سه شنبه ۲۹ خردادساعت ۱۱:۱۱Jun 2024 18
جستجوی پیشرفته

خبرهای بسیج 14 دی 1398 - basijnews.ir

بسیج 25 فروردین 1393 بسیج 22 دی 1394 بسیج 26 فروردین 1395 بسیج 13 خرداد 1396 بسیج 27 فروردین 1397 بسیج 22 فروردین 1398 بسیج 26 اردیبهشت 1398 بسیج 20 خرداد 1398 بسیج 28 تیر 1398 بسیج 23 مرداد 1398 بسیج 15 شهریور 1398 بسیج 30 مهر 1398 بسیج 1 آبان 1398 بسیج 30 آذر 1398 بسیج 1 بهمن 1398 بسیج 2 اسفند 1398 بسیج 1 دی 1398 بسیج 2 دی 1398 بسیج 3 دی 1398 بسیج 4 دی 1398 بسیج 5 دی 1398 بسیج 6 دی 1398 بسیج 7 دی 1398 بسیج 8 دی 1398 بسیج 9 دی 1398 بسیج 10 دی 1398 بسیج 11 دی 1398 بسیج 12 دی 1398 بسیج 13 دی 1398 بسیج 14 دی 1398 بسیج 15 دی 1398 بسیج 16 دی 1398 بسیج 17 دی 1398 بسیج 18 دی 1398 بسیج 19 دی 1398 بسیج 20 دی 1398 بسیج 21 دی 1398 بسیج 22 دی 1398 بسیج 23 دی 1398 بسیج 24 دی 1398 بسیج 25 دی 1398 بسیج 26 دی 1398 بسیج 27 دی 1398 بسیج 28 دی 1398 بسیج 29 دی 1398 بسیج 30 دی 1398 
بسیج   ۱۳۹۸/۱۰/۲۹ - ۱۰:۱۵    
میرهاشمی گفت: امروزه یکی از دلایلی که باعث شده هنر ما تکراری و بدون نبوغ و خلاقیت باشد مشکلات مالی است.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۰/۲۴ - ۱۲:۵۲    
هوای تهران به دلیل افزایش غلظت آلاینده وارد وضعیت قرمز شده است و در شرایط ناسالم برای همه افراد جامعه قرار دارد.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۰/۲۳ - ۰۹:۱۳    
فرمانده سپاه پیرانشهر گفت: دقرت دفاعی جمهوری اسلامی ایران دشمنان نظام و انقلاب را مبهوت کرده است.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۰/۱۸ - ۰۰:۰۰    
فاطمه بعداز شنیدن خبر شهادت سردار سلیمانی نامه ای برای ایشان می نویسد واو را قهرمان زندگی خود می خواند و این نشان دهنده محبوبیت این بزرگ مرد جهان اسلام در بین کودکان است که اورا با نام کوچک حاج قاسم ...
بسیج   ۱۳۹۸/۱۰/۱۷ - ۱۲:۳۱    
گزیده ای از مجموعه اشعار شاعران انقلابی کشور در رثای سردار شهید سپهبد قاسم سلیمانی با عنوان خاتم سلیمانی توسط سازمان بسیج هنرمندان کشور منتشر و ارائه خواهد شد.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۰/۱۶ - ۱۴:۲۱    
مردم اصفهان در میدان امام (ره) به منظور بزرگداشت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی تجمعی باشکوه و عظیم داشتند؛ همه آمده بودند، کودک و نوجوان، زن و مرد، پیر و جوان.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۰/۱۵ - ۲۳:۰۳    
یکی از دانش آموزان بسیجی بردسیری به مناسبت شهادت سردار رشید اسلام سپهبد حاج قاسم سلیمانی دلنوشته ای برای ایشان نوشت.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۰/۱۵ - ۱۸:۰۹    
به گزارش خبرگزاری بسیج، بیش از یک هزار نفر از مدیران رسانه های کشور در محکومیت اقدام ددمنشانه آمریکا در ترور سردار سرافراز اسلام شهید حاج قاسم سلیمانی و هم رزمان ایشان که برخلاف تمام موازین بین ...
