دوشنبه ۲۸ خردادساعت ۲۳:۴۹Jun 2024 17
جستجوی پیشرفته

خبرهای بسیج 24 دی 1398 - basijnews.ir

بسیج 25 فروردین 1393 بسیج 22 دی 1394 بسیج 26 فروردین 1395 بسیج 13 خرداد 1396 بسیج 27 فروردین 1397 بسیج 22 فروردین 1398 بسیج 26 اردیبهشت 1398 بسیج 20 خرداد 1398 بسیج 28 تیر 1398 بسیج 23 مرداد 1398 بسیج 15 شهریور 1398 بسیج 30 مهر 1398 بسیج 1 آبان 1398 بسیج 30 آذر 1398 بسیج 1 بهمن 1398 بسیج 2 اسفند 1398 بسیج 1 دی 1398 بسیج 2 دی 1398 بسیج 3 دی 1398 بسیج 4 دی 1398 بسیج 5 دی 1398 بسیج 6 دی 1398 بسیج 7 دی 1398 بسیج 8 دی 1398 بسیج 9 دی 1398 بسیج 10 دی 1398 بسیج 11 دی 1398 بسیج 12 دی 1398 بسیج 13 دی 1398 بسیج 14 دی 1398 بسیج 15 دی 1398 بسیج 16 دی 1398 بسیج 17 دی 1398 بسیج 18 دی 1398 بسیج 19 دی 1398 بسیج 20 دی 1398 بسیج 21 دی 1398 بسیج 22 دی 1398 بسیج 23 دی 1398 بسیج 24 دی 1398 بسیج 25 دی 1398 بسیج 26 دی 1398 بسیج 27 دی 1398 بسیج 28 دی 1398 بسیج 29 دی 1398 بسیج 30 دی 1398 
بسیج   ۱۳۹۸/۱۰/۳۰ - ۱۱:۰۳    
به گزارش خبرگزاری بسیج، مهدی محمدی تحلیلگر مسائل سیاسی و بین الملل در صفحه شخصی خود در توییتر به یک ضرورت برای امنیت ملی ایران اشاره کرده است.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۰/۲۸ - ۱۲:۴۸    
فرمانده سپاه ناحیه عشایری استان اردبیل از آغاز جمع آوری کمک های مردمی به سیل زدگان استان سیستان و بلوچستان از سوی بسیج سازندگی سپاه ناحیه عشایری استان اردبیل خبر داد.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۰/۲۵ - ۱۵:۵۱    
یک تحلیلگر انگلیسی به وسواس مرضی رسانه های این کشور برای بزرگنمایی برخی تجمعات در ایران و غفلت از تظاهراتی که در همان نزدیکی و در فرانسه اروپایی با عنوان جلیقه زردها در جریان است، پرداخت.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۰/۲۵ - ۱۵:۲۱    
به گزارش خبرگزاری بسیج ، در کنار تجمع دانشجویان انقلابی دانشگاه تهران، عده قلیلی هم بودند که علیه رهبر انقلاب و نظام شعار می دادند ...
بسیج   ۱۳۹۸/۱۰/۲۵ - ۱۳:۱۵    
فیلم بردار صحنه اصابت موشک به هواپیمای اوکراینی برای بررسی و مشخص شدن علل و عوامل دخیل در حادثه مذکور دستگیر شد.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۰/۲۵ - ۱۲:۴۵    
گروه های وابسته به حشدالشعبی به واشنگتن هشدار دادند که اگر نیروهای آمریکایی را از عراق خارج نکند، آنها برای اخراج آمریکا، به زور متوسل می شوند.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۰/۲۵ - ۱۲:۰۹    
نماز جمعه این هفته تهران به امامت امام خامنه ای ولی امر مسلمین در مصلای امام خمینی (ره) اقامه خواهد شد.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۰/۲۵ - ۱۱:۴۲    
استاندار فارس سانحه هواپیمایی اوکراین را واقعه ای بسیار تلخ و دلخراش توصیف و در عین حال تاکید کرد: علیرغم تمام تلخی ها ...
