سه شنبه ۲۹ خردادساعت ۱۳:۴۸Jun 2024 18
جستجوی پیشرفته

خبرهای مرصاد 19 اسفند 1395 - mersadnews.ir

مرصاد 26 اسفند 1393 مرصاد 4 بهمن 1394 مرصاد 31 فروردین 1395 مرصاد 31 اردیبهشت 1395 مرصاد 31 خرداد 1395 مرصاد 31 تیر 1395 مرصاد 16 مرداد 1395 مرصاد 30 مهر 1395 مرصاد 30 آبان 1395 مرصاد 30 آذر 1395 مرصاد 30 دی 1395 مرصاد 30 بهمن 1395 مرصاد 1 اسفند 1395 مرصاد 2 اسفند 1395 مرصاد 3 اسفند 1395 مرصاد 4 اسفند 1395 مرصاد 5 اسفند 1395 مرصاد 6 اسفند 1395 مرصاد 7 اسفند 1395 مرصاد 8 اسفند 1395 مرصاد 9 اسفند 1395 مرصاد 10 اسفند 1395 مرصاد 11 اسفند 1395 مرصاد 12 اسفند 1395 مرصاد 13 اسفند 1395 مرصاد 14 اسفند 1395 مرصاد 15 اسفند 1395 مرصاد 16 اسفند 1395 مرصاد 17 اسفند 1395 مرصاد 18 اسفند 1395 مرصاد 19 اسفند 1395 مرصاد 20 اسفند 1395 مرصاد 21 اسفند 1395 مرصاد 22 اسفند 1395 مرصاد 23 اسفند 1395 مرصاد 24 اسفند 1395 مرصاد 25 اسفند 1395 مرصاد 26 اسفند 1395 مرصاد 27 اسفند 1395 مرصاد 28 اسفند 1395 مرصاد 29 اسفند 1395 مرصاد 30 اسفند 1395 
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۲۲ - ۱۵:۳۸    
مرصادنیوز:عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: رئیس جمهور محترم چون مسئولیت بالایی دارند باید بدانند که مبارزه با مفاسد اقتصادی امری جدی و به دور از نگاه های ویژه است.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۲۱ - ۱۸:۱۱    
مرصادنیوز: فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس در بیانیه ای اعلام کرد برخی جریانات سیاسی که همه امور را به مذاکرات با آمریکا وابسته کردند دنبال ایجاد دوقطبی های کاذب و مضر برای انحراف افکار عمومی از مسائل ...
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۲۰ - ۲۳:۱۵    
مرصادنیوز: در منظومه فکری دولت یازدهم، دریافت کلان و استفاده از خدمات و امکانات دولتی نه تنها اشتباه نیست بلکه حق مسلم مدیران است.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۲۰ - ۲۱:۲۱    
مرصادنیوز:بسیاری از مردم همواره به خوردن میوه هندوانه علاقه نشان می دهند وگمان نمی کنند که این میوه با وجود فواید بسیاری که دارد، گاه می تواند برای سلامتی بسیار مضر باشد.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۲۰ - ۱۸:۱۸    
مرصادنیوز: رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه با اشاره به حضور 400 شرکت کننده در رشته های مختلف مسابقات امسال گفت ...
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۲۰ - ۱۴:۰۲    
مرصادنیوز: بانک مرکزی با صدور اطلاعیه ای 10 عامل اصلی ورشکستگی تعاونی اعتبار ثامن الحجج و انحلال آن را اعلام و خاط نشان کرد: هیئت تصفیه آن تعاونی با عضویت نمایندگان قوه قضائیه ...
