سه شنبه ۲۹ خردادساعت ۱۳:۵۸Jun 2024 18
جستجوی پیشرفته

خبرهای بسیج 9 دی 1398 - basijnews.ir

بسیج 25 فروردین 1393 بسیج 22 دی 1394 بسیج 26 فروردین 1395 بسیج 13 خرداد 1396 بسیج 27 فروردین 1397 بسیج 22 فروردین 1398 بسیج 26 اردیبهشت 1398 بسیج 20 خرداد 1398 بسیج 28 تیر 1398 بسیج 23 مرداد 1398 بسیج 15 شهریور 1398 بسیج 30 مهر 1398 بسیج 1 آبان 1398 بسیج 30 آذر 1398 بسیج 1 بهمن 1398 بسیج 2 اسفند 1398 بسیج 1 دی 1398 بسیج 2 دی 1398 بسیج 3 دی 1398 بسیج 4 دی 1398 بسیج 5 دی 1398 بسیج 6 دی 1398 بسیج 7 دی 1398 بسیج 8 دی 1398 بسیج 9 دی 1398 بسیج 10 دی 1398 بسیج 11 دی 1398 بسیج 12 دی 1398 بسیج 13 دی 1398 بسیج 14 دی 1398 بسیج 15 دی 1398 بسیج 16 دی 1398 بسیج 17 دی 1398 بسیج 18 دی 1398 بسیج 19 دی 1398 بسیج 20 دی 1398 بسیج 21 دی 1398 بسیج 22 دی 1398 بسیج 23 دی 1398 بسیج 24 دی 1398 بسیج 25 دی 1398 بسیج 26 دی 1398 بسیج 27 دی 1398 بسیج 28 دی 1398 بسیج 29 دی 1398 بسیج 30 دی 1398 
بسیج   ۱۳۹۸/۱۰/۱۱ - ۱۴:۰۳    
مشاور رئیس نهاد رهبری در دانشگاه ها حماسه نهم دی ماه 88 را جلوه حق تعالی برشمرد که باطل را از بین می برد.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۰/۱۱ - ۱۳:۱۵    
فرمانده سپاه مراغه حماسه 9 دی ماه را تجلی عزت و اقتدار ملت ایران دانست و گفت: بدخواهان و دشمنان قسم خورده نظام بدانند که ملت ایران همواره در صحنه حضور داشته و همانند سال 88 در فتنه های اخیر به زیبایی ...
بسیج   ۱۳۹۸/۱۰/۱۰ - ۱۴:۲۱    
این روزنامه، در گزارشی با موضوع چهره های کمتررسانه ای که در سال آینده میلادی می توانند سیاست و روابط بین المللی را تحت تأثیر قرار دهند، از سردار قاسم سلیمانی به عنوان چهره ای محوری...
بسیج   ۱۳۹۸/۱۰/۱۰ - ۱۳:۵۱    
فرمانده سپاه حضرت ولیعصر(عج) استان خوزستان گفت : در فتنه 88 برخی خواص از قطار انقلاب خارج شدند و به زبان گویای دشمن تبدیل شدند در صورتی که امام و انقلاب آن ها را از سیاه چاله های ساواک نجات دادند.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۰/۱۰ - ۱۳:۴۵    
مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی گفت: ملت بزرگ ایران اسلامی با خلق حماسه 9 دی دشمنان نظام اسلامی را مایوس کردند.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۰/۱۰ - ۱۳:۱۵    
حجت الاسلام پناهیان گفت: کسانی که پدیدآورنده فتنه شوم و مهلک 88 بودند، همین ها بودند که بعد از حماسه نه دی وقتی سیلی محکم از اراده و ایمان مردم خوردند به تکاپو افتادند و حتی نامه نوشتند و دست جمع در ...
