دوشنبه ۱۴ خردادساعت ۲۰:۱۵Jun 2024 3
جستجوی پیشرفته

خبرهای مرصاد 14 اسفند 1395 - mersadnews.ir

مرصاد 26 اسفند 1393 مرصاد 4 بهمن 1394 مرصاد 31 فروردین 1395 مرصاد 31 اردیبهشت 1395 مرصاد 31 خرداد 1395 مرصاد 31 تیر 1395 مرصاد 16 مرداد 1395 مرصاد 30 مهر 1395 مرصاد 30 آبان 1395 مرصاد 30 آذر 1395 مرصاد 30 دی 1395 مرصاد 30 بهمن 1395 مرصاد 1 اسفند 1395 مرصاد 2 اسفند 1395 مرصاد 3 اسفند 1395 مرصاد 4 اسفند 1395 مرصاد 5 اسفند 1395 مرصاد 6 اسفند 1395 مرصاد 7 اسفند 1395 مرصاد 8 اسفند 1395 مرصاد 9 اسفند 1395 مرصاد 10 اسفند 1395 مرصاد 11 اسفند 1395 مرصاد 12 اسفند 1395 مرصاد 13 اسفند 1395 مرصاد 14 اسفند 1395 مرصاد 15 اسفند 1395 مرصاد 16 اسفند 1395 مرصاد 17 اسفند 1395 مرصاد 18 اسفند 1395 مرصاد 19 اسفند 1395 مرصاد 20 اسفند 1395 مرصاد 21 اسفند 1395 مرصاد 22 اسفند 1395 مرصاد 23 اسفند 1395 مرصاد 24 اسفند 1395 مرصاد 25 اسفند 1395 مرصاد 26 اسفند 1395 مرصاد 27 اسفند 1395 مرصاد 28 اسفند 1395 مرصاد 29 اسفند 1395 مرصاد 30 اسفند 1395 
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۱۵ - ۱۵:۴۵    
مرصادنیوز: قانون مالیات بر ارزش افزوده با توجه به ماده 85 قانون اساسی در کمیسیون اقتصادی مجلس هشتم، در 53 ماده برای اجرای آزمایشی به مدت پنج سال تصویب و از ابتدای مهرماه سال 87 به اجرایی شد.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۱۵ - ۱۵:۰۰    
مرصادنیوز: فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: مدافع انقلاب همان مدافع حضرت اباعبدالله الحسین (ع) است و انقلابی گری، حسینی گری و فاطمه گری است و مجزا از آن نیست.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۱۵ - ۱۴:۲۱    
مرصادنیوز: مرکز اطلاع رسانی پلیس آگاهی تهران بزرگ اعلام کرد: تعدادی از کلاهبرداران معتاد به مواد مخدر از نوع شیشه و تریاک که در پوشش افراد خیر در سراسر کشور اقدام به سرقت از ده ها زن سالخورده کردند ...
