سه شنبه ۲۹ خردادساعت ۰۴:۱۵Jun 2024 18
جستجوی پیشرفته

خبرهای مرصاد 2 اسفند 1395 - mersadnews.ir

مرصاد 26 اسفند 1393 مرصاد 4 بهمن 1394 مرصاد 31 فروردین 1395 مرصاد 31 اردیبهشت 1395 مرصاد 31 خرداد 1395 مرصاد 31 تیر 1395 مرصاد 16 مرداد 1395 مرصاد 30 مهر 1395 مرصاد 30 آبان 1395 مرصاد 30 آذر 1395 مرصاد 30 دی 1395 مرصاد 30 بهمن 1395 مرصاد 1 اسفند 1395 مرصاد 2 اسفند 1395 مرصاد 3 اسفند 1395 مرصاد 4 اسفند 1395 مرصاد 5 اسفند 1395 مرصاد 6 اسفند 1395 مرصاد 7 اسفند 1395 مرصاد 8 اسفند 1395 مرصاد 9 اسفند 1395 مرصاد 10 اسفند 1395 مرصاد 11 اسفند 1395 مرصاد 12 اسفند 1395 مرصاد 13 اسفند 1395 مرصاد 14 اسفند 1395 مرصاد 15 اسفند 1395 مرصاد 16 اسفند 1395 مرصاد 17 اسفند 1395 مرصاد 18 اسفند 1395 مرصاد 19 اسفند 1395 مرصاد 20 اسفند 1395 مرصاد 21 اسفند 1395 مرصاد 22 اسفند 1395 مرصاد 23 اسفند 1395 مرصاد 24 اسفند 1395 مرصاد 25 اسفند 1395 مرصاد 26 اسفند 1395 مرصاد 27 اسفند 1395 مرصاد 28 اسفند 1395 مرصاد 29 اسفند 1395 مرصاد 30 اسفند 1395 
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۰۸ - ۰۹:۳۵    
مرصادنیوز:کمیته حقوقی و مقابله با تخلفات ستاد انتخابات شهرستان کرمانشاه، تبلیغات زود هنگام کاندیداها را تخلف برشمرد و زمان قانونی برای تبلیغات رسمی را از 21 لغایت 27 اردیبهشت 96 اعلام کرد.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۰۷ - ۱۳:۱۵    
مرصاد نیوز: رئیس هیات قایقرانی استان کرمانشاه از حضور ماندانا میرزاده، هیوا افضلی و نادیا تالانک سه بانوی کرمانشاهی در اردوی تیم ملی آب های آرام بانوان خبر داد.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۰۷ - ۱۲:۱۰    
مرصادنیوز:مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه از اعطای وام 80 درصدی از قیمت خودرو به رانندگان جهت نوسازی ناوگان باری استان خبر داد.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۰۶ - ۱۷:۰۶    
مرصادنیوز:آنچه در زیر می آید جدول قیمت معاملات انجام شده آپارتمان دو خوابه در مناطق مختلف شهری تهران در اسفند ماه 95 است ...
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۰۴ - ۱۴:۵۳    
مرصادنیوز: نخستین نشست سراسری جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی صبح روز پنجشنبه در مجتمع نمایشگاهی شهر آفتاب برگزار می شود.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۰۳ - ۲۱:۰۲    
مرصادنیوز: دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در یادواره شهید آیت الله فضل الله محلاتی و 330شهید شهرستان محلات گفت: ملت ما به انقلاب امیدوار است و از آن انتظار دارد ...
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۰۳ - ۱۹:۱۴    
مرصادنیوز: عضو کمیسیون کشاورزی مجلس گفت: در هفته گذشته حداقل 10 وزیر دولت به استان خوزستان سفر کرده اند اما از صدور یک مصوبه مناسب برای مبارزه با ریزگردها دریغ شده است.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۰۳ - ۱۷:۴۴    
مرصادنیوز: مراسم گرامیداشت یاد و خاطره فرج الله سلحشور کارگردان متعهد و انقلابی کشورمان روز پنجشنبه برگزار می شود.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۰۳ - ۱۴:۳۸    
مرصادنیوز: عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: حلقه نزدیکان لوپن که به محافل صهیونیستی فرانسه و رژیم صهیونیستی نزدیک و نزدیک تر شده اند تا به این شیوه اتهام یهودی ستیزی را از پیشانی حزب ...
