شنبه ۲۶ خردادساعت ۱۵:۳۶Jun 2024 15
جستجوی پیشرفته

خبرهای مرصاد 24 اسفند 1395 - mersadnews.ir

مرصاد 26 اسفند 1393 مرصاد 4 بهمن 1394 مرصاد 31 فروردین 1395 مرصاد 31 اردیبهشت 1395 مرصاد 31 خرداد 1395 مرصاد 31 تیر 1395 مرصاد 16 مرداد 1395 مرصاد 30 مهر 1395 مرصاد 30 آبان 1395 مرصاد 30 آذر 1395 مرصاد 30 دی 1395 مرصاد 30 بهمن 1395 مرصاد 1 اسفند 1395 مرصاد 2 اسفند 1395 مرصاد 3 اسفند 1395 مرصاد 4 اسفند 1395 مرصاد 5 اسفند 1395 مرصاد 6 اسفند 1395 مرصاد 7 اسفند 1395 مرصاد 8 اسفند 1395 مرصاد 9 اسفند 1395 مرصاد 10 اسفند 1395 مرصاد 11 اسفند 1395 مرصاد 12 اسفند 1395 مرصاد 13 اسفند 1395 مرصاد 14 اسفند 1395 مرصاد 15 اسفند 1395 مرصاد 16 اسفند 1395 مرصاد 17 اسفند 1395 مرصاد 18 اسفند 1395 مرصاد 19 اسفند 1395 مرصاد 20 اسفند 1395 مرصاد 21 اسفند 1395 مرصاد 22 اسفند 1395 مرصاد 23 اسفند 1395 مرصاد 24 اسفند 1395 مرصاد 25 اسفند 1395 مرصاد 26 اسفند 1395 مرصاد 27 اسفند 1395 مرصاد 28 اسفند 1395 مرصاد 29 اسفند 1395 مرصاد 30 اسفند 1395 
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۲۶ - ۲۰:۰۳    
مرصادنیوز: در حاشیه نشست خبری محسنی اژه ای، معاون اول قوه قضاییه
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۲۶ - ۱۳:۳۳    
مرصادنیوز: سازمان شفافیت بین المللی یک بررسی طولانی 18 ماه انجام داده است که نشان می دهد در آسیا و اقیانوسیه از هر 4نفر بیش از یک نفر برای استفاده از خدمات عمومی رشوه پرداخت می کند.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۲۶ - ۱۰:۱۵    
مرصادنیوز: مدیران دولت یازدهم در حوزه اقتصاد تناقض های جدی در اظهار نظر و عملکرد با یکدیگر دارند.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۲۶ - ۰۸:۱۴    
مرصادنیوز:متن کامل قانون بودجه سال 1396 کل کشور منتشر شد.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۲۵ - ۲۰:۲۹    
مرصادنیوز: در روز سه شنبه اوپک خبر از افزایش ذخایر جهانی نفت داد و این در حالی است که نفت به پایین ترین قیمت خود در سه ماهه اخیر رسید ...
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۲۵ - ۱۲:۳۲    
مرصادنیوز: پرسپولیس در یک بازی ناامیدکننده شکست سختی در برابر الریان قطر خورد، تیمی که آنچنان هم قدرتمند نبود و روی بی تجربگی و سبک بازی آماتوری پرسپولیس پیروز شد.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۲۵ - ۱۲:۰۱    
مرصادنیوز:مسئول اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان استان کرمانشاه از اجرای طرح مادران آسمانی در استان با هدف تجلیل از مادران شهدا خبر داد.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۲۵ - ۱۰:۳۷    
شاخ شمیران:صبح امروز یادواره 137 شهید ثلاث باباجانی و روز شهرستان با حضور علما ، مسئولین ، خانواده های شهدا ، ایثارگران و عموم مردم برگزار شد.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۲۵ - ۱۰:۳۱    
مرصادنیوز:فرمانده سپاه با بیان اینکه انقلاب را باید در بعد داخلی و خارجی نگاه و تحلیل کنیم، گفت: در بعد خارجی بیداری انقلاب و جبهه مقاومت انقلاب نمایان بوده و این به هم ریختگی در دنیای استکبار بدون ...