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۱۵ - ۱۳:۵۱    
مرصادنیوز: نخست وزیر سومالی روز شنبه اعلام کرد: گرسنگی شدید در شهر بای در جنوب غرب کشور، 110 تن را در 48 ساعت از پای درآورده و خشکسالی جان میلیون تن دیگر را تهدید می کند.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۱۵ - ۱۲:۱۵    
مرصادنیوز: معاون فرماندار سنقرو کلیایی گفت: مقدار 80 تن میوه شب عید به منظور رفاه حال شهروندان در ایام پایانی سال در نقاط مختلف شهرستان توزیع خواهد شد.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۱۵ - ۱۲:۱۲    
مرصادنیوز: مراسم تشییع و خاکسپاری پیکر مطهر دو شهید گمنام زیر بارش رحمت الهی در ایلام برگزار شد.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۱۵ - ۱۱:۵۷    
مرصادنیوز: فرماندار نوشهر ازدستگیری فردی باهویت معلوم توسط سربازان گمنام امام زمان (عج)که با ادعاهای کذب اقدام به تسهیل مال وسرمایه نامشروع به مبلغ130 میلیارد ریال نموده بودخبرداد.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۱۵ - ۱۱:۵۴    
مرصادنیوز:به مناسبت آغاز هفته منابع طبیعی تعداد 750 هزار اصله نهال در نقاط مختلف استان کرمانشاه غرس شد.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۱۵ - ۰۸:۳۹    
مرصادنیوز:نماینده مردم اورامانات در مردم مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور خود امروز به رئیس جمهور و 5 وزیر کابینه تذکر داد.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۱۴ - ۲۳:۳۸    
مرصادنیوز: وزیر نفت افزود: هیچ مشکلی در بازاریابی و فروش نفت نداریم و تقاضا برای نفت بیشتر از مقداری است که برای صادرات داریم.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۱۴ - ۲۲:۵۹    
مرصادنیوز: نائب رئیس اول مجلس شورای اسلامی گفت: نقدهایی به رئیس جمهور در ارتباط با گروه هایی که مشارکت کردند و کمک ها و مشارکت هایی داشته اند وجود دارد.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۱۴ - ۲۲:۴۷    
مرصادنیوز: رئیس کمیسیون تلفیق برنامه مجلس با اشاره به مصوبه امروز نمایندگان گفت: اکنون دیگر هیچ کس نمی تواند بیش از 30 برابر حقوقش در پایان خدمت در یافت کند ...
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۱۴ - ۲۲:۳۲    
مرصادنیوز: وزیر دفاع سوریه به درخواست رئیس جمهور این کشور، به منظور بادید از شهر باستانی تدمر که اخیرا از داعش پس گرفته شد، وارد این شهر شد.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۱۴ - ۲۲:۰۸    
مرصادنیوز: مشاور اقتصادی رئیس جمهور با بیان اینکه در بهار و تابستان 1395 متقاضی شغل در بازار کار بر اساس مقایسه سالانه فصلی یک میلیون و 200 هزار نفر بوده ...
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۱۴ - ۲۰:۵۹    
مرصادنیوز: مدیر کل تامین اجتماعی استان کرمانشاه گفت: سازمان تامین اجتماعی استان کرمانشاه از کارفرمایان 1000 میلیارد ریال طلب دارد.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۱۴ - ۲۰:۵۳    
مرصادنیوز: منابع خبری معارضان سوریه از پیشروی ارتش و نیروهای مقاومت سوریه در حومه شرقی استان حلب و بازپس گیری مناطق مختلف از تروریست های داعش خبر دادند.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۱۴ - ۲۰:۴۱    
مرصادنیوز: استقلال با مساوی امروز جایگاه خود را در رده سوم جدول لیگ در هفته بیست و سوم تثبیت کرد.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۱۴ - ۲۰:۳۵    
مرصادنیوز: رئیس کل بانک مرکزی با بیان اینکه 26 میلیون پرونده مشمول مصوبه مجلس (بخشودگی وام های زیر 100 میلیون تومان) می شوند ...
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۱۴ - ۱۹:۳۸    
مرصادنیوز: دیدار دو تیم استقلال و سیاه جامگان از هفته بیست و سوم رقابت های لیگ برتر با توقف شاگردان منصوریان به پایان رسید.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۱۴ - ۱۹:۳۵    
مرصادنیوز: دبیر هیئت دوچرخه سواری استان کرمانشاه گفت: تیم دوچرخه سواری کرمانشاه قهرمان رقابت های لیگ کشوری تریال شد.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۱۴ - ۱۹:۳۵    
مرصادنیوز: هوادار مسن استقلال در آزادی حضور یافت.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۱۴ - ۱۹:۱۱    
مرصادنیوز: معاون اول رئیس جمهور با بیان اینکه سالانه یک میلیون و 200 هزار نفر به بازار کار وارد می شوند گفت: بیکاری به یک ابر چالش در کشور تبدیل شده است.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۱۴ - ۱۹:۰۸    
مرصادنیوز: متن کامل بیانیه تشریحی محمود احمدی نژاد رئیس دولت های نهم و دهم منتشر شد.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۱۴ - ۱۹:۰۲    
مرصادنیوز: رحمانی فضلی گفت: افرادی که از هم اکنون اعلام کاندیداتوری کردند، نباید هرگونه فعالیتی در فضای عمومی داشته باشند.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۱۴ - ۱۸:۵۶    
مرصادنیوز: پرسابقه ترین بازیکنان حال حاضر پنج لیگ معتبر اروپا بر اساس تعداد سال هایی که در یک تیم حضور داشته اند.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۱۴ - ۱۸:۲۶    
مرصادنیوز: معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کرمانشاه گفت: شهرداران باید با شناسایی ظرفیت ها، برند شهرها را برجسته کنند.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۱۴ - ۱۸:۲۳    
مرصادنیوز: در تجمع بی سابقه جانبازان در ساختمان ریاست بنیاد شهید چند صد نفر از جانبازان قطع نخاعی، قطع عضو، شیمیایی، اعصاب و روان، بانوان جانباز ...
