سه شنبه ۲۹ خردادساعت ۰۶:۵۰Jun 2024 18
جستجوی پیشرفته

خبرهای بسیج 22 دی 1398 - basijnews.ir

بسیج 25 فروردین 1393 بسیج 22 دی 1394 بسیج 26 فروردین 1395 بسیج 13 خرداد 1396 بسیج 27 فروردین 1397 بسیج 22 فروردین 1398 بسیج 26 اردیبهشت 1398 بسیج 20 خرداد 1398 بسیج 28 تیر 1398 بسیج 23 مرداد 1398 بسیج 15 شهریور 1398 بسیج 30 مهر 1398 بسیج 1 آبان 1398 بسیج 30 آذر 1398 بسیج 1 بهمن 1398 بسیج 2 اسفند 1398 بسیج 1 دی 1398 بسیج 2 دی 1398 بسیج 3 دی 1398 بسیج 4 دی 1398 بسیج 5 دی 1398 بسیج 6 دی 1398 بسیج 7 دی 1398 بسیج 8 دی 1398 بسیج 9 دی 1398 بسیج 10 دی 1398 بسیج 11 دی 1398 بسیج 12 دی 1398 بسیج 13 دی 1398 بسیج 14 دی 1398 بسیج 15 دی 1398 بسیج 16 دی 1398 بسیج 17 دی 1398 بسیج 18 دی 1398 بسیج 19 دی 1398 بسیج 20 دی 1398 بسیج 21 دی 1398 بسیج 22 دی 1398 بسیج 23 دی 1398 بسیج 24 دی 1398 بسیج 25 دی 1398 بسیج 26 دی 1398 بسیج 27 دی 1398 بسیج 28 دی 1398 بسیج 29 دی 1398 بسیج 30 دی 1398 
بسیج   ۱۳۹۸/۱۰/۲۴ - ۱۲:۱۶    
فرمانده سپاه حضرت ولی عصر(عج) خوزستان گفت: تشییع شهدای مقاومت در کشور نشان داد که مردم روند انقلاب اسلامی را با دل و جان قبول دارند.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۰/۲۴ - ۱۰:۳۷    
وقتی حادثه سقوط هواپیمای مسافربری اوکراین اتفاق افتاد، مدعیان فرهنگ و هنر همگام با دشمن شروع به جوسازی علیه سپاه سرافراز و سردار حاجی زاده که نماد اقتدار دفاعی کشور بعد از شهید تهرانی مقدم است، کردند.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۰/۲۴ - ۱۰:۰۷    
انتخابات هیأت رئیسه دوره هشتم سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران روز گذشته برگزار و در نهایت سعید سعیدیان به عنوان رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران انتخاب شد.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۰/۲۴ - ۰۹:۴۳    
دوستت دارم دمشق مجموعه داستان کوتاه با محوریت جنگ سوریه و مدافعان حرم است. این اثر تلاشی است از نویسندگان جوان برای ایجاد ارتباطی عمیق بین جنگ و باورهای دینی با ادبیات برای همه کسانی که آن را می ...
بسیج   ۱۳۹۸/۱۰/۲۳ - ۱۴:۳۴    
نکته جالب این است که دو نفر از مجریان گم نام و کم کار صداوسیما هم گفتند که دیگر با رسانه ملی همکاری نمی کنند. مدت زمان حضور این مجریان روی آنتن رسانه ملی در طول هفته روی هم بیشتر از دو ساعت نمی شد!
بسیج   ۱۳۹۸/۱۰/۲۳ - ۱۴:۱۹    
نماینده ولی فقیه در استان قزوین در مسجد جامع شهر منجیل گفت: دشمن در میدان های جنگ از عهده سردار سلیمانی بر نیامد و دست به اقدامات ناجوانمردانه زد.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۰/۲۳ - ۱۴:۱۳    
کارگردان فیلم 23 نفر با اشاره به حضور سردار سلیمانی گفت: حاج قاسم فرمانده این بچه ها بود و برای دیدن نیروهای قدیمی اش حضور پیدا کرد، او سر صحنه هیچ فیلمی حاضر نشده بود.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۰/۲۳ - ۱۳:۵۸    
محال است اجازه دهیم جنایت پیشگانی که حاج قاسم را ترور شخص کردند، حاجی زاده را ترور شخصیت کنند، پهپاد های آمریکا بدن مطهر حاج قاسم را اربا اربا کردند، نمی گذاریم پهپاد های آمریکاپرستان ...