بسیج   ۱۳۹۸/۱۰/۲۵ - ۱۱:۳۳    
جنبش استادی دانشگاه های تهران در بیانیه ای ضمن اعلام همبستگی و همدردی با خانواده های داغدار و عزادار واقعه کرمان و جانباختگان ایرانی حادثه هواپیمای مسافری اوکراین اعلام کرد ...
بسیج   ۱۳۹۸/۱۰/۲۵ - ۱۱:۳۳    
فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء(ص) و مدیرعامل سازمان اقتصادی کوثر، تفاهم نامه همکاری امضا کردند.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۰/۲۵ - ۱۰:۱۲    
نماینده مردم فارس در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه اخیراً دو پیروزی حمله سپاه به پایگاه آمریکا و حضور میلیون ها نفر در تشییع سردار دل ها در کشورمان داشتیم ...
بسیج   ۱۳۹۸/۱۰/۲۵ - ۱۰:۰۹    
سازمان پزشکی قانونی کشور اعلام کرد که تعداد پیکرهای شناسایی شده در حادثه سقوط هواپیما به 123 نفر رسید.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۰/۲۵ - ۱۰:۰۶    
مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه استان گیلان با بیان اینکه گروه های جهادی سپاه مشکلات ساکنان مناطق محروم استان را به صورت محله محور برطرف می کنند گفت ...
بسیج   ۱۳۹۸/۱۰/۲۵ - ۱۰:۰۰    
روزنامه دولتی ایران در اقدامی سیاسی، صفحه ای را به اشعار تنی چند از شاعران ملحد و ضد دین اختصاص داد.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۰/۲۵ - ۱۰:۰۰    
به گزارش خبرگزاری بسیج، سیدمحمدسعید مدنی در کیهان نوشت: 1- وقتی قبیله بنی اسد می خواستند سیدالشهداء(ع) را دفن کنند، زخم های آن حضرت را شماره کردند ...
بسیج   ۱۳۹۸/۱۰/۲۵ - ۱۰:۰۰    
به گزارش خبرگزاری بسیج، داود عامری در جوان نوشت: بررسی نقش شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی در ابعاد مختلف به خصوص در سطح منطقه و جهان کاری است پر دامنه و محتاج زمان مناسب که در این یادداشت به یکی از ...
بسیج   ۱۳۹۸/۱۰/۲۵ - ۰۹:۵۷    
در حالی که دولت روحانی طی 20 ماه گذشته بر القای اختلاف میان اروپا و آمریکا اصرار داشت، یک کارشناس اقتصادی گفت: فعال کردن مکانیسم ماشه، نشان دهنده هماهنگی پنهان اروپا و ترامپ است.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۰/۲۵ - ۰۹:۵۴    
تجمعات چند ده نفره عناصر ضد انقلاب که قصد داشتند ناراحتی مردم برای قربانیان حادثه سرنگونی هواپیمای مسافربری را مصادره به مطلوب کنند، چه اهمیتی برای آمریکا دارد و هدف آنها از ترتیب دادن این نمایش چیست؟
بسیج   ۱۳۹۸/۱۰/۲۵ - ۰۹:۵۱    
سعید قاسمی از عکاسان بسیجی مطرح اهری موفق به کسب مدال طلای جشنواره بین المللی عکس پارک ملی Ala Archa 2019 کشور قرقیزستان شد.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۰/۲۵ - ۰۹:۴۸    
اعضای اروپایی برجام در اقدامی ضدایرانی و همراستا با اقدامات خصمانه واشنگتن علیه مردم ایران، مکانیسم حل اختلاف برجام را فعال کردند.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۰/۲۵ - ۰۹:۴۸    
گفت: یکی از اصحاب فتنه آمریکایی اسرائیلی 88 در اعتراض به رد صلاحیت تعدادی از هم حزبی هایش برای نمایندگی مجلس، توئیت زده و تهدید کرده که من در انتخابات شرکت نمی کنم!
