سه شنبه ۲۹ خردادساعت ۱۳:۵۷Jun 2024 18
جستجوی پیشرفته

خبرهای مرصاد 29 اسفند 1395 - mersadnews.ir

مرصاد 26 اسفند 1393 مرصاد 4 بهمن 1394 مرصاد 31 فروردین 1395 مرصاد 31 اردیبهشت 1395 مرصاد 31 خرداد 1395 مرصاد 31 تیر 1395 مرصاد 16 مرداد 1395 مرصاد 30 مهر 1395 مرصاد 30 آبان 1395 مرصاد 30 آذر 1395 مرصاد 30 دی 1395 مرصاد 30 بهمن 1395 مرصاد 1 اسفند 1395 مرصاد 2 اسفند 1395 مرصاد 3 اسفند 1395 مرصاد 4 اسفند 1395 مرصاد 5 اسفند 1395 مرصاد 6 اسفند 1395 مرصاد 7 اسفند 1395 مرصاد 8 اسفند 1395 مرصاد 9 اسفند 1395 مرصاد 10 اسفند 1395 مرصاد 11 اسفند 1395 مرصاد 12 اسفند 1395 مرصاد 13 اسفند 1395 مرصاد 14 اسفند 1395 مرصاد 15 اسفند 1395 مرصاد 16 اسفند 1395 مرصاد 17 اسفند 1395 مرصاد 18 اسفند 1395 مرصاد 19 اسفند 1395 مرصاد 20 اسفند 1395 مرصاد 21 اسفند 1395 مرصاد 22 اسفند 1395 مرصاد 23 اسفند 1395 مرصاد 24 اسفند 1395 مرصاد 25 اسفند 1395 مرصاد 26 اسفند 1395 مرصاد 27 اسفند 1395 مرصاد 28 اسفند 1395 مرصاد 29 اسفند 1395 مرصاد 30 اسفند 1395 
مرصاد   ۱۳۹۶/۰۱/۰۹ - ۲۳:۴۸    
مرصادنیوز: نرم افزار ملک آسمان یک نرم افزار با موضوع مناطق عملیاتی بوده که توسط آن می توان به طور مجازی در مناطق عملیاتی حضور یافت.
مرصاد   ۱۳۹۶/۰۱/۰۹ - ۰۹:۳۲    
مرصادنیوز: شهردار صحنه گفت : در حال حاضر همه امکانات و تجهیزات این شهرداری برای رفاه حال مهمانان نوروزی ایجاد شده تا مهمانان نوروزی لحظات خوشی را در ایام نوروز بگذرانند.
مرصاد   ۱۳۹۶/۰۱/۰۸ - ۰۹:۰۴    
مرصادنیوز: اجرای 1000 سرود در 13 روز ایام عید ، اجرای 500 تئاتر در کوچه و خیابان و بازار و پارک ، اکران از 150 المان و تزئینات شهری گوشه ای از برنامه هایی است که امسال در قالب جشنواره بهار فیروزه ای ...
مرصاد   ۱۳۹۶/۰۱/۰۴ - ۱۰:۳۱    
مرصادنیوز: طراوت بهار و بارش باران بهاری در تهران.
مرصاد   ۱۳۹۶/۰۱/۰۲ - ۱۲:۰۳    
مرصادنیوز: رئیس اداره هواشناسی سرپلذهاب گفت: وجود سامانه بارشی نسبتا قوی در جو شهرستان بارش 12/6میلیمتری باران را ثبت کرد و این بارشها در روزهای پنجشنبه و جمعه نمود بیشتری خواهدداشت.