بسیج   ۱۳۹۸/۱۰/۲۳ - ۱۳:۵۵    
نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز با اشاره به نخستین گردهمایی هنرمندان در تجدید میثاق با سردار دل ها در تبریز گفت: تبریز در برگزاری نکوداشت توسط هنرمندان همچون سایر جریان ها ...
بسیج   ۱۳۹۸/۱۰/۲۳ - ۱۲:۴۳    
اهالی فرهنگ، هنر و رسانه آذربایجان شرقی برای نخستین بار در کشور با سیدالشهدای مقاومت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی تجدید میثاق کردند.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۰/۲۳ - ۱۲:۴۰    
اساتید دانشگاه های تهران بزرگ در دفاع از مدافعان وطن در دانشگاه تهران گردهم می آیند.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۰/۲۳ - ۱۲:۱۶    
به گزارش خبرگزاری بسیج به نقل از تسنیم، محمدجواد پرچمی شاعر و مداح اهل بیت سروده ای را تقدیم به سردار امیرعلی حاجی زاده فرمانده هوافضای سپاه کرده است. از آبروی عزیزت قسم گرفتی تو ...
بسیج   ۱۳۹۸/۱۰/۲۳ - ۱۲:۰۱    
این برنامه روز پنجشنبه 26 دی از نماز مغرب و عشا در مسجد چهارده معصوم (ع) منطقه 17 (دارالشهدای تهران) برگزار می شود.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۰/۲۳ - ۱۱:۰۴    
نظریه سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی درباره مذاکره با طرفین غربی که در حساب توییتری فرمانده مقاومت منتشر شد.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۰/۲۳ - ۱۱:۰۱    
پس از ترور وقیحانه و مستقیم سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی بدست شیطان اکبر، شیاطین اصغر از لانه خود بیرون آمدند و در حمایت از آمریکای مستکبر به لجن پراکنی پرداختند.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۰/۲۳ - ۱۰:۴۶    
مطمئنا ترامپ که میلیون ها ایرانی را دیده است که آمده اند علیه آمریکا و علیه او شعار داده اند. این جمعیت بزرگ مصونیت و پشتوانه بزرگی به جمهوری اسلامی می دهد...
بسیج   ۱۳۹۸/۱۰/۲۳ - ۱۰:۲۲    
به گزارش خبرگزاری بسیج، محمدکاظم انبارلویی در رسالت نوشت: سفیر انگلیس در تهران یک عنصر امنیتی است و در سوابق خود حتی یک روز هم در نقش یک دیپلمات بازی نکرده است ...
بسیج   ۱۳۹۸/۱۰/۲۳ - ۱۰:۱۹    
به گزارش خبرگزاری بسیج، محمد جواد اخوان در جوان نوشت: پس از اعلام رسمی ستاد کل نیروهای مسلح کشور مبنی بر خطای انسانی و شلیک موشک به هواپیمای اوکراینی ...
