شنبه ۲۶ خردادساعت ۱۷:۳۴Jun 2024 15
جستجوی پیشرفته

خبرهای مرصاد 26 اسفند 1395 - mersadnews.ir

مرصاد 26 اسفند 1393 مرصاد 4 بهمن 1394 مرصاد 31 فروردین 1395 مرصاد 31 اردیبهشت 1395 مرصاد 31 خرداد 1395 مرصاد 31 تیر 1395 مرصاد 16 مرداد 1395 مرصاد 30 مهر 1395 مرصاد 30 آبان 1395 مرصاد 30 آذر 1395 مرصاد 30 دی 1395 مرصاد 30 بهمن 1395 مرصاد 1 اسفند 1395 مرصاد 2 اسفند 1395 مرصاد 3 اسفند 1395 مرصاد 4 اسفند 1395 مرصاد 5 اسفند 1395 مرصاد 6 اسفند 1395 مرصاد 7 اسفند 1395 مرصاد 8 اسفند 1395 مرصاد 9 اسفند 1395 مرصاد 10 اسفند 1395 مرصاد 11 اسفند 1395 مرصاد 12 اسفند 1395 مرصاد 13 اسفند 1395 مرصاد 14 اسفند 1395 مرصاد 15 اسفند 1395 مرصاد 16 اسفند 1395 مرصاد 17 اسفند 1395 مرصاد 18 اسفند 1395 مرصاد 19 اسفند 1395 مرصاد 20 اسفند 1395 مرصاد 21 اسفند 1395 مرصاد 22 اسفند 1395 مرصاد 23 اسفند 1395 مرصاد 24 اسفند 1395 مرصاد 25 اسفند 1395 مرصاد 26 اسفند 1395 مرصاد 27 اسفند 1395 مرصاد 28 اسفند 1395 مرصاد 29 اسفند 1395 مرصاد 30 اسفند 1395 
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۲۸ - ۱۵:۳۰    
مرصادنیوز: بازیکنان تیم فوتبال تراکتورسازی یا دریافت قسمتی از قراردادشان به استقبال تعطیلات رفتند.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۲۸ - ۱۴:۰۰    
مرصادنیوز: چشمه علی مکانی دیدنی در 35 کیلومتری شمال دامغان در مسیر راه دامغان- کیاسر- ساری قرار دارد.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۲۸ - ۰۹:۴۲    
مرصادنیوز:رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان پاوه از پلمب یک واحد قصابی بین راهی در این شهرستان خبر داد.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۲۸ - ۰۸:۲۴    
مرصادنیوز: فرماندار سنقروکلیایی گفت: معتمدین اصلی و علی البدل هیات اجرایی انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهرهای سنقر و سطر و نیز روستاهای این شهرستان انتخاب شدند.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۲۷ - ۱۶:۴۴    
مرصادنیوز:بازیگر سینما و تلویزیون گفت: همیشه می گفتیم فلانی خانواده شهید است، پس نونش تو روغنه اما امروز خواستم حلالیت بطلبم برای این قضاوتم، وضع شما بدتر از آن چیزی است که ما تصور می کردیم
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۲۷ - ۱۳:۴۳    
مرصادنیوز:رئیس جمهور در پیامی درگذشت مرحوم حاج رضا فلاوند پدر بزرگوار شهیدان والامقام فرج الله، فضل الله و ناصر فلاوند، را تسلیت گفت.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۲۷ - ۱۲:۴۰    
مرصادنیوز:فنگ لینگلینگ اهل آنشون استان گوایژو چین با انتشار عکس هایی ادعا کرده که انفجار گوشی گلکسی نوت 4 باعث سوختگی شدید دخترش شده است ...
