سه شنبه ۲۹ خردادساعت ۰۵:۲۸Jun 2024 18
جستجوی پیشرفته

خبرهای بسیج 8 دی 1398 - basijnews.ir

بسیج 25 فروردین 1393 بسیج 22 دی 1394 بسیج 26 فروردین 1395 بسیج 13 خرداد 1396 بسیج 27 فروردین 1397 بسیج 22 فروردین 1398 بسیج 26 اردیبهشت 1398 بسیج 20 خرداد 1398 بسیج 28 تیر 1398 بسیج 23 مرداد 1398 بسیج 15 شهریور 1398 بسیج 30 مهر 1398 بسیج 1 آبان 1398 بسیج 30 آذر 1398 بسیج 1 بهمن 1398 بسیج 2 اسفند 1398 بسیج 1 دی 1398 بسیج 2 دی 1398 بسیج 3 دی 1398 بسیج 4 دی 1398 بسیج 5 دی 1398 بسیج 6 دی 1398 بسیج 7 دی 1398 بسیج 8 دی 1398 بسیج 9 دی 1398 بسیج 10 دی 1398 بسیج 11 دی 1398 بسیج 12 دی 1398 بسیج 13 دی 1398 بسیج 14 دی 1398 بسیج 15 دی 1398 بسیج 16 دی 1398 بسیج 17 دی 1398 بسیج 18 دی 1398 بسیج 19 دی 1398 بسیج 20 دی 1398 بسیج 21 دی 1398 بسیج 22 دی 1398 بسیج 23 دی 1398 بسیج 24 دی 1398 بسیج 25 دی 1398 بسیج 26 دی 1398 بسیج 27 دی 1398 بسیج 28 دی 1398 بسیج 29 دی 1398 بسیج 30 دی 1398 
بسیج   ۱۳۹۸/۱۰/۲۵ - ۱۳:۵۱    
قیمت طلای 18عیار در بازار تهران امروز به 494 هزار و 500 تومان، قیمت طلای 24عیار 659 هزار و 300تومان و هر مثقال طلا 2 میلیون و 144 هزار تومان رسید.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۰/۲۴ - ۰۹:۴۶    
به همت گردان امنیتی امام حسن مجتبی(ع)، یادواره شهدای مدافع حرم منطقه 18 تهران در حسینیه شهید مدافع حرم، شهید مرتضی کریمی برگزار شد.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۰/۱۷ - ۱۰:۳۴    
نایب رئیس اتاق بازرگانی که در گذشته مذاکره و توافق با آمریکا در قالب برجام را توجیه می کرد، اکنون ادعا می کند اگر به لیست سیاه FATF اضافه شویم، اقتصاد دچار کابوس می شود.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۰/۱۱ - ۱۴:۵۴    
یک سایت حامی دولت با اشاره به سفر روحانی به شمال در زمان آلودگی هوا نوشت: آقای روحانی مهم نیست شما کجا هستید، مهم این است که کجا نیستید.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۰/۱۰ - ۰۹:۴۵    
رئیس سازمان بسیج دانشجویی کشور گفت:ما باید تمام ظرفیت دانشی خود را حول مسائل انقلاب اسلامی بسیج کنیم و این مسائل چیزی جز مسائل مردم و این کشور نیست.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۰/۰۹ - ۱۶:۰۰    
فرمانده سپاه کاشان با بیان اینکه جنگ امروز جنگ اذهان و افکار است، گفت: برخی از فرصت طلبان آب به آسیاب دشمن می ریزند .