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۲۵ - ۱۰:۲۲    
مرصادنیوز:جشنواره تجلیل از مدال آوران ورزشی شهرستان پاوه در مسابقات آموزشگاهی استان کرمانشاه باحضور مسوولان، مربیان ورزشی، دانش آموزان و اولیاء در سالن آمفی تئاتر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۲۵ - ۱۰:۲۲    
مرصادنیوز:یکی از مسافران رو به نگارنده کرد و پرسید؛ آقای شریعتمداری! به نظر شما این هواپیما خوب نیست؟ پاسخ دادم چرا خوب نباشد، هواپیمای خوب و مدرنی است ...
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۲۵ - ۰۸:۵۲    
مرصادنیوز:درحالی مردم در اقصی نقاط کشور از رکود و گرانی و خالی بودن سفره شان گله دارند، که دولتمردان معتقدند مشکل معیشت بی اساس و سفره مردم رنگین تر شده است.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۲۵ - ۰۸:۱۶    
مرصاد نیوز: یادواره 137 شهید ثلاث باباجانی و روز شهرستان در سالن امتحانات شهرستان ثلاث باباجانی برگزار شد.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۲۴ - ۲۳:۵۲    
مرصادنیوز: مدیر روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی استان کرمانشاه گفت: تاکنون 61 نفر در استان کرمانشاه بر اثر انفجار مواد محترقه مجروح شدند که یکی از آنها کودکی 3 ساله است.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۲۴ - ۲۳:۲۵    
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۲۴ - ۲۲:۵۵    
مرصادنیوز: نیروی انتظامی با خواست مردم افرادی را که برای شادی مردم با مواد منفجره خطرناک اخلال ایجاد کرده بود را متفرق کرد.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۲۴ - ۲۲:۴۹    
مرصادنیوز: خسرو شجاع زاده بازیگر پیشکسوت سینما، تئاتر و تلویزیون صبح امروز 24 اسفندماه به دلیل سکته مغزی در سن 71 سالگی چشم از جهان فروبست.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۲۴ - ۲۲:۴۶    
مرصادنیوز: کارشناس مسائل داوری، گفت: داور در نیمه اول یک خطای پنالتی به سود پرسپولیس را اعلام نکرد.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۲۴ - ۲۲:۳۱    
مرصادنیوز: مدیرعامل نمایندگی ایران خودرو دهراب پور یاسوج گفت: ایران خودرو یاسوج بامداد امروز توسط افراد ناشناس به رگبار بسته شد.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۲۴ - ۲۲:۱۳    
مرصادنیوز: علی کریمی به درخواست هوادار کودک پرسپولیس جامه عمل پوشاند و از طرف او و برادرش به باشگاه محبوبشان کمک مالی کرد.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۲۴ - ۲۲:۰۱    
مرصادنیوز: بررسی های انجام شده از میزان تأثیر تورم اعلامی مراجع رسمی کشور نشان می دهد که با تورم کنونی 189 هزار تومان تا 250 هزار تومان بر هزینه های معیشت کارگران افزوده شده است.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۲۴ - ۲۱:۱۶    
مرصادنیوز: دیدار تیم های الریان قطر و پرسپولیس از هفته سوم لیگ قهرمانان آسیا با برتری شاگردان لادروپ به پایان رسید.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۲۴ - ۲۱:۰۷    
مرصادنیوز: در ده سال اخیر حدود 5 درصد از سایت های ذخیره سازی گازی در اروپا، تعطیل یا در معرض تعطیل شدن می باشند و این امر به علت قیمت پایین گاز و درنتیجه عدم پوشش هزینه این سایت های ذخیره سازی می ...