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۲۷ - ۱۰:۵۸    
مرصادنیوز:بر خلاف تصور ما تهران علاوه بر آلودگی و ترافیک پر است از مکان های دیدنی و گردشگری، آن هم برای کسانی که در طول تعطیلات عید، پایتخت را برای گذران اوقات فراغتشان انتخاب می کنند.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۲۷ - ۱۰:۰۰    
مرصادنیوز: سردار آسیابانی با بیان اینکه شهر نودشه 110 شهید را تقدیم انقلاب کرده است، افزود: مردم فداکار شهرستان، در دوران هشت سال جنگ تحمیلی، برگ زرینی را در نظام جمهوری اسلامی رقم زدند.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۲۷ - ۱۰:۰۰    
مرصادنیوز:وزیر دفاع عربستان در دیدار با همتای آمریکایی خود اتهامات ضد ایرانی خود را بار دیگر تکرار کرده است.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۲۷ - ۰۹:۰۰    
مرصادنیوز:شهربانو منصوریان قهرمان ووشو جهان به دلیل حمله قلبی در ICU بیمارستان سمیرم بستری شد.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۲۷ - ۰۰:۰۹    
مرصادنیوز: حجت الاسلام منتظری گفت: یک فردی که به صراحتِ نامه وزارت آمده، دارای تابعیت مضاعف بوده. این فرد چطور در مرکزی که اسرار کشور است نماینده مسئول می شود.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۲۶ - ۲۲:۳۳    
مرصادنیوز: سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی ایران گفت: علت شکست مقابل روسیه را باید از داوران بپرسید و با وجود اینکه ما میزبان بودیم به راحتی حق ما را خوردند؛ انگار ما میهمان روس ها بودیم.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۲۶ - ۲۲:۲۴    
مرصادنیوز: سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان در جلسه تمرینی امروز با 2 ساعت تاخیر در جمع ملی پوشان حاضر شد.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۲۶ - ۲۱:۴۲    
مرصادنیوز: پس از تمرین نکردن بازیکنان استقلال، وزیر ورزش به این قضیه ورود کرد و دستور اکید داد تا مشکل بازیکنان آبی پوش تا امشب حل شود.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۲۶ - ۲۱:۳۹    
مرصادنیوز: کانال تلگرامی khamenei.ir به مناسبت سالگرد شهادت مهدی باکری تصویری از شهید باکری و سرلشکر قاسم سلیمانی در کنار رهبرانقلاب را منتشر کرده است.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۲۶ - ۲۱:۳۳    
مرصادنیوز: مدیر کل روابط عمومی و امور رسانه های آستان قدس از افتتاح مهمانسرای جدید حضرت با بهره گیری از تازه ترین فناوری روز و با ظرفیت پذیرایی از 3500 نفر هم زمان با میلاد با سعادت حضرت فاطمه ...
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۲۶ - ۲۱:۰۰    
مرصادنیوز: وزیر خارجه ایران در گفت و گو با شبکه المیادین با توصیه به عربستان سعودی برای عدم مقابله با ایران و اینکه این مقابله به نفع سعودی ها نیست از ائتلاف عربستان و اسرائیل علیه ایران ابراز تأسف ...
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۲۶ - ۲۰:۳۰    
مرصادنیوز: تیم ملی ایران در دومین دیدارش در جام جهانی کشتی فرنگی مقابل روسیه شکست خورد تا شانس حضور در فینال مسابقات و کسب عنوان قهرمانی را از دست بدهد.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۲۶ - ۲۰:۲۴    
مرصادنیوز: در آخرین پنجشنبه سال، فرزندان شهدای مدافع حرم بر سر مزار پدرانشان درگلزار شهدای قم حاضر شدند.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۲۶ - ۲۰:۱۲    
مرصادنیوز: در این گور دسته جمعی، اجسادی دیده می شود که اغلب آنها کودک هستند و در حالی که لای پتو پیچیده شده اند در گوری کم عمق دفن شده اند.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۲۶ - ۲۰:۰۶    
مرصادنیوز: اردوی تیم ملی فوتبال کشورمان از امروز بدون حضور مربیان ایرانی آغاز شد.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۲۶ - ۱۹:۴۸    
مرصادنیوز: بازرس مجمع عالی کارگران کشور با اعلام اینکه دولت در تعیین نرخ حقوق به سطح معیشت کارگران توجه نکرد ...
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۲۶ - ۱۹:۲۱    
مرصادنیوز: ریزش آرای روحانی در دور دوم انتخابات، تأکید بر معرفی چند کاندیدا از سوی اصلاح طلبان و هشدار به دولت نسبت به عواقب عدم حمایت از رسانه های اصلاح طلب از تأکیدات سخنرانان نشست انتخاباتی هیات ...