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۱۴ - ۱۸:۰۲    
مرصادنیوز: حدود 200 نفر روز جمعه در اعتراض به خشونت های پلیس فرانسه بار دیگر روانه خیابان های پاریس شدند.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۱۴ - ۱۷:۵۶    
مرصادنیوز: هند در حال بررسی اجرای پروژه اتصال راه آهن ایران به ترکیه به طول 6000 کیلومتر است.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۱۴ - ۱۷:۴۱    
مرصادنیوز: امروز در بازار تهران سکه طرح جدید با 3 هزار تومان افزایش یک میلیون و 201 هزار تومان و دلار با کاهش 3 تومانی 3781 تومان داد و ستد شد.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۱۴ - ۱۷:۴۱    
مرصادنیوز: آیت الله نوری همدانی با بیان اینکه من بر شخص خاصی برای کاندیداتوری تاکید نمی کنم، گفت: همه کسانی که دلشان برای انقلاب می سوزد و می خواهند در راه پیشرفت گام بردارند باید بر محور یک نفر متحد ...
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۱۴ - ۱۷:۳۵    
مرصادنیوز: دادستان عمومی و انقلاب کرمانشاه گفت: عزم دستگاه قضایی حفظ حقوق مالباختگان است و رصد اموال و تبدیل آن به پول با دقت و رعایت مصلحت سرمایه گذاران است.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۱۴ - ۱۷:۲۹    
مرصادنیوز: رحمانی فضلی گفت: افرادی که از هم اکنون اعلام کاندیداتوری کردند، نباید هرگونه فعالیتی در فضای عمومی داشته باشند.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۱۴ - ۱۷:۲۶    
مرصادنیوز: نماینده مردم هرمزگان در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه عذاب الهی که بر ما نازل شده این است که برخی مسئولان خودخواه بوده و به حرف مردم و درد آنها توجهی نمی کنند ...
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۱۴ - ۱۷:۱۷    
مرصادنیوز: رئیس جمهور آمریکا ضمن رد فشارهای وارده بر وزیر دادگستری این کشور گفته دیدار اول او با سفیر روسیه در واشنگتن را دولت باراک اوباما ترتیب داده بود.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۱۴ - ۱۷:۱۴    
مرصادنیوز: خیلی از پدر مادرها شکایت می کنند و می گویند: فرهنگ جامعه، بچه ما را از دست ما گرفته برده و خودش دارد تربیت می کند، دیگر به دست ما تربیت نمی شوند! بله، بیشتر از پدر و مادر ...
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۱۴ - ۱۷:۱۱    
مرصادنیوز: مدیرکل دفتر حقوقی و امور مجلس سازمان محیط زیست با بیان اینکه لایحه حمایت از محیط بانان در دولت پایان یافته و به زودی به مجلس ارسال می شود، گفت: بنابر این لایحه کارشناسی ...
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۱۴ - ۱۷:۰۸    
مرصادنیوز: کادر فنی تیم فوتبال پرسپولیس بازیکنان مد نظر خود برای حضور در دیدار با نفت تهران را اعلام کرد.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۱۴ - ۱۷:۰۵    
مرصادنیوز:فرمانده انتظامی شهرستان هرسین از کشف کالای قاچاق به ارزش 70 میلیون ریال در این شهرستان خبر داد.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۱۴ - ۱۷:۰۵    
مرصادنیوز: پدر بازیکن اخراجی تیم پرسپولیس با رئیس هیات مدیره این باشگاه صحبت کرد!