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۲۴ - ۲۱:۰۱    
مرصادنیوز: انیمیشن نبرد خلیج فارس2 که به تازگی به نمایش در آمده است، واکنش های بعضا جالبی را در سایت ها و خبرگزاری های خارجی به دنبال داشته است.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۲۴ - ۲۰:۵۸    
مرصادنیوز: عده ای شب چهارشنبه سوری در خیابانهای کرمانشاه با مواد منفجره خطرناک بدون هیچ مانعی در حال ایجاد رعب و وحشت برای مردم و بستن راه بر خودرو ها هستند.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۲۴ - ۲۰:۵۵    
مرصادنیوز: حسن بیت سعید به عنوان بهترین بازیکن بازی استقلال خوزستان- لخویا انتخاب شد.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۲۴ - ۲۰:۴۰    
مرصادنیوز: انگشتان کودک جوانرودی حین ساختن نارنجک دستی بر اثر انفجار قطع شد.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۲۴ - ۲۰:۲۵    
مرصادنیوز: امسال شب چهارشنبه آخر سال در حالی فرار رسیده است که تنها 55 روز قبل ملت ایران در داغ شهادت 16 آتش نشان رخت سیاه بر تن کردند ...
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۲۴ - ۲۰:۱۳    
مرصادنیوز: بر اساس آمار رسمی گمرک کشور در 11 ماهه نخست سال جاری، بیش از یک هزار و 95 تن دستگاه چای ساز به کشور وارد شده است.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۲۴ - ۲۰:۰۱    
مرصادنیوز:بر اساس نتایج طرح آمارگیری نیروی کار سال 95 که توسط مرکز آمار ایران منتشر شد، نرخ بیکاری در سال جاری با افزایش 1.4 درصدی، 12.4 درصد اعلام شد.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۲۴ - ۱۹:۵۵    
مرصادنیوز: معاون اول قوه قضائیه گفت: در اسلام عزیز به مسأله صلح و سازش اهمیت فراوانی داده شده و در قرآن هم در سوره های مختلف به این موضوع اشاره شده است.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۲۴ - ۱۹:۴۰    
مرصادنیوز: سفیر ترکیه در ایران، در واکنش به هشدار وزارت خارجه درخصوص پرهیز از سفر غیرضروری ایرانیان به این کشور، گفت چنین اظهاراتی به روابط دو جانبه آسیب می زنند.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۲۴ - ۱۹:۲۵    
مرصادنیوز: مدیر روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی کرمانشاه گفت: انفجار مواد محترقه شب سوختگی شدید دست یک نوجوان سیزده ساله کرمانشاهی شد.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۲۴ - ۱۹:۱۶    
به گزارش شبکه اطلاع رسانی مرصاد ، خودروسازی ژاپنی مزدا از محصول جدید خود ( 2017 CX-5) رونمایی کرد.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۲۴ - ۱۸:۵۸    
به گزارش شبکه اطلاع رسانی مرصاد ، 5 هزار دانش آموز تازه ملکف مشهدی در قالب همایش پرچم داران حجاب فاطمی آغاز سن تکلیف و قدم نهادن در مسیر بندگی را در حرم امام رئوف(ع) جشن گرفتند.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۲۴ - ۱۸:۴۶    
مرصادنیوز: نماینده مردم کرمان و راور در مجلس با بیان اینکه تنها به نام یک کارتن خواب 100 میلیارد تومان وام گرفته اند ...
