سه شنبه ۲۹ خردادساعت ۰۸:۵۹Jun 2024 18
جستجوی پیشرفته

خبرهای بسیج 21 دی 1398 - basijnews.ir

بسیج 25 فروردین 1393 بسیج 22 دی 1394 بسیج 26 فروردین 1395 بسیج 13 خرداد 1396 بسیج 27 فروردین 1397 بسیج 22 فروردین 1398 بسیج 26 اردیبهشت 1398 بسیج 20 خرداد 1398 بسیج 28 تیر 1398 بسیج 23 مرداد 1398 بسیج 15 شهریور 1398 بسیج 30 مهر 1398 بسیج 1 آبان 1398 بسیج 30 آذر 1398 بسیج 1 بهمن 1398 بسیج 2 اسفند 1398 بسیج 1 دی 1398 بسیج 2 دی 1398 بسیج 3 دی 1398 بسیج 4 دی 1398 بسیج 5 دی 1398 بسیج 6 دی 1398 بسیج 7 دی 1398 بسیج 8 دی 1398 بسیج 9 دی 1398 بسیج 10 دی 1398 بسیج 11 دی 1398 بسیج 12 دی 1398 بسیج 13 دی 1398 بسیج 14 دی 1398 بسیج 15 دی 1398 بسیج 16 دی 1398 بسیج 17 دی 1398 بسیج 18 دی 1398 بسیج 19 دی 1398 بسیج 20 دی 1398 بسیج 21 دی 1398 بسیج 22 دی 1398 بسیج 23 دی 1398 بسیج 24 دی 1398 بسیج 25 دی 1398 بسیج 26 دی 1398 بسیج 27 دی 1398 بسیج 28 دی 1398 بسیج 29 دی 1398 بسیج 30 دی 1398 
بسیج   ۱۳۹۸/۱۰/۲۴ - ۱۱:۱۰    
تصویری دیده نشده از شهید حاج قاسم سلیمانی در صف نانوایی را می بینید.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۰/۲۴ - ۰۹:۳۷    
به مناسبت فرارسیدن چهاردهمین سالگرد شهادت شهدای عرفه، مراسم پاسداشت فرماندهان دلاور لشکر 27 محمد رسول الله(ص)؛ شهیدان مهتدی و سلیمانی برگزار شد.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۰/۲۳ - ۱۲:۳۷    
سردار غلامرضا جلالی گفت:حاجی زاده به خواست مردمش مقابل دوربین ها قرار گرفت و آبروی یک عمر مجاهدت خالصانه اش را شرافتمندانه هزینه تصمیم خطای یک شخص در شرایط بسیار سخت کرد.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۰/۲۲ - ۱۳:۵۸    
7 مجری و تسهیل گر بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) تا پایان سال، 2400 شغل را در استان یزد عملیاتی خواهند کرد.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۰/۲۲ - ۱۳:۱۳    
در عملیات تفحص پیکر های مطهر شهدا، علاوه بر بقایای پیکر ها وسایل همراه شهدا نیز کشف می شوند، این وسایل شامل اشیا مختلفی هستند.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۰/۲۲ - ۱۱:۰۴    
محمد انصاری مدافع تیم پرسپولیس در استوری اینستاگرامش به اظهارات سردار حاجی زاده درباره سقوط هواپیمای اوکراینی واکنش نشان داد.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۰/۲۲ - ۱۰:۴۹    
بزرگداشت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی توسط صنعتگران آذربایجان شرقی برگزار و هزینه تاج گل و تابلوی تسلیت این مراسم با همکاری ستاد دیه آذربایجان شرقی، صرف آزادسازی زندانیان جرایم غیرعمد می شود.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۰/۲۲ - ۱۰:۴۶    
امام جمعه کلیبر گفت: حاج قاسم سلیمانی در عین آنکه مجاهد، طراح، فاتح و فرمانده بود، نسبت به ولایت کاملاً مطیع و فرمان بردار بود و شهادت او نیز مانند حیاتش، موجب عزت اسلام و انقلاب شد.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۰/۲۲ - ۱۰:۳۴    
طیف مدعی اصلاحات بدون توجه به سابقه جنایتکارانه آمریکا- که آخرین نمونه آن ترور سردار حاج قاسم سلیمانی بوده است- و همچنین بدون توجه به تجربه عبرت آموز و پرهزینه برجام ...
بسیج   ۱۳۹۸/۱۰/۲۲ - ۱۰:۰۴    
حکیمیان با تأکید بر اینکه نباید ابعاد حیا و عفت را محدود به پوشش و صرفاً حجاب کرد افزود: جامعه نجیب ایرانی باید عفت را در اندیشه، گفتار، رفتار، کردار و نهایتاً پوشش خود رعایت کند.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۰/۲۲ - ۰۹:۳۱    
بانو مجیده ملایی مادر شهید زهرا حسنی سعدی از شهدای حادثه سقوط هواپیما از پیام تسلیت مقام معظم رهبری تشکر کرد و گفت ...
