش خبرگزاری بسیج، عبدالله متولیان در جوان نوشت: آنچه که در باره لوایح استعماری FATF، پالرمو و CFT نگران کننده است، اصرار بر تصویب آن در عین نامحرم دانستن مردم و سکوت دولت در قبال مردم است ...
بسیج   ۱۳۹۸/۱۰/۱۱ - ۱۵:۰۰    
حجت الاسلام غلامی محبوب ترین بنیاد و نهاد را خانواده دانست و افزود: امروز این نهاد مقدس در خطر جدی قرار گرفته و در دنیای غرب متلاشی شده است و در دنیای اسلام نیم بندی هم از این نهاد باقی مانده در معرض ...
بسیج   ۱۳۹۸/۱۰/۱۱ - ۱۴:۵۴    
یک متخصص تغذیه و رژیم درمانی گفت: هر چقدر زمان بین وعده شام و وعده صبحانه روز بعد طولانی تر باشد، وضعیت سوخت و ساز بدن بهتر می شود.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۰/۱۱ - ۱۴:۵۴    
یک کارشناس اقتصادی تاکید کرد: بسیار مهم است که پاسخ ایران به پرونده FATF به عنوان جزئی از یک کل، تکه ای از یک پازل و عملی از یک راهبرد دیده شود.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۰/۱۱ - ۱۴:۵۴    
آمریکا و انگلیس و شیپورهای آنان - از بی بی سی و رویترز گرفته تا صدای آمریکا و...- نمی خواهند ملت ایران، به خصوص نسل جوان بدانند بر ما چه گذشته است.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۰/۱۱ - ۱۴:۵۴    
مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام آذربایجان شرقی در این خصوص گفت: همزمان با میلاد با سعادت حضرت زینب(س) در سراسر کشور 10 سری جهیزیه به نوعروسان اهدا شد و سهم آذربایجان شرقی از این 12 هزار جهیزیه 133 ...
بسیج   ۱۳۹۸/۱۰/۱۱ - ۱۴:۵۱    
حمله جنگنده های دونالد ترامپ به مراکز حشدالشعبی ، نتیجه عکس داد و عراقی ها به طور متحد و یکپارچه، به سفارت آمریکا در بغداد حمله کردند.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۰/۱۱ - ۱۴:۵۱    
از دهه 1990 تاکنون روند خشونت های تسلیحاتی و تیراندازی های جمعی در آمریکا روند رو به رشدی داشته، به گونه ای که در حال حاضر به یکی از بحران های اصلی در این کشور تبدیل شده است.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۰/۱۱ - ۱۴:۴۸    
امریکایی ها بر این گمان بودند که حوادث عراق موجب تضعیف الحشد الشعبی و یا حتی ایجاد درگیری داخلی در عراق خواهد شد؛ اما این پیش بینی به واسطه هوشیاری گروه های مقاومت رنگ واقعیت به خود نگرفت.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۰/۱۱ - ۱۴:۴۵    
فرمانده سپاه هریس گفت: دو باب خانه محروم در بخش خواجه هریس به همت بسیج سازندگی و حوزه شهدای این بخش ساخته و تحویل مالکان شد.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۰/۱۱ - ۱۳:۴۸    
با روی کار آمدن رئیس جدید دانشگاه آزاد اسلامی اراک، شاهد برکناری نیروهای انقلابی از مسئولیت های مهم هستیم که نگرانی ها از تبدیل این واحد دانشگاهی به باشگاه سیاسی جریانی خاص را دو چندان می کند.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۰/۱۱ - ۱۳:۳۶    
در حاشیه جلسه شورای اداری استان زنجان کنگره 3 هزار شهید زنجانی با معرفی روسای کمیته های این کنگره آغاز به کار کرد .
بسیج   ۱۳۹۸/۱۰/۱۱ - ۱۳:۱۸    
ابراهیم پور گفت: قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه با طرح های بومی سازی، در کنار و همپای مردم و مسئولین به رفع محرومیت از روستا ها اقدام می کند.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۰/۱۱ - ۱۳:۰۶    
یارو رفته بود شکار کنه ولی دست از پا درازتر برگشته بود، رفقاش پرسیدند؛ شیری یا روباه؟ گفت؛ مگه خر چشه؟!
بسیج   ۱۳۹۸/۱۰/۱۰ - ۱۹:۴۵    
مهندس خرامش گفت: برنامه ریزی نموده ایم که به شرط تامین تجهیزات، 300 روستای فاقد آنتن تلفن همراه در سطح آذربایجان شرقی ...
بسیج   ۱۳۹۸/۱۰/۱۰ - ۱۷:۰۰    
سردار قریشی با بیان اینکه راهیان نور یکی از موفق ترین برنامه های فرهنگی و معنویت آفرین در نظام اسلامی است،گفت: تسهیل در حمل و نقل دریایی از اولویت های اصلی توسعه راهیان نور در دریا است.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۰/۱۰ - ۱۶:۵۷    
حجت الاسلام حاجی صادقی گفت: راهیان نور همانند قصص قرآنی، چراغ راه هدایت آیندگان خواهد بود و مقام معظم رهبری فرموده اند که راهیان نور یک کار بزرگ فرهنگی و فناوری قدرت نرم برای مقابله با تهاجم فرهنگی ...