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۲۴ - ۱۸:۴۰    
مرصادنیوز: داریا روزگاری محل حضور زائران ایرانی و شیعیانی بود که به عشق زیارت یکی از دختران امیرالمومنین به این شهر می آمدند.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۲۴ - ۱۸:۴۰    
مرصادنیوز: نظامیان رژیم صهیوینستی با یورش به مدرسه ای در الخلیل، یک دانش آموز 15 ساله را بازداشت کردند.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۲۴ - ۱۸:۲۵    
مرصادنیوز: وزیر کشور در ابلاغیه ای به فرمانداران و بخشداران سراسر کشور، دستور شروع انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا را صادر کرد.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۲۴ - ۱۸:۱۹    
مرصادنیوز: تصویری از هومن حاجی عبداللهی و نیما کرمی در 16 سال پیش در فضای مجازی منتشر شده است:
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۲۴ - ۱۸:۰۱    
مرصادنیوز: اِد ویتلاک دونده انگلیسی که نامش به عنوان رکورددار دوی ماراتن بالای 70 ساله های جهان در کتاب رکوردهای گینس به ثبت رسید، در سن 86 سالگی در گذشت.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۲۴ - ۱۷:۴۳    
مرصادنیوز: حزب مردم سالاری در بیانیه خود آورده است: دولت نتوانسته مهم ترین مطالبات حامیان خود در انتخابات 92، یعنی سامان بخشیدن به وضعیت معیشتی مردم و پیشرفت اقتصاد را تحقق بخشد.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۲۴ - ۱۷:۳۷    
مرصادنیوز: شماری از نمایندگان مجلس در نامه ای به رییس جمهور درباره عدم اجرای صحیح سیاست های اصل 44 قانون اساسی و مقاومت دولتی ها در برابر واگذاریها هشدار دادند.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۲۴ - ۱۷:۲۵    
مرصادنیوز: قربانیان چهارشنبه سوری تنها انسان ها نیستند هر چند خیلی زود مصدومان و کشته های احتمالی چهارشنبه آخر سال تیتر می شوند و در صدر خبرها قرار می گیرند اما حیوانات و به خصوص پرندگان از قربانیان ...
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۲۴ - ۱۷:۲۲    
مرصادنیوز: در جلسه شورای عالی محیط زیست پس از ارائه گزارش عملکرد دستگاه های مرتبط در موضوع مبارزه با ریزگردها و آلودگی هوا، بر پیگیری برنامه ها در زمینه مدیریت منابع آبی، اصلاح الگوی کشت ...
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۲۴ - ۱۷:۱۹    
مرصادنیوز: احتمال وقوع کولاک شدید موجب شد تا در 8 ایالت آمریکا ضمن اعلام وضعیت فوق العاده مدارس و فرودگاه ها تعطیل شوند.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۲۴ - ۱۷:۱۹    
مرصادنیوز: قیمت یک سکه طرح جدید امروز در بازار تهران با 4 هزار تومان افزایش یک میلیون و 202 هزار تومان و دلار با 11 تومان رشد 3761 تومان داد و ستد شد.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۲۴ - ۱۷:۱۶    
مرصادنیوز: دبیر کمیته سیاسی جبهه اصلاح طلبان گفت: گفتمان جریان اصلاحات نباید در انتخابات 96 غایب باشد.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۲۴ - ۱۷:۱۳    
مرصادنیوز: عضو کمیسیون عمران مجلس، گفت: طرح تحقیق و تفحص صرفا در راستای اهداف سیاسی کارها تعریف می شد که با بینش دقیق نمایندگان این طرح به بن بست خورد.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۲۴ - ۱۷:۰۴    
مرصادنیوز: در حالی که گوشت قرمز به دلیل قیمت بالای خود در حال خروج از سبد خانوار طبقه متوسط و ضعیف جامعه است و حتی برخی را به سمت خرید استخوان های بی خس شده از گوشت برده ...