بسیج   ۱۳۹۸/۱۰/۲۵ - ۰۹:۴۸    
آن عده که در طول تماشای فیلم با صدای بلند گریه کرده بودند، در مقایسه با مشارکت کنندگانی که از چشمشان یک قطره اشک هم سرازیر نشده بود، در طی آزمون تاب آوری تنفس منظم تری داشتند.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۰/۲۵ - ۰۹:۴۵    
ترامپ در تبلیغات انتخاباتی خود بیش از 7 بار اعلام کرد که داعش را دولت اوباما و با تلاش هیلاری کلینتون ساخته است و این ادعای ترامپ حتی در اوج تبلیغات انتخاباتی نیز تکذیب نشد.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۰/۲۵ - ۰۹:۲۴    
سردار عبداللهی گفت: سیستم اطلاعاتی در حال بررسی نقش نفوذ در حادثه سقوط هواپیمای اوکراینی است و موضوع جنگ الکترونیک هم در دست بررسی است.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۰/۲۵ - ۰۹:۲۴    
یکی از اساتید بسیجی دانشگاه تبریز به جایگاه صبر در دین اسلام اشاره کرد و افزود: در راه جهاد باید ضربات جنگ را تحمل کرد و مصداق آن شهید سپهبد سلیمانی است.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۰/۲۵ - ۰۹:۰۶    
مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در خلخال گفت: یاور روح الله شدن، همراه امام خامنه ای ماندن و فدایی انقلاب شدن اصلی ترین ویژگی شهید سلیمانی بود که این درس را به تمام همرزمانش نیز آموخت و شهدایی همچون ...
بسیج   ۱۳۹۸/۱۰/۲۵ - ۰۹:۰۶    
مسئول سازمان بسیج اساتید استان اردبیل به تشریح سناریو های آمریکا در خاورمیانه پرداخت و گفت: عقده گشایی 7 ساله آمریکایی ها در به شهادت رساندن فرماندهان جبهه مقاومت با حضور میلیونی مردم در دو کشور ...
بسیج   ۱۳۹۸/۱۰/۲۴ - ۱۷:۳۳    
جمعی از دانشجویان و مردم عصر امروز با برگزاری تجمع مقابل وزارت امور خارجه خواستار اخراج سفیر انگلیس از کشور شدند.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۰/۲۴ - ۱۷:۲۷    
یادمان نرفته رئیس دفتر ایشان هنگامی که سوء مدیریت دولت کاملا آشکار شده بود، با این پرسش مواجه شد: "چرا آقای روحانی از مردم عذرخواهی نکرد؟".
بسیج   ۱۳۹۸/۱۰/۲۴ - ۱۷:۱۸    
امام جمعه مشهد با انتقاد از حرکت سفیر انگلیس گفت: سفیر انگلیس اخراج شود بالاترین محبت در حق اوست چرا که گر این عنصر ناپاک دست نیروهای خط حاج قاسم سلیمانی می افتاد تکه بزرگش، گوشش بود.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۰/۲۴ - ۱۶:۲۷    
به گزارش خبرگزاری بسیج،مصطفی قمری وفا مدیر کل اخبار داخلی خبرگزاری صداوسیما به صحبت های دولت در مورد دنبال کردن پرونده ترور سپهبد قاسم سلیمانی واکنش نشان داده است.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۰/۲۴ - ۱۶:۱۵    
کابینه سعودی به حمله تلافی جویانه ایران به پایگاه نظامی آمریکا در عراق واکنش نشان داد و گفت، پادشاهی سعودی در کنار عراق می ایستد .