بسیج   ۱۳۹۸/۱۰/۲۲ - ۰۹:۲۸    
نماینده ولی فقیه در سپاه آذربایجان شرقی با اشاره به ویژگی های بارز اخلاقی شهید سردار سپهبد سلیمانی اضافه کرد: این شخصیت مجاهد ...
بسیج   ۱۳۹۸/۱۰/۲۲ - ۰۹:۲۲    
عضو خبرگان رهبری و امام جمعه مراغه گفت: شهید سردار حاج قاسم سلیمانی، همانند حضرت زهرا(س)، شهید راه ولایت و اسلام به دست دشمنان قسم خورده اسلام و انقلاب بود.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۰/۲۲ - ۰۹:۰۷    
نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی اظهار داشت: مراکز علمی با نقش آفرینی در حوزه تولید علم و محصولات علمی می توانند دیگر بخش های جامعه را تغذیه کنند و در راستای بیانیه گام دوم انقلاب تسهیل گری کنند.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۰/۲۱ - ۱۹:۱۹    
کبری خزعلی با رأی اکثریت اعضای شورای اجتماعی زنان به عنوان رئیس جدید شورا انتخاب شد.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۰/۲۱ - ۱۶:۴۶    
یکی از کاربران تویتر در واکنش به قبول اشتباه از جانب سردار حاجی زاده در اشتباه نیروی خود در سقوط هواپیمای اکراینی واکنش نشان داد.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۰/۲۱ - ۱۵:۲۸    
رئیس سازمان تبلیغات اسلامی استان همدان با اشاره به عملیات غرورآفرین سپاه در انتقام خون سپهبد شهید قاسم سلیمانی گفت ...
بسیج   ۱۳۹۸/۱۰/۲۱ - ۱۵:۲۸    
فرمانده سپاه مراغه شهید سلیمانی را آبروی بشریت و اسلام دانست و افزود: بشریت مدیون خون شهید سلیمانی است، جامعه بشری وام دار و بدهکار خون این شهداست.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۰/۲۱ - ۱۵:۱۵    
حجت الاسلام عظمتی گفت:مهمترین ویژگی حضرت زهرا (س) مانند رسول اکرم (ص) پدر بزرگوار ایشان و ائمه اطهار ، شخصیت اجتماعی این بانوی مکرمه است، شخصیتی که در همه حوزه رشد یافته ومی تواند تاثیرگذار باشد
بسیج   ۱۳۹۸/۱۰/۲۱ - ۱۵:۱۵    
مسئول بسیج دانشجویی استان قزوین گفت: راه و رسم پاسداری راه شهادت است و به گفته شهید سلیمانی باید شهید بود تا شهید شد و شهید سلیمانی ...
بسیج   ۱۳۹۸/۱۰/۲۱ - ۱۵:۱۵    
نائب رئیس مجلس خبرگان رهبری در تنکابن گفت:شهید سلیمانی هم سرباز ولایت بود نه دنبال عنوان، شهید مخلص از فاطمه یاد گرفت در امواج و غوغاسالاری خط ولایت را گم نکند.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۰/۲۱ - ۱۴:۳۵    
این عالم جلیل عمر با برکت خود را در خدمت اسلام و مسلمین گذرانیدند. سالها در قم و نجف و تهران در کنار امام راحل خدمت کردند و پس از رحلت معظم له با این حقیر به همکاری اشتغال یافتند.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۰/۲۱ - ۱۴:۱۴    
فرمانده نیروی هوافضای سپاه گفت: موقعی که اطمینان پیدا کردم این اتفاق افتاده واقعا آرزوی مرگ برای خود کردم که ای کاش می مردم و چنین حادثه ای را شاهد نبودم.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۰/۲۱ - ۱۴:۰۵    
حجت الاسلام حسینی دیباجی گفت: آزادی حرمین شریفین یعنی مکه و مدینه جز با نابودی اسرائیل محقق نمی شود.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۰/۲۱ - ۱۴:۰۵    
سردار حمید دامغانی گفت: ایران در انتقام سردار سلیمانی پیروز میدان جنگ الکترونیک و موشکی بود و هیمنه آمریکا را در هم شکست.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۰/۲۱ - ۱۳:۴۴    
فرمانده سپاه تنکابن با اشاره به سیلی موشکی سپاه به آمریکا گفت: نه تنها پایگاه آمریکایی را موشک باران و با خاک یکسان کردیم بلکه هیمنه آمریکا را در جهان در هم شکستیم.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۰/۲۱ - ۱۳:۴۴    
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه آذربایجان شرقی به عقب نشینی آمریکایی ها اشاره و تبیین کرد: هدف از انتقام جنگ نبود بلکه با این سیلی نشان دادن قدرت آمادگی و بازدارندگی و ترساندن دشمن بزدل بود و دیدیم ...
