سه شنبه ۲۹ خردادساعت ۰۳:۳۸Jun 2024 18
جستجوی پیشرفته

خبرهای مرصاد 20 اسفند 1395 - mersadnews.ir

مرصاد 26 اسفند 1393 مرصاد 4 بهمن 1394 مرصاد 31 فروردین 1395 مرصاد 31 اردیبهشت 1395 مرصاد 31 خرداد 1395 مرصاد 31 تیر 1395 مرصاد 16 مرداد 1395 مرصاد 30 مهر 1395 مرصاد 30 آبان 1395 مرصاد 30 آذر 1395 مرصاد 30 دی 1395 مرصاد 30 بهمن 1395 مرصاد 1 اسفند 1395 مرصاد 2 اسفند 1395 مرصاد 3 اسفند 1395 مرصاد 4 اسفند 1395 مرصاد 5 اسفند 1395 مرصاد 6 اسفند 1395 مرصاد 7 اسفند 1395 مرصاد 8 اسفند 1395 مرصاد 9 اسفند 1395 مرصاد 10 اسفند 1395 مرصاد 11 اسفند 1395 مرصاد 12 اسفند 1395 مرصاد 13 اسفند 1395 مرصاد 14 اسفند 1395 مرصاد 15 اسفند 1395 مرصاد 16 اسفند 1395 مرصاد 17 اسفند 1395 مرصاد 18 اسفند 1395 مرصاد 19 اسفند 1395 مرصاد 20 اسفند 1395 مرصاد 21 اسفند 1395 مرصاد 22 اسفند 1395 مرصاد 23 اسفند 1395 مرصاد 24 اسفند 1395 مرصاد 25 اسفند 1395 مرصاد 26 اسفند 1395 مرصاد 27 اسفند 1395 مرصاد 28 اسفند 1395 مرصاد 29 اسفند 1395 مرصاد 30 اسفند 1395 
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۲۲ - ۱۱:۱۷    
مرصادنیوز:به مناسبت بیست و دوم اسفندماه سالروز بزرگداشت روز شهدا، به همت اداره آموزش وپرورش بخش دینور مراسم روزشهدا امروز صبح در دبیرستان دخترانه الزهراء برگزار شد.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۲۲ - ۰۸:۳۸    
مرصادنیوز: معاون اقتصادی و توسعه منابع استانداری کرمانشاه از بهره برداری از پروژه ایران خودرو شهرستان صحنه از استان کرمانشاه تا پایان فروردین 96 خبر داد.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۲۲ - ۰۸:۱۱    
مرصادنیوز: رئیس مخابرات شهرستان پاوه از راه اندازی نسل چهارم اینترنت همراه اول در این شهرستان خبرداد.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۲۱ - ۱۵:۲۶    
مرصادنیوز: سرمربی سابق تیم ملی کشتی فرنگی به انتقاد از برنامه سه ستاره پرداخت.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۲۱ - ۱۰:۲۹    
مرصادنیوز:معاون هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه از برگزاری ارکستر ملی در کرمانشاه و در صورت تامین اعتبار آن خبر داد.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۲۱ - ۱۰:۰۸    
مرصادنیوز: Knock Lock اپلیکیشنی بسیار جذاب برای گوشی های اندروید است که به کمک آن می توانید به جای رمزهای عددی یا پترنی ...
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۲۱ - ۰۹:۳۲    
مرصادنیوز: تفکرات ضد ایرانی در ایالات متحده به اندازه ای بالاست که دولت جدید آمریکا وضع تحریم علیه ایرانیان را به عنوان یکی از اقدامات 50 روزه ترامپ به مردم این کشور معرفی می کند.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۲۱ - ۰۹:۲۰    
مرصادنیوز: مدیرکل هواشناسی استان کرمانشاه گفت: وزش باد -که در روز شنبه و در نواحی مرزی شدید خواهد بود- به تدریج هوای استان را به خصوص در این مناطق غبارآلود خواهد کرد.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۲۰ - ۲۳:۲۱    
مرصادنیوز: نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: مسئولین بیش از یک سال است که وعده فیلترینگ هوشمند می دهند ولی به سراغش نرفتند ...