بسیج   ۱۳۹۸/۱۰/۲۳ - ۱۰:۱۶    
سفیر انگلیس علاوه بر اقدام علیه امنیت کشور که به تنهایی یک اقدام مجرمانه است، به اراده چند ده میلیون از مردم ایران و ملت های دیگر که به تجلیل از شهید قاسم سلیمانی آمده بودند، هم اهانت آشکار کرده است.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۰/۲۳ - ۱۰:۱۶    
کار سلیمانی در این میان اگرچه هر کدام یک تهدید برای غرب و عوامل منطقه ای آن به حساب می آمد و می آید، اما منطق قوی او مانع از آن شد که در عملیاتی شدن ایده او اشکال عمده ای پدید آید.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۰/۲۳ - ۱۰:۱۳    
مرکز اطلاع رسانی و ارتباطات نیروی انتظامی، جزئیات دستگیری سفیر انگلستان در تجمع روز گذشته مقابل دانشگاه امیرکبیر را اعلام کرد.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۰/۲۳ - ۰۹:۴۶    
یکی از مقامات ارشد نظامی آمریکایی مستقر در پایگاه نظامی عین الاسد ، حمله تلافی جویانه ایران به این پایگاه نظامی آمریکایی را ترسناک توصیف کرد.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۰/۲۳ - ۰۹:۴۶    
امان الله علیمرادی نماینده مردم استان کرمان در مجلس خبرگان رهبری در پی جان باختن عزیزان در حادثه ی هواپیمای مسافربری اوکراینی و اعلام وقوع دخالت خطای انسانی بیانیه ای صادر کرد.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۰/۲۳ - ۰۹:۴۰    
غلامحسین دشتی گفت: حضور باشکوه و بی نظیر مردم در تجلیل و بزرگداشت سردار دل ها شهید حاج قاسم سلیمانی را نماد تمدنی و ظهور یک آموزه دینی دانست.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۰/۲۳ - ۰۹:۱۶    
پدر یکی از شهدای حادثه سقوط هواپیما به شایعات پیرامون این حادثه واکنش نشان داد و گفت: ما در حال حاضر زخم خورده ایم و نباید به شایعات توجه کرد و به آنها دامن زد.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۰/۲۳ - ۰۹:۰۷    
مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی در خصوص هجمه علیه سردار حاجی زاده، اظهارداشت: سرداران ما در طول دفاع مقدس با جانشان و حالا با آبرویشان فداکاری می کنند ...
بسیج   ۱۳۹۸/۱۰/۲۳ - ۰۹:۰۱    
نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی گفت: اثر خون شهید سلیمانی و شهادت غریبانه و مظلومانه او، یک واقعه بیدار کننده و هشدار دهنده بود.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۰/۲۲ - ۲۱:۱۰    
10 هزار بانوی فرهیخته و فعال اجتماعی و فرهنگی در حمایت از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیانیه ای صادر کردند.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۰/۲۲ - ۱۶:۲۲    
شهید سلیمانی از همان زمان به فکر رفتن بود و ثانیا نمی خواست مردم بفهمند که او این کفن را آورده است؛ این اخلاص واقعا قابل ملاحظه و ستودنی است.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۰/۲۲ - ۱۶:۰۷    
در بیانیه 1500 چهره برجسته و اساتید دانشگاه های علوم پزشکی آمده است: هیچ حادثه و جریانی نمی تواند و نباید یاد و نام سردار سلیمانی و رستاخیز عظیم ملت ها در مراسم تشییع پیکر مطهر آن سردار را به فراموشی ...