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۲۶ - ۱۹:۱۲    
مرصادنیوز: در تصویر زیر مزار شهید آتش نشان علی امینی در آخرین پنجشنبه سال را مشاهده می کنید.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۲۶ - ۱۹:۰۶    
مرصادنیوز: با نزدیک شدن به تعطیلات نوروزی ترافیک تهران دو چندان شده و مردم ساعات زیادی را در خیابان های پر ترافیک که در اکثر نقاط تهران مشاهده میشود مسیر خود را به کندی طی می کنند.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۲۶ - ۱۸:۳۰    
مرصادنیوز: مهدی طارمی در دقیقه 6 تک گل پرسپولیس را در الریان زد و به خاطر زدن این گل، ارسال 29 پاس و داشتن دو شوت دیگر در چارچوب به عنوان یکی از بهترین مهاجمان در تیم منتخب هفته سوم لیگ قهرمانان آسیا ...
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۲۶ - ۱۸:۰۹    
مرصادنیوز: رییس تیم پناهجویان سازمان ملل متحد در ایران با تاکید بر دستور مهم آیت الله خامنه ای در زمینه ارائه امکانات سوادآموزی به نوجوانان مهاجر افغانستانی، از تلاش های ایران ستایش کرد.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۲۶ - ۱۸:۰۶    
مرصادنیوز: امیر آتشانی که با بازی در سریال پس از باران در نقش غلام شناخته می شود به علت وضعیت حاد ریوی در بیمارستان مسیح دانشوری بستری شده است.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۲۶ - ۱۸:۰۳    
مرصادنیوز: ظهر امروز تندیس چهره نخستین خبرنگار شهید مدافع حرم، شهید محسن خزائی با حضور اقشار مختلف مردم و مسئولان سیستان و بلوچستان در زاهدان رونمایی شد.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۲۶ - ۱۸:۰۰    
مرصادنیوز: خبرگزاری مهر این تصویر را در شبکه اجتماعی منتشر کرده است.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۲۶ - ۱۷:۵۷    
مرصادنیوز: فهرست دانشگاههای برتر آسیا توسط پایگاه رتبه بندی تایمز در سال 2017 منتشر شد و تعداد دانشگاه های ایرانی حاضر با اضافه شدن 6 مرکز به 14 دانشگاه افزایش یافت.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۲۶ - ۱۷:۳۶    
مرصادنیوز: کرمانشاهیان نیز چون دیگر مردم ایران اسلامی در آخرین پنج شنبه سال 95 در بهشت زهرا حاضر شدند تا شادی آمدن سال جدید را با درگذشتگانشان تقسیم کنند.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۲۶ - ۱۷:۲۷    
مرصادنیوز: دادگاه بحرین در ادامه صدور احکام علیه معترضان به سیاست های دولت این کشور، حبس سه ماهه یک روحانی شیعه و امام جمعه مسجد خیف را تأیید کرد.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۲۶ - ۱۷:۲۴    
مرصادنیوز: در حالی که همه بازیکنان استقلال زمین شماره دوی آزادی را ترک کردند، امید نورافکن تنها بازیکنی بود که لباسش را عوض کرد و در زمین مشغول انجام تمرین شد.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۲۶ - ۱۷:۲۱    
مرصادنیوز: جمعیت جوانان انقلابی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی استان کرمانشاه با صدور بیانیه ای رسما فعالیت های خود را آغاز کرد.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۲۶ - ۱۷:۰۳    
مرصادنیوز: هنوز برخی جزییات اردوی جدید تیم ملی از جمله حضور دستیاران ایرانی در این اردو مشخص نیست.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۲۶ - ۱۶:۵۷    
مرصادنیوز: مذاکرات باشگاه بارسلونا با ستاره پیشین رئال مادرید به مراحل رسمی رسیده و مقامات پاری سن ژرمن از این موضوع نگران و دلخور هستند.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۲۶ - ۱۶:۴۸    
مرصادنیوز: تیم فوتبال صبا در دیداری دوستانه مقابل سایپا به برتری رسید.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۲۶ - ۱۶:۴۵    
مرصادنیوز: انفجار شدید در یک واحد 70 متری در طبقه چهارم ساختمان منجر به تخریب کامل دیوارها، درب و پنجره واحد مسکونی و شکسته شدن پنجره های ساختمان های مجاور محل حادثه شد.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۲۶ - ۱۶:۳۶    
مرصادنیوز: کاندیدای ریاست جمهوری سال 96 گفت:تمرکزم بر روی آسیب ها و نقاط ضعف مدیریت کلان اجرایی کشور است و قاعدتاً منتقد جناب دکتر روحانی و عملکرد فردی و دولت او هستم ...