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۱۴ - ۱۷:۰۲    
مرصادنیوز: رییس مرکز فرماندهی و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ از سقوط یک دستگاه کامیونت بر روی یک وانت بار در جاده قدیم کرج خبر داد.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۱۴ - ۱۷:۰۲    
مرصادنیوز: سخنگوی شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب از رایزنی شورای مرکزی این جبهه با کاندیداهای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری خبر داد.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۱۴ - ۱۶:۵۹    
مرصادنیوز: مدیر عامل کانون هموفیلی ایران از نبود داروی بیماران هموفیلی در کشور خبر داد و از کار غیرانسانی شرکت های پخش دارو و همچنین تداوم مشکلات با بیمه ها گلایه کرد.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۱۴ - ۱۶:۵۳    
مرصادنیوز: رئیس کمیسیون تلفیق برنامه ششم توسعه از کاهش سقف حقوق مدیران دولتی از 24 میلیون به 12 میلیون و 600 هزار تومان طبق مصوبه جدید مجلس خبر داد.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۱۴ - ۱۶:۳۵    
مرصادنیوز: مدیر عامل شرکت غله و خدمات بازرگانی کرمانشاه گفت: هم اکنون 800 هزار تن گندم ذخیره شده در استان کرمانشاه داریم و روزانه قریب به 3000 تن گندم به سایر استان ها صادر می شود.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۱۴ - ۱۶:۳۲    
مرصادنیوز: رئیس مجلس با اشاره به موضوع افزایش حقوق مدیران و آنچه جوسازی ناجوانمردانه علیه مجلس توصیف می کرد، گفت: حالا ما به حساب این قضیه خواهیم رسید!
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۱۴ - ۱۶:۲۹    
مرصادنیوز: شهردار تهران در آیین و بهره برداری از 29 پروژه منطقه 8 تهران گفت: شاخصه انقلابی گری و حزب اللهی بودن خدمت به مردم و حل مشکلات مردم است.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۱۴ - ۱۶:۲۰    
مرصادنیوز: حسین شریعتمداری مدیرمسئول روزنامه کیهان گفت: چون حریف می داند که ما به اسلام ناب حساس هستیم، در همین زمینه دست به تحریف می زند.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۱۴ - ۱۶:۱۱    
مرصادنیوز: رئیس کل بانک مرکزی گفت:منابع مالی برای اجرای مصوبه بخشش سود و جرایم دیرکرد وام های بانکی کمتر از 100 میلیون تومان محدود است و اولویت فعلا با بخشودگی وام های زیر 10 میلیون است.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۱۴ - ۱۵:۵۰    
مرصادنیوز:رئیس جمهور آمریکا ضمن رد فشارهای وارده بر وزیر دادگستری این کشور گفته که دیدار اول او با سفیر روسیه در واشنگتن را دولت باراک اوباما ترتیب داده بود.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۱۴ - ۱۵:۴۷    
مرصادنیوز: کاوه صدیقی محقق جوان اسلام آبادی گفت: هدف از این مطالعه بررسی تعیین نقش فناوری نانو بعنوان دانشی نوین در تصفیه آب بوده است.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۱۴ - ۱۵:۴۱    
مرصادنیوز: نمایندگان مجلس با درخواست علی لاریجانی مبنی بر بازگشت به مصوبه قبلی مجلس پیرامون حقوق های مدیران موافقت کردند.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۱۴ - ۱۵:۳۸    
مرصادنیوز: رئیس هیأت معارضان سوریه در مذاکرات ژنو-4 از موافقت اولیه معارضان با طرح 12 بندی فرستاده سازمان ملل در امور سوریه برای آینده سوریه خبر داد.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۱۴ - ۱۵:۳۵    
مرصادنیوز: رئیس انجمن سینمای جوان استان کرمانشاه از اکران همزمان جشنواره ملی فیلم کوتاه حسنات در استان خبر داد.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۱۴ - ۱۵:۲۹    
مرصادنیوز: رئیس انجمن صنایع نساجی با بیان اینکه رکود در این صنعت برطرف نشده است، گفت: دپوی کالا در انبار واحدهای نساجی طی سال جاری نسبت به سال گذشته افزایش یافته است.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۱۴ - ۱۵:۲۶    
مرصادنیوز: ورود سامانه جدید به کشورمان از امروز سبب می شود بارش ها در برخی نقاط استان های زنجان، کردستان و کرمانشاه شدت یابد و در 3 روز آینده نیز بارش برف و لغزنده شدن جاده ها در مناطق کوهستانی پیش ...