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۲۴ - ۱۶:۵۸    
به گزارش شبکه اطلاع رسانی مرصاد ، علیرضا ارزانی عضو اتحادیه خشکبار: حجم خرید آجیل نسبت به چند سال گذشته حدود 50 درصد کاهش یافته است و دلیل اصلی آن کاهش توان خرید مردم است منبع: پایگاه 598
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۲۴ - ۱۶:۴۶    
مرصادنیوز: رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: 30هزار هکتار از کانون های گرد و غبار خوزستان در سال 96 نهال کاری و بیابان زدایی می شود.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۲۴ - ۱۶:۳۴    
مرصادنیوز: تصویر هوایی از شهر نجف اشرف در حدود یکصد سال قبل و مرقد مطهر امام علی (ع) در مرکز آن
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۲۴ - ۱۶:۳۱    
مرصادنیوز: رئیس مجلس شورای اسلامی از تایید لایحه بودجه سال 96 کل کشور در شورای نگهبان خبر داد.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۲۴ - ۱۶:۲۸    
مرصادنیوز: چهارمین جشنواره اسوه های صبر و مقاومت استان کرمانشاه برگزار شد.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۲۴ - ۱۶:۲۲    
مرصادنیوز: فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم(ص) گفت: دشمن می خواهد تا فرهنگ لیبرال که در آن انسان ها همواره نگاهشان به سمت غرب است، در جامعه ما رسوخ کند.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۲۴ - ۱۶:۰۴    
مرصادنیوز: رئیس بخش قلب کودکان بیمارستان روحانی بابل از انجام عمل جراحی بر روی یک کودک سه ماهه خبر داد و گفت: توده از قلب نوزاد سه ماهه بابلی در بیمارستان روحانی بابل خارج شده است.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۲۴ - ۱۶:۰۱    
مرصادنیوز: کمند امیرسلیمانی از لحظه با خبر شدندش از فوت علی معلم سخن گفت.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۲۴ - ۱۶:۰۱    
مرصادنیوز: در اتفاقی نادر اردکی حین مسابقه بیس بال وارد زمین شد و برای لحظاتی موجب تعطیلی بازی شد.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۲۴ - ۱۵:۵۵    
مرصادنیوز: بسیج دانشگاه های امیرکبیر، شهید بهشتی، صنعتی شریف، امام صادق(ع)، علم و صنعت، خواجه نصیرالدین طوسی و علامه طباطبایی در نامه ای به علی لاریجانی رئیس مجلس ضمن ابراز تاسف از خود سوزی همسر یک ...
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۲۴ - ۱۵:۴۹    
مرصادنیوز: معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه از مرگ مشکوک مهدی مهدی پور قهرمان سابق و ملی پوش بوکس کشور وکرمانشاه بر اثر اصابت گلوله خبر داد.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۲۴ - ۱۵:۴۹    
مرصادنیوز: دبیرکل جامعه روحانیت مبارز با بیان اینکه شناخت من از جبهه مردمی نیروهای انقلاب این است که انسان های شایسته ای هستند که دور هم جمع شده اند ...
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۲۴ - ۱۵:۴۳    
مرصادنیوز: دبیرکل حزب مردمی اصلاحات با بیان اینکه قائل به نامزد پوششی از سوی جبهه اصلاحات در انتخابات ریاست جمهوری سال 96 هستیم ...
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۲۴ - ۱۵:۳۴    
مرصادنیوز:فرمانده انتظامی شهرستان سرپلذهاب از برگزاری رژه خودرویی نیروی انتظامی شهرستان خبردادوگفت : پلیس آماده مقابله با تخلفات احتمالی چهارشنبه سوری است وباهر گونه ناهنجاری قاطعانه برخورد خواهدکرد.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۲۴ - ۱۵:۲۶    
مرصادنیوز: مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره ) شهرستان هرسین از توریع 56 بسته اهدایی،موسسه عترت بوتراب به ارزش170میلیون ریال دربین ایتام تحت حمایت خبر داد.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۲۴ - ۱۵:۲۰    
مرصادنیوز: فرمانده انتظامی شهرستان اسلام آبادغرب گفت: بالا بردن فرهنگ عمومی و آگاهی بخشی به مردم بهترین گزینه در جهت کاهش حوادث و اتفاقات چهارشنبه آخر سال خواهد بود.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۲۴ - ۱۵:۱۷    
مرصادنیوز: چهارمین جشنواره اسوه های صبر و مقاومت استان کرمانشاه برگزار شد.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۲۴ - ۱۴:۵۹    
مرصادنیوز: دادستان عمومی و انقلاب تهران گفت: دادستانی با اعتقاد به اینکه قصاص حکم قرآنی است اما توصیه شارع بر اولویت عفو بوده ...
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۲۴ - ۱۴:۴۷    
مرصاد اسپورت : سعید احمدی قهرمان کاراته جهان، مسعود حجی زواره قهرمان تکواندو جهان و مریم هاشمی قهرمان ووشو جهان سه ورزشکار مطرح کرمانشاهی هستند که از مردم خواستند به احترام آتش نشانان شهید حادثه ...