بسیج   ۱۳۹۸/۱۰/۰۹ - ۱۴:۳۴    
حضرت آیت الله مکارم شیرازی گفتند: دستگاه دیپلماسی جمهوری اسلامی و رسانه ها باید نسبت به پیگیری اوضاع شیخ زکزاکی اقدام جدی تری انجام دهند.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۰/۰۹ - ۱۴:۲۲    
نماینده ولی فقیه در استان قزوین بیان کرد: راهپیمایی مردم در 9 دی، یکی از باشکوه ترین قیام های تاریخ انقلاب بود و جمعیت بسیار زیادی به میدان آمدند.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۰/۰۹ - ۱۲:۴۲    
دکتر صدیقی گفت: در زمان فتنه تشخیص حق و باطل سخت است و گوش به فرمان ولایت فقیه راهگشای تشخیص حق می باشد.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۰/۰۹ - ۱۲:۲۱    
به گزارش خبرگزاری بسیج، سید محمد بحرینیان در رسالت نوشت: به عکس مردم کشورهای اروپایی و آمریکایی که این روزها، تعطیلات سال نو میلادی را جشن می گیرند، یک رویداد بزرگ بین المللی ...
بسیج   ۱۳۹۸/۱۰/۰۹ - ۱۲:۰۳    
فتنه 88 را می توان از نقاط عطف تاریخ انقلاب اسلامی دانست که هرچند با وقایع تلخ و ناگواری همراه بود، اما تجربه ای درس آموز و گرانسنگ را در اختیار ملت ایران نهاد.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۰/۰۹ - ۱۲:۰۳    
گرفتن ژست منتقدنمایانه به جای پاسخگویی، همچنان رفتار غالب در میان طیف اشرافی کارگزاران و سایر نشریات همسو محسوب می شود.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۰/۰۹ - ۱۲:۰۰    
بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) از زنان سرپرست خانوار که متقاضی اشتغال یا دارای طرح های کارآفرینی هستند حمایت می کند.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۰/۰۹ - ۱۱:۳۹    
منابع مالی تبلیغات کاندیداها در رقابت های انتخاباتی نقش مهمی در نتیجه انتخابات دارد بر این اساس نهاد ناظر که مسئول کنترل صحت و سلامت انتخابات است باید بر این منابع نظارت دقیق داشته باشد.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۰/۰۹ - ۱۱:۳۹    
مصرف برخی از ویتامین ها به علت تقویت سیستم عصبی بدن باعث پیشگیری از ابتلا به پرخاشگری در افراد خواهد شد.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۰/۰۹ - ۱۱:۳۶    
صاحب یک خودکار قرمز مرده بود، در عزای صاحب خود مشکی می نوشت!
بسیج   ۱۳۹۸/۱۰/۰۹ - ۱۱:۳۳    
باید هرچه می توانیم تلاش کنیم کسانی سر کار بیایند که در این شاخص ها نسبت به دیگران برتری داشته باشند و فراموش نکنیم که موفقیت در همه امور مرهون توکل بر خدا و توسل به اولیای خدا است.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۰/۰۹ - ۱۱:۲۴    
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان با بیان این که حرکت مردم در پشتیبانی از نظام و انقلاب باعث افزایش جایگاه مردمی، اقتدار و استحکام نظام شده است ...
بسیج   ۱۳۹۸/۱۰/۰۹ - ۱۱:۰۰    
معاون سیاسی سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز با بیان اینکه فتنه 88 عصاره همه فتنه ها علیه جمهوری اسلامی بود ...
بسیج   ۱۳۹۸/۱۰/۰۹ - ۱۰:۵۷    
مهدی جهاندار تازه ترین سروده خود را به حماسه آفرینی مردم در 9 دی اختصاص داد.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۰/۰۹ - ۱۰:۴۲    
سپاه شهدای آذربایجان غربی با صدور بیانیه ای از حضور آگاهانه مردم بصیر استان در تمامی صحنه ها و گرامیداشت یوم الله 9 دی، "مظهر بصیرت، ولایتمداری و عبور از فتنه ها" تجلیل کرد.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۰/۰۹ - ۱۰:۱۸    
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه آذربایجان شرقی گفت: قضایای سال 88 به هیچ وجه اعتراض به نتیجه انتخابات نبود بلکه شورش علیه قانون و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بود.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۰/۰۹ - ۱۰:۰۹    
نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز، گفت: یکی از ویژگی های هنر انقلاب اسلامی، وجه مردمی بودن آن است به این معنا که تمام افراد در آن سهیم هستند که روال گذشته خلاف این امر بود و هنر به ...