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۲۶ - ۱۶:۱۵    
مرصادنیوز: انفجار در محل صندوق بین المللی پول در پاریس به زخمی شدن یک تن منجر شد.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۲۶ - ۱۶:۰۹    
مرصادنیوز: رشد قیمت طلا در بازارهای جهانی باعث شد تا قیمت انواع سکه بهار آزادی علی رغم افت نرخ دلار افزایش یابد.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۲۶ - ۱۶:۰۶    
مرصادنیوز: مدیرکل تأمین اجتماعی غرب استان تهران گفت: تأمین اعتبار برای پرداخت مقرری بیمه بیکاری تا 2 ماه، به کسبه ساختمان پلاسکو انجام شده است.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۲۶ - ۱۶:۰۰    
مرصادنیوز: بر اساس آمار گمرک کره جنوبی؛ میزان صادرات نفت خام ایران در ماه فوریه 54 درصد و در 2 ماه نخست سال 2017 ، 78 درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش یافته است.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۲۶ - ۱۵:۵۷    
مرصادنیوز: ملکه بریتانیا با امضای لایحه به جریان انداختن ماده 50 معاهده لیسبون، رسما آغاز مذاکرات خروج از اتحادیه اروپا را تایید کرد.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۲۶ - ۱۵:۴۲    
مرصادنیوز: سازمان ملل برای نخستین بار در گزارشی اذعان کرد که اسرائیل یک رژیم آپارتاید مبتنی بر تبعیض نژادی را علیه مردم فلسطین تحمیل کرده است.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۲۶ - ۱۵:۳۳    
مرصادنیوز: استفاده از تسهیلات مالی خارجی برای ساخت نیروگاه سیکل ترکیبی زنجان و احداث پالایشگاه نفت خام به ظرفیت 300 هزار بشکه در روز در منطقه جاسک، از مصوبات جلسه اخیر شورای عالی اقتصاد بود.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۲۶ - ۱۵:۲۴    
مرصادنیوز: کرمانشاهیان در آخرین پنجشنبه سال به باغ فردوس کرمانشاه رفتند و با خواندن فاتحه یاد درگذشتگان را زنده نگه داشتند.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۲۶ - ۱۵:۱۲    
مرصادنیوز: نیروی هوایی رژیم صهیونیستی به اهدافی در نوار غزه حمله کرد.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۲۶ - ۱۴:۴۲    
مرصادنیوز: فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه، تولید و تقویت برنامه های فرهنگی داخلی را راهکار مقابله با تهاجمات فرهنگی دانست.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۲۶ - ۱۴:۳۳    
مرصادنیوز: سازمان محیط زیست در ابلاغیه جدید خود، خبر از صدور مجوز شکار به اتباع خارجی در برخی مناطق کشور داده است.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۲۶ - ۱۴:۳۰    
مرصاد نیوز: رقابتهای قهرمانی جودو دانشجویان دانشگاه پیام نور پسر کشور که به میزبانی تهران برگزار شد، جودوکار سنگین وزن کرمانشاهی عنوان قهرمانی ایرن رقابت ها را کسب کرد.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۲۶ - ۱۴:۳۰    
مرصادنیوز:مدیرکل هواشناسی استان کرمانشاه از وزش باد، بارندگی، رعد و برق و آبگرفتگی معابر در استان کرمانشاه خبر داد.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۲۶ - ۱۴:۲۷    
مرصادنیوز: مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه گفت: ظرفیت پذیرش روزانه دو هزار و 200خانوار در اسکان های نوروزی آموزش و پرورش فراهم است.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۲۶ - ۱۳:۴۸    
مرصادنیوز:فرماندار شهرستان سرپل ذهاب با تاکید بر لزوم آمادگی شهرستان جهت ارائه خدمات بهداشت به مسافرین نوروزی گفت ...
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۲۶ - ۱۳:۱۸    
مرصادنیوز:رئیس کمیته تحقیق و تفحص از صندوق ذخیره فرهنگیان گفت: رئیس بانک مرکزی و وزیر آموزش و پرورش قصد دارند که از فرصت تعطیلات نوروزی بهره برده و یک بدهکار چند صد میلیاردی به بانک سرمایه را در رأس ...
