سه شنبه ۲۹ خردادساعت ۰۰:۵۰Jun 2024 18
جستجوی پیشرفته

خبرهای بسیج 18 دی 1398 - basijnews.ir

بسیج 25 فروردین 1393 بسیج 22 دی 1394 بسیج 26 فروردین 1395 بسیج 13 خرداد 1396 بسیج 27 فروردین 1397 بسیج 22 فروردین 1398 بسیج 26 اردیبهشت 1398 بسیج 20 خرداد 1398 بسیج 28 تیر 1398 بسیج 23 مرداد 1398 بسیج 15 شهریور 1398 بسیج 30 مهر 1398 بسیج 1 آبان 1398 بسیج 30 آذر 1398 بسیج 1 بهمن 1398 بسیج 2 اسفند 1398 بسیج 1 دی 1398 بسیج 2 دی 1398 بسیج 3 دی 1398 بسیج 4 دی 1398 بسیج 5 دی 1398 بسیج 6 دی 1398 بسیج 7 دی 1398 بسیج 8 دی 1398 بسیج 9 دی 1398 بسیج 10 دی 1398 بسیج 11 دی 1398 بسیج 12 دی 1398 بسیج 13 دی 1398 بسیج 14 دی 1398 بسیج 15 دی 1398 بسیج 16 دی 1398 بسیج 17 دی 1398 بسیج 18 دی 1398 بسیج 19 دی 1398 بسیج 20 دی 1398 بسیج 21 دی 1398 بسیج 22 دی 1398 بسیج 23 دی 1398 بسیج 24 دی 1398 بسیج 25 دی 1398 بسیج 26 دی 1398 بسیج 27 دی 1398 بسیج 28 دی 1398 بسیج 29 دی 1398 بسیج 30 دی 1398 
بسیج   ۱۳۹۸/۱۰/۱۹ - ۱۶:۲۱    
مردم در این تجمع از اقدام به موقع و کوبنده سبزپوشان جان بر کف و شجاع سپاه مقتدر در هدف قرار دادن پایگاه های امریکا در عراق تقدیر و تشکر کردند.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۰/۱۹ - ۱۶:۰۹    
سیدمحمدجواد ابطحی با بیان اینکه صدای لرزان ترامپ و عقب نشینی از مواضعش به معنای پیروزی ایران است، گفت: از نظر ما آمریکا و ناتو هیچ فرقی ندارد و هر 2 باید از منطقه خارج شوند.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۰/۱۸ - ۱۸:۱۸    
هنرمندان انقلابی کشور در تقدیر از اقدام انقلابی سپاه پاسداران بیانیه ای صادر کردند.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۰/۱۸ - ۱۶:۰۳    
پیام محبت آمیز و اطمینان بخش آن رهبر حکیم، دیدار و دلجویی از بیت محزون حاج قاسم و اقامه نماز شکوهمندتان بر پیکر مطهر شهیدان، مرهمی بود بر این اندوه جانفزا.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۰/۱۸ - ۱۵:۵۵    
آمریکا به ویژه پس از تهاجم به عراق در سال 2003، با ایجاد پایگاه های نظامی در این کشور حضور نظامی در آن را تقویت کرده به گونه ای که هم اکنون 5200 نظامی آمریکایی در سراسر عراق حضور دارند.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۰/۱۸ - ۱۴:۵۸    
جمهوری اسلامی ایران بامداد امروز ترور سردار قاسم سلیمانی را با حمله موشکی گسترده به مواضع آمریکا در عراق پاسخ داد. این پاسخ موشکی با واکنش های گسترده ای روبرو شده است.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۰/۱۸ - ۱۴:۲۹    
سردار چمن گفت: حمله موشکی به پایگاه عین الاسد٬ پاسخ کوچکی به اقدام تروریستی آمریکا بود و اگر ایالات متحده جسارت کند٬ پاسخ بعدی بسیار کوبنده تر خواهد بود.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۰/۱۸ - ۱۴:۲۹    
نماینده، ولی فقیه در سپاه کربلا با بیان اینکه تفکرو حامیان آمریکا در داخل کشور در زمانی که مالک اشتر انقلاب به دست آمریکا ترور شد، دم از مذاکره می زنند و این تفکر از عقل خیانت آلود نشات گرفته است ...