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۲۰ - ۲۳:۰۹    
مرصادنیوز: کاخ سفید در بیانیه ای، از تحریم های وزارت خزانه داری آمریکا علیه جمهوری اسلامی ایران به عنوان عملکرد مثبت دولت دونالد ترامپ در بخش امنیت ملی آمریکا نام برد.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۲۰ - ۲۲:۵۴    
مرصادنیوز: آمار اولیه منتشر شده از حملات هوایی عربستان به جنوب استان الحدیده یمن، حاکی از کشته و زخمی شدن دستکم 15 نفر دارد.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۲۰ - ۲۲:۵۱    
مرصادنیوز: درخواست کمک مسئولان باشگاه پرسپولیس از هواداران این باشگاه برای حل بدهی های انباشته شده این سؤال را در اذهان متبادر می کند که چرا باشگاهی که مشکلات مالی ریز و درشت دارد باید حیف ومیل های ...
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۲۰ - ۲۲:۳۶    
مرصادنیوز: نایب رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: ما امروز مصرف کننده محصولات دست دوم و بنجل ترکیه و چین و دیگر کشورها شده ایم ...
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۲۰ - ۲۲:۲۷    
مرصادنیوز: رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با اشاره به فعالیت گسترده باندهای مافیایی در سهام عدالت گفت ...
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۲۰ - ۲۲:۱۲    
مرصادنیوز:تیم فوتبال تراکتورسازی نتوانست اختلاف 8 امتیازی خود با پرسپولیس را حفظ کند.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۲۰ - ۲۱:۵۴    
به گزارش شبکه اطلاع رسانی مرصاد ، به نقل از مشرق؛ مرکز خیریه معلولین ذهنی وحدت در مدت کوتاهی با حمایت و اعتماد مردم و سختکوشی اعضای داوطلب و از طریق روشهای تخصصی توانسته ...
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۲۰ - ۲۱:۱۸    
مرصادنیوز: جعفر صانعی مقدم گفت: فیلم های ایرانی که پیش از جشنواره جهانی فیلم فجر اکران شده باشند یا در جشنواره های خارجی به نمایش درآمده باشند ...
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۲۰ - ۲۱:۱۲    
مرصادنیوز: ترکیه در اقدامی که نقض آشکار قانون بین المللی است آب رود فرات را به روی مردم سوریه بسته است.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۲۰ - ۲۱:۱۲    
مرصادنیوز:عضو هیأت رئیسه مجلس با بیان اینکه رشد اقتصادی 7 درصد برای مردم ملموس نیست، گفت: انداختن تقصیرها به گردن دولت قبل، آن هم بعد از سه سال و نیم از کار دولت، بداخلاقی سیاسی است و قابل پذیرش نیست.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۲۰ - ۲۱:۰۹    
مرصادنیوز: بازدیدقالیباف از نمایشگاه نقاشان ناشنوا با عنوان سکوت پررنگ در حاشیه افتتاح مجموعه ایوان انتظار میدان ولیعصر(عج)
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۲۰ - ۲۱:۰۰    
مرصادنیوز: وقوع کودتا و در پی آن تلاش برای حذف تمامی مخالفان حزب عدالت و توسعه باعث گردیده تا رهبران این حزب برای انحراف افکار عمومی داخلی بر طبل تفرقه و جدایی میان اهل سنت و جهان تشیع بکوبند.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۲۰ - ۲۰:۵۱    
مرصادنیوز:شهردار تهران گفت: منتظران واقعی کسانی هستند که از کار مردم گره گشایی کنند
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۲۰ - ۲۰:۳۹    
مرصادنیوز:امام جمعه شهرستان هرسین در خطبه های نماز جمعه این هفته گفت: تبعیت از ولی فقیه برای از بین بردن تفرقه است ...