بسیج   ۱۳۹۸/۱۰/۱۰ - ۱۳:۱۲    
امام جمعه طبس گفت : فتنه یعنی شرایطی که کار بر انسان ها پوشیده شود و در شرایط فتنه باید مثل بچه شتر باشید یعنی نه سواری بدهید و نه شیری که به کسی سود بدهد.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۰/۱۰ - ۱۲:۵۷    
فرمانده قرارگاه حضرت زینب(س) گفت: هدف دشمن در فتنه 88 حذف ولایت فقیه، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و بسیج بود.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۰/۱۰ - ۱۲:۱۲    
رژیم جعلی و کودک کش صهیونیستی نیز از اقدام شیطان بزرگ و تروریست های آمریکایی خرسند نباشند زیرا امت اسلامی قدر فرزندان خود در جبهه مقاومت را دانسته و سایه خشم و اراده مقدس ضد صهیونیستی را ...
بسیج   ۱۳۹۸/۱۰/۱۰ - ۱۱:۵۱    
به گزارش خبرگزاری بسیج، سید محمدسعید مدنی در کیهان نوشت: 1- می گفت با دو تن از رفقا در گلزار شهدای چالوس به زیارت اهل قبور رفته بودیم ...
بسیج   ۱۳۹۸/۱۰/۱۰ - ۱۱:۴۵    
فرماندهی حشد الشعبی عراق با صدور بیانیه ای اعلام کرد که پیکرهای شهدای حمله وحشیانه آمریکا به مقر نیروهای بسیج مردمی در الانبار سه شنبه در بغداد تشییع می شوند.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۰/۱۰ - ۱۱:۳۳    
فرمانده سپاه استان تهران و فرمانده اسبق سپاه استان سمنان با تأکید بر لزوم بازخوانی واقعه 9 دی در جامعه امروز، گفت: سران فتنه نان انقلاب را خوردند و مواضع ضدانقلابی پیش گرفتند.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۰/۱۰ - ۱۱:۳۰    
فرمانده سپاه قشم بصیرت، ولایتمداری و همبستگی ملی را رمز عبور از فتنه ها برشمرد و گفت: ملت ایران با درک صحیح از این مولفه ها و اقدام به هنگام خود توانسته اند در گذر از فتنه های پیدا و پنهان سربلند ...
بسیج   ۱۳۹۸/۱۰/۱۰ - ۱۱:۲۱    
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بندرعباس عنوان کرد : 9 دی تجلی التزام عملی مردم به ولایت مطلقه فقیه است
بسیج   ۱۳۹۸/۱۰/۱۰ - ۱۱:۱۸    
نماینده ولی فقیه در سپاه حضرت ولیعصر(عج) خوزستان گفت: غرب پس از شکست های متعدد در برابر ایران دریافت که تنها راه مقابله با آن، جنگ فرهنگی است.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۰/۱۰ - ۱۰:۵۱    
مسئول روابط عمومی و سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: دستان دشمن در برخورد با انقلاب اسلامی خالی تر از گذشته و در مقابله با ما به آخر خط رسیده است.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۰/۱۰ - ۱۰:۲۱    
فرمانده سپاه البرز با بیان اینکه مردم همیشه پای نظام و انقلاب هستند،گفت:9 دی تمام نقشه های دشمن را بهم ریخت و دشمن را عصبانی کرد.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۰/۱۰ - ۱۰:۱۵    
رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا گفت : آنچه در خنثی سازی فتنه 88 نقش اساسی ایفا کرد روشنگری مقام معظم رهبری و بصیرت مردم بود.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۰/۱۰ - ۱۰:۰۹    
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان گفت: دشمنان زمانی متوجه شدند ایران اسلامی در منطقه قد علم کرده و الگویی برای سایر کشورها شده است تصمیم گرفتند انقلابی از دوران انقلابیون ...
بسیج   ۱۳۹۸/۱۰/۱۰ - ۱۰:۰۹    
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان اردبیل گفت: قدرت ایران اسلامی، آمریکا را مستأصل کرده است و این عزت حاصل خون شهدای عزیز است که موفقیت ایران اسلامی در گرو روحیه انقلابی بوده و باید مراقب ...