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۲۰ - ۱۲:۱۱    
مرصادنیوز: خبرگزاری اینترفکس روسیه روز پنج شنبه به نقل از یکی از مقامات روس نوشت: آزمایش موشکی توسط ایران، ناقض قطعنامه شورای امنیت سازمان ملل یا توافق هسته ای نیست.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۲۰ - ۰۹:۵۶    
مرصادنیوز: سعید احمدی عضو باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان مرکز کرمانشاه به عنوان مهمان ویژه و داور و عضو هیئت رئیسه پنل تخصصی بررسی مقالات برگزیده در کنگره ملی زنان موفق ایران حضور یافت.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۲۰ - ۰۹:۴۷    
مرصادنیوز: نماینده دائم ایران در آژانس بین المللی انرژی اتمی سلاح های هسته ای رژیم صهیونیستی را تهدیدی برای صلح و امنیت بین المللی خواند و خواستار رسیدگی جدی آژانس به برنامه تسلیحاتی هسته ای این رژیم ...
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۲۰ - ۰۹:۴۱    
مرصادنیوز:مزار 5 شهید گمنام سنقرو کلیایی به مناسبت گرامیداشت روز شهید با حضور مسئولین و مردم غبار روبی و گلباران شد.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۲۰ - ۰۸:۵۰    
مرصادنیوز: دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه سرطان ناکارآمدی کشور را فراگرفته است، گفت: اگر روحیات فرماندهان دفاع مقدس در کشور بود، امروز شاهد فسادهای کوچک و بزرگ نبودیم.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۲۰ - ۰۸:۴۴    
مرصادنیوز: فرمانده نیروی هوافضای سپاه گفت: موشک ماهواره بر آماده پرواز است ولی از ترس امریکا آن را داخل انبار گذاشته اند این تحقیرامیز است.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۲۰ - ۰۰:۵۰    
مرصادنیوز: رئیس ستاد اجرایی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی با بیان اینکه نباید حقوق نجومی حق طبیعی عنوان شود و نباید به آن سرمایه و ذخیره انقلاب نام دهند ...
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۲۰ - ۰۰:۲۶    
مرصادنیوز: نماینده مقام معظم رهبری در شورای عالی امنیت ملی گفت: برخی با یک زنگ تلفن هزار میلیارد تومان وام می گیرند که همین زنگ تلفن ها پولاد نظام را می پوساند.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۲۰ - ۰۰:۲۳    
مرصادنیوز: فرماندهی نیروی هوایی عراق طی بیانیه ای از تحویل گرفتن 10 جنگنده ساخت جمهوری چک و به کارگیری آن ها در عملیات آزادسازی موصل از دست داعش خبر داد.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۲۰ - ۰۰:۱۵    
مرصادنیوز: معاون دبیرکل حزب الله لبنان اعلام کرد آن زمان گذشت که رژیم صهیونیستی دیگران را تهدید می کرد و کار خود را پیش می برد؛ این رژیم اکنون خوب می داند اقدام به هر جنگی کند بازنده اول آن خواهد بود.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۱۹ - ۲۲:۵۴    
مرصادنیوز:تولیت آستان قدس رضوی در پاسخ به سؤال خبرنگاران در خصوص نامزدی در انتخابات آتی ریاست جمهوری گفت: الان خادم امام رضا(ع) هستم.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۱۹ - ۲۲:۴۲    
مرصادنیوز: شاگردان برانکو که لیگ فصل جاری را با کمترین نوسان دنبال می کنند با پیروزی برابر مدافع عنوان قهرمانی فاصله خود برای رسیدن به این عنوان در لیگ شانزدهم را کم کردند.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۱۹ - ۲۰:۵۷    
مرصادنیوز: دبیرکل جمعیت جانبازان با بیان اینکه شنیده ایم قرار است به گونه ای برنامه ریزی کنند تا رئیس جمهور در زمان مناظره ها در سفر خارج از کشور باشد ...
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۱۹ - ۲۰:۵۱    
مرصادنیوز: مشاور رئیس جمهور درباره احتمال کاندیداتوری اش در انتخابات سال 96 گفت: نه کاندیدا می شوم نه رئیس ستاد.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۱۹ - ۲۰:۵۱    
مرصادنیوز: دیروز علی اکبر طاهری سرپرست باشگاه پرسپولیس اعلام کرد که هواداران این تیم برای حل مشکل بدهی ها، از طریق حساب رسمی باشگاه کمک کنند، در همین رابطه امروز علی کریمی با انتشار یک عکس ...