بسیج   ۱۳۹۸/۱۰/۰۹ - ۰۹:۵۷    
عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: اگر در برهه کنونی مردم از اصلاح ناامید شوند خطر و تهدید برای همه بوده و ربطی به هیچ خط سیاسی ندارد و اگر اصحاب رسانه در این بین پلی برای اتصال مردم و مسئولان نباشند ...
بسیج   ۱۳۹۸/۱۰/۰۹ - ۰۹:۵۴    
فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل گفت: در شرایطی که دشمن جنگ فکر و اندیشه را آغاز کرده است، برای گریز از فتنه و انحراف باید به اندیشه و منویات رهبر معظم انقلاب تمسک جست.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۰/۰۸ - ۱۷:۳۰    
در نهایت با خروش دشمن شکن مردم قهرمان و همیشه در صحنه، بساط خیال پردازی های دشمنان در قبال جمهوری اسلامی ایران رخت بر بست و بار دیگر دشمنان در مقابل اراده و عزم راسخ ملت طعم تلخ شکست را چشیدند.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۰/۰۸ - ۱۶:۴۲    
دشمن اسلام بدانند در همیشه تاریخ انقلاب ملت عزیز و با بصیرت نظام اسلامی گوش به فرمان ولی فقیه و کاروان سالار حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی) هستند.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۰/۰۸ - ۱۵:۵۱    
ششمین نشست شورای تبیین مواضع سازمان بسیج اساتید با موضوع چگونگی بهره برداری از ظرفیت های سازمانی برای پیشبرد گفتمان انقلاب اسلامی برگزار شد.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۰/۰۸ - ۱۵:۲۷    
فرمانده سپاه ناحیه همدان با اشاره به نزدیک شدن فرایند انتخابات پیش رو گفت: انتخابات در اسفند ماه برگزار می شود، اگر کسی مسیر انقلاب و مردم را توجه نداشت به درد مردم نمی خورد.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۰/۰۸ - ۱۵:۲۴    
فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام گفت: تحقق عملی مفهوم آتش به اختیار در عرصه های فکری جامعه با رعایت لوازم و پایبندی به شروط مشخص و معنا پیدا می کند.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۰/۰۸ - ۱۵:۰۹    
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه ناحیه امام هادی (ع) مهرشهر گفت : دشمنان امروز جنگ اقتصادی را در بستر تحریم های ناجوانمردانه علیه ملت ایران در پیش گرفته اند.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۰/۰۸ - ۱۵:۰۳    
سازمان بسیج مداحان و مدیران هیآت مذهبی کشور به مناسبت حماسه نهم دی ماه هفته بصیرت بیانیه ای صادر کرد.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۰/۰۸ - ۱۵:۰۳    
مسئول سازمان بسیج عشایری کشور گفت: پس از انقلاب عشایر باز هم به کمک نظام آمدند و با تقدیم هزاران شهید وفاداری خود را به نظام و انقلاب اثبات کردند و امروز از پیشتازان عرصه اقتصاد مقاومتی هستند
بسیج   ۱۳۹۸/۱۰/۰۸ - ۱۴:۵۴    
در آستانۀ دهمین سالگرد حماسۀ یوم الله 9 دی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه تهران بزرگ اظهار داشت: حماسه نهم دی ماه، حماسه ای است که شکوه، عظمت و اقتدار ملت شریف ایران را به تصویر می کشاند.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۰/۰۸ - ۱۴:۵۴    
حجت الاسلام زمانی گفت:رسالت رسالت طلاب جوان درحوزه های علمیه ایستادن پای درخت تناور انقلاب اسلامی استو طلبه های جوان موظف اند فرهنگ ناب انقلاب اسلامی رادربین جهانیان انتشار دهند
بسیج   ۱۳۹۸/۱۰/۰۸ - ۱۴:۳۹    
بر اساس گزارش رسانه های عراق، برهم صالح رئیس جمهوری امروز به بغداد بازگشته و وظایف و مسوولیت های خود را از سر می گیرد.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۰/۰۸ - ۱۴:۳۶    
برترین قاری بانو برای نخستین بار، در چهاردهمین جشنواره ملی تلاوت های مجلسی و چهارمین فجر تلاوت در بخش ویژه بانوان معرفی و تجلیل می گردد.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۰/۰۸ - ۱۴:۳۳    
جانشین فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان گفت: دشمن آنقدر ذلیل و ضعیف شده که توان دیدن ما را ندارد و امروز می خواهد جمهوری اسلامی را از داخل خود از بین ببرد.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۰/۰۸ - ۱۴:۳۰    
کارشناس مسائل سیاسی گفت: مردم در نهم دی اعلام می کنند ما پشتیبان نظام اسلامی هستیم و به سادگی به دشمنان فضا نمی دهیم که بخواهند از حرکت های ما سوء استفاده کنند و مردم اعتراض هم دارند و می گویند ...