بسیج   ۱۳۹۸/۱۰/۱۰ - ۰۹:۴۲    
مصادرهٔ مطالبات مردم عراق، لبنان و ایران از طربق جنبش سازی های خشونت گرا با تلفیق روانشناسی، سیاست و هنر صورت گرفته است .
بسیج   ۱۳۹۸/۱۰/۰۹ - ۱۶:۰۳    
به دلیل نداشتن شبکه ملی اطلاعات دشمن برای ما تصمیم می گیرد که چه پیامی دیده و به مخاطب منتقل شود. این خلاف استقلال است و ما باید بتوانیم این فضا را در دست گیریم و مدیریت کنیم.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۰/۰۹ - ۱۵:۵۴    
نماینده ولی فقیه در کاشان با بیان اینکه 9 دی نتیجه پایبندی ملت به انقلاب بود، گفت: هر فتنه ای از سوی ملت در نطفه خفه می شود.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۰/۰۹ - ۱۵:۴۵    
حرکت انقلابی که در حماسه 9 دی با شعار لبیک یا حسین بوجود آمد نشان داد که ریشه های شکل گیری انقلاب اسلامی چیست و این ریشه ها تا کجا در قلب و ذهن مردم ایران وجود دارد.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۰/۰۹ - ۱۵:۲۱    
صبح امروز نماینده ولی فقیه در نیروی قدس سپاه پاسداران در بدو ورود با حجت الاسلام و المسلمین عبادی نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی دیدار کرد.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۰/۰۹ - ۱۵:۰۴    
این سخن، عذر بدتر از گناه است و خوش بین اگر باشیم، باید گفت روحانی درک درستی از واقعیت نداشته است. تحریم و جنگ اقتصادی کی متوقف شده بود که ایشان می گوید الان جنگ اقتصادی شد؟!
بسیج   ۱۳۹۸/۱۰/۰۹ - ۱۵:۰۱    
حجت الاسلام عبدی گفت:حماسه 9 دی ، نماد افتخار ، استقلال و آگاهی مردمی است که تا پای جان برای حفظ پایه های اسلام و آرمان های انقلاب اسلامی ایستاده اند و با صدای گویااعلام کردند که اگر دشمن در برابر ...
بسیج   ۱۳۹۸/۱۰/۰۹ - ۱۴:۴۶    
نظر به پاسداشت مقام استاد فرهیخته حقوق و فقه سیاسی کشور حضرت آیت الله عمید زنجانی و معرفی شخصیت، آثار و خدمات علمی ایشان، اولین کنفرانس علمی حضرت آیت الله عمید زنجانی در هشت دی ماه برگزار شد.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۰/۰۹ - ۱۴:۴۳    
سالاری گفت: بهترین شعار در روز 9دی لبیک به فرمان مقام معظم رهبری است
بسیج   ۱۳۹۸/۱۰/۰۹ - ۱۴:۳۱    
حماسه نهم دی، غدیری دیگر بر تارک اسلام و تحکیم و ارتقاء بصیرت عموم مردم و خواص جامعه اسلامی بود.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۰/۰۹ - ۱۴:۳۱    
در 9 دی سال 88 مردم دوستدار نظام و رهبری در صحنه حضور پیدا کرده و آمادگی دفاع همه جانبه از نظام را اعلام کردند و به فتنه 8 ماهه پایان دادند.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۰/۰۹ - ۱۴:۲۵    
شیخ حسین الدیهی معاون دبیرکل جمعیت وفاق اسلامی بحرین در پنجمین سالگرد بازداشت شیخ علی سلمان بر همبستگی ملت بحرین با وی تأکید کرد.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۰/۰۹ - ۱۴:۱۰    
حجت الاسلام تویسرکانی با بیان اینکه ملت ایران آینده ای روشن و درخشان دارد، گفت: از این پیچ بزرگ و سختی های اقتصادی با اتحاد و همدلی، ولایتمداری و امید به آینده انقلاب اسلامی عبور خواهیم کرد.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۰/۰۹ - ۱۴:۰۷    
نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی با اشاره به شاخص های شاعر تراز انقلاب گفت: شعر زمانی در خدمت مفاهیم انقلاب است که ارزش های نظام اسلامی و آرمان های شهدای دوان دفاع مقدس را تبیین و تشریح نماید از ...