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۰۳ - ۱۳:۳۲    
مرصادنیوز: متاسفانه با وجود قول های متعدد مسئولان برای پرداخت مطالبات کارگران بازهم این وعده در بهمن ماه محقق نشد تا شاهد بلاتکلیفی چندین ساله کارگران این واحد تولیدی باشیم.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۰۳ - ۱۲:۵۶    
مرصادنیوز: نماینده دوره نهم مجلس شورای اسلامی گفت: قراردادها محرمانه شده، زیرا دولت، دولت اشرافی گری است و زمانی که اشرافی گری حاکم شود، مردم نامحرم می شوند.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۰۳ - ۱۰:۲۰    
مرصادنیوز: Internet Speed Test اپلیکیشنی جالب برای اندازه گیری سرعت اینترنت است و به کمک آن می توانید سرعت دانلود و آپلود خود را محاسبه کنید.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۰۳ - ۱۰:۰۸    
مرصاد نیوز: فرمانده انتظامی شهرستان هرسین از مصالحه 70 درصدی پرونده های ارجاعی به مراکز مشاوره پلیس در این شهرستان خبر داد.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۰۳ - ۱۰:۰۲    
مرصادنیوز:آمریکا از پرداخت جایزه نائب قهرمان میبدی مسابقات جهانی تیر اندازی با کمان به بهانه تحریم ها خودداری کرد.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۰۳ - ۰۹:۳۸    
مرصادنیوز:خانم ابتکار شما که مشکل ریزگردها را به گردن گذشتگان می اندازید؛ ظاهرا فراموش کرده اید که یکی از این "گذشتگان" ...
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۰۳ - ۰۸:۴۷    
مرصادنیوز:سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا به دیدار حساس پرسپولیس و الهلال نگاهی ویژه انداخت.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۰۳ - ۰۸:۲۹    
مرصادنیوز: رئیس شورای اسلامی استان کرمانشاه گفت: حمایت از صنعت فرش شهرستان سنقروکلیایی می تواند حدود 15 هزار نفر از زنان بافنده روستایی را شاغل کند.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۰۳ - ۰۸:۱۷    
مرصادنیوز: مدیرکل کتابخانه های عمومی استان کرمانشاه، گفت: برپایی نشست های کتابخوان ویژه رده های مختلف سنی به منظور ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی از جمله برنامه های این اداره کل در زمینه ترویج فرهنگ ...
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۰۳ - ۰۸:۰۵    
مرصادنیوز:معاون استانداری کرمانشاه در خصوص آب شرب هرسین گفت: دو نفر برای مناقصه اعلام آمادگی کردند و منتظر نفر سوم برای مناقصه هستیم.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۲۳:۴۴    
مرصادنیوز: عکس العمل زیبای رحمتی مقابل الاهلی امارات که دروازه استقلال را نجات داد.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۲۳:۳۲    
مرصادنیوز: دبیرکل حزب الله لبنان در گفت و گو با تلویزیون جمهوری اسلامی ایران اعلام کرد که جنگ در سوریه با گروه های مسلح نیست، بلکه جنگ با بسیاری از کشورهای جهان از جمله آمریکا و کشورهای غربی است.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۲۳:۰۸    
مرصادنیوز: پس از کامنت اعتراضی علی کریمی زیر پست رئیس جمهور درباره بحران ریزگردهای خوزستان، سازمان محیط زیست جوابیه ای با تیتر پاسخ محیط زیست به علی کریمی ...
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۲۳:۰۵    
مرصادنیوز: در حاشیه صحن علنی امروز مجلس
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۲۲:۵۹    
مرصادنیوز: استاد حوزه علمیه قم با بیان اینکه تنها اسلام ناب و حقیقی می تواند تمدن حقیقی به وجود بیاورد، گفت: نظام بانکی کشور ساماندهی شود.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۲۲:۴۴    
مرصادنیوز: دیدار تیم های الاهلی امارات و استقلال در نخستین دیدار از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا به برتری میزبان اماراتی انجامید.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۲۲:۴۱    
مرصادنیوز: در روستای محروم عیسولی از بخش سرشیو شهرستان مریوان، زعفران، دختر معلول جسمی حرکتی و ذهنی، سالهاست با کمک برادری که یک کلیه ندارد و پدری با 74 سال سن که او هم کیست کلیه و مشکل تنگی نفس ...
