شنبه ۲۶ خردادساعت ۱۴:۰۷Jun 2024 15
جستجوی پیشرفته

خبرهای مرصاد 22 اسفند 1395 - mersadnews.ir

مرصاد 26 اسفند 1393 مرصاد 4 بهمن 1394 مرصاد 31 فروردین 1395 مرصاد 31 اردیبهشت 1395 مرصاد 31 خرداد 1395 مرصاد 31 تیر 1395 مرصاد 16 مرداد 1395 مرصاد 30 مهر 1395 مرصاد 30 آبان 1395 مرصاد 30 آذر 1395 مرصاد 30 دی 1395 مرصاد 30 بهمن 1395 مرصاد 1 اسفند 1395 مرصاد 2 اسفند 1395 مرصاد 3 اسفند 1395 مرصاد 4 اسفند 1395 مرصاد 5 اسفند 1395 مرصاد 6 اسفند 1395 مرصاد 7 اسفند 1395 مرصاد 8 اسفند 1395 مرصاد 9 اسفند 1395 مرصاد 10 اسفند 1395 مرصاد 11 اسفند 1395 مرصاد 12 اسفند 1395 مرصاد 13 اسفند 1395 مرصاد 14 اسفند 1395 مرصاد 15 اسفند 1395 مرصاد 16 اسفند 1395 مرصاد 17 اسفند 1395 مرصاد 18 اسفند 1395 مرصاد 19 اسفند 1395 مرصاد 20 اسفند 1395 مرصاد 21 اسفند 1395 مرصاد 22 اسفند 1395 مرصاد 23 اسفند 1395 مرصاد 24 اسفند 1395 مرصاد 25 اسفند 1395 مرصاد 26 اسفند 1395 مرصاد 27 اسفند 1395 مرصاد 28 اسفند 1395 مرصاد 29 اسفند 1395 مرصاد 30 اسفند 1395 
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۲۳ - ۲۱:۴۹    
مرصادنیوز: نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران همزمان با فرا رسیدن چهارشنبه آخر سال در راستای کاهش صدمات و خسارات، حفظ نظم و امنیت جامعه، اطلاعیه ای صادر کرد.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۲۳ - ۱۲:۳۷    
مرصادنیوز: آبی واناری ها در خانه دپورتیوو لاکرونیای پایین جدولی شکست خوردند.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۲۳ - ۱۰:۳۹    
مرصادنیوز: قاتل قهرمان پرورش اندام ایران در محل جنایت شناسایی و دستگیر شد.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۲۳ - ۱۰:۳۳    
مرصاد نیوز: چرا و به چه دلیلی مسئولان مربوطه مجبور به واردات میوه خارجی می شوند و این امر چقدر ضرورت دارد، سؤالاتی است که پاسخ به آن نیاز به کار کارشناسی و تحقیقاتی دارد.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۲۳ - ۱۰:۳۰    
به گزارش شبکه اطلاع رسانی مرصاد ، ین ماهی با مایعی که از دهانش بیرون می دهند خود را مومیایی و دفن می کند در این مدت چرخه ی حیات این ماهی متوقف می شود ...
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۲۳ - ۱۰:۲۴    
مرصادنیوز: به نظر شما مهم ترین و به یادماندنی ترین جمله ی حضرت آیت الله خامنه ای در سال 95 کدام جمله است؟
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۲۳ - ۰۹:۵۹    
مرصادنیوز: All In One Gestures اپلیکیشنی برای گوشی های اندروید است که با آن می توانید عملکرد دکمه های لمسی گوشی را تغییر دهید.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۲۳ - ۰۹:۵۰    
به گزارش شبکه اطلاع رسانی مرصاد ، کیهان در ستون گفت و شنود امروز خود نوشت: گفت: نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی در جمع تعدادی از کودکان پیش دبستانی حاضر شده و علیه ایران رجز خوانده است! ...