بسیج   ۱۳۹۸/۱۰/۰۹ - ۱۴:۰۴    
مهرداد بذرپاش گفت:امروز از معرفت مردم و شکوه حضورشان در مراسمی مانند 9 دی، آن هم پس از 40 سال ایستادگی و تحمل مشکلات، عده ای باید خجالت بکشند
بسیج   ۱۳۹۸/۱۰/۰۹ - ۱۴:۰۱    
فرمانده سپاه شهرستانی سرباز گفت: 9 دی نماد انقلابی ماندن مردم ایران در گذر تاریخ است و با وجود این مردم بصیر، عرصه مقابله ایران با استکبار خالی نخواهد ماند.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۰/۰۹ - ۱۴:۰۱    
وزیرسابق اطلاعات گفت: تمدن انقلاب اسلامی مانند شیر خفته است که اگر بیدار شود نابودی غرب را به دنبال دارد.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۰/۰۹ - ۱۳:۵۸    
عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی با اشاره به اینکه برخی تصور می کنند که پرداختن به 9 دی ماه با وحدت مردم ناسازگار است ...
بسیج   ۱۳۹۸/۱۰/۰۹ - ۱۳:۵۵    
در همایش دانشگاهیان لرستان به مناسبت بزرگداشت دهه ی بصیرت؛ 9 دی مظهر امتداد بصیرت، از لبه ی شمشیرها تا نوک قلم ها و سر زبان ها دانسته شد.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۰/۰۹ - ۱۳:۵۵    
یوم الله نهم دی روز بصیرت و روز در هم پیچیده شدن فتنه ای بزرگ است. فتنه ای که شبهه امکان تقلب در حکومت اسلامی را در اذهان نقش بست و اعتماد مردم به نظام را هدف قرار داد.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۰/۰۹ - ۱۳:۵۲    
مسوول نمایندگی ولی فقیه در نیروی هوا و فضای سپاه گفت: رهبری عمود خیمه اسلام است، بنابراین باید همواره به فرمایشات ایشان عمل کنیم، تا جامعه مان رنگ و بوی الهی به خود بگیرد.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۰/۰۹ - ۱۳:۴۶    
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه سیریک گفت: بصیرت مردم آرزوهای دشمنان را درفتنه88 بر باد برد
بسیج   ۱۳۹۸/۱۰/۰۹ - ۱۳:۴۶    
نشست هم اندیشی اساتید و نخبگان دانشگاهی مجتمع آموزش عالی سراوان با موضوع "روز بصیرت و میثاق امت با ولایت در 9دی" در تالار حوزه ریاست دانشگاه برگزار گردید.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۰/۰۹ - ۱۳:۴۳    
نماینده ولی فقیه در نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه هنوز هم سران فتنه علیه اغتشاشگران موضع نگرفتند گفت ...
بسیج   ۱۳۹۸/۱۰/۰۹ - ۱۳:۳۷    
مراسم گرامیداشت و تجلیل حماسه نهم دی با حضور دانشگاهیان در دانشکده فنی پسران شهرکرد به میزبانی سازمان بسیج اساتید استان برگزار شد.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۰/۰۹ - ۱۳:۳۷    
فرمانده سپاه ناحیه رزن گفت: یوم الله 9دی روز بصیرت و تجدید بیعت امت حزب الهی و انقلابی ایران اسلامی با آرمان های اسلام ناب محمدی است.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۰/۰۹ - ۱۳:۳۴    
فرمانده لشکر عملیاتی 25 کربلا مازندران فتنه های سال های اخیر را ماحصل بی تدبیری و بی کفایتی مسئولین و نفوذ دشمنان در لایه های اصلی نظام جمهوری اسلامی ایران دانست.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۰/۰۹ - ۱۳:۲۸    
ادیانی با اشاره به ضربه سخت به دشمن از نظام و گفتمان انقلاب، گفت: هنوز هم تعدادی از دنباله رو های فتنه گران در دستگاه های اجرایی کشور حضور دارند و حتی طراحی فتنه آبان ماه با همکاری آن ها صورت گرفته ...