بسیج   ۱۳۹۸/۱۰/۱۵ - ۱۶:۵۳    
15700 حقوقدان متعهد و انقلابی جمهوری اسلامی ایران در محکومیت اقدام تروریستی امریکای جنایتکار در به شهادت رساندن سردار قاسم سلیمانی بیانیه صادر کردند.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۰/۱۵ - ۱۶:۵۳    
در پی شهادت مظلومانه سردار رشید اسلام سپهبد حاج قاسم سلیمانی جمعی از شعرای کشورمان در وصف این شهید محور مقاومت اشعاری سرودند.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۰/۱۵ - ۱۲:۳۰    
این فرمانده هشت سال دفاع مقدس به روح بزرگ ومیل بالای او به خدمت کردن به مردم اشاره کرد وگفت: شهید سلیمانی دارای بزرگی روح و تفکر بلند انقلابی و اسلامی بود ...
بسیج   ۱۳۹۸/۱۰/۱۵ - ۱۱:۲۴    
امام جمعه زنجان گفت: برای پایداری انقلاب اسلامی باید مالک اشترهای زمان نیز در جبهه حق علیه باطل حضور داشته و خون خود را در این راه نثار کنند.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۰/۱۵ - ۱۱:۲۱    
تا به حال شنیده اید که برخی اعدامی ها از انتظار دیوانه کننده مرگ خود کشی می کنند!؟ حالا ترامپ بماند با انتظار انتقام ما.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۰/۱۵ - ۱۱:۱۵    
شهادت سپهبد سلیمانی در روز گذشته موجب واکنش بسیاری از ایرانیان در داخل و خارج کشور و محکوم کردن این حادثه تروریستی شد.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۰/۱۵ - ۱۱:۰۳    
گفت: شهید سعید است و شهادت سعادت و بلند گفت: خانم دعا کن تا من شهید شوم. من هم از آشپزخانه گفتم: ان شاءالله. ان شاءالله که اکبرآقا شهید شود؛ ولی نه در این سن و سال.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۰/۱۵ - ۱۰:۵۱    
پس از شهادت سردارحاج قاسم سلیمانی، شبکه های اجتماعی مملو از مطالب مرتبط با این شهید قهرمان شد،اما این بار شبکه های مجازی خارجی با حذف صفحات مربوط به شهید سلیمانی به یاری تروریست های آمریکایی آمده اند.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۰/۱۵ - ۱۰:۴۸    
رابرت مک ایر، سفیر انگلستان در تهران مدعی شد اقدامات ایران، برجام را در معرض خطر بزرگی قرار می دهد.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۰/۱۵ - ۱۰:۴۸    
همه دوستان و دشمنان بدانند خون شهید سلیمانی به اندازه تمام دوره چهل ساله مبارزاتش، به مقاومت خدمت و مسیر تحولات منطقه را عوض خواهد کرد.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۰/۱۵ - ۱۰:۴۵    
پاسخ جمهوری اسلامی ایران به اقدام جنایتکارانه آمریکا، قاطع، سریع و پشیمان کننده خواهد بود.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۰/۱۵ - ۱۰:۳۰    
شهید محمّدحسین یوسف الهی عارفی است که در واحد اطلاعات عملیات لشکر 41 ثارالله، مراتب کمال الی الله را طی کرد و کمتر رزمنده ای است که روزگاری چند با محمدحسین زیسته باشد اما خاطره ای از سلوک معنوی و ...
بسیج   ۱۳۹۸/۱۰/۱۵ - ۱۰:۲۷    
مسئول نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه های آذربایجان شرقی اظهار کرد: قاسم ما، هرچند در مکتب اباعبدالله(ع) بزرگ شده، اما قاسم 14 ساله کربلا نبود؛ قاسم ما ...