بسیج   ۱۳۹۸/۱۰/۱۰ - ۱۵:۲۱    
امروز بجای خمسه خمسه و خاکریزهای نونی شکل و موانع مین، فساد اقتصادی و فرهنگی را جایگزین کرده اند! امروز نیروی دشمن در قالب مدیر ناتوانی است که با حرف و عمل خود، هدفی جز دلسرد کردن من و تو ندارد!
بسیج   ۱۳۹۸/۱۰/۱۰ - ۱۵:۱۸    
پیشکسوتان عزیز با تلاش، ایثار و پایمردی خود در برابر هجمه های دشمن جانانه ایستادند و کشور را در برهه های مختلف نجات دادند.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۰/۱۰ - ۱۵:۰۹    
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه بناب فتنه سال 88 را ادامه برنامه دشمن برای براندازی نظام عنوان کرد و گفت: غربزده های داخلی به بهانه تقلب در انتخابات آشوب بپا کردند ...
بسیج   ۱۳۹۸/۱۰/۱۰ - ۱۴:۵۴    
مشاور رئیس ستاد کل نیرو های مسلح در یادواره 600 شهید جامعه ورزشی مازندران گفت:یک روزی تهاجم دشمن، تهاجم سیاسی و امنیتی بود اما امروز دشمن با تهاجم فرهنگی و تهدیدات اجتماعی برعلیه انقلاب و نظام اسلامی ...
بسیج   ۱۳۹۸/۱۰/۱۰ - ۱۴:۵۱    
جانشین فرمانده سپاه آذربایجان شرقی گفت: در فتنه 88 به مقدسات دینی توهین شد و این حرکت عظیم و خود جوش مردم یک نوع امتحان الهی بود که ملت سرافراز و پیروز میدان شدند.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۰/۱۰ - ۱۴:۴۸    
حجت الاسلام پولادی گفت: بزرگ ترین جرم فتنه گران در سال 88 متهم کردن نظام پاک جمهوری اسلامی ایران به تقلب بود.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۰/۱۰ - ۱۴:۴۲    
دهقانی گفت: حماسه 9 دی را فراموش نخواهیم کرد درواقع شعر زیر به مناسبت حماسه 9 دی سروده شده است.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۰/۱۰ - ۱۴:۰۹    
عبدالهی فر گفت: فتنه زمانی محقق می شود که دو بعد داخلی و خارجی در آن دخیل باشد و فضا با کمک داخل به گونه ای می شود که تشخیص حق و باطل برای عده ای سخت می شود و دستان دشمن در این میان گم می شود.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۰/۱۰ - ۱۳:۴۵    
مسئول دفتر شورای سیاست گذاری ائمه جمعه استان خراسان رضوی گفت: ولایت مداری مهم ترین عامل برای باز شدن چشم دل است چرا که هر زمانی از ولایت فاصله گرفتیم دچار فتنه و مشکل شدیم.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۰/۱۰ - ۱۳:۳۶    
حجت الاسلام و المسلمین رعایتی در همایش بصیرتی ویژه گرامیداشت یوم الله 9دی که به همت بسیج حقوقدانان برگزار شد، در جمع تعدادی از قضات و وکلای گلستان گفت: در حماسه 9دی سال 88 ...
بسیج   ۱۳۹۸/۱۰/۱۰ - ۱۳:۱۵    
مسئول و جانشین بسیج جامعه زنان کشور و مسئول بسیج جامعه زنان سپاه محمدرسول الله به مناسبت آغاز سال نو میلادی با مادر و خواهر شهید مسیحی وارطان آقاخانیان دیدار کردند.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۰/۱۰ - ۱۳:۱۲    
نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت:اینکه مشکلات اقتصادی کشور را تنها بر گردن اصناف بیندازیم بی انصافی است ...
بسیج   ۱۳۹۸/۱۰/۱۰ - ۱۳:۰۰    
مسئول دفتر سیاستگذاری ائمه جمعه آذربایجان شرقی گفت: نهم دی در تاریخ انقلاب اسلامی به عنوان یوم الله ماندگار شد چراکه خداوند متعال بار دیگر به واسطه همراهی امت با امام خود رحمت خود را نازل و شر فتنه ...
بسیج   ۱۳۹۸/۱۰/۱۰ - ۱۲:۵۷    
مسئول امور روحانیون سپاه آذربایجان شرقی گفت: در انقلاب اسلامی روزهایی داشتیم که در مسیر انقلاب تاثیر سرنوشت سازی داشتند و حماسه 9 دی جزو چنین روزهایی است.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۰/۱۰ - ۱۲:۲۷    
فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا (ص) سپاه پاسداران گفت: پروژه متروی هشتگرد به همت جوانان ایرانی و با 80 درصد بومی سازی تجهیزات به سرانجام رسید.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۰/۱۰ - ۱۲:۰۹    
اینکه گفته می شود مثلاً مرگ بر فلان، برای ما بد نیست و چیز تازه ای هم در انقلاب نیست. منافقین تابلوهایی را علیه امام بر سر چهارراه ها نصب می کردند...