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۲۱:۵۰    
مرصادنیوز: بررسی بدهی های پروژه فیروزه کرمانشاه و بدهی سه میلیاردی شهرداری به یکی از شهروندان از جمله مباحث مطرح شده در نشست شورای اسلامی شهر بود.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۲۱:۴۷    
مرصادنیوز: صبح امروز جمعی از هنرمندان و اعضای خانه سینما و همچنین معاون حمل و نقل شهرداری تهران از ایستگاه مترو ولیعصر بازدید کردند.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۲۱:۰۸    
مرصادنیوز: معاون عملیات قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص) اظهار داشت: شئ نورانی که شب گذشته در استان های مختلف کشور مشاهده شده مربوط به آزمایش موشک ماهواره بر در یکی از کشورهای غربی بوده است.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۲۱:۰۲    
مرصادنیوز: والده سردار سیدمحمدرضا نقدی امروز دوم اسفندماه دعوت حق را لبیک گفت.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۲۰:۴۱    
مرصادنیوز: دادستان تبریز از صدور قرار مجرمیت برای پزشک اصلاح طلب تبریزی ع- ص خبر داد.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۲۰:۳۲    
مرصادنیوز: نامزد انتخابات ریاست جمهوری 2017 فرانسه امروز در اظهاراتی رئیس جمهور سوریه را تنها راه حل پایدار برای این کشور معرفی کرد.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۲۰:۲۳    
مرصادنیوز: بارش بیش از دومتر برف در محور فیروزآباد - مشکول در استان اردبیل
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۲۰:۲۰    
مرصادنیوز: اینستاگرام AFC برتری استقلال خوزستان برابر الفتح عربستان را تاریخی خواند!
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۲۰:۱۷    
مرصادنیوز: حمید لولایی عکس از دوران تحصیل خود منتشر کرد.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۲۰:۱۴    
مرصادنیوز: فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: نهضت محرومیت زدایی با قوت توسط سپاه آغاز شده و امیدواریم اقدامات سپاه در این زمینه به یک الگو برای ارگان های دولتی تبدیل شود تا ما دیگر شاهد فقر ...
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۲۰:۰۲    
مرصادنیوز: جناب مسجدجامعی! مگر شما نگفتید هر کس از من تخلفی سراغ دارد اسناد آن را منتشر کند؟ اگر حسن نیت دارید ...
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۱۹:۱۴    
مرصادنیوز:یک مقام عالی قضایی رد اعاده دادرسی مهدی هاشمی در دیوان عالی کشور را تأیید کرد.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۱۸:۴۴    
مرصادنیوز:معاونین جدید سازمان بسیج مستضعفین معارفه شدند.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۱۸:۴۱    
مرصادنیوز: کارگاه آموزشی پیشگیری از اعتیاد به همت اداره تبلیغات اسلامی وسپاه ناحیه جوانرود در اداره تبلیغات این شهرستان برگزارشد.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۱۸:۳۸    
مرصادنیوز:دوره تخصصی اقدامات پیش بیمارستانی، به همت واحد آموزش جمعیت هلال احمر جوانرود برگزار شد.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۱۸:۳۸    
مرصادنیوز:دانش آموزان دبستان امام خمینی( ره) با امضاء طوماری ، پیمان بستند که در چهاشنبه سوری از طرقه و مواد آتش زا استفاده نکنند.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۱۸:۰۵    
مرصادنیوز:رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: هر شهیدی که به زمین می افتد و قطره خونش جاری می شود، مسئولیت من و شما در حمایت از انقلاب و ولایت فقیه سنگین تر می شود.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۱۸:۰۲    
مرصادنیوز:مصاف تیم های استقلال خوزستان و الفتح عربستان در چارچوب هفته اول لیگ قهرمانان آسیا در ورزشگاه سلطان قابوس به نفع آبی های اهواز به پایان رسید.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۱۷:۲۹    
مرصادنیوز: خدمات شهری در دالاهو بسیار ضعیف است به نوعی که خیلی از مردم نسبت به این وضع اعتراض دارند.در این میان برخی ادارات مسئول در برف روبی هم بار کم کاری خود را به دوش مردم انداخته اند.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۱۶:۵۶    
مرصادنیوز:تعدادی از خانواده های جان باختگان قطار تبریز - مشهد اعلام کردند: همگان دیدند و شنیدند که عده ای ضعیف النفس در امتحان خود رفوزه شده و به وظیفه ذاتی خود عمل نکردند البته نمایندگانی هم بودند ...