بسیج   ۱۳۹۸/۱۰/۱۵ - ۱۰:۱۸    
نماینده مردم استان چهارمحال و بختیاری در مجلس خبرگان رهبری با صدور پیام اعلام کرد: راه و پیمانشان به فضل الهی با سرعت و قدرت بیشتری ادامه پیدا خواهد کرد.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۰/۱۵ - ۱۰:۱۸    
"این گواهی وفات نیست بلکه سندی است از شروع یک حیات ابدی که در آن طبق وصیت شهید ذکر شده است: داوطلب حشد الشعبی"
بسیج   ۱۳۹۸/۱۰/۱۵ - ۱۰:۰۳    
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه میانه با اشاره به ولایت مداری شهید سلیمانی، گفت: او سرباز واقعی ولایت بود و بصیرت و ولایت مداری او باید الگوی عملی همه ما باشد.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۰/۱۵ - ۰۹:۵۷    
فرمانده سپاه امام سجاد هرمزگان گفت: آمریکا با شهادت سردار سلیمانی زمینه فروپاشی خود و افول رژیم کودک کش اسرائیل را فراهم کرده است.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۰/۱۵ - ۰۹:۵۴    
سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی" مرد صلابت و اقتدار و فرمانده شجاع لشکر 41 ثارالله دفاع مقدس، دریایی از خاطره را در دل شهدا و رزمندگان استان هرمزگان به جای گذاشته است.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۰/۱۵ - ۰۹:۵۱    
نماینده ولی فقیه در استان سیستان و بلوچستان گفت: حاج قاسم سلیمانی تعلق به یک خانواده و یک جمع و حتی یک کشور نداشت و امروز همه جامعه مقاومت داغدار است.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۰/۱۵ - ۰۹:۴۵    
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه آذربایجان شرقی سردار سلیمانی علاوه بر فرماندهی، سیاست مداری موقعیت شناس و مردم دار بود، اظهار داشت: امروز ایران اسلامی ...
بسیج   ۱۳۹۸/۱۰/۱۵ - ۰۹:۴۲    
سردار حسن حسن زاده فرمانده سپاه سیدالشهدا(ع) استان تهران به همراه حجت الاسلام صمد بهرامی نماینده ولی فقیه در این سپاه با خانواده شهید وحید زمانی نیا از همراهان سپهبد قاسم سلیمانی دیدار و گفت وگو کرد.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۰/۱۴ - ۱۹:۴۵    
سردار غلامرضا سلیمانی در منزل شهید سپهبد قاسم سلیمانی حضور یافت و شهادت این سردار بزرگ اسلام را به خانواده گرامی اش تبریک و تسلیت گفت.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۰/۱۴ - ۱۸:۲۷    
اینستاگرام در اقدامی مغرضانه بعد از ترور ناجوانمردانه سردار شهید قاسم سلیمانی به دست تروریست های امریکایی صفحات بسیاری از مردم را مسدود و پست های آنان را حذف می کند.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۰/۱۴ - ۱۸:۲۱    
سیاحی گفت: بعد از پیروزی در دفاع مقدس، بسیج با تغییررویکرد خود در حوزه های علمی، پژوهشی، دینی، اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و... همچنان در کشورمان فعالیت می کند.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۰/۱۴ - ۱۸:۱۸    
حجت الاسلام محمدزاده گفت: مردم کشورمان در حماسه 9 دی نشان دادند که هرگز اجازه دخالت به خارج نشینان نمی دهند و پای نظام و آرمان های شهدا و امام خمینی(ره) ایستاده اند.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۰/۱۴ - ۱۶:۰۳    
فرمانده دانشگاه افسری امام حسین در پیامی با تبریک و تسلیت شهادت سپهبد سلیمانی و ابومهدی،تاکید کرد: سلیمانی های جوان در ایران اسلامی بزودی با اذن فرمانده کل قوا پاسخ های دندان شکنی را به دشمنان خواهند ...