بسیج   ۱۳۹۸/۱۰/۱۸ - ۱۴:۲۶    
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: این عملیات بسیار مهم سپاه به احتمال زیاد آمریکایی ها را مجبور می کنند که منطقه را ترک کرده چون می دانند در هر شرایطی در معرض هدف قرار می گیرند.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۰/۱۸ - ۱۴:۲۳    
کوچک ترین خطا از جانب نتانیاهوو سایر کشورهایی که آمریکا در آنها پایگاه نظامی دارد ،منجر به انتقامی سخت تر و پیشمیان کننده تر خواهد شد.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۰/۱۸ - ۱۴:۱۱    
سرانجام حاج ابومهدی المهندس پس از عمری مجاهدت در راه آرمان های خمینی کبیر(ره) در جوار یار دیرینه اش حاج قاسم سلیمانی و به دست شقی ترین آحاد بشر به درجه رفیع شهادت....
بسیج   ۱۳۹۸/۱۰/۱۸ - ۱۳:۵۶    
یک خبرنگار عراقی با ارائه یک فهرست از برخی اقدامات آمریکا در کشورش از سال 2003 تاکنون، از سبک دوستی ادعایی آمریکا با عراق، انتقاد و بر ضرورت پایان دادن به چنین رابطه ای تاکید کرد.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۰/۱۸ - ۱۳:۵۳    
مدیر مطالعات دفاعی اندیشکده آمریکایی مرکز منافع ملی در واکنش به حمله بامداد چهارشنبه ایران به مواضع آمریکایی ها در عراق به دونالد ترامپ هشدار داد ایران ابرقدرت موشکی است.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۰/۱۸ - ۱۳:۴۷    
خبرگزاری بسیج: اکبر کشاورز شیرازی؛ معروف به عکاس امام خمینی(ره) خاطراتی از سردار سلیمانی در مورد محبت او به حیوانات نقل می کند.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۰/۱۸ - ۱۳:۴۲    
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه درسپاه بیله سوار گفت: آمریکا و هم پیمانانش بدنبال حذف اندیشه مقاومت اسلامی هستند ولی این دشمنان خبیث و جاهل نمی دانند که جبهه مقاومت یک اندیشه ...
بسیج   ۱۳۹۸/۱۰/۱۸ - ۱۳:۴۲    
فرمانده سپاه شهرستان سرباز گفت: ما همواره اثبات کردیم که سلاح های آمریکایی حریف غیرت ایرانی نخواهد شد.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۰/۱۸ - ۱۳:۳۹    
یک مقام آگاه در سازمان اطلاعات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از حجم گسترده تلفات آمریکایی ها در حمله موشکی ایران خبر داد.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۰/۱۸ - ۱۳:۳۹    
مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه پیرانشهر گفت: مردم داری در عین اقتدار و صلابت ویژگی بارز سردار سلیمانی بود.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۰/۱۸ - ۱۳:۳۹    
مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی گفت: حمله موشکی به مواضع آمریکای جهان خوار جلوه ای از جهاد در راه خدا و دین است.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۰/۱۸ - ۱۳:۱۸    
رئیس کمیته امور خارجی مجلس نمایندگان آمریکا از وزیر خارجه این کشور دعوت کرده است تا هفته آینده برای ارائه توضیحات درباره حوادث اخیر منطقه در این کمیته حاضر شود.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۰/۱۸ - ۱۳:۱۸    
رییس بسیج اصناف بامداد امروز چهارشنبه پس از حمله موشکی تلافی جویانه ایران به آمریکا در عراق اطلاعیه ای صادر کرد.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۰/۱۸ - ۱۲:۵۱    
فرمانده سپاه بهشهر گفت:سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی نقشه های دشمنان را برهم زد.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۰/۱۸ - ۱۲:۵۱    
دبیر شورای نگهبان گفت: عملیات انتقامی سپاه تازه اول کار و بسم الله اخراج نیرو های آمریکایی از منطقه است.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۰/۱۸ - ۱۲:۴۲    
فرمانده سپاه کربلا مازندران با بیان اینکه تشییع سپهبد سلیمانی تکان دهنده بود و تاثیر فراوانی در روند انقلاب اسلامی دارد ...
بسیج   ۱۳۹۸/۱۰/۱۸ - ۱۲:۳۰    
استاد فرائی گفت: شعر "سفیرموشک ایران" را در وصف اصابت موشک های سپاه به مناطق حساس عین الاسد سروده است .