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۱۹ - ۱۸:۳۰    
مرصادنیوز:رئیس جمهور در بخشنامه ای به 426 شرکت دولتی فرصت یک ماهه داد تا تمامی حساب های بانکی خود را نزد بانک مرکزی متمرکز کنند و حساب دیگر مسدود شود.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۱۹ - ۱۸:۱۵    
مرصادنیوز: نیروهای دموکراتیک کُرد موفق شدند شهرک کوبار و ارتفاع راهبردی منخر غربی واقع در اطراف رقه را از داعش پس بگیرند.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۱۹ - ۱۸:۰۶    
مرصادنیوز: پیکر احمد عزیزی شاعر انقلابی امروز در خانه ابدی اش باغ فردوس کرمانشاه آرام گرفت.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۱۹ - ۱۷:۴۸    
مرصادنیوز: یک هیئت پارلمانی اروپا امروز وارد دمشق شد و قرار است اعضای آن با مسئولان این کشور دیدار و گفت وگو کنند.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۱۹ - ۱۷:۴۲    
فرکی در این صحنه پس از کنترل توپ، ضربه ای هم به آن زد.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۱۹ - ۱۷:۳۶    
مرصادنیوز: سرمربی پیکان گفت: زمین فوتبال با همه کوچکی اش درس های بزرگی دارد.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۱۹ - ۱۷:۱۸    
مرصادنیوز: استفاده به جا، دقیق و عالمانه از آیات شریفه قرآن کریم، روایات نورانی اهل بیت و حکایات متعدد و عبرت آموز در این کتاب علاوه بر غنای علمی آن، جذابیت خاصی را به متن کتاب بخشیده است.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۱۹ - ۱۷:۰۹    
مرصادنیوز: اردوی 20 تا 27 اسفندماه تیم ملی کشتی آزاد بزرگسالان، در خانه کشتی تهران برگزار نمی شود.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۱۹ - ۱۷:۰۰    
مرصادنیوز: مراسم یادبود مرحوم احمد عزیزی شاعر نامی انقلاب در کرمانشاه برگزار شد.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۱۹ - ۱۶:۴۸    
مرصادنیوز: مدیرعامل بانک بین المللی سپه لندن گفت: بانک بین المللی سپه لندن و سایر شعب اروپایی بانک سپه بعد از موافقتنامه برجام قادر به ارایه خدمات بانکی در عرصه بین المللی و از جمله شرکت ها و پروژه ...
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۱۹ - ۱۶:۳۳    
مرصادنیوز: نماینده مشهد در مجلس با اشاره به این که مردم انتقاد رئیس جمهور از وضعیت اقتصادی کشور را فرار به جلو می دانند ...
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۱۹ - ۱۶:۲۱    
مرصادنیوز: دادستان کل کشور با بیان اینکه چرا باید بوی نزول و عملیات رباخواری در بانک های ما به مشام برسد، گفت: نتوانستیم ننگ نزول و ربا را از سیستم بانکی پاک کنیم.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۱۹ - ۱۵:۵۴    
مرصادنیوز: معاون عملیات آتش نشانی مشهد گفت: انفجار امروز در منزل مسکونی در منطقه طبرسی مشهد دو کشته برجای گذاشت.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۱۹ - ۱۵:۵۱    
مرصاد نیوز: رقابت های دور مقدماتی لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه های کشور در فصل 95-96 به پایان رسید و تیم بعثت کرمانشاه تنها نماینده فوتبال استان در ایستگاه ناکامی متوقف و از صعود به جمع 12 تیم برتر و ...