بسیج   ۱۳۹۸/۱۰/۲۴ - ۱۶:۰۶    
به گزارش خبرگزاری بسیج، مراسم گرامی داشت سید الشهداء مقاومت، سردار سپهبد شهید قاسم سلیمانی ، 26 دی با سخنرانی حسن عباسی در منطقه 17 تهران برگزار می شود.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۰/۲۴ - ۱۶:۰۳    
ریاست سازمان بسیج جامعه پزشکی استان البرز از برپایی ایستگاه ویزیت رایگان پزشک در مسجد المهدی (عج) مشکین دشت خبر داد.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۰/۲۴ - ۱۶:۰۰    
پدر امیر اشرفی گفت: آخرین جمله او بعد از خداحافظی این بود که اگر جنگ شد من بر می گردم و در آن کشور نمی مانم؛ من خودم پسرم را به فرودگاه بردم.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۰/۲۴ - ۱۵:۵۱    
دبیر مجمع تشخیص مصلحت با بیان اینکه ملت های محور مقاومت بیش از گذشته به یکدیگر نزدیک شده اند، گفت: تا اخراج سربازان و نظامیان آمریکا از منطقه فعالیت های جبهه مقاومت اسلامی همچنان ادامه خواهد داشت.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۰/۲۴ - ۱۵:۴۲    
گفتنی است صبح امروز سه شنبه شایعه تعلیق عضویت احمدی نژاد در برخی کانال های تلگرامی منتشر شده بود.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۰/۲۴ - ۱۵:۳۹    
در آن شرایط جنگی و صد در صدی آماده باش یگانهای پدافندی یک خطا سبب شد تا سرداران سرافراز میهن سر به زیر در برابر ملت و رهبری شوند و ندای شرمندگی سر دهند!
بسیج   ۱۳۹۸/۱۰/۲۴ - ۱۵:۲۷    
سردار بابایی با اشاره به اینکه سپاه کربلا از چند روز پیش خود را آماده کمک به مردم سیل زده کرده بود، افزود ...
بسیج   ۱۳۹۸/۱۰/۲۴ - ۱۵:۲۱    
مدیرکل سازمان ورزش و جوانان خراسان جنوبی گفت: به منظور تمرکز فعالیت های فرهنگی 26 دی ماه دوازدهمین یادواره شهدای ورزشکار به یاد شهید جوان مدافع حرم شهید بصیری پور برگزار می شود.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۰/۲۴ - ۱۵:۲۱    
فرمانده نیروی هوا فضای سپاه با بیان اینکه ما هم جان و هم آبروی مان را برای انقلاب می گذاریم، گفت: همه نیروهای مسلح پای حفظ امنیت کشور، مردم، نظام و ولایت ایستاده اند.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۰/۲۴ - ۱۵:۱۸    
بسیج دانشجویی و اساتید دانشگاه کردستان در واکنش به تجمع برخی دانشجویان بیانیه صادر کردند.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۰/۲۴ - ۱۵:۰۹    
فرمانده نیروی دریایی سپاه به همراه فرمانده سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان وارد جاسک شدند.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۰/۲۴ - ۱۴:۵۷    
به گزارش خبرگزاری بسیج،زینب سلیمانی، دختر سردار سپهبد شهید سلیمانی در اولین پست اینستاگرامی بعد از شهادت پدرش، تصویری از دست حاج قاسم را منتشر کرد و نوشت: ما رأیت الا جمیلا
بسیج   ۱۳۹۸/۱۰/۲۴ - ۱۴:۵۷    
معتضدی گفت: در دهمین جشنواره قیلم مردمی عمار 19 اثر از تولیدات بسیج سازمان صدا و سیما ارائه شد و در آیین اختتامیه این جشنواره ار 5 اثر تولیدی توسط این سازمان تقدیر شد.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۰/۲۴ - ۱۴:۵۷    
افرادی اعلام می کنند که فرضاً در این کشور نمی خوانند یا فیلم بازی نمی کنند یا برای تیم ملی مسابقه نمی دهند. به آن ها باید گفت: به دَرَک! مهم نیست.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۰/۲۴ - ۱۴:۵۷    
معصومه پودینه یکی از بسیجیان از استان سیستان و بلوچستان گفت: مردم مناطق سیل زده بیش از حد به کمک های مردمی نیاز دارند با توجه به اینکه جمعیت زیادی در این مناطق وجود دارد و اکثریت بچه دارند و کشاورز ...