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۲۴ - ۱۴:۴۷    
مرصادنیوز: عضو فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه اشخاص شورای عالی سیاست گذاری اصلاح طلبان را به رسمیت نمی شناسد ...
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۲۴ - ۱۴:۳۸    
مرصادنیوز: سازمان امور اراضی کشور همزمان با فرارسیدن تعطیلات نوروزی نسبت به تبلیغات کاذب و فعالیت های سودجویانه در زمینه خرید زمین و ویلاسازی و ساخت و سازهای غیرمجاز در زمین های کشاورزی هشدار داد.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۲۴ - ۱۴:۲۲    
مرصادنیوز: براساس اعلام مرکز آمار ایران در زمستان امسال نرخ بیکاری در استان کردستان 20.5 درصد بوده است و به همین دلیل کردستان جزو سه استان اول کشور در زمینه بالاترین میزان بیکاری است.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۲۴ - ۱۴:۲۲    
مرصادنیوز: آیت الله معصومی لاری گفت: فرد با تقوا از زیربار مسئولیت ها و کارهای حساس شانه خالی نمی کند او مشتاقانه می پذیرد و سختی ها و مشکلاتش را هموار می کند.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۲۴ - ۱۴:۱۶    
مرصادنیوز: رشد 7.4 درصدی بیکاری کرمانشاه از سال 92 تا کنون و رکورد بی سابقه بیکاری 22 درصدی در پایان سال 95، مردم را تشنه برون رفت از ناکارآمدی مدیریتی کرده است.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۲۴ - ۱۴:۰۷    
مرصادنیوز: دبیر کمیسیون اقتصادی مجلس با بیان اینکه تصور نمایندگان از راه اندازی سامانه سهام عدالت اعطای حق کنترل بر سهام بود، گفت: سهام عدالت همچنان در حالت مسدودی به سر می برد و آزاد نشده است.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۲۴ - ۱۳:۵۲    
مرصادنیوز:رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه راهیان نور از جریان سازترین اقدامات فرهنگی در ایران است گفت: 20 هزار راوی دفاع مقدس در یادمان ها مستقر شده اند.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۲۴ - ۱۳:۴۶    
مرصادنیوز: رئیس اداره هواشناسی سرپل ذهاب از ثبت شدن بارش بیش از 8میلیمتری باران خبرداد و گفت: با ورود موجی ناپایدار در روزهای آخر هفته احتمال بارش در پنجشنبه آخرسال دوراز دسترس نیست.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۲۴ - ۱۳:۳۴    
مرصادنیوز: سومین نشست شورای عالی کار با دستور کار بررسی حداقل دستمزد 96 در حالی عصر امروز با حضور سه وزیر کابینه برگزار می شود که احتمال توافق بر سر حداقل دستمزد در این جلسه قوت گرفته است.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۲۴ - ۱۳:۲۵    
مرصادنیوز: رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا از بارش برف در محور کرج چالوس محدوده دیزین خبر داد و گفت: در محورهای مواصلاتی 6 استان کشور نیز بارش باران جریان دارد.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۲۴ - ۱۳:۲۲    
مرصادنیوز:دادگاه بحرین که قرار بود امروز سه شنبه درباره آیت الله عیسی قاسم رهبر معنوی انقلاب بحرین حکم صادر کند، صدور حکم درباره وی را به 7 ماه می (17 اریبهشت) موکول کرد.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۲۴ - ۱۳:۱۹    
مرصادنیوز: رئیس پلیس راه استان همدان از برخورد و رئیس پلیس راه استان همدان از برخورد و واژگونی 30 دستگاه خودرو در تصادف زنجیره ای محور همدان - تهران در شامگاه دوشنبه خبر داد.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۲۴ - ۱۳:۱۳    
مرصاد نیوز: رئیس هیات ورزش های روستایی و بازی های بومی و محلی کرمانشاه از شناسایی بیش از یکصد بازی بومی و محلی در استان خبر داد و گفت: قطعا تعداد این بازی ها بسیار بیشتر است.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۲۴ - ۱۳:۱۰    
مرصادنیوز:آب 9 محله شهرستان هرسین فردا به مدت 9 ساعت قطع می شود.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۲۴ - ۱۳:۰۴    
مرصادنیوز: زمین لرزه ای با بزرگای 4.1 در مقیاس امواج درونی زمین، مرز ایران و ترکمنستان، حوالی مراوه تپه (گلستان) را لرزاند.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۲۴ - ۱۳:۰۱    
مرصاد نیوز:رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان گیلانغرب گفت: در راستای حفظ آمادگی یگانهای امدادی و خدماتی شهرستان گیلانغرب مانور امداد و نجات جاده ای برگزار شد.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۲۴ - ۱۲:۵۲    
به گزارش شبکه اطلاع رسانی مرصاد ، در پی بستری شدن آیت الله نورمفیدی نماینده ولی فقیه در استان گلستان و امام جمعه گرگان در بیمارستان تهران ...