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۲۳ - ۰۹:۲۰    
مرصادنیوز: رئیس اداره منابع طبیعی شهرستان پاوه از برداشت 16 هزار و چهارصد کیلو گرم سقز از منابع طبیعی پاوه در سال 95 خبر داد.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۲۳ - ۰۸:۲۹    
مرصادنیوز: پیش از ظهر امروز امام جمعه شهرستان در معیت تنی چند از مسئولین شهرستان با خانواده اولین شهید مدافع حرم اسلام آبادغرب دیدار کرد.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۲۲ - ۲۳:۲۰    
مرصادنیوز:سومین جلسه شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی عصر امروز یکشنبه 22 اسفندماه به ریاست حجت الاسلام والمسلمین محمد حسن رحیمیان و با حضور اعضا برگزار شد.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۲۲ - ۲۲:۴۷    
مرصادنیوز:یک روزنامه نگار سعودی از ارسال نامه محرمانه عربستان به مصر خبر داد که در آن ریاض، قاهره را تهدید کرده که اگر از محور ایران، روسیه و سوریه دور نشود، باید منتظر عواقب باشد.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۲۲ - ۲۲:۰۵    
مرصادنیوز: فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه، از کشف وسایل الکترونیکی قاچاق به ارزش بیش از 750 میلیون ریال خبر داد.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۲۲ - ۲۱:۵۹    
مرصادنیوز:من می دانستم که وظیفه آقای برونسی چیز دیگری است. او را نمی شد در خانه نگه داشت. دلش برای جبهه و حفظ ناموس وطن می تپید ...
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۲۲ - ۲۱:۵۳    
مرصادنیوز:گروه تروریستی جبهه النصره با انتشار بیانیه ای مسئولیت انفجارهای خونین دیروز دمشق را که منجر به کشته شدن 70 زائر شد، بر عهده گرفت.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۲۲ - ۲۱:۵۰    
مرصادنیوز:رئیس جمهور ترکیه روز یکشنبه با محکوم کردن ممانعت از ورود دو وزیر این کشور به هلند، گفت سازمان های بین المللی باید این کشور را تحریم کنند.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۲۲ - ۲۱:۵۰    
مرصادنیوز:سخنگوی وزارت کشور عربستان روز یکشنبه کشته شدن یک نوجوان را در شهرک العوامیه در نزدیکی قطیف به دست نیروهای امنیتی این کشور تایید کرد.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۲۲ - ۲۱:۴۴    
مرصادنیوز:نتایج بررسی های اتاق خبر "پروپابلیکا" نشان می دهد، زنان 27 درصد دولت جدید دونالد ترامپ را تشکیل می دهند.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۲۲ - ۲۱:۲۹    
مرصادنیوز:استاد برجسته حوزه علمیه قم گفت: دشمنان شیعه در حال متحد شدن با یکدیگر هستند و داستان ناتوی عربی را رئیس جمهور آمریکا پیشنهاد داده است، یعنی همان کاری که در سوریه، شمال عراق و یمن کردند ...
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۲۲ - ۲۱:۲۳    
مرصادنیوز:مدیر مرکز آفرینش های ادبی حوزه هنری گفت: او جان شیفته ای داشت که جهان را به رقص می انداخت. احمد عزیزی پرونده خوبی از خود به جا گذاشت که موجب سربلندی شعر انقلاب شد.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۲۲ - ۲۱:۱۱    
مرصادنیوز:شورای سیاست گذاری اصلاح طلبان از روحانی به عنوان کاندیدای نهایی اعلام حمایت کرد.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۲۲ - ۲۰:۴۷    
مرصادنیوز:حجت الاسلام والمسلمین محمد اشرفی اصفهانی از کاندیداتوری خود برای انتخابات ریاست جمهوری دوازدهم خبر داد.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۲۲ - ۲۰:۳۸    
مرصادنیوز:استاندار تهران با بیان اینکه مردم در مراسم چهارشنبه آخر سال مراعات سایر هموطنان را انجام دهند ...
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۲۲ - ۲۰:۲۹    
مرصادنیوز:در حالی که کمیسیون اقتصادی مجلس از رئیس کل بانک مرکزی خواسته بود به منظور ارائه توضیحات درباره وضعیت موسسه کاسپین به مجلس برود، که سیف امروز به بهارستان نرفت ...