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۲۰ - ۲۰:۰۰    
مرصادنیوز: روسای جمهور ترکیه و روسیه نشست خبری مشترک برگزار کردند.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۲۰ - ۱۹:۴۵    
مرصادنیوز: وزارت خارجه سوریه تأکید کرد که آنکارا مسئول حمایت از تروریسمی است که ملت سوریه را کشته و زیرساخت های آن را نابود کرده است.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۲۰ - ۱۹:۴۲    
مرصادنیوز: ائمه جمعه استان خراسان جنوبی نمازهای جمعه را به نشانه اعتراض به برکنار نشدن استاندار خراسان جنوبی اقامه نکردند و امروز ائمه جمعه موقت نماز خواندند.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۲۰ - ۱۹:۱۵    
مرصادنیوز: یکی از مراجع عظام تقلید طی تماس تلفنی با مدیر حوزه علمیه سفیران هدایت بیرجند گفت: تحصن کنندگان خراسان جنوبی ثابت قدم باشند و با رئیس جمهور صحبت می کنم.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۲۰ - ۱۹:۰۶    
مرصادنیوز: دیدار تیم های فولاد خوزستان و تراکتورسازی با تساوی بدون گل به پایان رسید.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۲۰ - ۱۸:۴۲    
مرصادنیوز:نیروهای ارتش، پلیس و الحشد الشعبی عراق، عصر امروز در داخل و خارج شهر موصل چندین منطقه دیگر را از اشغال داعش خارج کردند.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۲۰ - ۱۸:۲۴    
به گزارش شبکه اطلاع رسانی مرصاد ، علی ربیعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی امروز جمعه (20 اسفند) به سنندج سفر کرد. سفر وزیر کار و رفاه اجتماعی به سنندج
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۲۰ - ۱۷:۴۴    
نیمکت نشینان پرسپولیس هم مانند بازیکنان درون زمین از گلزنی طارمی به استقلال خوزستان خوشحال شدند.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۲۰ - ۱۷:۳۸    
کارلوس کی روش سرمربی تیم ملی فوتبال ایران بعد از دیدار دیشب روستوف و منچستریونایتد با ژوزه مورینیو دیدار کرد.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۲۰ - ۱۷:۳۵    
مرصادنیوز: پیرلوئیجی کولینا، رئیس دپارتمان داوری یوفا است و مسئولیت انتصاب داوران برای بازی های مختلف در لیگ قهرمانان و لیگ اروپا را در کنار تیمی از همکاران خود دارد ...
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۲۰ - ۱۷:۲۹    
مرصادنیوز:رئیس اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان دالاهو در نماز جمعه این هفته با تقدیر از خانواده شهدا به همه مسئولین و مردم شهرستان توصیه کردند که با اعمالمان شرمنده خون شهدا نشویم.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۲۰ - ۱۷:۲۶    
مرصادنیوز:رئیس ستاد اقامه نماز جمعه شهرستان در حاشیه نماز جمعه این هفته شهرستان گفت : نیرو های انتظامی و نظامی با افرادی که از مردم سلب آسایش می کنند برخورد می کند.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۲۰ - ۱۷:۲۳    
مرصادنیوز: نمازگذاران نماز جمعه این هفته شهرستان دالاهو از جشن نیکوکاری در شهرستان استقبال گرمی کردند.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۲۰ - ۱۷:۰۲    
مرصادنیوز:عضو شورای مرکزی جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه تهران گفت: دیگر وقت آن رسیده که دولت به جای توهین به منتقدان ...
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۲۰ - ۱۶:۱۷    
مرصاد نیوز: امام جمعه گیلانغرب گفت: در واقع هدف نهایی از جنگ همه جانبه اقتصادی و تداوم تحریم ها، رویگردان کردن مردم به عنوان مهم ترین حامیان و پشتوانه های نظام از انقلاب است.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۲۰ - ۱۶:۰۵    
مرصادنیوز: سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان ادعاهای تکراری در بیانیه اتحادیه عرب علیه ایران را بی اساس و مردود خواند و تأکید کرد ...