مرصاد   ۱۳۹۶/۰۱/۰۱ - ۱۹:۵۶    
مرصادنیوز: 17 گل در 33 بازی ملی، آمار فوق العاده ای برای گوچی با پیراهن تیم ملی است.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۳۰ - ۱۶:۱۴    
مرصادنیوز: بلیت هواپیما از کیش به تهران با قیمت 350 هزار تومان به فروش می رسد.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۳۰ - ۱۲:۰۵    
مرصادنیوز: بارش شدید باران همراه با طوفان و طغیان شدید آب دریا در بندر دیر از توابع استان بوشهر خسارت مالی و چند مصدوم در این شهرستان برجا گذاشت.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۳۰ - ۱۰:۲۳    
مرصادنیوز:کاربران پایگاه اطلاع رسانیkhamenei.ir در نظرسنجی این سایت جمله اگر برجام را پاره کنند، آن را آتش می زنیم را بعنوان مهمترین جمله رهبر انقلاب در سال 95 انتخاب کردند.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۳۰ - ۱۰:۰۲    
مرصادنیوز:رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس گفت: دولت چرا باید وعده هایی را که نمی تواند اجرایی کند به مردم بدهد؟ این بی تدبیری است که نا امیدی را جایگزین امید می کنند.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۳۰ - ۰۹:۵۳    
مرصادنیوز: بانوی المپیکی پینگ پنگ ایران از یادمان های شهدا به عنوان اماکنی مقدس یاد کرد که روح آدمی را صیقل بخشیده و او را هرچه بیشتر به خدا نزدیک می کند.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۳۰ - ۰۸:۴۷    
مرصادنیوز: برای ساعاتی بارش های شدید و بی وقفه باران و برف موجب اختلال و بسته شدن محور ثلاث باباجانی به جوانرود در چند نقطه شد.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۳۰ - ۰۸:۲۰    
مرصادنیوز: سخنگوی شرکت پخش فرآورده های نفتی گفت: مصرف بنزین در 28 اسفندماه رکورد زد و در این روز 105 میلیون و 300 هزار لیتر بنزین به مصرف رسید.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۳۰ - ۰۸:۱۷    
شاخ شمیران: بارش های شدید باران و برف در محورهای ارتباطی شهرستان ثلاث باباجانی برای ساعاتی موجب اختلال در تردد وسیله های نقلیه شد که با حضور به موقع راهداران خستگی ناپذیر این مشکلات رفع شد.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۲۹ - ۲۲:۱۲    
مرصادنیوز: بارش باران و تگرگ که از امروز صبح آغاز شده موجب آبگرفتگی در بیشتر نقاط شهرستان هرسین شد.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۲۹ - ۲۱:۰۹    
مرصادنیوز: فرماندهی عملیات قادمون یا نینوی از آزادسازی کامل منطقه نابلس واقع در بخش غربی شهر موصل خبر داد.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۲۹ - ۲۰:۰۰    
مرصادنیوز:جشن میلاد حضرت زهرا (س) در روستای چشمه سنگی از توابع بخش حمیل با حضور امام جمعه شهرستان اسلام آبادغرب برگزار شد.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۲۹ - ۱۹:۱۸    
مرصادنیوز: رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس گفت: در بررسی پرونده صندوق ذخیره فرهنگیان هر چه پیش می رویم، ابعاد جدیدتری از اختلاس کشف می شود.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۲۹ - ۱۹:۰۹    
مرصادنیوز: تیم های شرکت کننده در مرحله نهایی مسابقات انتخابی جهان در قاره آسیا مشخص شدند تا تیم های ملی والیبال مردان و زنان ایران حریفان خود را برای صعود به رقابت های جهانی سال 2018 بشناسند.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۲۹ - ۱۷:۵۷    
مرصاد نیوز: بارشهای اخیر در شهرستان گیلانغرب، باعث آبگرفتگی خیابان ها و معابر این شهر شد.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۲۹ - ۱۷:۱۲    
مرصادنیوز: تولیت آستان قدس رضوی گفت: حضرت صدیقه کبری فاطمه زهرا(س) مظهر تمام صفات و اسماء حسنه الهی هستند.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۲۹ - ۱۶:۴۲    
مرصادنیوز: افزایش قیمت میوه شب عید و بی ثباتی بازار باعث نگرانی بسیاری از شهروندان کرمانشاه شده است.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۲۹ - ۱۶:۲۴    
مرصادنیوز: نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی گفت: اگر اقتصاد مقاومتی عملیاتی شده بود، نرخ بیکاری در قشر تحصیلکرده بالغ بر 6 میلیون نفر نبود.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۲۹ - ۱۶:۰۰    
مرصادنیوز: عضو هیأت رئیسه مجلس گفت: دولت تلاش زیادی در بحث برگزاری همایش ها و جلسات در حوزه اقتصاد مقاومتی داشت اما در بحث رونق تولید توفیقاتی را شاهد نبودیم و واردات و قاچاق کالا و ارز همچنان پابرجا ...