بسیج   ۱۳۹۸/۱۰/۲۴ - ۱۴:۵۷    
مسئول بسیج سازندگی سپاه آذربایجان شرقی اظهارداشت: برنامه های بسیج باید مسجد محور باشد تا بتوانیم خدمات شایسته ای به مردم ارائه کنیم.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۰/۲۴ - ۱۳:۵۲    
دشمن در حوزه های نرم و سخت از نظام سیلی خورده و در موقعیت ضعف و انفعال قرار گرفته است و هم اکنون اخراج آمریکا از منطقه به یک مطالبه عمومی در سراسر منطقه تبدیل شده است.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۰/۲۴ - ۱۳:۴۶    
عبدالله هیبت زهی تولیدکننده خرما در استان سیستان و بلوچستان گفت: در سیل اخیر روستاهای دشتیاری دچار آسیب فراوانی شدند لذا انتظار این است که مردم و مسوولان رسیدگی و توجه لازم را داشته باشند .
بسیج   ۱۳۹۸/۱۰/۲۴ - ۱۳:۴۶    
آقای هنرمند چرا باید سفیر انگلستان این روباه پیر و مکار، کارگردان شما بشود؟ چرا مردم را نمی بینید؟ چرا عزت این نظام و قدرت انقلاب را نمی بینید؟ چرا...
بسیج   ۱۳۹۸/۱۰/۲۴ - ۱۳:۱۶    
رئیس بیمه مرکزی با اشاره به تصویب قانون تشکیل نصدوق بیمه حوادث طبیعی گفت: بر این اساس تمام واحدهای مسکونی کشور تحت پوشش بیمه پایه برای حوادث طبیعی قرار می گیرند.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۰/۲۴ - ۱۳:۱۶    
سرهنگ برین عنوان کرد: انقلاب ما در عرصه های مختلف نیاز به مجاهد دارد که این جهاد می تواند در جبهه ها و یا عرصه های خدمت و جهاد در کشور باشد.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۰/۲۴ - ۱۳:۱۳    
علیرضا قزوه تازه ترین سروده خود را به حاج قاسم و یاران صدیقش، سردار حاجی زاده و سردار سلامی و تمام آنانی که این روزها حماسه ای بزرگ را رقم زدند، تقدیم کرد.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۰/۲۴ - ۱۲:۴۹    
فرمانده کل سپاه پاسدران انقلاب اسلامی گفت: سه فروند بالگرد نیروی زمینی سپاه در حال امداد رسانی به مناطق سیل زده سیستان و بلوچستان هستند همچنین گروه های جهادی نیز برای کمک رسانی به سیل زدگان بسیج شده ...
بسیج   ۱۳۹۸/۱۰/۲۴ - ۱۲:۳۴    
سخنگوی قوه قضائیه از آغاز تحقیقات همه جانبه درخصوص سقوط هواپیما خبر داده و گفت تعدادی از افراد در این خصوص بازداشت شده اند.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۰/۲۴ - ۱۲:۱۹    
دکتر سعید محمد گفت:اقدامات و فعالیت های قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء(ص) درحوزه های مختلف در جهت اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی بوده و بی شک نقش تعیین کننده ای در مقابله ی با تحریم های ظالمانه دشمنان ...