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۲۲ - ۲۰:۰۲    
مرصادنیوز:طرح جمع آوری معتادان متجاهر و نمایش محموله های مواد محترقه قاچاق کشف شده در آستانه چهارشنبه آخر سال، صبح امروز یکشنبه در شیراز با حضور سردار احمد علی گودرزی فرمانده انتظامی فارس برگزار شد.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۲۲ - ۱۹:۵۹    
مرصادنیوز:این جرثقیل در کنار پارکینگ طبقاتی کولانج همدان از کمر شکست و بر روی ساختمان سازمان عمرانی شهرداری افتاد. این حادثه هیچ گونه تلفات جانی نداشته است.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۲۲ - ۱۹:۵۶    
مرصادنیوز:وبگاه آمریکایی در گزارشی نوشت: آمریکا با سرمایه گذاری بر گروه های چپ کشورهای حوزه بالکان به مقابله با ارزش های سنتی عامه مردم و تمامیت ارضی آن ها برآمده است.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۲۲ - ۱۹:۵۳    
مرصادنیوز:نماینده ولی فقیه در استان خراسان رضوی با بیان اینکه باید زیرساخت های هنر را به سمت آثار ارزشی تغییر داد، گفت: نه ضد هنر و نه ضد موسیقی هستیم، بلکه ضد ابتذالیم.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۲۲ - ۱۹:۴۱    
مرصادنیوز:نایب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: به نظر می رسد معاونت نظارت بانک مرکزی بیشتر می خواست در رابطه با موسسه کاسپین از بانک مرکزی سلب مسئولیت کند، ولی حقیقتاً این موضوع قابل پذیرش نیست.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۲۲ - ۱۹:۱۷    
مرصادنیوز:نماینده سابق مردم تهران در مجلس با بیان اینکه اقتصاد مقاومتی یعنی بازار کشور توسط برخی آقایان مسئول به حراج گذاشته نشود، گفت: اگر مدیریت در کشور غیر مردمی شد ...
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۲۲ - ۱۸:۴۱    
مرصادنیوز:ضمن بررسی مقاصد سفر و تنوع قیمت ها و خدمات تور، صرفاً از دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری مجاز و معتبر که از سازمان میراث فرهنگی ...
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۲۲ - ۱۸:۲۳    
مرصادنیوز:عضو شورای سیاست گذاری حزب اعتماد ملی یکی از دلایل شکست اصلاح طلبان را تعدد نامزدها برشمرد و گفت ...
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۲۲ - ۱۸:۱۷    
مرصادنیوز:سخنگوی کمیسیون قضایی مجلس از حذف حکم اعدام برای حمل مواد مخدر با مصوبه امروز کمیسیون قضایی مجلس خبر داد.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۲۲ - ۱۸:۱۱    
مرصادنیوز:مانور طرح ملی امداد و نجات نوروزی هلال احمر صبح امروز در سازمان امداد و نجات کشور برگزار شد.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۲۲ - ۱۷:۵۹    
مرصادنیوز:مدیر عامل خانه مطبوعات ایران و کرمانشاه گفت: استاندار کرمانشاه کمترین توجهی به حوزه فرهنگ ندارد و فعالان فرهنگی و رسانه ای وقت ملاقات هم نمی دهد.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۲۲ - ۱۷:۵۶    
مرصادنیوز:دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: گزارش مجمع تشخیص مصلحت نظام درباره اقتصاد مقاومتی تا آخر امسال به رهبر معظم انقلاب تقدیم خواهد شد.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۲۲ - ۱۷:۴۷    
مرصادنیوز:سفیر سابق آمریکا در سازمان ملل متحد مجددا از رییس جمهور این کشور درخواست کرد تا توافق اتمی با ایران که تابستان سال 2015 منعقد شد را به فوریت پاره کند.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۲۲ - ۱۷:۲۷    
مرصادنیوز:سخنگوی کمیسیون تلفیق برنامه ششم توسعه از رد مصوبه مجلس در ماده 38 برنامه ششم درباره حقوق مدیران توسط مجمع تشخیص مصلحت نظام خبرداد.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۲۲ - ۱۷:۲۴    
مرصادنیوز:طرفداران و مروجان مکتب لیبرال سرمایه داری که در دولت و اطرافیان شما حضور پر رنگ دارند، طی 30 سال گذشته همواره نظرات و توصیه های خود را به اقتصاد ایران تحمیل کرده اند و تقریبا هیچگاه مسئولیت ...