بسیج   ۱۳۹۸/۱۰/۰۹ - ۱۳:۲۸    
رئیس سازمان بسیج رسانه استان زنجان با اشاره به خنثی شدن فتنه های دشمنان گفت: 9 دی نمایش بصیرت ملت انقلابی ایران اسلامی است.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۰/۰۹ - ۱۳:۱۰    
صبح امروز تجمع بزرگ مردمی ویژه گرامیداشت یوم الله 9دی ، در مصلی وحدت شهرستان گرگان برگزار شد، در این مراسم که با حضور عموم مردم و مسئولان استانی برگزار شد ...
بسیج   ۱۳۹۸/۱۰/۰۹ - ۱۲:۴۲    
سردار نائینی در ادامه سخنان خود فتنه 88 را عامل اصلی تحریم های کشور دانست و گفت: در فتنه 88 سران داخلی فتنه پیام امکان فروپاشی از درو ن. را به دشمن انتقال دادند تا دشمن را به براندازی امیدوار کنند.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۰/۰۹ - ۱۲:۲۴    
عکاس: سعید زعفری
بسیج   ۱۳۹۸/۱۰/۰۹ - ۱۲:۲۱    
آمارهای سازمان ثبت احوال نشان می دهد که در 11 درصد ازدواجهای ثبت شده سن زنان بیشتر از مردان بوده است.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۰/۰۹ - ۱۲:۱۸    
مراسم یوم الله 9دی امروز در تهران، از ساعت 14 تا 16 در میدان امام حسین(ع) برگزار می شود.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۰/۰۹ - ۱۲:۱۸    
امام جمعه نهاوند گفت: 9 دی میثاق مجدد با ولایت فقیه است و این میثاق عامل اصلی کور کردن تمام فتنه ها است.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۰/۰۹ - ۱۲:۱۸    
فرمانده تیپ 36 انصارالمهدی (عج) به مناسبت فرارسیدن حماسه عظیم 9دی گفت : پیوند مستحکم مردم ایران با نظام و رهبری رمز برچیده شدن توطئه های دشمن است .
بسیج   ۱۳۹۸/۱۰/۰۹ - ۱۲:۱۵    
کتاب راجع به شهیدی است که اتفاقا کتابهایی دیگر هم، در مورد ایشان چاپ شده! اما محسن عزیز متفاوت است.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۰/۰۹ - ۱۲:۱۲    
سید شمس الدین حسینی وزیر اسبق اقتصاد ابعاد پنهان بودجه از عنوان سازی برای پنهان سازی میزان درآمد نفتی بودجه، افزایش شدید بدهی دولت، واگذاری دارایی ها در کنار حفظ سلطه بر اقتصاد، و ... را آشکار کرد.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۰/۰۹ - ۱۲:۱۲    
همسر جانباز گفت: از خدا می خواهم که به من توان بدهد تا خیلی خوب به ایشان خدمت کنم. با وجود شرایطی که ایشان دارند ...