بسیج   ۱۳۹۸/۱۰/۰۸ - ۱۴:۲۴    
فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج)استان زنجان گفت:9 دی نشان از بصیرت و آگاهی مردم در گرد و غبار ایجاد شده توسط دشمنان انقلاب اسلامی می باشد.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۰/۰۸ - ۱۴:۱۵    
فرمانده سپاه میانه در همایش بصیرتی کارکنان سپاه با اشاره به اینکه در 9 دی، مردم عاشقانه و آگاهانه ارادت خود به نظام و انقلاب را به نمایش گذاشتند، گفت: حماسه 9 دی تبلور بلوغ سیاسی ...
بسیج   ۱۳۹۸/۱۰/۰۸ - ۱۴:۱۲    
نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز اظهارداشت: دانشجویان اهتمام ویژه به جهاد علمی و خودسازی داشته باشند تا بتوانند به عنوان الگو مطرح شوند.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۰/۰۸ - ۱۴:۰۹    
ریاست سازمان بسیج جامعه پزشکی استان البرز از ویزیت رایگان رایگان پزشکی جهت ساکنین روستای صالحیه شهرستان نظرآباد خبر داد.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۰/۰۸ - ۱۴:۰۹    
ریاست سازمان بسیج جامعه پزشکی استان البرز از برگزاری ویزیت رایگان دندانپزشکی جهت کودکان مرکز خیریه کرج خبر داد.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۰/۰۸ - ۱۴:۰۶    
سرتیپ دوم پاسدار حسین معروفی؛ فرمانده سپاه نینوا در محفل انس و مودت پاسداران پیشکسوت دفاع مقدس علی آباد کتول گفت ...
بسیج   ۱۳۹۸/۱۰/۰۸ - ۱۴:۰۰    
جانشین سازمان فرهنگی خانواده های سپاه در مراسم سالروز حماسه 9 دی در شیرگاه گفت:اراده مردم نمی گذارد توطئه های دشمن علیه انقلاب به نتیجه برسد.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۰/۰۸ - ۱۳:۵۴    
فرمانده سپاه آذربایجان شرقی 9 دی را آبی بر آتش فتنه و ماندگار در تاریخ انقلاب دانست و افزود: خدایی ناکرده اگر روزی به دشمن دل ببندیم و تصور کنیم که دشمن اقتصاد ما را درست خواهد کرد، آن روز ...
بسیج   ۱۳۹۸/۱۰/۰۸ - ۱۳:۴۲    
موذنی گفت:نه دی تجلی بصیرت ،هوشیاری وصلابت مردمی بود که نخواستنددرطوفان حوادث وفتنه هادست ازانقلاب وامام خود بردارندومهر تاییددیگری بر مردمی بودن نظام جمهوری اسلامی ایران زدند.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۰/۰۸ - ۱۳:۳۹    
حجت الاسلام والمسلمین شیخ مهدی طائب گفت : خدای متعال ما را در اوج قدرت قرار داده و دشمن هیچ راهی برای شکست ما در روی زمین ندارد ...