بسیج   ۱۳۹۸/۱۰/۲۴ - ۱۲:۱۶    
نماینده ولی فقیه در خوزستان گفت: مسؤولان در خدمت به مردم و رفع مشکلات آنها شهید قاسم سلیمانی را الگوی خود قرار دهند.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۰/۲۴ - ۱۲:۰۴    
سرهنگ پاسدار علیرضا بخته ای مسئول سازمان بسیج اصناف استان سیستان و بلوچستان با اشاره به خسارت های سیل ویرانگر در سطح استان با اشاره به کمک های سازمان بسیج اصناف کشور به سیل زدگان گفت ...
بسیج   ۱۳۹۸/۱۰/۲۴ - ۱۲:۰۱    
مسئول سیاسی سابق سپاه امام رضا (ع) بیان کرد: ترامپ زمانی که تضعیف اسرائیل در منطقه را دید و همچنین به دلیل ترس از استیضاح خود دستور ترور سردار سلیمانی را داد.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۰/۲۴ - ۱۱:۳۴    
محمد عاشوری: موکب پیشکسوتان تدارکات و آماد سپاه فجر فارس با استقرار در چابهار، روزانه 5 هزار پرس غذا توزیع خواهد کرد.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۰/۲۴ - ۱۱:۳۴    
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امامت تبریز اظهارداشت: وجود و حضور پر قدرت سردار سلمانی و رزمندگان جبهه مقاومت در عرصه نبرد با تروریست های تکفیری موجب شد همه آرزوهای چندین ساله دشمنان نقش بر آب شود و ...
بسیج   ۱۳۹۸/۱۰/۲۴ - ۱۱:۲۸    
امام خامنه ای در ابتدای درس خود به تفسیری جدید و کاربردی از حدیث اِنْتِظارُ الْفَرَجِ عِبادَةٌ اشاره کردند.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۰/۲۴ - ۱۱:۲۲    
به گزارش خبرگزاری بسیج، سیدصادق غفوریان در خراسان نوشت: سال ها قبل، سفرم به سیستان و بلوچستان همزمان شده بود با ریزگردهای منطقه سیستان به ویژه در زابل که اگرچه حالا برای مردم درد ی عادی است اما ...
بسیج   ۱۳۹۸/۱۰/۲۴ - ۱۱:۲۲    
به گزارش خبرگزاری بسیج، محسن پیرهادی در رسالت نوشت: روزها بر ایرانیان سخت می گذرد. دوره عجیبی است ...
بسیج   ۱۳۹۸/۱۰/۲۴ - ۱۱:۱۹    
پگاه آهنگرانی در حالی اعلام کرد از حضور در فجر انصراف می دهد که اساساً هیچ فیلمی را نه در بخش سودای سیمرغ دارد و نه حتی نگاه نو.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۰/۲۴ - ۱۱:۱۶    
علیرضا مختارپور، دبیرکل نهاد کتابخانه های عمومی کشور، ضمن تشریح شرایط فرهنگی، سیاسی و اجتماعی حاکم بر کشور، بر اهمیت توجه به تداوم فرهنگ ایثار و شهادت به عنوان وظیفۀ مهم دستگاه های فرهنگی تاکید کرد.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۰/۲۴ - ۱۱:۱۳    
پروپاگاندای رسانه های اصلاح طلب برای مخدوش ساختن کارکرد هیات های نظارت، در شرایطی است که بسیاری از چهره های وابسته به جریان رقیب یعنی جریان به اصطلاح اصول گرایی، نتوانستند از فیلتر نظارت عبور کنند.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۰/۲۴ - ۱۱:۱۳    
آیین نامه تخصیص بسته معیشتی خانوارها که دیروز منتشر شد، هم از نظر شاخص های در نظر گرفته شده برای تخصیص بسته معیشتی و هم از منظر زیرساخت های لازم برای اجرای آن با موانع جدی روبرو است.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۰/۲۴ - ۱۱:۱۳    