بسیج   ۱۳۹۸/۱۰/۲۲ - ۱۵:۴۹    
این دانشگاهیان، شعارهای ساختارشکنانه و توهین به سردار شهید سپهبد قاسم سلیمانی در تجمع روز گذشته تعدادی از دانشجویان دانشگاه امیرکبیر را محکوم کردند.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۰/۲۲ - ۱۵:۴۰    
رییس سازمان امداد و نجات هلال احمر از کشته شدن یک تن در استان هرمزگان و مفقود شدن یک تن در سیستان و بلوچستان طی حوادث جوی 72 ساعت گذشته خبر داد.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۰/۲۲ - ۱۵:۴۰    
خبرگزاری میزان- افرادی که از سال 94 یارانه نقدی آن ها قطع شده است، از امروز تا دو روز آینده مهلت دارند تا برای دریافت یارانه معیشتی اقدام کنند.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۰/۲۲ - ۱۵:۴۰    
آمریکا در تازه ترین دور فشارهای خود برای باقی مانده نیروهای نظامی اش در منطقه، عراق را تهدید کرد که حساب های بانکی این کشور را مسدود می کند.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۰/۲۲ - ۱۵:۳۴    
سفیر انگلیس در تهران با انکار حضورش در تجمع دیشب دانشجویان مقابل دانشگاه امیرکبیرمدعی شد که در هیچ تظاهراتی شرکت نکرده است و تنها برای مراسم یادبود جان باختگان هواپیمای اوکراینی به آن جا رفته بود.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۰/۲۲ - ۱۵:۳۱    
یک شبکه عرب زبان با انتشار گزارشی، از وحشت محافل صهیونیستی از قدرت نظامی ایران خبر داد.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۰/۲۲ - ۱۵:۱۳    
نمایندگان تهران و مشهد در تذکری به وزیر ارشاد عنوان کردند که علت تولید و نمایش برخی فیلم های سینمایی و سریال های شبکه خانگی که از مضامین سخیف برخوردار هستند، چیست؟
بسیج   ۱۳۹۸/۱۰/۲۲ - ۱۵:۰۴    
حجت الاسلام و المسلمین هاشمیان در جمع مردم شهرستان خوانسار انتقام خون شهید قاسم سلیمانی و یاران شهید او و انتقام چهل سال تهدید وزورگویی و تجاوز آمریکا را فراری دادن آنها از منطقه بیان کرد.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۰/۲۲ - ۱۴:۴۹    
خانواده های 3 شهید سانحه هواپیمای اوکراینی در گفت وگو با رسانه ها و انتشاربیانیه ضمن تشکر از ابراز همدردی مردم ایران ...
بسیج   ۱۳۹۸/۱۰/۲۲ - ۱۴:۴۹    
اعلام قصور انسانی در ساقط شدن هواپیمای بوئینگ 737 موجی از احساسات را در میان ایرانیان برانگیخت. برخی چهره ها اما در این میان، از آب گل آلود به وجود آمده برای مصارف سیاسی خودشان ماهی گیری کردند.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۰/۲۲ - ۱۴:۳۷    
52 درصد از آمریکایی ها رفتار ترامپ را در قبال ایران محکوم کردند و آن را بی پروا دانستند که این رقم دو برابر کسانی بود که این گونه فکر نمی کردند.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۰/۲۲ - ۱۴:۳۴    
فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان گفت: سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی حضوری مؤثر در برهم زدن نقشه های شوم دشمنان داشت.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۰/۲۲ - ۱۴:۳۱    
فراموش نمی کنیم در یک رویارویی شرافتمندانه و قدرتمندانه با رژیم آمریکای جنایتکار هستیم و اجازه نمی دهیم اشتباه یک عضو خانواده باعث سوءاستفاده دشمنان شود.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۰/۲۲ - ۱۴:۲۲    
فرمانده کل سپاه با بیان اینکه در ارتباط با سانحه هواپیمای اوکراینی ناراحت هستیم،گفت: جان ما فدای ملت من آرزو می کردم مسافر بوئینگ 737 بودم و با مسافران هواپیما می مردم وامروز در مقابل ملت ایران ...
بسیج   ۱۳۹۸/۱۰/۲۲ - ۱۴:۱۶    
شیخ اکرم الکعبی در پایان از خانواده این شهید سرافراز اسلام خواست که برای پیروزی مقاومت در برابر دشمنان قسم خورده اسلام دعا کنند.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۰/۲۲ - ۱۴:۰۴    
رئیس ستاد کل نیرو های مسلح در پیامی درگذشت آیت الله رسولی محلاتی را تسلیت گفت.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۰/۲۲ - ۱۳:۵۲    
فرمانده سپاه نقده گفت: سردار سلیمانی الگویی برای جوانان در عصر معاصر است، که باید بیش از گذشته بین نسل جدید شناخته شود.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۰/۲۲ - ۱۳:۴۳    
تصویری از استوری فرزند شهید همت درباره سردار حاجی زاده را مشاهده می کنید.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۰/۲۲ - ۱۳:۴۳    
چرا با فاحشهٔ سیاسی غرب در تهران ( سفیر انگلیس ) برخورد نمی کنید !؟آیا دست نمایندهٔ کفتار پیر و همدست ایالات متحدهٔ آمریکا را برای انحراف و تصویرسازی تهرانی آشوب زده پس از قیام هشت میلیونی 16 دی باز ...