بسیج   ۱۳۹۸/۱۰/۰۹ - ۱۲:۰۹    
فلاح پور با اشاره به تشکیل بیش از 1500 حلقه بصیرتی در سطح مراکز پایگاه های اصلی بسیج طی روزهای اخیر گفت: بیش از 10 هزار برنامه روشنگری در پایگاه های مختلف مساجد پیش بینی شده است.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۰/۰۹ - ۱۲:۰۹    
9 دی نه تنها برای تاریخ انقلاب یک نطقه عطف محسوب می شود بلکه هیچگاه از ذهن دشمنان نیز خارج نخواهد شد.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۰/۰۹ - ۱۲:۰۶    
امام علی علیه السلام: آری، آنگاه که فتنه ها روی آورند، حقّ و باطل درهم آمیزند و شبهه و سردرگمی ایجاد کنند، و هنگامی که پشت کردند، شناخته شوند.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۰/۰۹ - ۱۲:۰۶    
سرهنگ پاسدار طالب احمدی نیا فرمانده سپاه ناحیه میناب ضمن گرامی داشت روز 9 دی این حماسه تاریخی بصیرت ملت بزرگ ایران از مردم ولایت مدار و انقلابی شهرستان میناب جهت حضور پرشور در این حماسه بزرگ دعوت ...
بسیج   ۱۳۹۸/۱۰/۰۹ - ۱۱:۵۷    
فرمانده سپاه آذربایجان شرقی گفت: خط قرمز نظام جمهوری اسلامی عدم وابستگی به آمریکا و اسرائیل است و اگر بخواهیم در 40 سال دوم انقلاب همچون 40 سال اول پیروز و سربلند باشیم باید مقاومت و استقامت و ...
بسیج   ۱۳۹۸/۱۰/۰۹ - ۱۱:۴۵    
جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با ابراز اینکه بصیرتی که در بزنگاه باشد انسان را به بهشت می برد عنوان کرد ...
بسیج   ۱۳۹۸/۱۰/۰۹ - ۱۱:۳۹    
سواحل بندرمقام، هرمزگان، فیتوپلانکتون ها دسته ای از آغازیان تولیدکننده یا گیاه مانند هستند که قادر به خودپروردگی می باشند.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۰/۰۹ - ۱۱:۳۹    
نظر به پاسداشت مقام استاد فرهیخته حقوق و فقه سیاسی کشور حضرت آیت الله عمید زنجانی و معرفی شخصیت، آثار و خدمات علمی ایشان، اولین کنفرانس علمی حضرت آیت الله عمید زنجانی در ه دی ماه برگزار شد.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۰/۰۹ - ۱۱:۳۳    
فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج)استان زنجان گفت: حماسه 9 دی ماه سال 88 ملت بزرگ ایران و نظام اسلامی را برای همیشه در برابر دشمنان بیمه کرد.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۰/۰۹ - ۱۱:۲۷    
رییس سازمان بسیج هنرمندان کشور از برگزاری اختتامیه جشنواره عکاسی نور 10 دی در تبریز خبر داد و گفت: در این دوره از جشنواره عکاسی نور تلاش شده تا مشاغلی که در انزوای فراموشی قرار گرفته اند به تصویر ...
بسیج   ۱۳۹۸/۱۰/۰۹ - ۱۱:۱۸    
شب گذشته ، یادواره شهدای حسینیه اعظم شهرستان آزادشهر برگزار شد . در این مراسم حجت الاسلام والمسلمین رعایتی ...
بسیج   ۱۳۹۸/۱۰/۰۹ - ۱۱:۰۳    
فرمانده سپاه ناحیه شهرستان گرمی گفت: دشمن در فتنه 88 با هدف براندازی ساختار نظام، فشار و تغییر ماهیت رفتار نظام و بازگرداندن مدار سلطه وارد عمل شده بود.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۰/۰۹ - ۱۰:۵۱    
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه امام سجاد (ع) گفت : حماسه نهم دی ماه و حضور عاشورایی مردم حماسه ساز و ولایتمدار ایران اسلامی در راهپیمایی 9 دی ماه 1388 نقطه عطفی در تاریخ انقلاب و برگ زریّن ...