بسیج   ۱۳۹۸/۱۰/۱۴ - ۱۵:۵۱    
جانشین فرمانده سپاه با اشاره به پیام رهبر معظم انقلاب در پی شهادت سردار سلیمانی گفت: ان شالله به محض اینکه دستور برسد، سپاه با قدرت تمام می تواند وعده رهبر انقلاب را محقق کند.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۰/۱۴ - ۱۵:۴۲    
سخنگوی سپاه پاسداران جزئیات تشییع پیکر مطهر سردار شهید قاسم سلیمانی را تشریح کرد.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۰/۱۴ - ۱۵:۳۶    
شما مطمئن باشید که شما پیروزید؛ برای اینکه کسی که برای خدا عمل می کند پیروز است. این پیروزی برای شما هست، خدا وعده کرده است که اگر نصرت کنید خدای تبارک و تعالی را، شما را نصرت می کند.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۰/۱۴ - ۱۵:۲۷    
راهبر با بیان اینکه سردار سلیمانی مدافع تمام مظلومان جهان بود، گفت:داعش که مانند لکه ننگی در بلاد های اسلامی حضور داشت را سردار سلیمانی با توکل به خدا و همراهی جبهه مقاومت تار و مار ساخت.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۰/۱۴ - ۱۵:۲۷    
مدیرحوزه های علمیه استان فارس گفت: شهید سلیمانی اولین شهید راه اسلام یا آخرین شهید در این راه نیست، اما خون شهید سلیمانی عاملی برای بیداری اسلامی است.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۰/۱۴ - ۱۵:۲۴    
خون این شهید بزرگوار که چهره ای بین المللی در مبارزه با تروریسم و ظلم داشت، برکتی بین المللی خواهد داشت و آن هم نابودی ابر پوشالی ترین قدرتی است که خود را ایالات متحده آمریکا می نامد و ما او را شیطان ...
بسیج   ۱۳۹۸/۱۰/۱۴ - ۱۵:۲۴    
سردار اباذر سالاری فرمانده سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان در سخنانی اظهار کرد: حاج قاسم سلیمانی شهید زنده ای بود که علمدار ولایت و نظام و انقلاب اسلامی و فرزند غیور ملت ایران بود.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۰/۱۴ - ۱۵:۲۴    
سازمان بسیج مداحان و مدیران هیآت مذهبی کشور به مناسبت شهادت سردار رشید اسلام سرلشکر شهید حاج قاسم سلیمانی و همرزمانش بیانیه ای صادر کرد.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۰/۱۴ - ۱۵:۰۰    
سردار غیاثی گفت: شهادت سپهبد سلیمانی منشاء یک تحول عظیم در سِیر مبارزه با استکبار جهانی و صهیونیست ها در سراسر جهان خواهد بود و راهی که او آغاز کرد با مجاهدت جوانان مقاومت اسلامی تا دستیابی به پیروزی ...
بسیج   ۱۳۹۸/۱۰/۱۴ - ۱۴:۵۷    
نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی اظهارداشت: علاقه مندی به شهید سردار قاسم سلیمانی و محبوبیت این شهید جهانی بوده و سوگواری مردم کشورهای خارجی نشانگر اثرگذاری خدمات این شهید والامقام است.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۰/۱۴ - ۱۴:۳۳    
بلومبرگ می نویسد: تصمیم ترور سردار قاسم سلیمانی، به سرعت و تنها با همکاری تعداد انگشت شماری از دستیاران ارشد ترامپ طراحی و اجرا شد.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۰/۱۴ - ۱۴:۳۰    
طلال عتریسی اندیشمند لبنانی و استاد علوم سیاسی دانشگاه لبنان در بیروت گفت: عملیات ترور سردار قاسم سلیمانی با توجه به نقش سلیمانی و ابومهدی المهندس در منطقه ...
بسیج   ۱۳۹۸/۱۰/۱۴ - ۱۴:۲۱    
عبادی زاده گفت: دشمن نمی داند خون شهید سلیمانی خطرناک تر از وجود اوست؛ زیرا خون این بزرگوار روح تازه ای در جبهه مقاومت دمید.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۰/۱۴ - ۱۴:۰۶    
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصار الحسین(ع) همدان با اشاره به شرایط امروز کشور و شبهات ایجاد شده توسط معاندان و مخالفان در اذهان مردم جامعه گفت ...