بسیج   ۱۳۹۸/۱۰/۰۸ - ۱۳:۳۳    
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح تاکید کرد: بازخوانی فتنه 88 زمینه فرصت سازی برای تولید فتنه های جدید علیه ملت را مسدود می سازد.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۰/۰۸ - ۱۳:۲۴    
از اساتید اخلاق حوزه علمیه قم حماسه نهم دی را نشانه بصیرت امت و میثاق با ولایت برشمرد و گفت: مکتب امامت و ولایت انسان را به سمت بصیرت سوق داده و موجب سعادتمندی وی می شود.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۰/۰۸ - ۱۳:۱۵    
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه طارم گفت:نهم دی ماه سال 88 روزی بیاد ماندنی و تاریخ ساز است که نقطه عطفی در تاریخ سیاسی کشور توسط ملت غیور و مسلمان ایران اسلامی رقم خورد.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۰/۰۸ - ۱۳:۰۰    
مسول مرکز فضای مجازی سپاه فجر فارس از برگزاری رویداد بزرگ تولید محتوا ویژه فعالان فضای مجازی استان فارس در هقته اول بهمن ماه خبر داد.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۰/۰۸ - ۱۳:۰۰    
سرهنگ زارعی گفت: مردم ولایتمدار ایران در نهم دی ماه با صدای رسا اعلام کردند که که تا پای جان برای حفظ اصول اسلام و آرمان های انقلاب ایستاده اند.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۰/۰۸ - ۱۲:۵۷    
شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان فارس در پی اعتراض به مفاد لایحه بودجه 99، خطاب به نمایندگان استان فارس در مجلس شورای اسلامی، بیانیه صادر کرد.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۰/۰۸ - ۱۲:۵۴    
معاون سیاسی نمایندگی ولی فقیه در سپاه سلمان سیستان و بلوچستان گفت:9 دی ماه یوم الله است و جز شعائر اسلامی باید گرامی داشته شود.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۰/۰۸ - ۱۲:۵۴    
مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه ویژه زاهدان گفت: حضور مردم پای کار نظام و انقلاب عامل اصلی خلق حماسه 9 دی ماه سال 88 بود.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۰/۰۸ - ۱۲:۱۸    
روستا گفت: برنامه های پیشنهادی مبتنی بر بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی از جمله فعالیت های بسیج جامعه زنان سپاه انصار استان خراسانی برای سال آتی می باشد.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۰/۰۸ - ۱۲:۱۵    
به گزارش خبرگزاری بسیج، هادی محمدی در خراسان نوشت: رزمایش دریایی مشترک ایران و دو کشور عضو شورای امنیت (چین و روسیه) در شمال اقیانوس هند، علاوه بر مسائل نظامی ...
بسیج   ۱۳۹۸/۱۰/۰۸ - ۱۲:۱۵    
امام جمعه تویسرکان با بیان اینکه بی تردید آشوب فتنه گران به خودشان باز می گردد، گفت: در آخر الزمان همین آشوب های فتنه گران زمینه ساز نابودی خودشان است و تقویت قوای نیروی های مومن را فراهم می سازد.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۰/۰۸ - ۱۲:۰۳    
رئیس ستاد و معاون هماهنگ کننده ارتش گفت: رزمایش مرکب نیروی دریایی ارتش با کشورهای چین و روسیه، تازه شروع همکاری ماست و ادامه دار خواهد بود.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۰/۰۸ - ۱۲:۰۰    
حجت الاسلام و المسلمین محمدباقر محمدی لائینی نماینده ولی فقیه در مازندران به مناسبت سالگرد حماسه تاریخی 9 دی پیامی صادر کرد .