بسیج   ۱۳۹۸/۱۰/۲۲ - ۱۳:۴۰    
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان البرز گفت: اگر آمریکا پاسخ حمله موشکی ایران را بدهد، جایی که به آن علاقه مند است یعنی رژیم صهیونیستی را به آتش می کشیم.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۰/۲۲ - ۱۳:۳۷    
مجتبی دهقان مسئول صندوق ذخیره بسیجیان استان کرمان در گفتگو با خبرنگار ما در مورد صندوق ذخیره بسیجیان ابراز داشت:این صندوق به منظور رسیدگی به امور رفاهی بسیجیان، تشکیل گردیده است.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۰/۲۲ - ۱۳:۳۴    
جمعی از هنرمندان انقلابی در پی انهدام مواضع ارتش جنایتکار آمریکا توسط دلیرمردان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیانیه ای را صادر کردند.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۰/۲۲ - ۱۳:۲۲    
وزیر امور خارجه با انتشار یادداشتی در صفحه اینستاگرام خود در رثای جانباختگان سقوط هواپیمای اوکراینی سوگواری کرد.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۰/۲۲ - ۱۳:۰۷    
شبکه خبری سی ان ان گزارش داد بیش از 10 نظامی سعودی که در حال آموزش در آمریکا هستند، از پایگاه های این کشور اخراج می شوند.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۰/۲۲ - ۱۲:۵۸    
به گزارش خبرگزاری بسیج،سفیر انگلیس عامل توهین های صورت گرفته به انقلاب و حاج قاسم است ،به همین دلیل تجمع مردمی خونخواهان شهدای مقاومت امروز یکشنبه ساعت پانزده در مقابل سفارت انگلیس برگزار می شود.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۰/۲۲ - ۱۲:۳۱    
بیانیه نمایندگی ولی فقیه در نیروی قدس پیرامون حادثه هواپیمای اوکراینی منتشر شد
بسیج   ۱۳۹۸/۱۰/۲۲ - ۱۲:۱۹    
پیام تسلیت فرمانده قرارگاه خاتم در پی سقوط هواپیمای مسافربری اوکراینی منتشر شد.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۰/۲۲ - ۱۲:۰۷    
رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس درباره انتقاد های مطرح شده درباره تاخیر در اعلام دلیل سقوط هواپیمای اوکراین گفت ...
بسیج   ۱۳۹۸/۱۰/۲۲ - ۱۲:۰۱    
پیکر آیت الله رسولی محلاتی صبح امروز (یکشنبه) در تهران تشییع و برای خاکسپاری به قم منتقل شد.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۰/۲۲ - ۱۱:۵۲    
رئیس جمهور آمریکا که دستور مستقیم ترور سردار سلیمانی را صادر کرده حالا با گرفتن ژست دروغین طرفداری از مردم ایران، در پیامی توئیتری از ناآرامی ها در ایران حمایت کرد.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۰/۲۲ - ۱۱:۳۷    
نیروهای سپاه در فراسوی مرزها به داد مستضعفین و مسلمانان بی پناه رفتند و بیش از دو هزار شهید مدافع حرم و جانباز تقدیم انقلاب اسلامی شده است در جبهه ای که به قول مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه ای (مد ...