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۱۶:۵۳    
مرصادنیوز:فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه از کشف محموله لوازم آرایشی و بهداشتی قاچاق به ارزش تقریبی 260 میلیون ریال در ترمینال شهید کاویانی این شهرستان خبر داد.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۱۶:۰۱    
مرصادنیوز:درحالی که مردم خوزستان با مشکلات پیش روی بسیاری در حوزه زیست محیطی و به ویژه ورود مجدد ریزگردها دسته و پنجه نرم می کنند سفر رییس سازمان حفاظت محیط زیست می تواند در کدام اولویت او قرار ...
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۱۵:۵۸    
مرصادنیوز: جمعی از تاکسی داران و صاحبان آژانش در اعتراض به اسنپ و تپسی مقابل مجلس شورای اسلامی تجمع کردند.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۱۴:۴۶    
مرصاد نیوز: فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه گیلانغرب از برگزاری رزمایش گردان های بیت المقدس بسیج در منطقه عمومی شهرستان گیلان غرب خبر داد.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۱۵:۴۵    
مرصادنیوز: امنیت خوزستان را مدافعان حرم تامین کرده اند اما دولت مورد حمایت جریان اصلاح طلبی حتی از تامین موارد ابتدایی آسایش مردم خوزستان عاجز مانده است ...
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۱۵:۴۲    
مرصادنیوز:نیروی زمینی سپاه پاسداران در اولین روز از رزمایش شرق و مرکز کشور، راکت های نقطه زن خود را تست کرد.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۱۵:۳۸    
مرصادنیوز: در بازار امروز - دوشنبه - قیمت سکه تمام طرح جدید با کاهش 9000 تومانی در مقایسه با روز یکشنبه، یک میلیون و 168 هزار تومان فروخته می شود و دلار آمریکا نیز 3791 تومان قیمت دارد.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۱۵:۳۵    
مرصادنیوز : بانک مرکزی نرخ 25 ارز موجود در مرکز مبادلات ارزی را افزایش داد.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۱۵:۲۰    
مرصادنیوز: براساس اعلام مسئولان سازمان زندان های استان تهران مرخصی مهدی هاشمی بنا بر تصمیم مقامات قضایی تا 7 اسفندماه تمدید شده است.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۱۳:۱۵    
مرصادنیوز: شهروندان در برخی از شهرستان های استان کرمانشاه از شیئی نورانی که در آسمان مشاهده شد، تصاویری را ثبت کرده اند.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۱۴:۱۱    
مرصادنیوز: رئیس ستاد انتخابات کشور با اشاره به اینکه انتخابات به دور دوم بکشد، یک هفته بعد برگزار می شود گفت: در نام نویسی کاندیداها محدودیتی نداریم.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۱۴:۴۶    
مرصادنیوز:رئیس قوه قضائیه گفت: اعمال تحریم ها و فشارهای جدید از سوی آمریکا، تبلیغات وسیع و تهدیدات متعدد دولتمردان این کشور ...
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۱۴:۳۶    
مرصادنیوز:بالا بودن میزان ابتلای بانوان نسبت به آقایان به افسردگی و تاثر عوامل محیطی بر ناتوانی فرد ازمباحث مطرح شده در کنفرانس آشنایی با طبقه بندی عملکرد ناتوانی و سلامت استان کرمانشاه بود.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۱۳:۲۸    
مرصادنیوز:رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه گفت: 80 درصد زیتون تولیدی در استان کرمانشاه خام فروشی می شود و تنها یک واحد فرآوری زیتون در استان داریم.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۱۴:۲۶    
مرصادنیوز: فرمانده نیروی زمینی سپاه گفت: امروز موشک های هوشمند و نقطه زن در کلاس های مختلف با موفقیت پرتاب و ارزیابی شد که نشانه اقتدار جمهوری اسلامی ایران است.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۱۴:۱۱    
مرصادنیوز: عکسنوشت های زیر کاری از سرویس چند رسانه ای شبکه اطلاع رسانی مرصاد در روز 2 اسفند ماه است.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۱۴:۰۸    
مرصادنیوز: وزیر رفاه با بیان اینکه متأسفانه گاهی قوانین مانند توری تنیده شده اند و مانع کارآفرینی می شوند، گفت:با جهت گیری دولت ...