بسیج   ۱۳۹۸/۱۰/۱۴ - ۱۴:۰۶    
فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان گفت: گفت: دیدگاه شهید حاج قاسم سلیمانی یک دیدگاه جهانی بود و ریخته شدن خون شهید سلیمانی و یارانش برای دفاع از اسلام ناب بود.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۰/۱۴ - ۱۳:۵۴    
ستاد گرامیداشت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی با حضور مسئولان ارشد استانی در سپاه استان قزوین برگزار شد.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۰/۱۴ - ۱۳:۵۱    
معبودی گفت: سردار سلیمانی کسی است که همه ملت های مستضعف و آزادی خواه دنیا وی را باور داشتند و امروز فرصتی است که ما شیوه وی را تعمیم داده و اجرایی نماییم.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۰/۱۴ - ۱۳:۴۵    
شهید والامقام سلیمانی عمار واقعی امامش بود، هرکجا صدای این عمار مقتدایش بلند می شد ندای لبیک سر می داد ...
بسیج   ۱۳۹۸/۱۰/۱۴ - ۱۳:۴۲    
سخنگوی ارشد نیروهای مسلح با بیان اینکه آمریکایی ها بدانند که ایران در پاسخگویی حتما عجله نخواهد کرد،گفت ...
بسیج   ۱۳۹۸/۱۰/۱۴ - ۱۳:۳۶    
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه استان البرز گفت: غرب گرایان و کدخدا باوران بدانند اگر خود را به خواب نزده اند بیدار شوند و دم از کنوانسیون هایی که استکبار جهانی در آنها عضو است اعم از fatf نزنند ...
بسیج   ۱۳۹۸/۱۰/۱۴ - ۱۳:۳۰    
حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی رئیس قوه قضائیه در سفری یک روزه خود استان البرز وضعیت قضایی استان را مورد بررسی و با پرسنل دستگاه قضا در استان دیدار کرد ...
بسیج   ۱۳۹۸/۱۰/۱۴ - ۱۳:۲۱    
عملیات ارتش آمریکا در به شهادت رساندن سردار شهید قاسم سلیمانی و نگرانی سهامداران آمریکایی از انتقام ایران بورس آمریکا را منفی کرد و باعث شد شاخص داو جونز بدتر روز خود در 4 هفته گذشته را تجربه کند.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۰/۱۴ - ۱۳:۱۸    
هیات های مذهبی و مادحین اهل بیت (ع) عصر امروز شنبه 14 دی ماه در میدان فلسطین تهران تجمع می کنند.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۰/۱۴ - ۱۳:۱۲    
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: آنهایی که به خیال باطل شان تصور می کردند که سردار قاسم سلیمانی مانع کار و راه آن ها بوده و توانسته اند او را از میان بردارند اشتباه بزرگی صورت دادند ...