بسیج   ۱۳۹۸/۱۰/۱۸ - ۱۲:۱۲    
آمریکا در منطقه منفور است و تمام جبهه مقاومت چنان ضربه ای به آن ها خواهند زد که با خفت و خواری منطقه را ترک کنند.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۰/۱۸ - ۱۲:۰۳    
شایعه شهادت سردار سرتیپ پاسدار علی فضلی تکذیب شد.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۰/۱۸ - ۱۲:۰۳    
این مراسم از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی روز پنج شنبه 19 دی 1398 از ساعت 10 صبح در حسینیه امام خمینی برگزار می شود.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۰/۱۸ - ۱۱:۵۷    
عضو هیات علمی دانشگاه تهران با بیان اینکه آمریکا شهادت سردار سلیمانی را به عنوان امتحان می دید، گفت: آنها منتظر بودند ببینند ایران چه کاری می کند اگر اقدامی از سوی ما نمی شد قطعاً به داخل ایران هم ...
بسیج   ۱۳۹۸/۱۰/۱۸ - ۱۱:۵۷    
کاری از کانال جدال احسن با سخنرانی روشنگرانه استاد حسن عباسی
بسیج   ۱۳۹۸/۱۰/۱۸ - ۱۱:۳۳    
امام جمعه بیرجند با بیان اینکه بیدار بودن، ارزش همان شهادت را دارد گفت: به همان میزانی که خون پاک شهدا این دستاوردهای عظیم را برای ما به ارمغان آورده است، این بیدار باش نیز همان را حاصل می کند ...
بسیج   ۱۳۹۸/۱۰/۱۸ - ۱۱:۳۰    
فرمانده سپاه عجب شیر گفت: مهم ترین رویکرد سردار سلیمانی آوردن نیروی انسانی مخلص برای میدان مقاومت بود و چون از دشمن ترسی نداشت و همیشه مطیع امر ولایت بود این سردار عزیز نگین کشورهای اسلامی شد.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۰/۱۸ - ۱۱:۲۴    
سردار سلیمانی در پیامی انتصاب سردار اسماعیل قاآنی را به فرماندهی نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تبریک گفت و افزود ...
بسیج   ۱۳۹۸/۱۰/۱۸ - ۱۱:۱۵    
مشاهده سخنرانی امام خامنه ای از شبکه یک سیما
بسیج   ۱۳۹۸/۱۰/۱۸ - ۱۱:۱۵    
صبح امروز یک هواپیمای اوکراینی پس از بلند شدن از فرودگاه امام خمینی تهران در حوالی شاهدشهر شهریار سقوط کرد و در این حادثه تمام 179 مسافر و خدمه پرواز جان خود را از دست داده اند.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۰/۱۸ - ۱۱:۰۹    
معنای متن نصب شده در حسینیه امام خمینی (ره) در دیدار امام خامنه ای با مردم قم: جهاد دری است از درهای بهشت، که خداوند آن را به روی اولیاءخاصّ خود گشوده است./خطبه 27 نهج البلاغه
بسیج   ۱۳۹۸/۱۰/۱۸ - ۱۱:۰۹    
حضرت آیت الله خامنه ای با اشاره به اینکه دیشب یک سیلی به آمریکا زده شد، اما انتقام، بحث دیگری است، فرمودند: شهید سلیمانی تمام نقشه های نامشروع آمریکا در غرب آسیا را خنثی کرد.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۰/۱۸ - ۱۱:۰۶    
حضرت آیت الله خامنه ای با اشاره به اینکه دیشب یک سیلی به آمریکا زده شد، اما انتقام، بحث دیگری است، فرمودند: شهید سلیمانی تمام نقشه های نامشروع آمریکا در غرب آسیا را خنثی کرد.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۰/۱۸ - ۱۱:۰۳    
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه آذربایجان شرقی خروج آمریکا و استکبار از منطقه را ثمره ای دیگر از خون این شهید عنوان کرد و گفت ...
بسیج   ۱۳۹۸/۱۰/۱۸ - ۱۰:۵۴    
سعی در کوچک جلوه دادن تلفات، انتقاد از رفتارهای تنش زای ترامپ، تلاش برای تحریک احساسات عراقی ها و ابراز حیرت از عدم واکنش پدافند آمریکا به پاسخ موشکی ایران، واکنش رسانه های غربی به انتقام ایران بوده.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۰/۱۸ - ۱۰:۵۴    
مدیرکل سوانح سازمان هواپیمایی کشوری گفت یکی از جعبه های سیاه هواپیمای اوکراینی پیدا شده است.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۰/۱۸ - ۱۰:۵۴    
همسر شهید زارعی گفت: مسئولین عقاید شخصی و حزب بازی ها را کنار بگذارند و سعی کنند تا در جامعه مانند شهدا زندگی کنند و برعکس شهدا عمل نکنند ...