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۲۲ - ۱۶:۳۸    
مرصادنیوز:نیروهای عراقی در چندین منطقه غرب موصل بشدت با تروریست های داعش درگیر شده اند و پیشروی ها هرچند آهسته و کند است اما کماکان ادامه دارد.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۲۲ - ۱۶:۲۶    
مرصادنیوز:رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) با اعلام خبر اخراج 17 کارمند این کمیته به دنبال دخالت در انتخابات، از مخالفت ظریف با بستن دفاتر خارجی کمیته امداد خبر داد.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۲۲ - ۱۶:۰۸    
مرصادنیوز:مدیر عامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه 9تعداد خبازیهای کشیک در سطح استان را 127 واحد اعلام کرد و گفت: از این تعداد 17 واحد آن در شهرستان کرمانشاه و مابقی در دیگرشهرستانها هستند.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۲۲ - ۱۵:۵۹    
مرصادنیوز:نایب رئیس هیأت رئیسه شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی گفت: اشکال کار ائتلاف سال 92 این بود که آن ائتلاف بین نامزدها بود و یک عقبه تشکیلاتی از آن ائتلاف پشتیبانی نمی کرد.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۲۲ - ۱۵:۴۴    
مرصادنیوز: 80 نماینده مجلس شورای اسلامی طی نامه ای خطاب به حسن روحانی تاکید کردند که آقای روحانی! شما را به تمکین و همراهی با مردم انقلابی و ولایی تحت رهبری ولی امر مسلمین جهان توصیه می کنیم.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۲۲ - ۱۵:۴۴    
مرصادنیوز:مرکز پرورش گل پاکدشت در شهرستان ورامین
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۲۲ - ۱۵:۳۲    
مرصادنیوز:رییس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) با تأکید بر این که ظرف چهار سال گذشته بیش از 360 هزار فرصت شغلی در کشور ایجاد کرده ایم، گفت: برای چهار سال آینده ...
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۲۲ - ۱۵:۰۸    
مرصاد نیوز: مسئول کیوکوشین کاراته ماتسوشیما استان کرمانشاه از نایب قهرمانی تیم شهید حسینی هرسین در سی امین دوره مسابقات سبک کیوکوشین کاراته ماتسوشیمای استان کرمانشاه خبر داد.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۲۲ - ۱۵:۰۲    
مرصادنیوز: همزمان با روز شهید مزارهای شهدای استان کرمانشاه غبار روبی و عطرافشانی شد و پزشکان ایثارگر مردم استان را رایگان ویزیت می کنند.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۲۲ - ۱۴:۵۹    
مرصادنیوز: مدیر کل صدا و سیمای مرکز کرمانشاه گفت: از اردیبهشت سال آینده برنامه های سیمای مرکز کرمانشاه 24 ساعته می شود.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۲۲ - ۱۴:۵۶    
مرصادنیوز:امام جمعه سرپل ذهاب با تاکید بر نقش همدلی خانواده های شهداء در راه یافتن به مسیر شهادت گفت ...
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۲۲ - ۱۴:۵۳    
مرصادنیوز: شرکت خودروسازی یو ای زد روسیه در آستانه آغاز تولید خودروهای صحرایی خود در ایران است.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۲۲ - ۱۴:۵۰    
مرصاد نیوز: رئیس سازمان تامین اجتماعی سرپل ذهاب از پوشش بیمه ای 50درصدی مردم شهرستان خبر داد و گفت: جرائم دیرکرد بیمه گذاران در صورتی که تاپایان اسفندماه حق بیمه را پرداخت نمایند سالجاری شامل بخشودگی ...