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۲۹ - ۱۵:۴۲    
مرصادنیوز: فرمانده نیروی انتظامی سنقروکلیایی از دستگیری اوباش سابقه داری که در فضای مجازی اقدام به قدرتنمایی و خودزنی با قمه کرده بود خبر داد.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۲۹ - ۱۵:۳۳    
مرصادنیوز: از سری مسابقات لیگ یک استان کرمانشاه تیم فوتبال سراب روانسر موفق به پیروزی در مقابل آریای صحنه شد.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۲۹ - ۱۵:۲۷    
مرصادنیوز: مردم شهرستان هرسین مانند سایر نقاط کشور این روزها در تکاپو برای استقبال از عید نوروز هستند.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۲۹ - ۱۵:۲۴    
مرصادنیوز: مدیر کل هواشناسی استان کرمانشاه گفت: بارندگی ها طی امروز و امشب در نیمه جنوبی و شرق استان کرمانشاه نمود بیشتری خواهد داشت.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۲۹ - ۱۵:۰۹    
مرصادنیوز: مردم کرمانشاه که مشعول تدارک سال جدید و خرید شب عید هستند در سیلاب خیابانها غافلگیر شدند.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۲۹ - ۱۴:۳۰    
مرصاد نیوز : رئیس هیات کاراته استان کرمانشاه از ناکامی کاراته کا کرمانشاهی حاضر در لیگ جهانی هلند و کنار رفتن از این مسابقات خبر داد.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۲۹ - ۱۴:۲۱    
مرصادنیوز: نیروهای سپاه به ماهیگران در دیّر پس از طغیان آب امدادرسانی کردند.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۲۹ - ۱۴:۱۵    
مرصادنیوز: دولت امسال در شرایطی دست به واردات پرتقال ترکیه ای زده، که بررسی ها نشان می دهد اکثر پرتقال های وارداتی یخ زده هستند ...
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۲۹ - ۱۴:۰۰    
مرصادنیوز: حضرت آیت الله خامنه ای، نوکری واقعی برای اهل بیت(ع) را تلاش برای گسترش روزافزون افکار، خط مشی و جهت گیری آن بزرگواران در جامعه دانستند و گفتند: این حرکت ...
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۲۹ - ۱۳:۵۷    
مرصادنیوز: فرماندار شهرستان دیّر گفت: در سونامی امروز بندر دیّر استان بوشهر، 10 نفر از مرگ حتمی نجات یافتند و از سرنوشت 5 نفر دیگر خبری در دسترس نیست.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۲۹ - ۱۳:۳۹    
مرصادنیوز: خبازی های کشیک تأمین نان مورد نیاز شهروندان در ایام تعطیلات را برعهده دارند.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۲۹ - ۱۳:۳۳    
مرصادنیوز: معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی کرمانشاه گفت: فرد شروری که در فضای مجازی فیلمی از قدرت نمایی خود را به نمایش گذاشته بود، دستگیر شد.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۲۹ - ۱۳:۰۳    
مرصادنیوز: نماینده مردم سلسله و دلفان با اشاره به این که دولت به حالت شعاری با موضوع اقتصاد مقاومتی برخورد کرده است، گفت: بیشتر عمر دولت یازدهم به برگزاری جلسات و اقدامات سمبلیک گذشته است.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۲۹ - ۱۲:۳۰    
مرصادنیوز: دستهای پنهان پول وسرمایه در دورزدن قانون وپدیده قانون گریزی نقش مهمی دارد وحتی میله های زندان نیز نمی تواند جلودار بی قانونی سرمایه داران متخلف نمی شود.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۲۹ - ۱۲:۲۷    
مرصادنیوز: مدیر آموزش وپرورش سرپلذهاب از آمادگی ستاد نورزی فرهنگیان شهرستان برای میزبانی از مسافرین نوروزی گفت ...
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۲۹ - ۱۲:۲۱    
مرصادنیوز: مدیرکمیته امداد سرپلذهاب از اهدای 24 سبد حمایتی کمیته امداد حاوی موادغذایی و بسته های فرهنگی به خانواده های ایتام تحت پوشش شهرستان بمناسبت ولادت حضرت زهرا(س) خبرداد.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۲۹ - ۱۲:۱۵    
مرصادنیوز: در سفر یکروزه عضو هیت مدیره و معاون مدیر عامل درامور مالی و اقتصادی قرارگاه خاتم الانبیاء سپاه پاسداران به شهرستان سنقروکلیایی مبلغ 930 میلیون ریال در راستای تکمیل و تجهیز مساجد و حوزه ...