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۱۴ - ۱۵:۰۲    
مرصادنیوز: مدیرکل پزشکی قانونی استان کرمانشاه سقوط نوجوان کرمانشاهی در رودخانه قره سو را براساس شواهد موجود یک حادثه دانست و گفت: هیچ شواهدی دال برخودکشی یا ضرب و جرح وجود ندارد.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۱۴ - ۱۴:۵۹    
مرصاد نیوز: همزمان با روزکمیته امداد،کارکنان این نهاد مقدس درگیلان غرب با امام جمعه شهرستان دیدار کردند.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۱۴ - ۱۴:۵۶    
مرصادنیوز: شهردار قصرشیرین از برپایی بزرگترین سفره هفت سین طبیعی جهان در این شهرستان مرزی خبر داد.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۱۴ - ۱۴:۵۳    
مرصادنیوز: سرمربی سیاه جامگان بیش از یازده سال است که برابر استقلال موفق به کسب پیروزی نشده است.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۱۴ - ۱۴:۴۴    
مرصادنیوز: سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان در واکنش به گزارش سالانه حقوق بشری وزارت خارجه آمریکا گفت ...
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۱۴ - ۱۴:۳۲    
مرصادنیوز: معاون پارلمانی رئیس جمهور گفت: دولت در ارائه لایحه جامعه انتخابات به مجلس جدی است اما این اجرای آن به انتخابات سال آینده نمی رسد.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۱۴ - ۱۴:۲۶    
مرصادنیوز:مدیر کل هواشناسی استان کرمانشاه از کاهش دمای شبانه و ایجاد مه صبحگاهی در برخی از نقاط استان طی روزهای آتی خبر داد.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۱۴ - ۱۴:۲۰    
مرصادنیوز:یک کارشناس اقتصادی تعیین حداکثر حقوق 24 میلیون تومان برای مدیران را به معنای قانونی کردن حقوق های نجومی دانست ...
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۱۴ - ۱۴:۱۷    
مرصادنیوز: دبیر هیات رئیسه شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی، تصویب 24 برابری حقوق مدیران نسبت به حقوق کارگران را یک انحراف نامید و گفت ...
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۱۴ - ۱۴:۰۸    
مرصادنیوز: همایش کارآفرینی در دانشکده علوم اجتماعی کرمانشاه با حضور علیرضا نوروزی، عضو هیئت علمی دانشگاه تهران برگزار شد.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۱۴ - ۱۳:۵۹    
مرصادنیوز:سرهنگ بهروز سرتیپ نیا از دستگیری سارقین بانک ملی اسلام آبادغرب خبر داد.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۱۴ - ۱۳:۵۶    
مرصادنیوز:مدیرکل دامپزشکی استان کرمانشاه از شناسایی هشتمین کانون بیماری آنفلوآنزای فوق حاد پرندگان استان در روستای کهریز خبر داد.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۱۴ - ۱۳:۵۶    
مرصادنیوز: صبح امروز و با حضور تیمهای شرکت کننده ومسئولین فدراسیون فوتبال ، مسابقات فوتبال منطقه ای جوانان باشگاه های کشور به میزبانی شهرستان جوانرود آغاز شد.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۱۴ - ۱۳:۴۹    
مرصادنیوز: این درست که مهدی طارمی موقعیت های گل زیادی را خراب می کند اما او خودش خالق این موقعیت هاست و این کار مدافعان حریف را هم عقب نگه می دارد.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۱۴ - ۱۳:۴۶    
مرصادنیوز: لزوم شناسایی و برخورد با واحدهای صنفی بدون پروانه در هرسین از مباحث مطرح شده در جلسه کمیسیون نظارت شهرستان هرسین بود.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۱۴ - ۱۳:۳۶    
مرصادنیوز: سرپرست اداره کل نشر و ریالی بانک مرکزی گفت: جعل اسکناس به معنای حقیقی کلمه در کشور نداریم و آنچه که وجود دارد و به اشتباه از آن به عنوان جعل تعبیر می شود ...