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۲۲ - ۱۴:۳۸    
مرصادنیوز: اولین همایش ملی نگرشی نوین در مهندسی برق تحت حمایت سیویلیکا در تالار بهمن دانشگاه آزاد واحد کرمانشاه برگزار شد.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۲۲ - ۱۴:۳۵    
مرصادنیوز: عکسنوشت های زیر کاری از سرویس چند رسانه ای شبکه اطلاع رسانی مرصاد در روز 22 اسفند ماه است.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۲۲ - ۱۴:۳۵    
مرصادنیوز: با عدم خرید اجناس خارجی تولید ملی را حمایت کنیم.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۲۲ - ۱۴:۳۲    
مرصادنیوز:دادستان عمومی و انقلاب تهران از صدور حکم اعدام برای مرد و زنی خبر داد که با راه اندازی یک فرقه و جذب افراد، در زمینه جاذبه های انحرافی جنسی فعالیت می کردند.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۲۲ - ۱۴:۲۶    
مرصاد نیوز: رئیس اداره هواشناسی سرپل ذهاب با بیان اینکه گرد و خاک شعاع دید افقی شهرستان به 4 هزار متر کاهش داده است گفت: این سامانه ناپایدار از گرد و خاک تا اواخر هفته پیش رو بر جو شهرستان حاکم است.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۲۲ - ۱۴:۲۰    
مرصادنیوز: نماینده مردم هویزه در مجلس خطاب به رئیس جمهور گفت: با آمدن تان به استان خوزستان به جز یأس و ناامیدی چیزی عاید مردم خوزستان نشد و یک عذرخواهی به مردم این استان بدهکار هستید.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۲۲ - ۱۴:۱۷    
مرصادنیوز:رئیس دادگستری شهرستان سرپلذهاب گفت: قانونگرایی رکن اساسی انتخابات است و دستگاههای نظارتی فعالیتهای مجرمانه را رصد و در اسرع وقت به آن رسیدگی خواهند کرد.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۲۲ - ۱۴:۰۸    
مرصادنیوز: فرمانده بسیج دانش آموزی اسلام آباد غرب از درخشش تیم فوتسال دبیرستان شاهد امام حسین(ع) در مسابقات جام شهدای دانش آموز خبرداد.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۲۲ - ۱۴:۰۵    
مرصادنیوز: حادثه واژگونی مینی بوس در محور مشهد به تربت حیدریه 20مصدوم برجای گذاشت.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۲۲ - ۱۴:۰۲    
مرصاد نیوز:رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران گیلانغرب در حاشیه مراسم گرامی داشت روز شهید گفت:تکریم روز شهید در واقع تکریم فرهنگ ایثار و شهادت و گرامی داشت روز عزت و آزادگی است.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۲۲ - ۱۴:۰۲    
مرصادنیوز: نماینده مردم کرمانشاه در مجلس گفت: سه شنبه هفته جاری طرح استیضاح وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی تقدیم هیئت رئیسه می شود.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۲۲ - ۱۳:۴۱    
مرصادنیوز: سرپرست تیم سپاهان گفت: فعلا که ویسی بیمارستان است و باید تا چند روز دیگر هم بماند.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۲۲ - ۱۳:۴۱    
مرصاد نیوز: فرمانده پلیس راه سرپلذهاب از آمادگی پلیس راه شهرستان جهت ارائه خدمت به مسافران نوروزی خبر داد و گفت: رانندگان بارعایت قوانین و مقررات راهنمایی سفری ایمن را در ایام نوروز داشته باشند.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۲۲ - ۱۳:۲۰    
مرصاد نیوز: فرماندار شهرستان سرپلذهاب باتاکید بر لزوم تامین اعتبار و تسریع در اتمام قطعه هفتم پروژه گفت : پروژه بزرگراه کربلا تحولی عظیم در صنعت راه ...