سرهنگ گلشن زاده گفت:از مهم ترین وظایف و تکلیف خبرگزاری بسیج و خبرنگاران این رسانه تبیین اهداف و دستاورد های انقلاب اسلامی با نگاه ویژه به بیانیه گام دوم از سوی رهبرعظیم الشان انقلاب خواهدبود
بسیج   ۱۳۹۸/۱۰/۲۴ - ۱۱:۱۳    
حجت الاسلام عبدی گفت:خبرگزاری بسیج به عنوان یک محور و شاخص باید جریان سازی و مطالبه گری در همه عرصه های مختلف انقلاب اسلامی با یک رویکرد نو و به روز با مشارکت سایر رسانه ها را داشته باشد.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۰/۲۴ - ۱۱:۱۰    
متاسفانه سیل در روزهای گذشته سیستان و بلوچستان را فرا گرفته و از طرفی دیگر ضعف مدیریت مسئولیت بر این آشفتگی دامن زده است.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۰/۲۴ - ۱۱:۱۰    
اساتید بسیجی دانشگاه های خراسان رضوی در بیانیه ای در خصوص سقوط هواپیمای مسافربری ضمن تسلیت شهادت جمعی از هموطنان عزیز و مسافران نافرجام این سانحه دلخراش و جانسوز به محضر رهبر انقلاب و خانواده های ...
بسیج   ۱۳۹۸/۱۰/۲۴ - ۱۱:۱۰    
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه مراغه ضمن گرامیداشت یاد شهدا، بر لزوم توجه جامعه و مسئولان بر ادامه راه شهدا که همان پیروی از ولایت فقیه است، تاکید کرد.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۰/۲۴ - ۱۱:۰۷    
شهادت کاوه برای محراب آثار ویژه و منحصر به فردی داشت. او دوست کاوه بود. کاوه به او اعتماد داشت و او کاوه را در حدّ یک مراد می دانست.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۰/۲۴ - ۱۱:۰۷    
امام جعفر صادق علیه السلام در کلامی ارزشمند جایگاه منتظران ظهور امام دوازدهم را همچون مدافعان پیامبر(ص) بیان فرموده اند.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۰/۲۴ - ۱۱:۰۷    
شاخص کیفیت هوا در حال حاضر بر روی عدد 95 قرار گرفته و کیفیت هوای پایتخت قابل قبول است.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۰/۲۴ - ۱۱:۰۷    
برای سوزاندن چربی های اضافی خود بهتر است اصول و روش صحیح آن را به کار ببندید.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۰/۲۴ - ۱۰:۵۲    
شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی شهرستان سیرجان در پی شهادت جمعی از نخبگان و هم وطنان گرامی در حادثه هواپیمای اوکراینی بوئینگ 737بیانیه ای صادر کرد.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۰/۲۴ - ۱۰:۵۲    
دقایقی پیش فرمانده کل سپاه پاسداران سردار سلامی به منظور بررسی آخرین وضعیت سیل زده های منطقه بلوچستان وارد استان سیستان وبلوچستان شد.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۰/۲۴ - ۱۰:۴۹    
شهید سلیمانی معمار میدانی شکست های آمریکا ، رژیم غاصب صهیونیستی و متحدان آنها در منطقه بود و نام ، یاد و اثرات وجودی او هرگز از حافظه ملت های مسلمان پاک نخواهد شد.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۰/۲۴ - ۱۰:۴۳    
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس گیلان گفت: واقعا شهادت جمعی از هموطنانمان در این حادثه اتفاق بسیار تلخی بود و فرمانده کل سپاه و فرمانده هوا و فضای سپاه نیز بعد از آن حادثه هواپیما اوکراینی ...