بسیج   ۱۳۹۸/۱۰/۰۹ - ۱۰:۴۸    
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان البرز گفت: بیداری اسلامی در منطقه از 9 دی آغاز شد و امروز بصیرت مردم مانع مهمی برای اجرای نقشه های شوم دشمن است.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۰/۰۹ - ۱۰:۴۵    
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصار الحسین(ع) استان همدان گفت: هر فتنه ای می خواهد نظام سیاسی حاکمیتی را هدف قرار دهد اما در 9 دی مردم همبستگی خود را با ولایت و حاکمیت پیوند زدند و پیوند خوردن مردم ...
بسیج   ۱۳۹۸/۱۰/۰۹ - ۱۰:۳۹    
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در تیپ 36 انصارالمهدی (عج) استان زنجان گفت: نهم دی ماه سال 1388 سرآغاز حرکت عزت خواهی ملت ایران بر مبنای بصیرت بود .
بسیج   ۱۳۹۸/۱۰/۰۹ - ۱۰:۳۳    
قربانی گفت: در نتیجه اعمال خشونت بار عوامل ضد انقلاب بعد از انتخابات 88، خسارت های جانی و مالی بر مردم وارد آمد.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۰/۰۹ - ۱۰:۲۷    
فرمانده سپاه شهرستان بیله سوار گفت: نهم دی ماه، تجلی بصیرت و دشمن شناسی امت اسلامی است
بسیج   ۱۳۹۸/۱۰/۰۹ - ۱۰:۲۷    
سادات کرمی با بیان این مطلب که دولت برای جبران کسری فروش نفت، دو راه حل دارد یا حامل های سوخت را گران کرده و یا موانع فروش نفت را رفع کند که آن مذاکره با امریکا و تصویب fatf است ...
بسیج   ۱۳۹۸/۱۰/۰۹ - ۱۰:۲۴    
سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان به مناسبت فرارسیدن 9دی بیانیه ای صادر کرد.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۰/۰۹ - ۱۰:۱۸    
غضنفری گفت: فشارهای معیشتی مردم نتیجه تصمیمات و اقدامات کسانی است در فتنه خائنانه 88 مشارکت مستقیم و یا غیر مستقیم داشتند.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۰/۰۹ - ۱۰:۱۵    
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی اظهارداشت: هدف دشمن در فتنه 88 ایجاد شکاف بین مردم و نظام بود تا در جامعه ایجاد بی ثباتی کند که با حکمت و تدبیر رهبر فرزانه انقلاب و بصیرت مردم ...
بسیج   ۱۳۹۸/۱۰/۰۹ - ۱۰:۰۶    
مدیر ارتباطات دفتر تولیت آستان قدس رضوی گفت : فتنه یعنی گرد و غبار سیاسی و اقتصادی و ... که هیچگاه توسط دشمنان خارجی ایجاد نمی شود و فتنه نتیجه جهل عوام و غفلت خواص است.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۰/۰۹ - ۱۰:۰۰    
پدر شهید بصیری پور گفت: دشمنان امروز بیشتر روی آوردند به بحث نرم افزاری و تغییر در فرهنگ ها و فکرهای مردم را از طریق فضای مجازی و یا وارد کردن افراد نفوذی برای جدا کردن مردم از انقلاب دنبال می کنند.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۰/۰۹ - ۰۹:۵۷    
عبدالمجید فرائی گفت: شعرهای زیر به مناسبت حماسه نه دی سروده شده است.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۰/۰۹ - ۰۹:۵۱    
امام جمعه رامسر در مراسم سالروز حماسه 9 دی گفت:فتنه 88 خواص را غربال کرد.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۰/۰۹ - ۰۹:۵۱    
فرمانده سپاه ناحیه قائم شهر با بیان اینکه حماسه 9 دی در سال 1388، ولایت مداری مردم ایران را ثابت کرد ...
بسیج   ۱۳۹۸/۱۰/۰۹ - ۰۹:۴۸    
حسین شریعتمداری مدیرمسئول روزنامه کیهان در مراسم گرامیداشت حماسه نهم دیماه در مسجد امام حسن مجتبی (ع) ساوه گفت ...