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۲۴ - ۱۲:۴۶    
مرصادنیوز: برخورد کامیون حامل چوب با سواری در محور گنبدکاووس به مینودشت جان 5نفر راگرفت.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۲۴ - ۱۲:۴۳    
مرصادنیوز: امام جمعه شهرستان سرپلذهاب گفت: با تاکید بر لزوم رسیدگی خیرین سلامت به مشکلات بیماران در بستر گفت: طرح مفتاح الجنه نقش مهمی در رفع مشکلات نیازمندان دارد.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۲۴ - ۱۲:۴۳    
مرصادنیوز:فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از توقیف، برخورد و انتقال خودروهای متخلف در چهارشنبه سوری به پارکینگ خبر داد و گفت: این خودروها تا پایان تعطیلات در پارکینگ می مانند.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۲۴ - ۱۲:۴۳    
مرصادنیوز: برنامه نیمکت داغ با حضور برخی از ورزشکاران ایران در المپیک ریو 2016 پخش خواهد شد.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۲۴ - ۱۲:۲۵    
مرصادنیوز: مهدی مهدی پور قهرمان اسبق رشته بوکس دار فانی را وداع گفت.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۲۴ - ۱۲:۲۵    
مرصادنیوز: عکسنوشت های زیر کاری از سرویس چند رسانه ای شبکه اطلاع رسانی مرصاد در روز 24 اسفند ماه است.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۲۴ - ۱۲:۲۲    
مرصادنیوز: در صحن علنی شورای اسلامی شهر افزایش حداکثر 14 درصدی نرخ کرایه بلیت مترو با رأی اعضای شورای شهر تهران به تصویب رسید.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۲۴ - ۱۲:۲۲    
مرصادنیوز: نمایندگان مجلس شورای اسلامی با اخطارهایی، علنی شدن دادگاه های جرائم اقتصادی را از دستور کار خانه ملت خارج کردند.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۲۴ - ۰۹:۲۰    
مرصادنیوز:محقق، مولف، خوشنویس و استاد دانشگاه تهران گفت: در طول این سه دهه شاهد یک مدیریت خود کامه؛ فرصت طلب و تمامیت خواه در انجمن خوشنویسان ایران بوده ایم.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۲۴ - ۰۹:۲۰    
مرصادنیوز: زمین لرزه ای به بزرگی 4.1 ریشتر در ساعت 7:35 دقیقه امروز صبح شهرستان مراوه تپه در شرق گلستان را لرزاند.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۲۴ - ۰۹:۰۶    
مرصادنیوز امام جمعه دالاهو با بیان اینکه آرامش امروز ما در نتیجه تحقق شهدای انقلاب اسلامی است، گفت: تحقق اهداف و آرمان های نظام در گرو زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهیدان و تبعیت از ولایت فقیه است.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۲۴ - ۰۹:۰۳    
مرصادنیوز:معاون صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه از تحقق 100 درصدی سهمیه صادراتی استان در صنایع دستی طی امسال خبر داد.
  • ۱