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۱۴ - ۱۳:۳۰    
مرصادنیوز: مجلس دهم درک درستی از مصائب و مرارت های امروز مردم ندارد و بیش از آنکه به حل مشکلات آنان بیندیشد، گرفتار دغدغه های سیاسی و روزآمد خود است.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۱۴ - ۱۳:۲۷    
مرصادنیوز: رئیس پلیس راه راهور ناجا گفت: استان خوزستان در حوادث جاده ای نوروز 95 بیشترین آمار کشته ها را به خود اختصاص داد.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۱۴ - ۱۳:۱۴    
مرصادنیوز: رئیس سازمان حفاظت از محیط زیست، گفت: وظیفه اجرایی تثبیت خاک و بیولوژیک، کاشت نهال، مالچ پاشی و پخش سیلاب به عهده وزارت جهاد کشاورزی بوده و سازمان حافظت از محیط زیست وظیفه اش چیز دیگری است.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۱۴ - ۱۳:۱۱    
مرصادنیوز: اهدای جایزه توسط رئیس جمهور به سیامند رحمان در مراسم تجلیل از مدال آوران المپیک ، پارالمپیک و قهرمانان سال 1394 که مسابقه وی در پارالمپیک 2016 ریو یکی از پربیننده ترین مسابقات بود.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۱۴ - ۱۳:۰۲    
مرصادنیوز:سرهنگ بهروز سرتیپ نیا از دستگیری سارقین بانک ملی اسلام آبادغرب خبر داد.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۱۴ - ۱۲:۵۹    
مرصادنیوز: مرتضی مهرزاد بازیکن تیم والیبال نشسته ایران و بلند قدترین مرد ایران در کنار دکتر روحانی، در حاشیه مراسم تجلیل از قهرمانان و نشان آوران المپیک و پارالمپیک که صبح امروز در سالن اجلاس سران ...
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۱۴ - ۱۲:۵۶    
مرصادنیوز: واکنش های مردمی و نخبگان به مصوبه مجلس در قانونی کردن حقوق های نجومی به تیتر بسیاری از روزنامه های کشور تبدیل شد ...
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۱۴ - ۱۲:۴۷    
مرصادنیوز: سامانه موشکی S300 با موفقیت شلیک و یک فروند موشک بالستیک را به عنوان هدف منهدم کرده است.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۱۴ - ۱۲:۳۵    
مرصادنیوز: رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان اسلام آباد غرب از برگزاری جلسه کمیته امداد و نجات سفر های نوروزی در شهرستان خبر داد.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۱۴ - ۱۲:۳۲    
مرصادنیوز: طبق نامه ارسالی وزیر کشور به هیأت مرکزی نظارت بر انتخابات ریاست جمهوری تعداد 30 نفر از معتمدین برای عضویت در هیأت اجرایی مرکزی انتخابات ریاست جمهوری 96 معرفی شدند.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۱۴ - ۱۲:۲۹    
مرصاد نیوز: دبیر هیات بدمنیتون استان کرمانشاه از پایان یافتن دور رفت مرحله نهایی مسابقات بدمینتون لیگ برتر باشگاه های کشور در کرمانشاه خبر داد و گفت ...
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۱۴ - ۱۲:۲۹    
مرصادنیوز: اخیرا در بازار کفاشان تبریز کمپینی با عنوان خرید کفش ایرانی از سوی تولید کنندگان کفش داخلی ...