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۲۰ - ۱۵:۳۵    
مرصادنیوز: رئیس شوراهای اسلامی استان کرمانشاه بر پیگیری خسارات وارده به کشاورزان طی دو سال گذشته تاکید کرد و گفت: امیدواریم دولت تا پایان دوره اش به وعده های خود در استان عمل کند.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۲۰ - ۱۵:۲۹    
مرصادنیوز: امام جمعه مشهد با بیان اینکه شبکه های اجتماعی عفت و دین فرزندانمان را نشانه گرفته اند؛ گفت: این شبکه ها برای جوانانمان از یک لیوان سم خطرناک تر است.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۲۰ - ۱۵:۲۳    
مرصادنیوز: امام جمعه شهرستان دالاهو با اشاره به روز راهیان نور گفت: لزوم ترویج فرهگ ایثار و شهادت بر کسی پوشیده نیست و برای رسیدن به این مهم باید تلاش کنیم.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۲۰ - ۱۵:۱۱    
مرصادنیوز: مدیرکل بنیاد شهید و امورایثارگران استان کرمانشاه با تاکید بر تکریم شهدا، گفت: این جامعه است که برای حفظ و بقای خود نیاز به ترویج فرهنگ ایثار و شهادت دارد.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۲۰ - ۱۵:۰۵    
مرصادنیوز: امام جمعه شهرستان صحنه گفت: کسی که در صدور احکام دینی و اجرای آن در جامعه مشکل داشته باشد این شخص در مقابل یکی از محکمات انقلاب ایستادگی کرده است ولو اینکه مردم به آن رای داده باشند.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۲۰ - ۱۴:۵۰    
مرصادنیوز: امام جمعه موقت سرپلذهاب گفت: اقتصاد مقاومتی باید از مرحله شعار فراتر رفته و درعمل تحقق یابد بصورتی که مردم بتوانند تاثیرات آنرا درزندگی خود مشاهده کنند.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۲۰ - ۱۴:۳۵    
مرصادنیوز: امام جمعه کرمانشاه با تاکید بر اینکه باید به اصول و محکمات انقلاب مقید باشیم بر پیاده سازی فرهنگ اسلامی در جامعه تاکید کرد.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۲۰ - ۱۴:۰۸    
مرصادنیوز: نماینده مقام معظم رهبری در شورای عالی امنیت ملی گفت: برخی برج های نجومی که شاید در اروپا هم نمونه اش وجود نداشته باشد، حاصل تبعیض است.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۲۰ - ۱۳:۴۷    
مرصاد نیوز: دبیر هیات بدمینتون استان کرمانشاه گفت: تیم کرمانشاه در مسابقات لیگ برتر باشگاه های کشور موفق شد مقام سومی این رقابت ها را از آن خود کند.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۲۰ - ۱۳:۲۹    
مرصادنیوز: صندوق بین المللی پول در گزارشی با پیش بینی نرخ رشد 6.6 درصد در سال جاری برآورد کرد، نرخ رشد در سال 96 به 3.3 درصد کاهش یابد و تورم هم در سال آینده روند صعودی داشته باشد.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۲۰ - ۱۳:۰۸    
مرصادنیوز: امام جمعه موقت تهران گفت: بعضی حاکمان اسلامی در بعضی کشورها با صهیونیست ها هستند و با دشمنان اسلام هستند، اینها آدم نیستند.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۲۰ - ۱۲:۲۹    
مرصادنیوز: جمعی از طلاب قم با صدور بیانیه ای از تحصن انقلابی ائمه جمعه، علما و روحانیون خراسان جنوبی حمایت کردند.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۲۰ - ۱۲:۰۲    
مرصادنیوز: راشا تودی در خبری نوشت: سرویس های جاسوسی آمریکا از چندی قبل بدنبال ایجاد بانک اطلاعاتی از تمامی شهروندان تاجیکستان هستند.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۲۰ - ۱۱:۵۳    
مرصادنیوز: سخنگوی فراکسیون روحانیت مجلس با بیان اینکه مسئولان دولت به جای پاسخگویی به سؤالات مردم فرار رو به جلو را در دستور کار خود دارند ...