بسیج   ۱۳۹۸/۱۰/۰۸ - ۱۲:۰۰    
عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس از ادامه یافتن پرداخت حقوق نجومی در یک شرکت دولتی خبر داد.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۰/۰۸ - ۱۱:۵۷    
کسانی که مستند حرمسرای اشرف را دیدند درگیر تتناقضی اساسی شدند؛ آیا کسی که ازدواج را غل و زنجیری برای اعضا سازمان می داند، چرا با راه اندازی حرمسرا شرافت زنان را لگدمال می کند؟
بسیج   ۱۳۹۸/۱۰/۰۸ - ۱۱:۵۴    
فلاحت پیشه: FATF را بپذیریم تا بهانه ای برای آمریکا نماند. / طرح از مازیار بیژنی
بسیج   ۱۳۹۸/۱۰/۰۸ - ۱۱:۵۴    
سازمان هواشناسی از تداوم بارش های پراکنده از امروز تا روز پنجشنبه در برخی مناطق کشور خبر داد. بر اساس پیش بینی ها روز سه شنبه در تهران رگبار باران روی می دهد.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۰/۰۸ - ۱۱:۵۴    
عضو کمیته بیمه سلامت ایران گفت: هیچ گاه دارویی که برای شما تجویز شده به دیگران ندهید و از خود درمانی با آنتی بیوتیک بدون تجویز پزشک اکیدا خودداری کنید.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۰/۰۸ - ۱۱:۳۶    
همایش روشنگری دهه بصیرت و تجلیل از خادمان حسینی اصناف با حضور سردار فرجی، جانشین فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) مسئولین اتحادیه ها و بسیجیان در سالن اجتماعات اتاق اصناف همدان به همت حوزه بسیج شهدای ...
بسیج   ۱۳۹۸/۱۰/۰۸ - ۱۱:۳۶    
سردار ابوحمزه گفت: تفکرات لیبرال سرمایه داری به بهای له شدن مردم ریشه مشکلات جامعه است.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۰/۰۸ - ۱۱:۲۴    
فرمانده سپاه امام سجاد علیه السلام استان هرمزگان سردار اباذرسالاری طی پیامی از دست اندرکاران برگزاری کنگره ملی 1500 شهید استان هرمزگان تقدیر وتشکر نمود.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۰/۰۸ - ۱۱:۲۱    
فرمانده سپاه ناحیه تویسرکان با بیان اینکه پروژه شوم فتنه 88 برای تغییر ساختار نظام بود، گفت: امروز دشمنان با توجه به شرایط کنونی، به دنبال استحاله نظام و تهی کردن انقلاب از درون هستند.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۰/۰۸ - ۱۰:۵۷    
فرمانده سپاه ناحیه همدان با بیان اینکه 9 دی روز ایستادگی ملت مومن در مقابل یزیدیان زمان است، گفت: این روز همیشه باید زنده بماند تا تابلویی شود در مقابل منافقین و عناصر خود فروخته داخلی تا بدانند در ...
بسیج   ۱۳۹۸/۱۰/۰۸ - ۱۰:۳۳    
سردار سلطانی زاده گفت: مقام معظم رهبری با صدور بیانیه گام دوم برای چهل سال دوم انقلاب که منشور و مانیفیزی در مسیر انقلاب است ...
بسیج   ۱۳۹۸/۱۰/۰۸ - ۱۰:۲۷    
همزمان با هفته بصیرت مراسم گرامیداشت سالگرد حماسه9دی همراه با اقامه نماز مغرب و عشاء در مسجدجامع شهرکرد برگزارشد.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۰/۰۸ - ۱۰:۱۲    
در راستای اجرای طرح اعتلای جهاد روشنایی در شهرستان های استان اصفهان، نشست مشترک بسیج مهندسین صنعتی اصفهان با بخشداری منطقه جلگه شهرستان اصفهان برگزار شد.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۰/۰۸ - ۱۰:۱۲    
جلیلیان طبری گفت: به علت کمک به ارتقای سطح علمی کشور شروع به پژوهش های نوینی در حیطه علمی مهندسی برق کرده و ماحصل این تلاش ها در قالب کتاب آنتن ها و انواع آن را تقدیم به امام خامنه ای کردم.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۰/۰۸ - ۱۰:۱۲    
مجمع عالی بسیج مهندسین صنعتی استان خوزستان با حضور مدیران صنایع استان، روحانیت معزز، مدیران کانونهای شهرستانهای خوزستان و اعضای سازمان برگزار گردید.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۰/۰۸ - ۱۰:۰۹    
در راستای اجرایی شدن طرح جهاد روشنایی بسیج مهندسین صنعتی استان مرکزی در ادامه دوره های آموزشی کشوری، با تکیه بر پتانسیل های درونی خود سمینار آموزشی-کاربردی برای مهندسین جهادی در سطح تمامی کانونهای ...