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۱۴ - ۱۲:۲۳    
مرصادنیوز: بمنظور حفظ و گسترش منابع طبیعی نهال رایگان بین دستگاهای دولتی شهرستان روانسر توزیع می شود.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۱۴ - ۱۲:۱۷    
مرصادنیوز:فرماندار کرمانشاه با اشاره به مشکلات پیش آمده در پرداخت حق الزحمه برخی از عوامل انتخاباتی در کرمانشاه از پرداخت آن طی آینده نزدیک خبر داد.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۱۴ - ۱۲:۰۸    
مرصادنیوز: در حالی رئیس جمهور مردم را به خنده و شادی دعوت می کند که بسیاری از این خانواده ها و جانبازان با ولیچر و عصا به عدم رسیدگی به اموراتشان معترض هستند.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۱۴ - ۱۲:۰۸    
مرصادنیوز: فرماندار شهرستان باغملک جزئیات درگیری خونین جمعه شب در روستای پتک از توابع این شهرستان را تشریح کرد.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۱۴ - ۱۲:۰۵    
مرصادنیوز: آزمایش عملیاتی سامانه پدافندی S300 با هدف ارزیابی نحوه عملکرد این سامانه با بکار گیری طیف وسیعی از اهداف پرنده و موشکی انجام شد.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۱۴ - ۱۲:۰۲    
مرصادنیوز: معاون وزیر امور خارجه گفت: در حال حاضر 80 میلیارد دلار قرارداد خارجی در حال مذاکره است و معطلی آن نیز به این خاطر است که روی باید اجماع ملی صورت گیرد.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۱۴ - ۱۱:۴۴    
مرصادنیوز:امام جمعه سرپل ذهاب گفت:حضرت فاطمه(س)مصداق بارزی از آیه تطهیر است و الگوی اخلاقی ایشان در جامعه برای همیشه استمرار دارد.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۱۴ - ۱۱:۳۵    
مرصادنیوز:مدیر کل کانون پرورش فکری استان کرمانشاه از نمایش همزمان فیلم های دهمین جشنواره بین المللی پویانمایی- تهران در کانون پرورش فکری استان خبر داد.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۱۴ - ۱۱:۳۲    
مرصادنیوز: سخنگوی هیئت رئیسه مجلس خبرگان رهبری گفت: دومین اجلاسیه رسمی مجلس خبرگان رهبری روزهای 17 و 18 اسفندماه در ساختمان سابق مجلس شورای اسلامی برگزار می شود.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۱۴ - ۱۱:۲۹    
مرصادنیوز: مسئول فرهنگی حرم احمدابن اسحاق(ره ) سرپلذهاب گفت :حضرت فاطمه(س) افضل زنان جهان است و این بانوی بزرگ اسلام در ابعاد علمی و اخلاقی شخصیت ممتازی دارد.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۱۴ - ۱۱:۲۶    
مرصادنیوز:سخنگوی دولت گفت: یارانه نقدی 4 میلیون و 853 هزار و 386 نفر تا تاریخ اول بهمن سال جاری قطع شد.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۱۴ - ۱۱:۲۳    
مرصادنیوز: مدیرکمیته امداد سرپلذهاب از اهدای 80 دستگاه بخاری گازی به مددجویان مناطق محروم و مرزی شهرستان خبر داد.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۱۴ - ۱۱:۱۴    
مرصادنیوز:به روایت آمار هزینه ماهیانه یک خانوار کارگری نزدیک به 3میلیون تومان و در مقابل حداقل دستمزد کارگران نزدیک به 812 هزار تومان است. به عبارتی می توان گفت هزینه زندگی کارگران نزدیک به 2 ...
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۱۴ - ۱۱:۱۴    
مرصادنیوز: وزیر اقتصاد اذعان می دارد؛ گام های اصلی برای واگذاری مجتمع آلومینیوم المهدی در دولت قبل صورت گرفته است که باید گفت آقای طیب نیا اگر ذره ای پای دولت قبل در میان بود ...
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۱۴ - ۱۱:۱۱    
مرصادنیوز: جستجوی خانه به خانه نیروهای ویژه ارتش عراق در عملیات آزادسازی شهر موصل از اشغال داعش.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۱۴ - ۱۱:۱۱    
مرصادنیوز: مسئول شورای سیاست گذاری شبکه اطلاع رسانی مرصاد از حضور در شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی انصراف داد.
  • ۱