بسیج   ۱۳۹۸/۱۰/۱۰ - ۱۲:۰۳    
فرمانده سپاه تنکابن:ملت ایران را نمی توان با تحریم های سیاسی و اقتصادی به زانو در آورد.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۰/۱۰ - ۱۱:۵۴    
به گزارش خبرگزاری بسیج، مسعود پیرهادی در رسالت نوشت: حسن روحانی پس از بازدید از نمایشگاه دستاوردهای جدید در حوزه پتروشیمی کشور ...
بسیج   ۱۳۹۸/۱۰/۱۰ - ۱۱:۵۴    
تازه ترین سرود گروه سرود محله آقا کاظم اردبیل به سرپرستی عرفان محرمی با عنوان" ایرانیم" با الهام از موسیقی "ای ایران" در پنجمین جشنواره ابوذر اردبیل اجرا شد که مود تحسین مسئولین و بویژه سید عزت الله ...
بسیج   ۱۳۹۸/۱۰/۱۰ - ۱۱:۵۱    
وعده انتقام سازمان الحشد الشعبی و به طور خاص گروه کتائب حزب الله عراق می تواند سناریوی مشابه سال های 2008 تا 2011 و خروج پیاپی تابوت های سربازان آمریکایی را برای مابقی این اشغالگران در عراق رقم بزند.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۰/۱۰ - ۱۱:۵۱    
کاخ شرارت و تروریسم با شهادت و مجروح کردن ده ها نظامی گردان های حزب الله در منطقه قائم در موازات مرزهای سوریه، خود را با خشم و نفرت جدید از سوی مردم و گروه های عراق روبه رو می بیند.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۰/۱۰ - ۱۱:۵۱    
سردار دامغانی با اشاره بر اینکه دشمن به دنبال بر هم زدن نظام است، گفت: هر نهادی که از جمهوریت و اسلامیت این نظام دفاع می کند مورد هجمه دشمن است
بسیج   ۱۳۹۸/۱۰/۱۰ - ۱۱:۴۸    
سخنگوی قوه قضائیه از محکومیت شبنم نعمت زاده به 20 سال حبس خبر داد.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۰/۱۰ - ۱۱:۳۶    
مراسم گرامیداشت حماسه 9 دیماه با حضور آیت الله اسلامی نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری در ناحیه شهری مهرگان برگزاری شد.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۰/۱۰ - ۱۱:۲۴    
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه بندرعباس عنوان کرد: انقلاب زدایی برنامه اصلی دشمن است
بسیج   ۱۳۹۸/۱۰/۱۰ - ۱۱:۱۸    
من چندین بار گفته ام که رهبران فتنه مثل آقای کروبی و میرحسین اگر تبرئه بشوند حتماً خدای متعال و این هایی که شهید، جانباز و مجروح شده اند هرگز رضایت نخواهند داد.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۰/۱۰ - ۱۰:۴۵    
امام جمعه ورزقان با یادآوری فتنه های سال 78 و 88 و 98 اظهارداشت: همه این فتنه ها فارغ از هر کلید واژه ای که داشتند در واقع بهانه ای برای زدن اصل نظام بود که متاسفانه در برخی از این نقاط عطف انقلاب ...
بسیج   ۱۳۹۸/۱۰/۱۰ - ۱۰:۴۲    
فرمانده سپاه امام رضا (ع) در اجتماع وحدتی و بصیرتی 9 دی مردم تربت جام با تأکید بر بصیرت افزایی اظهار داشت ...
بسیج   ۱۳۹۸/۱۰/۱۰ - ۱۰:۰۶    
مدیر سازمان بسیج جامعه زنان سپاه سلمان سیستان و بلوچستان گفت: حضور پرشکوه و پرشور خواهران بسیجی در مراسم گرامیداشت 9 دی نشان دهنده آگاهی و بصیرت بالای خواهران بسیجی است.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۰/۱۰ - ۰۹:۵۷    
مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی گفت: حماسه 9 دی در باورهای دینی مردم ریشه های عمیق دارد بنابراین باید برای تبیین و واکاوی آن اهتمام شود.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۰/۱۰ - ۰۹:۴۸    
معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه سپاه آذربایجان شرقی اظهارداشت: مردم ولایت مدار و با بصیرت ایران همیشه گوش به فرمان ولی فقیه خود بوده و در همه برهه های حساس کنار نظام و انقلاب ایستاده اند.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۰/۱۰ - ۰۹:۳۶    
فرزندم در وصیت نامه اش به پیروی از ولایت فقیه، دوری از غیبت و پرهیز از فعالیت های نامطلوب در فضای مجازی توصیه کرده بود، من هم تاکید دارم که مسئولین کشور همواره پشتیبان ولایت باشند و وحدت را حفظ کنند.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۰/۱۰ - ۰۹:۳۶    
سردار یدالله جوانی معاون سیاسی کل پاسداران در مراسم گرامیداشت حماسه 9 دی در مسجد انقلاب شهرستان ساوه گفت ...