بسیج   ۱۳۹۸/۱۰/۲۴ - ۱۰:۲۵    
به گزارش خبرگزاری بسیج،مسعود بصیری رئیس سازمان بسیج رسانه کشور در صفحه شخصی خود در توییتر به استعفا برخی سلبریتی ها از صدا و سیما و مهاجرت ورزشی ها واکنش نشان داده است.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۰/۲۴ - ۱۰:۲۵    
خطر ارتداد نسبت به عترت، همواره در طول تاریخ بر جامعه مسلمین سایه افکنده است و این قضیه حداقل اولین بار پس از فوت رسول الله (ص) و در ماجرای سقیفه رخ داد.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۰/۲۴ - ۱۰:۱۳    
امدادرسانی سپاه پاسداران به مناطق سیل زده شرق هرمزگان ارگان های امدادی از جمله 3 بالگرد جمعیت هلال احمر، نیروی دریایی سپاه و نیروی دریایی ارتش در حال خدمات رسانی به مردم سیل زده شرق هرمزگان هستند .
بسیج   ۱۳۹۸/۱۰/۲۴ - ۱۰:۱۰    
روزنامه آمریکایی واشنگتن پست در مطلبی به تشریح پاسخ موشکی سپاه به ترور سردار سلیمانی پرداخت.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۰/۲۴ - ۱۰:۱۰    
فرمانده سپاه زرند گفت: سردار سلیمانی یک تفکر تمام نشدنی بود که با شهادتش هرگز از بین نمی رود، بلکه جلوه گری های معنادارتر وی در مورد سلطه و حضور نامشروع آمریکا ...
بسیج   ۱۳۹۸/۱۰/۲۴ - ۱۰:۰۴    
همانطور که سپهبد شهید قاسم سلیمانی می خواست پیکر در کنار پیکر همرزم او در دوران دفاع مقدس یعنی شهید محمدحسین یوسف الهی به خاک سپرده شد.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۰/۲۴ - ۰۹:۲۸    
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه نیکشهر گفت: توزیع بسته های معیشتی و تخلیه منازل آسیب دیده در کنار اسکان موقت سیل زدگان در اولویت کاری ماست و در ادامه و پس از فروکش کردن آب نیز در کنار مردم برای ...
بسیج   ۱۳۹۸/۱۰/۲۴ - ۰۹:۲۵    
امداد رسانی در منطقه کاروان بخش زرآباد با توزیع جیره غذایی 72 ساعته و مای حتاج اولیه سیل زدگان درحال انجام است.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۰/۲۴ - ۰۹:۲۵    
فرمانده سپاه آذرشهر با اشاره به اینکه خون سردار سلیمانی بزرگترین نعمتی که داد ایجاد وحدت بین مسلمانان جهان بود و دنیا شاهد ظهور میلیون ها حاج قاسم سلیمانی شد و یک تازگی و طراوت به انقلاب ما بخشید و ...
بسیج   ۱۳۹۸/۱۰/۲۴ - ۰۹:۲۲    
نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی اظهارداشت: مدیران تعلیم و تربیت باید جوانان ایرانی را برای پذیرش مسئولیت های بزرگ انقلاب برای گام دوم آماده کنند.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۰/۲۴ - ۰۹:۱۹    
غذای گرم بین ساکنین روستاهای سیل زده با همت ناحیه مقاومت بسیج سپاه و کمک خیرین با حضور فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه مهرستان توزیع شد.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۰/۲۴ - ۰۹:۱۶    
در راستای خدمت رسانی به سیل زدگان، با همت حوزه مقاومت بسیج مصطفی خمینی ناحیه کنارک غذای گرم طبخ و در روستاهای درگیر سیل توزیع شد
بسیج   ۱۳۹۸/۱۰/۲۴ - ۰۹:۱۳    
فرمانده نیروی زمینی سپاه در بازدید از روستاهای در محاصره سیل در بخش دشتیاری چابهار به مردم سیل زده خدمت رسانی کرد.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۰/۲۴ - ۰۸:۴۶    
امام جمعه رزن گفت: باید همواره در گفتار صادق باشیم و با بوق و کرنای دشمنان این نظام لحن و سخن را عوض نکنیم ...