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۱۳:۵۰    
مرصادنیوز:فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از کشف 417 دستگاه گوشی و 77 عدد ساعت مچی هوشمند با قابلیت های تلفن همراه به ارزش 11 میلیارد ریال در شهرستان جوانرود خبر داد.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۱۳:۴۱    
مرصاد نیوز: بسیج با حمایت خود از طرح های تولید عسل، این صنعت را به صورت چشمگیری احیا کرده و موجب اشتغالزایی در این عرصه شده است.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۱۳:۲۲    
مرصادنیوز: امام جماعت روستای مارانگاز سنقروکلیایی از آزاد شدن یک زندانی اهل این روستا به همت خیرین خبر داد.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۱۳:۱۲    
مرصادنیوز: در حالی که کارگران فقیر و نیازمند این روزها با حداقل حقوق 800 هزار تومانی از عهده امرار معاش بر نمی آیند، اما مشمول سبد امنیت غذایی هم نشدند ...
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۱۳:۱۲    
مرصادنیوز:حجت الاسلام و المسلمین مجتبی ذوالنور گفت: اگر نقضی وجود داشت و ایران بر حق خود تاکید کند، باید شکایتش در شورای امنیت سازمان ملل بررسی شود که در این صورت شورای امنیت به یکی از طرفین حق خواهد ...
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۱۲:۵۵    
مرصاد نیوز: مسئول امورتربیتی آموزش و پرورش سرپلذهاب از برگزاری مسابقات فرهنگی وهنری دانش آموزان شهرستان دررشته های سرود ، نمایش صحنه ای، عروسکی و نمایشنامه خوانی خبرداد.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۱۲:۵۲    
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۱۲:۴۹    
مرصاد نیوز: رئیس ادراه بهزیستی سرپلذهاب باتاکید بر لزوم حفظ نظم وتعادل خانواده جهت جلوگیری از آسیبهای اجتماعی گفت: خانواده نقش مهمی در پیشگیری از بزهکاری افراد دارد.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۱۲:۴۹    
مرصادنیوز: طرح حذف دفترچه های بیمه کاغذی در مراکز ملکی سازمان تامین اجتماعی به صورت جدی از دو سال گذشته کلید خورد و اکنون مردم می توانند بدون همراه داشتن دفترچه بیمه به بیمارستانها و مراکز درمانی ...
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۱۲:۴۶    
مرصادنیوز: کولاکوویچ سرمربی جدید تیم ملی والیبال ایران صبح امروز به همراه همسرش وارد تهران شد.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۱۲:۳۷    
مرصاد نیوز: رئیس هیات دوچرخه سواری استان کرمانشاه از برگزاری مسابقات قهرمانی باشگاه های کشور به میزبانی کرمانشاه خبر داد.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۱۲:۳۴    
مرصادنیوز:نماینده شیروان در مجلس با بیان اینکه متأسفانه برخی بازنشستگان با حقوق زیر یک میلیون تومان زندگی می کنند ...
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۱۲:۲۵    
مرصادنیوز: دادستان اسلام آبادغرب از کشف 40 گرم شیشه و هروئین از مصدوم بستری در بیمارستان اسلام آبادغرب خبر داد.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۱۲:۲۲    
مرصادنیوز:مدیر کل زندان های استان کرمانشاه گفت: ارتقا وضعیت سلامت جسم و روح زندانیان عامل مهمی در اصلاح و تربیت این افراد به شمار می آید.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۱۲:۱۰    
مرصادنیوز: سومین جلسه هم اندیشی کمیته گفتمان سازی اقتصاد مقاومتی با حضور معاون اداری و مالی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه و اعضاء کمیته تشکیل شد.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۱۲:۰۶    
مرصادنیوز:سرمربی پرسپولیس گفت: در سخت ترین مرحله گروهی این رقابت ها قرار گرفته ایم.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۱۲:۰۳    
مرصادنیوز: نماینده مردم ارومیه در مجلس گفت: در بودجه سال آینده 48 هزار میلیارد تومان بدون نحوه هزینه کرد وجود دارد. گویا می خواهند این مبلغ را برای خود در انتخابات سال آینده خرج کنند.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۱۲:۰۰    
مرصادنیوز: فرماندار شهرستان سرپلذهاب باتاکیدبر لزوم حفظ وارتقاء آمادگی بسیجیان در برابر تهدیدات دشمن گفت ...