بسیج   ۱۳۹۸/۱۰/۱۴ - ۱۳:۰۹    
نماینده ولی فقیه در سپاه انصار الرضا(ع) خراسان جنوبی: گفت: ایران اسلامی و جبهه مقاومت در جهان اعلام می کنند خون به ناحق ریخته شهید سلیمانی و فرماندهان بسیج مردمی عراق و همرزمان آن ها را می گیرند.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۰/۱۴ - ۱۳:۰۳    
حاج حیدر رحیم پور به مناسبت شهادت سردار قاسم سلیمانی پیام تسلیت گفت.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۰/۱۴ - ۱۲:۵۱    
مراسم گرامیداشت یاد و خاطره سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران صبح امروز در مصلای بزرگ نماز جمعه کرج با سخنرانی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه البرز برگزار شد.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۰/۱۴ - ۱۲:۴۸    
بزرگداشت شهید حاج قاسم سلیمانی با حضور گسترده اقشار مردم صبح امروز در مصلی کرج برگزار شد./ عکس: سجاد بذرپاش
بسیج   ۱۳۹۸/۱۰/۱۴ - ۱۲:۳۹    
مراسم تشییع پیکر شهیدان سلیمانی و المهندس، صبح امروز با حضور خیل عظیمی از مردم عراق در این کشور برگزار شد و تشییع کنندگان با سر دادن شعار ضد آمریکایی، خواستار انتقام خون این شهدا شدند.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۰/۱۴ - ۱۲:۳۳    
مسوول بسیج مهندسین کشاورزی خراسان رضوی در پیامی شهادت سردار قاسم سلیمانی پیام تسلیت گفت.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۰/۱۴ - ۱۲:۱۸    
آئین بزرگداشت شهید سپهبد قاسم سلیمانی با حضور خانواده های معظم شهدا، جانبازان، ایثارگران، مسئولین و مردم شهید پرور،حسینی و انقلابی استان اردبیل در حسینیه ثارالله سپاه حضرت عباس(ع) برگزار شد.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۰/۱۴ - ۱۲:۱۸    
سیدعلی آقازاده گفت:پیروان حاج قاسم سلیمانی و دوستدارانش به بهترین وجه ممکن در راه آرمان های انقلاب اسلامی و فرمایشات مقام معظم رهبری ایفای نقش خواهندکرد
بسیج   ۱۳۹۸/۱۰/۱۴ - ۱۲:۰۹    
به گزارش خبرگزاری بسیج، محمدسعید احدیان در خراسان نوشت: بر اساس نص صریح قرآن مومن راستین یا شهید است یا منتظر شهادت و همه می دانستند که حاج قاسم مصداق و منهم من ینتظر است و امروز این انتظار به ...
بسیج   ۱۳۹۸/۱۰/۱۴ - ۱۲:۰۶    
جنایت ترور حاج قاسم و ابومهدی المهندس و سایر همرزمان آنها هر چند بزرگ است، اما سر سوزنی، درد بی درمان آمریکا و اسرائیل در منطقه را ساکت نمی کند.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۰/۱۴ - ۱۲:۰۳    
سردار سلیمانی آنگونه شهید شد که پیام رهبر معظم انقلاب اسلامی در سوگ او بوی بیانات حضرت امیرالمومنین علیه السلام در سوگ مالک اشتر می داد.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۰/۱۴ - ۱۲:۰۰    
نماینده ولی فقیه در آذربایجانشرقی و امام جمعه تبریز در پیامی انتصاب فرمانده جدید نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را تبریک و برای سردار قاآنی آرزوی موفقیت کرد.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۰/۱۴ - ۱۱:۵۷    
سازمان بسیج مهندسین عمران و معماری ترور مظلومانه سرلشکر قاسم سلیمانی توسط ارتش جنایکار امریکا را محکوم کرد.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۰/۱۴ - ۱۱:۵۴    
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امامت تبریز اظهارداشت: در شرایطی که دشمنان درصدد تفرقه افکنی بین امت اسلامی و جبهه مقاومت بودند و عده ای مزدور هم درصدد کمرنگ کردن جایگاه ولایت فقیه بودند خداوند با ...
بسیج   ۱۳۹۸/۱۰/۱۴ - ۱۱:۴۸    
تصویری از شهید سرلشکر سلیمانی در لباس خادمی حرم امام رضا(ع) را می بینید.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۰/۱۴ - ۱۱:۴۵    
مروری بر پیام امام خامنه ای در پی شهادت سردار پرافتخار اسلام شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۰/۱۴ - ۱۱:۳۹    
معاون سیاسی سازمان بسیج گفت: حاج قاسم و محور مقاومت به تدریج با انسجام آفرینی و انتقال مقاومت به مسئولان رسمی کشورهای منطقه، در صحنه نظامی نیز تجلی بخش این مقاومت شدند.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۰/۱۴ - ۱۱:۲۷    
آمریکا بداند، خصوصاً آقای ترامپ بداند، با رفتن حاج قاسم سلیمانی راه او بسته و قطع نخواهد شد. حاج قاسم های دیگر پر شتاب تر از گذشته راه او را ادامه خواهند داد.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۰/۱۴ - ۱۰:۵۱    
سپاه حضرت سیدالشهدا(ع) استان تهران با صدور بیانیه ای شهادت فرمانده سپاه قدس را به فرمانده کل قوا، رهبرمعظم انقلاب اسلامی، حضرت ولی عصر(عج) ...