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۲۰ - ۱۱:۴۷    
مرصادنیوز: عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: تا اردیبهشت ماه سال آینده و با لغو یا تمدید تحریم ها، عملا مشخص می شود که موضع دولت آمریکا در قبال برجام چیست؛ در آن هنگام باید تصمیم بگیریم.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۲۰ - ۱۱:۴۱    
مرصاد نیوز: دبیر هیات کشتی استان کرمانشاه از راه یابی سه آزادکار کرمانشاهی به مرحله دوم اردوی تیم ملی نوجوانان ایران خبر داد.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۲۰ - ۱۱:۴۱    
مرصادنیوز: براساس اطلاعات تجارت خارجی در سال جاری بیش از 377 میلیارد تومان لوازم ارایشی و بهداشتی وارد کشور شد.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۲۰ - ۱۱:۲۶    
مرصادنیوز: نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه آقای روحانی در اداره مملکت موفق نبود ...
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۲۰ - ۱۱:۱۷    
مرصادنیوز: معاون اول رئیس جمهور گفت: براساس شواهد، حقایق، آمارهای رسمی و گزارش های میدانی اقتصاد ایران در پایان سال 1395 در مقایسه با آغاز سال و سال های قبل، مقاومتی تر شده است.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۲۰ - ۱۱:۱۷    
مرصادنیوز: نخست وزیر رژیم صهیونیستی در این دیدار به شدت به ایران حمله کرد و مدعی شد که نباید به ایران اجازه داد تا در هرگونه راه حلی برای حل بحران سوریه جای پای ثابتی پیدا کند.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۲۰ - ۱۱:۰۸    
مرصادنیوز: بیان مسائلی از جمله تقلب و دخالت در انتخابات بدون هیچ پشتوانه و اسناد معتبر نه تنها اعتماد مردم نسبت به نظام و عوامل برگزار کننده انتخابات را از بین می برد بلکه بازی کردن در زمین دشمن بوده ...
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۲۰ - ۱۰:۵۹    
مرصادنیوز: مادر گرانقدر شهید والامقام محمدرضا جمشیدی دار فانی را وداع و به فرزند شهیدش پیوست.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۲۰ - ۰۹:۴۱    
مرصادنیوز: هدف افراد زیادی از انجام ورزش کاهش وزن و رسیدن به تناسب اندام است. این یک حقیقت است که همه ورزش ها باعث کاهش وزن نمی شوند در صورتی که بخواهیم وزن کم کنیم باید هر ورزش را زیاد انجام دهیم.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۲۰ - ۰۹:۲۹    
مرصادنیوز: پنجمین دادستان ایالتی هم از فرمان جدید ضدمهاجرتی ترامپ شکایت کرد و گفت که این فرمان علاوه بر مغایرت با قانون اساسی آمریکا، تبعیض آمیز هم هست.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۲۰ - ۰۹:۲۰    
مرصادنیوز: اعضای دولت وقتی موضوعاتی که همه دولت روی آن توافق کردند و می روند به پای اجرا، آن وقت با هم، هم سنگ نیستند.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۲۰ - ۰۹:۱۴    
مرصادنیوز: معاون کل سازمان توسعه تجارت ایران مهم ترین اقدامات برای افزایش صادرات کالا و خدمات را در سال 1395 تشریح کرد.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۲۰ - ۰۹:۰۵    
مرصادنیوز: کشتی های نیروی دریایی ایران در یک دیدار غیررسمی وارد بندر ناوگان خزر در ماخاچ قلعه شدند.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۲۰ - ۰۹:۰۲    
مرصادنیوز:نمایشگاه ازدواج سالم درمحل دانشگاه آزاد اسلامی صحنه از سوی مرکز بهداشت شهرستان صحنه و توزیع پکیج آموزشی ازدواج شاد و پایدار ، کتاب مبانی ازدواج از دیدگاه اسلام ، پمفلت ازدواج سالم ...
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۲۰ - ۰۸:۳۵    
مرصادنیوز: با حضور خانواده شهدا و ایثارگران و جمعی از همرزمان شهید، مراسم آبروی محله یادواره شهیدمدافع حرم: حاج خیرالله احمدی فرد: در اسلام آبادغرب برگزار شد.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۲۰ - ۰۸:۲۰    
مرصادنیوز:رئیس اداره دامپزشکی شهرستان صحنه گفت : واکسیناسسون بیش از 158000 دام سبک و بیش از 2000 راس دام سنگین بر علیه بیماری تب برفکی در شهرستان صحنه انجام شده است.