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۱۱:۵۰    
مرصادنیوز: وزرای نفت، نیرو و جهاد سازندگی و و رئیس سازمان محیط زیست فردا در کمیسیون انرژی مجلس حاضر شده و درباره علت جوابگو نبودن تمهیدات برای پیش گیری از بحران گردوغبار و قطعی برق در خوزستان توضیح ...
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۱۱:۳۸    
مرصادنیوز:فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: سپاه مفتخر است که در همه فعالیت های خود در عرصه های امنیتی و سازندگی سربلند بیرون آمده است.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۱۱:۲۰    
مرصادنیوز:جانشین عملیات قرارگاه ثارالله گفت: پرواز کوادکوپترها و هلی شات های شخصی و خصوصی در تهران ممنوع شد.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۱۱:۱۱    
مرصادنیوز: دبیرکل مقاومت اسلامی نُجَباء در دیدار سید عمار الحکیم اظهار داشت: اقدامات نیروهای مقاومت در مقابله با گروه تروریستی تکفیری داعش، ستودنی است.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۱۱:۰۸    
مرصاد نیوز: فرمانده نیروی انتظامی شهرستان سرپلذهاب از پلمپ 15 باب واحد تجاری در سطح این شهرستان خبرداد و گفت: اخذ پروانه کسب برای کسانی که قصد فعالیت شغل آزاد در بازار رادارند ضروری است .
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۱۱:۰۸    
مرصادنیوز:در حالی80 درصد ایرانی ها بر این باورند که فشار و یا ترس از آمریکا عامل اصلی عدم همکاری اروپایی ها کافی با ایران است، بیش از 50 درصد آن ها فکر می کنند که برجام هیچ منفعتی در پی نداشته است.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۱۰:۵۹    
مرصادنیوز: اولین سرویس آمبولانس در دنیا با استفاده از چرخ دستی برای حمل و نقل بیماران در سال 1487 میلادی توسط اسپانیایی استفاده شد .
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۱۰:۵۶    
مرصادنیوز: روزنامه های ورزشی دوشنبه 2 اسفند
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۱۰:۴۷    
مرصادنیوز:جلسه علنی صبح امروز نمایندگان مجلس با دستور کار بررسی بودجه 96 در حالی از دقایقی قبل آغاز شد که 71 نفر از وکلای ملت در صحن علنی حضور ندارند.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۱۰:۳۸    
مرصادنیوز: طرح پاکسازی تجهیزات شبکه برق از ریزگردها، از صبح شنبه (29 بهمن ماه) در اهواز آغاز شد که در این طرح 120 گروه عملیاتی از کارشناسان صنعت برق از سراسر کشور ...
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۱۰:۱۷    
مرصادنیوز: اورتون ریبیروی بازیکن برزیلی تیم الاهلی امارات 12 میلیون یورو در بازار نقل و انتقالات فوتبال ارزش گذاری شده است که این رقم معادل قیمت تمام بازیکنان اصلی استقلال است.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۱۰:۱۱    
مرصادنیوز:مدیر حوزه سلامت معاونت اجتماعی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: به دلیل استعمال دخانیات و تغذیه نامناسب، مردان بیشتر از زنان در معرض ابتلا به بیماری های قلبی و مغزی هستند.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۱۰:۰۸    
مرصادنیوز: با کشف جسد پسر 6 ساله ای در یک چاه متروک اعلام شد پسربچه را یک دختر 12 ساله به تحریک مادرش به داخل چاه انداخته و کشته است!
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۱۰:۰۵    
مرصادنیوز:صبح امروز با حضور فرمانده سپاه ناحیه یک کاروان در قالب طرح مهر درخشان از هرسین به مشهد مقدس اعزام شدند.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۰۹:۵۹    
مرصادنیوز: پرسپولیسی ها خود را برای دیدار با الهلال آماده می کنند.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۰۹:۵۳    
مرصادنیوز:وزیر خارجه ایران تأکید کرد که اقدام واشنگتن در آماده کردن تحریم های جدید علیه ایران با هدف تحریک و آشفته کردن تهران صورت می گیرد.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۰۹:۵۰    
مرصادنیوز: عکاسها با 16 دوربین 62 روز منتظر بودند تا از این صحنه عکس بگیرند...
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۰۹:۴۷    
مرصادنیوز:به منظور بررسی روند اجرای پروژه های در دست اقدام در استان، استاندار کرمانشاه از پروژه های بازسازی پل چهر و سه راهی هرسین بازدید کرد.
  • ۱