بسیج   ۱۳۹۸/۱۰/۰۸ - ۱۰:۰۶    
فرمانده سپاه حضر عباس(ع) استان اردبیل گفت: گرامیداشت حماسه تاریخی 9 دی فرصتی برای تبیین و ترویج ارزش ها است ...
بسیج   ۱۳۹۸/۱۰/۰۸ - ۱۰:۰۶    
مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه کوثر گفت: در فتنه سال 88 دشمن می خواست تا مردم را از مسیر اصلی انقلاب منحرف کند واصل انقلاب به فراموشی سپرده شود که خوشبختانه با هوشمندی وبصیرت مردم در شناخت راه ...
بسیج   ۱۳۹۸/۱۰/۰۸ - ۱۰:۰۰    
باطل السحر فتنه 88 مردمی بودند که پس از روشن شدن ماجرا و فروکش کردن گرد و غبار فتنه، بار دیگر حمایت خود را از اعتقادات، آرمان ها و مبانی خود اعلام داشتند.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۰/۰۸ - ۰۹:۵۷    
نماینده ولی فقیه در استان اردبیل گفت: عملیات روانی از مهمترین ابعاد جنگ نرم دشمنان علیه ملت ایران است که در عرصه های مختلف سیاسی، فرهنگی، اجتماعی ...
بسیج   ۱۳۹۸/۱۰/۰۸ - ۰۹:۵۴    
این وظیفه ی مادران است که به صورت جهادی در روشنگری فرزندان خود بکوشند و از همان دوران کودکی برای تربیت اقتصادی آنان وقت صرف کنند.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۰/۰۸ - ۰۹:۴۸    
مسئول بسیج مداحان سپاه روح الله گفت: رهبری در خصوص مداحان فرمایشات بسیاری دارند، اگر بتوانیم منویات ایشان را در این حوزه عملیاتی کنیم، می توانیم به راحتی مقابل انحرافات بایستیم.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۰/۰۸ - ۰۹:۴۲    
فرمانده سپاه میانه کمک به برگزاری باشکوه انتخابات با حضور حداکثری، کمک به تامین امنیت انتخابات و کمک به انتخاب اصلح از طریق بصیرت دهی را رسالت های سپاه در برابر انتخابات برشمرد و گفت ...
بسیج   ۱۳۹۸/۱۰/۰۸ - ۰۹:۴۲    
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امامت تبریز اظهارداشت: فتنه 88 با رمز تقلب در انتخابات شروع شد و هدف اصلی آن براندازی انقلاب اسلامی بود که این هدفشان نیز نقش بر آب شد.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۰/۰۸ - ۰۹:۳۶    
مسئول نمایندگی ولی فقیه دریگان حفاظت هواپیمایی سپاه فرودگاه های استان سیستان و بلوچستان گفت: دشمن به این نتیجه رسیده است که امام بدون امت اقتدار ندارد؛ و امت با امام شکست ندارد ...
بسیج   ۱۳۹۸/۱۰/۰۸ - ۰۹:۳۳    
محمدرضا بیگ محمدی گفت: انقلاب اسلامی بسترها و ظرفیت های مناسبی برای تقویت اسلام ناب محمدی ایجاد کرده که مداحان به عنوان تریبون داران جامعه می توانند در این عرصه بسیار نقش آفرینی کنند.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۰/۰۸ - ۰۹:۳۳    
نهم دی 88، حادثه کوچکی نیست بلکه آن حرکت عظیم و ماندگار مردمی، شبیه حرکت بزرگ ملت در روزهای اول انقلاب است و باید تلاش شود در سالگرد این حماسه، حرف اصلی ملت ایران ...