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۱۹ - ۱۵:۰۰    
مرصاد نیوز:طی سالهای اخیر مراسمی ارزشی با رنگ و بوی ایثار و شهادت در محله های گیلان غرب به همت بسیج اجرا می شود که مورد استقبال مردم واقع شده است.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۱۹ - ۱۴:۳۹    
مرصادنیوز: به مناسبت هفته احسان و نیکوکاری و درآئین ویژه ای زنگ احسان و نیکوکاری در مدارس شهرستان روانسر نواخته شد.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۱۹ - ۱۴:۳۰    
مرصادنیوز:رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار رئیس و اعضای مجلس خبرگان رهبری فرمودند: مردم باید اثر اقتصادمقاومتی را در زندگی ببینند؛ اکنون اینگونه نیست.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۱۹ - ۱۴:۲۱    
مرصادنیوز: آب برخی مناطق شهر هرسین به مدت 13 ساعت قطع می شود.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۱۹ - ۱۴:۲۱    
مرصادنیوز: صدراعظم آلمان با بیان اینکه اختلافات عمیق و دیرینه ای با ترکیه دارند، تاکید کرد اظهارات مقامات آنکارا درباره نازی ها جهت مظلوم نمایی است.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۱۹ - ۱۴:۱۸    
مرصاد نیوز: با نزدیک شدن به آغاز سال نو، بازار فروش ماهی قرمز در سرپلذهاب رونق خاصی به خود گرفته است.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۱۹ - ۱۴:۰۶    
مرصادنیوز:فرماندار شهرستان سنقر و کلیایی گفت: برنامه ریزی لازم برای خدمات رسانی و ارائه نان با کیفیت و مناسب به شهروندان و مسافران نوروزی در تمامی ایام تعطیلات نوروز صورت گرفته است.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۱۹ - ۱۳:۵۴    
مرصادنیوز:مسئول اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان استان کرمانشاه از تکریم 100 مادرشهید توسط اعضای انجمن اسلامی دانش آموزان استان طی هفته مادر خبر داد.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۱۹ - ۱۳:۵۴    
مرصادنیوز: جانشین فرمانده کل سپاه با بیان اینکه باید جهادمان را ادامه داده و قدرت دفاعی ما که همان تسلط است را به همگان نشان دهیم ...
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۱۹ - ۱۳:۴۸    
مرصاد نیوز: با نزدیک شدن به آغاز سال نو، بازار فروش ماهی قرمز در سرپلذهاب رونق خاصی به خود گرفته است.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۱۹ - ۱۳:۴۵    
مرصادنیوز:رئیس ستادکل نیروهای مسلح گفت: رزمایش ها هیچ ارتباطی به تهدید برخی کشورها و مسائل سیاسی آن روز ندارد و رزمایش های ما در برنامه ریزی مشخصی صورت می گیرد.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۱۹ - ۱۳:۴۲    
مرصادنیوز: با حضور رئیس و بازرسین اتاق اصناف طرح نظارتی نوروز ویژه قالی شویی ها در هرسین انجام شد.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۱۹ - ۱۳:۴۲    
به گزارش شبکه اطلاع رسانی مرصاد ، نشست بصیرت سیاسی در قم با موضوع انتخابات پیش رو و تبیین پیچیدگی مبارزات انقلابی با سخنرانی سردار مجاهد حاج حسین الله کرم رئیس شورای هماهنگی حزب الله پنج شنبه ...
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۱۹ - ۱۳:۳۳    
مرصادنیوز: معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد با اعلام آغاز جشن نیکوکاری در سراسر کشور گفا: در همین قالب در دی ماه تاکنون 45 میلیارد از سوی خیران جمع آوری شده است.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۱۹ - ۱۳:۳۳    
مرصادنیوز:مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان کرمانشاه، از تجلیل از 150 نفر از فعالان کانون های فرهنگی مساجد استان طی مراسمی خبر داد.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۱۹ - ۱۳:۳۰    
مرصادنیوز: سجاد عباسی یکی از ستاره های تیم ملی ووشو به دلیل تبعیض مسئولان فدراسیون و کادرفنی ناچار به خداحافظی از تیم ملی شد.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۱۹ - ۱۳:۲۱    
مرصادنیوز: مزدوران رژیم آل خلیفه، پس از آنکه علی محمد حکیم العرب زندانی انقلابی بحرینی از بوسه بر پای یکی از نگهبانان زندان "حوض جاف" سرباز زد، وی را شکنجه کردند.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۱۹ - ۱۳:۱۲    
مرصادنیوز: خواهر احمد عزیزی گفت: احمد از کودکی روح لطیفی داشت و مهربانی برجسته ترین ویژگی اخلاقی او بود.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۱۹ - ۱۳:۱۲    
مرصادنیوز: مادر احمد عزیزی گفت: پسرم پیش از انتخاب آیت الله خامنه ای به مقام رهبری و از نوجوانی، نور ولایت را در چهره این سید دیده بود.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۱۹ - ۱۳:۰۹    
مرصادنیوز: در تازه ترین رده بندی تیم های ملی فوتبال جهان، تیم تحت هدایت کارلوس کی روش با یک پله سقوط در رده سی وسوم جهان قرار گرفت.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۱۹ - ۱۲:۴۵    
به گزارش شبکه اطلاع رسانی مرصاد ، به نقل از مشرق؛ شب گذشته پاریسن ژرمن با شکست 6 بر یک مقابل بارسلونا در بازی برگشت در مجموع 6 بر 5 مقابل بارسلونا شکست خورد و حذف دراماتیکی از لیگ قهرمانان ...