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۲۹ - ۱۲:۰۹    
مرصادنیوز: رئیس شورای عالی بیماران خاص و صعب العلاج استان کرمانشاه از وجود بیش از 36 هزار و 500 بیمار خاص و صعب العلاج در استان خبر داد.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۲۹ - ۱۲:۰۳    
مرصادنیوز: مسئول سبک کیوکوشین کاراته ماتسوشیما استان کرمانشاه گفت: سالن ورزشی هیئت کاراته شهرستان جوانرود با هدف ارتقا عملکرد ورزشکاران تجهیز می شود.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۲۹ - ۱۱:۵۴    
مرصادنیوز: ابراز احساسات و عواطف پیامبر اعظم(ص) نسبت به حضرت زهرا(س)، منطبق بر دستورات الهی است و رسالت آن حضرت اقتضاء می کند حتی بوسیدن های ایشان نیز در مسیر انجام رسالتشان باشد.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۲۹ - ۱۱:۴۵    
مرصادنیوز: رئیس کمیته فناوری و اطلاعات ستاد انتخابات کشور از برگزاری انتخابات تمام الکترونیکی پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در 150 شهر کشور خبر داد.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۲۹ - ۱۱:۳۰    
مرصادنیوز: عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس با بیان اینکه رئیس جمهور فرصتی برای پرداختن به اقتصاد مقاومتی ندارد ...
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۲۹ - ۱۱:۱۵    
مرصادنیوز: حضرت آیت الله خامنه ای، نوکری واقعی برای اهل بیت(ع) را تلاش برای گسترش روزافزون افکار، خط مشی و جهت گیری آن بزرگواران در جامعه دانستند و گفتند: این حرکت ...
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۲۹ - ۱۱:۱۲    
مرصادنیوز: همزمان با سفر وزیر خارجه آمریکا به شرق آسیا، کره شمالی نسل تازه ای از موتور موشک را با موفقیت آزمایش کرد.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۲۹ - ۱۱:۰۹    
مرصادنیوز: فوساتی در دیدار امروز قطر مقابل امیدهایش به دنبال انتخاب بهترین ترکیب برای دیدار با ایران است.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۲۹ - ۱۰:۵۷    
مرصادنیوز: فرمانده ناجا با بیان اینکه بیش از 300 هزار نفر از همکارانم در سراسر کشور برای نظم و امنیت در ایام عید مشغول خدمت هستند ...
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۲۹ - ۱۰:۳۹    
مرصادنیوز: عضو هیأت رئیسه شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی با اشاره به برگزاری چهارمین نشست شورای مرکزی گفت ...
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۲۹ - ۱۰:۱۵    
مرصادنیوز: اولین دوره مسابقات پرورش اندام بزرگسالان حرکت تک پرس در چهار وزن مختلف در شهرستان سنقر برگزار شد.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۲۹ - ۰۹:۴۵    
مرصادنیوز: اندیشکده آمریکایی نوشت: ایران با رفع برخی مشکلات در دفاع هوایی می تواند در این بخش به خودکفایی برسد و حتی سامانه های بومی خود را صادر نماید .
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۲۹ - ۰۹:۴۲    
به گزارش شبکه اطلاع رسانی مرصاد ، به نقل از سرویس چندرسانه ای شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۲۹ - ۰۹:۳۹    
مرصادنیوز: سرمربی تیم ملی فوتبال قطر به دنبال اطلاعات بازی محرمانه ایران و عراق است.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۲۹ - ۰۹:۳۳    
مرصادنیوز: مدیر کل حفاظت محیط زیست استان کرمانشاه گفت: کار پاکسازی و زیباسازی ورودی های شهر کرمانشاه برای استقبال از مهمانان و گردشگران نوروزی در حال انجام است.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۲۹ - ۰۹:۰۹    
مرصادنیوز: عضو هیئت علمی دانشگاه امام حسین(ع) با اشاره به مصحف و لوح حضرت زهرا(س) به عنوان دو ذخایز امامت گفت: این دو در هنگام ظهور توسط حضرت مهدی(عج) نمایان خواهد شد.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۲۹ - ۰۸:۵۷    
مرصادنیوز نخست وزیر سابق کانادا مدعی شد که برجام ایران را جسور کرد و این توافق هسته ای به محض مشاهده عدم تبعیت ایران از آن باید لغو شود.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۲۹ - ۰۸:۵۱    
مرصادنیوز: فرماندار شهرستان دالاهو گفت: نمایشگاه صنایع دستی شهرستان دالاهو با هدف معرفی هنر و مهارت صنعتگران در ایام نوروز برپا می شود.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۲۹ - ۰۸:۳۹    
مرصادنیوز: مدیر کل هواشناسی استان کرمانشاه گفت: سامانه بارشی مستقر در جو استان کرمانشاه تا فردا ادامه خواهد داشت.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۲۹ - ۰۸:۳۰    
مرصادنیوز: با حضور معاون فرمانداری و جمعی از مسئولین ادارات مراسم تجلیل ازورزشکاران دانش آموز شهرستان صحنه انجام شد