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۲۲ - ۱۳:۰۵    
مرصادنیوز : مراسم رونمایی از کتاب های پلاک سرخ و پرواز تا پرواز با حضور حجت الاسلام مجید صفدری امام جمعه شهرستان سنقروکلیایی برگزار می شود.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۲۲ - ۱۲:۵۶    
مرصادنیوز:مدیرکل سابق فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه با اشاره به برگزاری برنامه های فرهنگی در دوران مدیریتش در استان گفت: با همه ناملایمات و کمبود وحشتناک بودجه لحظه ای دریغ نکردم.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۲۲ - ۱۲:۵۶    
مرصادنیوز:تولیت آستان قدس رضوی با تأکید براینکه ما هر کار اقتصادی را نه در شأن آستان قدس می بینیم و نه دنبالش هستیم ...
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۲۲ - ۱۲:۳۸    
مرصادنیوز: فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از انجام تمهیدات لازم برای چهارشنبه سوری و نوروز 96 توسط ناجا و کشف 3 میلیون عدد ماده محترقه در استان خبر داد.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۲۲ - ۱۲:۳۵    
مرصادنیوز:
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۲۲ - ۱۲:۲۹    
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۲۲ - ۱۲:۲۶    
رئیس اداره صنعت و معدن و تجارت هرسین گفت: در جریان بازرسی های روز گذشته 105کیلوگرم گوشت فاقد مجوز توقیف و معدوم سازی شد.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۲۲ - ۱۲:۱۷    
مرصادنیوز: رئیس هیات مدیره انجمن مرغ تخم گذار استان تهران با بیان اینکه آنفلوانزای پرندگان همچنان در کشور می تازد، گفت: شیوع آنفلوانزای پرندگان در چهارمحال و بختیاری در حال گسترش است.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۲۲ - ۱۲:۱۴    
مرصاد نیوز: یک مشاور خانوداه گفت: گسترش فرهنگ ساده زیستی و قناعت در کنار توجه به خدا و دین باوری موجب کاهش سن ازدواج خواهد شد
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۲۲ - ۱۱:۵۶    
مرصادنیوز:مدیر روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب شهری استان کرمانشاه از قطعی یا افت فشار آب برخی مناطق شهر کرمانشاه فردا دوشنبه با افت فشار و قطعی مواجه می شود.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۲۲ - ۱۱:۵۰    
مرصادنیوز:فروزان گفت: حقوق ثابت بنده ماهیانه 8 میلیون تومان است که با اضافه کاری به 15 میلیون تومان می رسد.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۲۲ - ۱۱:۴۴    
مرصادنیوز:مدیر روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه از تعطیلی کلیه مدارس شهرستان قصرشیرین در اثر بروز پدیده گرد و غبار خبر داد.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۲۲ - ۱۱:۲۹    
مرصادنیوز:حجت الاسلام و المسلمین مجتبی ذوالنوری گفت: اصلاح طلبان به دنبال عارف دیگری هستند تا در سر بزنگاه به نفع روحانی کنار بکشد، آنها به دنبال تکرار تاکتیک قبلی خود در انتخابات 92 هستند ...
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۲۲ - ۱۱:۲۰    
مرصادنیوز:14 نامزد برتر جبهه مردمی نیروهای انقلاب که در رای گیری اولین مجمع عمومی این جبهه اکثریت آرا را کسب کردند ، مشخص شدند.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۲۲ - ۱۱:۲۰    
مرصادنیوز: در ادامه تنش میان هلند و ترکیه، نیروهای پلیس ترکیه ساختمان کنسولگری و سفارت هلند در استانبول و آنکارا را محاصره کرده و به هیچ کس اجازه ورود و خروج نمی دهند.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۲۲ - ۱۱:۱۴    
مرصادنیوز: نخست وزیر رژیم "اسرائیل" با شرکت در جلسه خوانش کتاب استر ساکنان ایران امروز را به اجدادشان که به ادعای وی قصد نابودی یهودیان را داشتند تشبیه کرد!