بسیج   ۱۳۹۸/۱۰/۲۲ - ۱۱:۳۴    
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه نیمروز گفت: موج تازه ای از خیزش بیداری اسلامی مبنی بر تفکر مقاومت در محیط منطقه ای و جهانی پدید خواهد آمد.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۰/۲۲ - ۱۱:۳۴    
امام جمعه نیمروز گفت: حاج قاسم سلیمانی یک چهره بین المللی است که با اقدامات خود در حوزه مقاومت جبهه مقاومت را تشکیل داد.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۰/۲۲ - ۱۱:۳۱    
خبر ارتباط هنرمندان با سفارتخانه های اروپایی در یک سال گذشته بارها مطرح شده و برخی هنرمندان نیز در جشن تولد ملکه انگلیس در سفارت این کشور حضور پیدا کرده بودند.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۰/۲۲ - ۱۱:۳۱    
امام جمعه نیکشهر گفت: سردار سلیمانی نمونه برجسته ای از تربیت شدگان اسلام و مکتب امام خمینی بود.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۰/۲۲ - ۱۱:۱۹    
بسیج اساتید استان فارس در بیانیه ای از ملت شریف ایران اسلامی خواست با حفظ هوشیاری، نقشه های دشمنان ملت، یعنی آمریکای جهانخوار ...
بسیج   ۱۳۹۸/۱۰/۲۲ - ۱۱:۱۹    
در نشست فرهنگی سیاسی بسیج اساتید دانشگاه فرهنگیان در سازمان مرکزی، باحضور سیدمحمد حسینی عضو هیأت علمی دانشگاه تهران ابعاد شخصیتی سپهد شهیدحاج قاسم سلیمانی بررسی شد.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۰/۲۲ - ۱۱:۱۰    
در این مطلب اظهارات منتشر نشده شهید ابومهدی المهندس را پیرامون علمدار احرار بدر از نظر می گذرانید.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۰/۲۲ - ۱۰:۵۵    
واحدهای ارتش سوریه ساعاتی مانده به اجرای توافق آتش بس در مناطق کاهش تنش، با دفع حملات تروریست ها در جنوب شرق ادلب آنها را متحمل تلفات سنگین جانی و تجهیزاتی کرده و همچنین مواضع جبهه النصره را در هم ...
بسیج   ۱۳۹۸/۱۰/۲۲ - ۱۰:۴۰    
عصر شعر مقاومت با محوریت شهید سردار قاسم سلیمانی در شهرستان پارس آباد برگزارشد.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۰/۲۲ - ۱۰:۲۵    
سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا بدون اشاره به اینکه سفیر بریتانیا شب گذشته در میان تجمع های غیرقانونی، با هویتی پنهانی در حال تهیه عکس و فیلم بوده ...
بسیج   ۱۳۹۸/۱۰/۲۲ - ۱۰:۱۰    
در ایران، یکی از برجسته ترین فرماندهان نظامی در قاب تلویزیون ظاهر می شود و ضمن برعهده گرفتن مسئولیت این رخداد دردناک، برای خود آرزوی مرگ نیز می کند!
بسیج   ۱۳۹۸/۱۰/۲۲ - ۰۹:۵۵    
شورای نگهبان در اطلاعیه ای اعلام کرد: نامزدهایی که احراز صلاحیت نشدند برای شکایت 5 روز فرصت دارند.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۰/۲۲ - ۰۹:۵۲    
هر روز که می گذرد جزئیات بیشتری از عملیات تروریستی آمریکا و ترور شهید سپهبد سلیمانی و همراهان او منتشر می شود ازجمله اینکه بخشی از این عملیات از مقر تروریست های آمریکا در قطر موسوم به سنتکام ...
بسیج   ۱۳۹۸/۱۰/۲۲ - ۰۹:۴۹    
بسیجیان و پاسداران شهرستان دلگان سیستان و بلوچستان به کمک سیل زدگان این منطقه شتافتند.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۰/۲۲ - ۰۹:۴۰    
مراتب اعتراض پس از بازداشت به او گفته شد. این سفیر ساعاتی بعد ازاد شد اما گفته می شود امروز احضار و موضوع پیگیری خواهد شد.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۰/۲۲ - ۰۹:۳۷    
مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج چایپاره گفت: آمریکا باید بپذیرد که در منطقه جایگاهی ندارد.