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۲۶ - ۱۲:۵۱    
مرصادنیوز: فرماندار شهرستان سرپلذهاب گفت: جمعیت 85 هزار و342 نفری شهرستان در سرشماری عمومی نفوس و مسکن سالجاری ثبت شد که 53 درصد آن جمعیت شهری و 47 درصد روستایی هستند.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۲۶ - ۱۲:۴۸    
مرصادنیوز:تیم ملی کشورمان در نخستین دیدارش در رقابت های جام جهانی کشتی فرنگی مقتدرانه مقابل آلمان به برتری رسید.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۲۶ - ۱۲:۴۲    
مرصادنیوز: حجت الاسلام والمسلمین استاد مسعود صدوق از اساتید عالی حوزه های علمیه به رحمت ایزدی پیوست.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۲۶ - ۱۲:۳۹    
مرصادنیوز: سروش رفیعی بابت باخت تیم فوتبال پرسپولیس به الریان از هواداران عذرخواهی کرد.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۲۶ - ۱۲:۳۹    
مرصادنیوز: سفر ملک سلمان به پکن می تواند روابط دو کشور را گرم تر کند، اما اصولا عربستان برخلاف مناسبات نزدیک تهران و پکن جزو اردوگاه چین نیست.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۲۶ - ۱۲:۲۷    
مرصادنیوز: جانشین فرمانده سپاه ناحیه سرپلذهاب از غرس 1500 اصله نهال در یادمان شهدای بازی دراز شهرستان بمناسبت گرامیداشت هفته شهید خبر داد.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۲۶ - ۱۲:۱۸    
مرصادنیوز:رئیس پلیس راه استان کرمانشاه از ترافیک نیمه سنگین در محورهای سرپل ذهاب- کرمانشاه، اسلام آبادغرب-کرمانشاه و اسلام آبادغرب تا گردنه شاهبداغ استان خبر داد.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۲۶ - ۱۲:۱۲    
مرصادنیوز: رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان سرپلذهاب از صعود 70 خانواده شهید و ایثارگر به ارتفاعات بازی دراز و تجدید میثاق دوباره با آرمانهای مقدس شهداء خبر داد.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۲۶ - ۱۲:۰۳    
مرصادنیوز:مدیر کل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه از تزریق اعتبار و آغاز مرحله دوم عملیات عمرانی مجتمع خبرداد وگفت ...
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۲۶ - ۱۱:۵۷    
مرصادنیوز:سرپرست شبکه دامپزشکی شهرستان هرسین از کشف، ضبط و امحاء 2.5 تن خوراک دام آلوده به قارچ در این شهرستان خبر داد.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۲۶ - ۱۱:۵۴    
مرصادنیوز:رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان جوانرود از امحاء یک تن خوراک طیور آلوده به قارچ در این شهرستان خبر داد.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۲۶ - ۱۱:۴۸    
مرصادنیوز: یکی از آئینهای کهن پیش از نوروز، یاد کردن از درگذشتگان است و ایرانیان به این مناسبت در آخرین پنج شنبه سال به زیارت اهل قبور می روند و باقرائت فاتحه و دادن خیرات و چیدن سبزه و شیرینی بر ...
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۲۶ - ۱۱:۴۲    
مرصادنیوز: کیسینجر معتقد است که مذاکرات آمریکا با ایران از این جنبه حائز اهمیت می باشد که ایران را به سمت تعامل بیشتر با آمریکا سوق دهد لذا آمریکا باید درک کند که کدام جنبه از سیاست خارجی ایران ...
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۲۶ - ۱۱:۴۲    
مرصادنیوز: وزیر امور خارجه ایران از ترکیه به دلیل عدم ممانعت از تسلیح گروههای تروریستی انتقاد کرد و رژیم صهیونیستی را بزرگ ترین خطر اتمی برای منطقه و جهان دانست.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۲۶ - ۱۱:۳۹    
مرصاد نیوز: رئیس هیات قایقرانی استان کرمانشاه از درخشش سه بانوی قایقران کرمانشاهی حاضر در لیگ آب های آرام کشور خبر داد.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۲۶ - ۱۱:۲۴    
مرصادنیوز: امام جمعه شهرستان سرپلذهاب گفت: ساخت مدرسه یکی از مهمترین امورات خیر در جامعه است وشهرسان دراین خصوص رشد 50 درصدی داشته است.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۲۶ - ۱۱:۱۵    
مرصادنیوز:فرمانده انتظامی شهرستان سنقروکلیایی از تمهیدات و اقدامات ویژه این انتظامی برای برقراری امنیت و خدمت رسانی به شهروندان در ایام نوروز 96 خبر داد.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۲۶ - ۱۱:۱۵    
مرصادنیوز: رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه گفت: 3 کشتارگاه مرغ در استان کرمانشاه راه اندازی خواهد شد.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۲۶ - ۱۱:۱۲    
مرصادنیوز:مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه از تلاش و برنامه ریزی در استان برای تحقق شعار امسال میراث فرهنگی مبنی بر نوروزی متفاوت خبر داد.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۲۶ - ۱۰:۴۸    
مرصادنیوز:زاکانی بیان کرد: اگر در مذاکرات سر مردم ما کلاه رفت دلیل اصلی آن اعتماد به دشمن بود و مردم باید بدانند که هرگاه به دشمن اعتماد شد یقیناً راه را غلط رفته ایم و این خسارت محض است ...