بسیج   ۱۳۹۸/۱۰/۱۸ - ۱۰:۳۳    
انگار سردار تا خیالش راحت نشد، با ما وداع نکرد... انگار تا خبر پیروزی را به مالک اشتر نرسید، او از لشکر 80 میلیونی اش دل نکَند. این را حتی احمق های درجه یک آمریکایی هم فهمیدند.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۰/۱۸ - ۱۰:۲۷    
بر اساس این گزارش دقت و شدت اصابت موشک های شلیک شده به حدی بوده است که برخی از آنها همزمان چند هدف حساس را تخریب کرده اند.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۰/۱۸ - ۱۰:۱۵    
فرمانده سپاه مراغه اظهارداشت: امریکا با ترور شهید حاج قاسم سلیمانی و دیگر شهدای این ترور، دشمنی خود را به حد اعلا رساند.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۰/۱۸ - ۱۰:۱۵    
بیانات رهبر معظم انقلاب در دیدار مردم قم که دقایقی دیگر آغاز خواهد شد از تلویزیون به صورت مستقیم برای همه ایران پخش می شود.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۰/۱۸ - ۱۰:۰۶    
به گزارش خبرگزاری بسیج،
بسیج   ۱۳۹۸/۱۰/۱۸ - ۱۰:۰۰    
برخی منابع تاکید کردند که دولت عراق، تماس های مکرر مقامات آمریکایی را پاسخ نداده است.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۰/۱۸ - ۰۹:۵۷    
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با تاکید بر اینکه دستمان روی ماشه است، گفت: اگر آمریکایی ها خطایی کنند فوران خشم نیروهای انقلاب را خواهند دید.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۰/۱۸ - ۰۹:۵۷    
پایگاه عین الاسد در 108 کیلومتری غرب الرمادی پایگاهی است که اصلی ترین بخش حمله موشکی بامداد روز 18 دی ماه 1398 مصادف با هفت ژانویه 2020 سپاه در انتقام خون سردار سلیمانی نسبت به این پایگاه صورت گرفت.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۰/۱۸ - ۰۹:۵۷    
حاج قاسم سلیمانی به فاصله چند ساعت پس از حمله تلافی جویانه موشکی سپاه پاسداران به پایگاه های آمریکا، سحرگاه امروز در گلزار شهدای کرمان و در کنار همرزمان شهیدش آرام گرفت.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۰/۱۸ - ۰۹:۵۱    
ترامپ رئیس جمهور آمریکا بر خلاف آنچه قبلا اعلام شده بود قصد ندارد در واکنش به حمله انتقام جویانه ایران سخنرانی کند.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۰/۱۸ - ۰۹:۴۸    
پیام این حمله این است که ضربه دوم ایران، در صورت لزوم، کاملا عملیاتی و بسیار سهمگین تر خواهد بود.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۰/۱۸ - ۰۹:۴۸    
به گزارش خبرگزاری بسیج،
بسیج   ۱۳۹۸/۱۰/۱۸ - ۰۹:۴۵    
وزیر خارجه آمریکا و بارزانی نخست وزیر اقلیم کردستان درباره حمله انتقام جویانه ایران به پایگاه های آمریکا در عراق رایزنی کردند.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۰/۱۸ - ۰۹:۳۳    
سخنگوی سپاه پاسداران گفت: به همه اعلام می کنیم مراسم تشییع حاج قاسم باشکوه زایدالوصفی در ایران اسلامی و عراق انجام شد و دشمن بداند راه قاسم با قوت و قدرت بیشتر ادامه دارد.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۰/۱۸ - ۰۹:۲۷    
رئیس ستادکل نیروهای مسلح با تاکید بر اینکه هر گونه شرارت جدید آمریکا پاسخی کوبنده تر و قاطع تر در پی خواهد داشت، گفت: وقت آن رسیده است تا آمریکا نیروهای ارتش تروریستی خود را از منطقه خارج کند.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۰/۱۸ - ۰۹:۱۸    
در حملات سنگین موشک های بالستیک نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، پایگاه آمریکایی عین الاسد در عراق که محل استقرار تروریست های ارتش آمریکا است مورد اصابت قرار گرفت.