بسیج   ۱۳۹۸/۱۰/۱۴ - ۱۰:۴۵    
فرمانده سپاه قدس گیلان گفت: آمریکایی ها تابوت هایشان را به منطقه بفرستند زیرا از انتقام سپاه درنخواهند رفت و به زودی شاهد انتقام سپاه از مستکبرین خواهیم بود.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۰/۱۴ - ۱۰:۳۰    
مسئول نمایندگی نهاد ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان گفت: خون پاک سردار شهید قاسم سلیمانی درخت تنومند مقاومت در جهان اسلام را آبیاری خواهد کرد.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۰/۱۴ - ۱۰:۲۷    
رامین گفت: رسانه های داخلی باید رویکرد منفعلانه خودسانسوری یا دیگرسانسوری را رها کنند و بلندگوی نیروهای انقلاب اسلامی در هر کجای عالم بشوند.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۰/۱۴ - ۱۰:۱۵    
مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَیٰ نَحْبَهُ وَمِنْهُمْ مَنْ یَنْتَظِرُ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۰/۱۴ - ۱۰:۱۵    
مراسم تشییع پیکر شهیدان سلیمانی و المهندس، صبح امروز با حضور خیل عظیمی از مردم عراق در این کشور برگزار شد و تشییع کنندگان با سر دادن شعار ضد آمریکایی، خواستار انتقام خون این شهدا شدند.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۰/۱۴ - ۱۰:۰۹    
فرمانده سپاه قمربنی هاشم علیه السلام با اشاره به پیام تسلیت مقام معظم رهبری به مناسبت شهادت سردار سلیمانی، گفت: انتقام سختی در انتظار تروریست های آمریکایی است.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۰/۱۴ - ۱۰:۰۰    
فرمانده سپاه اسکو گفت: راه برون رفت از مشکلات اقتصادی بعد از استمداد از خداوند متعال اتکا به توان داخلی و اعتماد به جوانان این مرز و بوم است و با چشم دوختن به بیگانگان مسائل معیشتی حل نمی شود.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۰/۱۴ - ۰۹:۴۸    
رستگارپناه حاج قاسم سلیمانی را موثر ترین عنصر در نابودی اهداف منطقه ای امریکا دانست و گفت: حاج قاسم سلیمانی تربیت یافته مکتب امام-ره- و انقلاب اسلامی است و مجاهدانه جبهه مقاومت را در جهان اسلام متحد ...
بسیج   ۱۳۹۸/۱۰/۱۴ - ۰۹:۳۹    
معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه در سپاه آذربایجان شرقی تاکید کرد: برای ایستادگی در برابر توطئه ها و ترفندها و هجمه های دشمنان بایدقوی شویم و الحمدالله کشورمان پس از انقلاب در بسیاری از علوم و ...
بسیج   ۱۳۹۸/۱۰/۱۴ - ۰۹:۳۶    
فرمانده سپاه آذربایجان شرقی در خصوص شهادت سپهبد سلیمانی اظهارداشت: دشمن با شهادت سردار سلیمانی زبونی و بیچارگی خود را نشان داد.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۰/۱۴ - ۰۹:۳۰    
فرمانده سپاه شهرستان سرباز گفت: داغ این فرمانده بزرگ بر دل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خواهد ماند اما مسیر حرکت هرگز فراموش نخواهد شد و این راه تا پیروزی کامل ادامه دارد.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۰/۱۴ - ۰۹:۳۰    
امام جمعه اهل سنت شهرستان فنوج گفت:سردار سلیمانیهای زیادی در کشور ما وجود دارد که انتقام خون پاک شهدا بویژه شهید سلیمانی را از آمریکایها خواهند گرفت و خواب را بر چشم استکبار آشفته خواهند کرد.