بسیج   ۱۳۹۸/۱۰/۲۱ - ۱۳:۲۹    
لازم میدانم اولاً به خانواده های معظم این عزیزان بار دیگر همدردی عمیق و تسلیت صمیمانه ی خود را ابراز کنم و از خداوند متعال برای آنان بردباری و آرامش روحی و قلبی تمنا نمایم.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۰/۲۱ - ۱۳:۲۶    
نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی اظهارداشت: حرکت در مسیر بیانیه گام دوم انقلاب باید متمرکز و مستمر باشد.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۰/۲۱ - ۱۲:۲۰    
جمعی از اعضای داوطلب جنبش استادی ایران در دانشگاه ها، مراکز آموزش عالی و پژوهشی کشور در نامه ای به فرمانده جدید سپاه قدس خواستار فراهم شدن شرایط برای پیوستن به نیروی قدس سپاه برای جهاد با ارتش ...
بسیج   ۱۳۹۸/۱۰/۲۱ - ۱۲:۰۸    
مسئول بسیج دانشجویی استان زنجان گفت: گردان های جهاد و مقاومت شهید حاج قاسم سلیمانی بسیج دانشجویی از بین دانشجویان علاقه مند ثبت نام می کند.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۰/۲۱ - ۱۱:۵۶    
نماینده ولی فقیه در سپاه کربلا با تاکید براینکه هر وقت جبهه حق گوش به فرمان ولایت باشند پیروز خواهد شدگفت: هیچوقت تا به امروز هم جبهه کفر مورد هجمه قرار نگرفته و تحقیر نشده است.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۰/۲۱ - ۱۰:۳۵    
منطقه بین پاسگاه بوبیان تا اروند از کانال های زوجی، سیم خاردار و میدان مین پوشانده شده بود. اگر از این منطقه نفوذ ایجاد می شد می توانستیم از این رخنه نیروهای دیگر را وارد کنیم و...
بسیج   ۱۳۹۸/۱۰/۲۱ - ۱۰:۳۲    
امام صادق علیه السلام در سخنی گران بها پنج نشانه و علامت حتمی ظهور حضرت صاحب الزمان عجل الله تعالی فرجه الشریف را بیان فرموده اند.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۰/۲۱ - ۱۰:۳۲    
یک مطالعه جدید نشان داده است که قرار گرفتن طولانی مدت در معرض PM2.5، یک آلاینده مهم ، خطر سکته مغزی را در بزرگسالان افزایش می دهد.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۰/۲۱ - ۱۰:۲۹    
خوش عمل کاشانی گفت: شعر زیر در رثای سردار سپهبد قاسم سلیمانی سروده شده است.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۰/۲۱ - ۱۰:۲۰    
وزیر امور خارجه آلمان درخواست اخیر رئیس جمهور آمریکا برای نقش آفرینی بیشتر ناتو در منطقه غرب آسیا را رد کرده و تاکید کرد که ناتو نهاد درستی در این منطقه نیست.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۰/۲۱ - ۱۰:۱۱    
هیثم بن طارق آل سعید پسرعموی سلطان قابوس جانشین پادشاه فقید این کشور شد.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۰/۲۱ - ۱۰:۰۸    
قابوس بن سعید پادشاه عمان شامگاه روز جمعه در سن 79 سالگی در گذشت.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۰/۲۱ - ۱۰:۰۲    
آیت الله دری نجف آبادی گفت: خورشید وجود حضرت امام راحل هر روز بیش از گذشته درخشان می شود و خون شهدا این چراغ را افروخته تر می کند ...
بسیج   ۱۳۹۸/۱۰/۲۱ - ۰۹:۴۱    
ستادکل نیروهای مسلح با صدور اطلاعیه ای سقوط هواپیمای مسافربری خطوط هوایی اوکراین، را ناشی از خطای انسانی و غیرعمد دانست.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۰/۲۱ - ۰۹:۲۹    
حجت الاسلام و المسلمین حسینی صدر گفت: سیدالشهداء مقاومت و سردار دلها، عاشق و سرباز ولایت بود و خداهم او را در چشم مردم دنیا و مردم ولایتمدار و بصیر ایران اسلامی عزیز کرد.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۰/۲۱ - ۰۹:۲۳    
معاون علمی، پژوهشی حوزه علمیه ولیعصر (عج) تبریز: گفت: با شهادت سپهبد سلیمانی جهان اسلام بوی معطر شهادت را بار دیگر استشمام کرد و این شهادت ها موجب می شود تا راه مقاومت استوارتر از گذشته ادامه یابد.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۰/۲۱ - ۰۹:۲۰    
شهادت سردار سپهبد قاسم سلیمانی جوشش هایی را رقم زده است و خواهد زد