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۲۶ - ۱۰:۲۷    
مرصادنیوز:رئیس پلیس راه استان کرمانشاه گفت: تصادف رانندگی در محور کنگاور- نهاوند یک کشته و یک مصدوم بر جای گذاشت.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۲۶ - ۱۰:۲۱    
مرصادنیوز: پل صفوی بیستون یکی دیگر از آثار ثبت ملی شده در کرمانشاه است که به جای معرفی به گردشگران با تابلوی "نزدیک نشوید و خطر ریزش! " نشان داده شده است.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۲۶ - ۱۰:۱۲    
مرصادنیوز: سفیر ترکیه در رژیم صهیونیستی مدعی شد که بهترین راه برای متوقف کردن ایران، درگیر شدن و مهار کردن جاه طلبی های منطقه ای تهران است.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۲۶ - ۱۰:۰۶    
مرصادنیوز: روزنامه های ورزشی پنجشنبه 26 اسفند
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۲۶ - ۰۹:۵۷    
مرصادنیوز: شهردار کرمانشاه گفت: نوروزگاه های زیبا در نقاط مختلف شهر کرمانشاه برای رفاه حال مسافران و مهمانان نوروزی آماده شده است.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۲۶ - ۰۹:۴۵    
مرصادنیوز: با حضور ادارات عضو ستاد بحران شهرستان مانور آمادگی و رژه خودروی طرح نوروزی در اسلام آبادغرب برگزار شد.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۲۶ - ۰۹:۴۵    
مرصادنیوز: تصویری از کاسه جواهرنشان ناصرالدین شاه قاجار
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۲۶ - ۰۹:۱۵    
مرصادنیوز: پیامبر(ص) هنگام ازدواج حضرت زهرا(س) و امام علی(ع) فرمودند خدایا همان گونه که مرا از هر گونه پلیدی دور و پاکم گردانیدی، این دو را نیز پاک گردان.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۲۶ - ۰۹:۱۲    
مرصادنیوز:روزنامه انگلیسی نوشت: ایران تولید تانک جدید خود به نام کرار (striker) را در حالی آغاز کرده که به نظر وابستگی به روسیه را کاهش داده و این جنگ افزار موفقیتی در قابلیت های نظامی ایران محسوب می ...
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۲۶ - ۰۹:۱۲    
مرصادنیوز:قاسمی گفت: در دولت دهم برای وزیر نفت 7 میلیون تومان فیش حقوقی صادر می شد و خبری از حقوق های چند صد میلیونی نبود.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۲۶ - ۰۹:۰۹    
مرصادنیوز: رئیس تعزیرات حکومتی شهرستان اسلام آباغرب گفت: تعزیرات حکومتی اسلام آباغرب آمادگی رسیدگی به تخلفات احتمالی در ایام نوروز را دارد.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۲۶ - ۰۸:۳۰    
مرصادنیوز:سید عزت الله ضرغامی رئیس سابق رسانه ملی که جزو منتخبین انتخابات جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی نیز بود، با انتشار پستی در کانال تلگرامی خود ...
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۲۶ - ۰۸:۱۴    
مرصادنیوز: طی حکمی از سوی استاندار کرمانشاه حشمت رضایی به عنوان معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرمانداری قصرشیرین منصوب شد.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۲۶ - ۰۸:۱۱    
مرصادنیوز:رئیس اداره تبلیغات اسلامی روانسر گفت: با تاسی و با پیروی از حضرت فاطمه زهرا (س) می شود در مسیر هدایت الهی قرار گرفت