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۲۲ - ۱۱:۱۱    
مرصادنیوز: فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان صحنه گفت: ملت ایران باید به آرمان های شهدای قبل و بعد انقلاب، شهدای ترور، هسته ای و مدافع حرم وفادار باشند.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۲۲ - ۱۱:۱۱    
مرصادنیوز: موسسه آماری IBGE اعلام کرد اقتصاد برزیل در سال 2016 نه تنها رشد مثبتی نداشته است بلکه 3.6 درصد رشد منفی را نیز تجربه کرد.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۲۲ - ۱۱:۰۲    
مرصادنیوز: دادستان شهرستان اسلام آبادغرب از اهدای سبد کالا به خانواده های زندانیان نیازمند درشهرستان اسلام آبادغرب خبر داد.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۲۲ - ۱۱:۰۲    
مرصادنیوز: 7 پیامد سمی خرید کالای خارجی بر پیکر اقتصاد کشور
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۲۲ - ۱۰:۴۴    
یوری آلکانتارا مبارز برزیلی این ضربه مرگ بار را به صورت لیاندرو ایسا وارد کرد
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۲۲ - ۱۰:۳۸    
مرصادنیوز: دولتی که با عنوان دولت ژنرال ها شهرت یافته است، تاکنون در مقابل حل معضل ریزگردها شکست خورده است.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۲۲ - ۱۰:۳۲    
مرصادنیوز:ویژگی ها و جزئیات کاملی از تانک پیشرفته کرار منتشر شد.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۲۲ - ۱۰:۲۶    
مرصاد نیوز: رئیس اداره هواشناسی سرپل ذهاب گفت: وزش بادشدید باعث آمدن گرد و خاک به آسمان شده و شعاع دید افقی را کاهش داده است این وضعیت تا اواسط هفته آینده مهمان ناخوانده شهرستان سرپلذهاب است.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۲۲ - ۰۹:۴۷    
مرصادنیوز: مدیر آموزش و پرورش قصرشیرین از تعطیلی کلیه مدارس شهرستان در اثر پدیده گرد و غبار خبر داد.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۲۲ - ۰۹:۲۶    
مرصادنیوز: با حمایت و همراهی برخی از مدیران، باغ های مجلل اطراف شهر کرمانشاه برای برگزاری جشنهای پرهزینه به بهانه چهارشنبه سوری آماده می شود.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۲۲ - ۰۹:۲۳    
مرصادنیوز: سرپرست شبکه دامپزشکی شهرستان هرسین از کشف، ضبط و امحاء بیش از 100 کیلوگرم گوشت قرمز کشتار غیرمجاز از یک قصابی متخلف در این شهرستان خبر داد.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۲۲ - ۰۸:۵۶    
مرصادنیوز: در راستای احیای فضای سبز مردم شهرستان دالاهو در سراب شهر کرندغرب چندین نهال کاشته شد.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۲۲ - ۰۸:۵۶    
مرصادنیوز:عسگراولادی با بیان اینکه هیچ ال سی برای صادرات کشور بازگشایی نشده است، بیان کرد: هیچ ال سی در بحث بازرگانی و صادرات کشور بازگشایی نشده است و تنها برای برخی از صنایع مانند پتروشیمی که برای ...
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۲۲ - ۰۸:۵۳    
مرصادنیوز:رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: مجلس مسیر اقتصاد مقاومتی را مسیر صلاح و رستگاری می داند و دولت و وزرا باید بر مبنای تاکیدات مقام معظم رهبری در این باره تلاش های خود را مضاعف سازند.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۲۲ - ۰۸:۲۶    
مرصادنیوز: مسئول فوریت های پزشکی اسلام آبادغرب ضمن تشریح دو حادثه در جاده های غربی و جنوبی شهرستان گفت: این حوادث 11 کشته و زخمی برجای گذاشت.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۲۲ - ۰۸:۰۸    
مرصادنیوز:اندیشکده آمریکایی نوشت: در حالی که آمریکا با استفاده از کشتی های جاسوسی علیه ایران فعالیت دارد اما این کشور نیز در مسیر ایجاد قابلیت عملی بازدارندگی و حملات سریع علیه جنگ افزارهای راهبردی ...
  • ۱