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۱۹ - ۱۲:۳۹    
مرصادنیوز: امام جمعه هندیجان گفت: آبگیری 70 درصدی تالاب هورالعظیم دروغ بزرگ مسئولان محیط زیست کشور بوده و صحت ندارد.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۱۹ - ۱۲:۳۹    
مرصادنیوز: شاعر انقلابی و آیینی گفت: احمد عزیزی به "بی کلمگی" شعرِ بعد از جنگ پایان داد و با بازخوانی و بازآفرینی سبک هندی نگاهی دیگر در ادبیات آفرید.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۱۹ - ۱۲:۲۷    
مرصادنیوز: با حضور مدیر کمیته امداد شهرستان، رئیس آموزش و پرورش زنگ نیکوکاری در مدرسه ام البنین شهرستان هرسین نواخته شد.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۱۹ - ۱۲:۱۵    
مرصاد نیوز: بخشدار مرکزی سرپل ذهاب از ایجاد اشتغال بیش از 80 نفراز روستائیان بخش مرکزی شهرستان خبرداد و گفت ...
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۱۹ - ۱۲:۱۵    
مرصادنیوز:فرمانده انتظامی شهرستان صحنه از کشف 75 هزار عدد انواع ماده محترقه غیر استاندارد و دستگیری 6 توزیع کننده در این زمینه خبر داد.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۱۹ - ۱۲:۱۵    
بارسلونا در شبی تاریخی موفق شد پاریسن ژرمن را 6-1 شکست دهد و با برتری 6-5 در مجموع به جمع 8 تیم برتر اروپا راه یابد.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۱۹ - ۱۲:۰۹    
مرصادنیوز: نخست وزیر اسرائیل که از هم اکنون دونالد ترامپ را با خود همسو کرده، تلاش می کند تا رئیس جمهوری روسیه را متقاعد کند اتحادی با هدف بازدارندگی نفوذ ایران در منطقه تشکیل دهد.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۱۹ - ۱۱:۵۷    
مرصادنیوز:46درصد سهام بانک سرمایه متعلق به صندوق ذخیره فرهنگیان است و وام های کلان این بانک بر اساس روابط به 30 فرد خاص رسیده است اما مسئولان صندوق ذخیره فرهنگیان معتقدند که مطالبات بانک سرمایه هیچ ...
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۱۹ - ۱۱:۵۱    
مرصادنیوز: امام جمعه و مسئولین دالاهو با حضور در مزار شهدای گمنام این شهرستان به مقام والای شهدا ادای احترام کردند.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۱۹ - ۱۱:۵۱    
مرصادنیوز: پیکر مرحوم احمد عزیزی امروز پنجشنبه در باغ فردوس شهر کرمانشاه به خاک سپرده شد.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۱۹ - ۱۱:۴۸    
مرصادنیوز:رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار رئیس و اعضای مجلس خبرگان رهبری فرمودند: مردم باید اثر اقتصادمقاومتی را در زندگی ببینند؛ اکنون اینگونه نیست.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۱۹ - ۱۱:۴۵    
مرصادنیوز:شاعر انقلابی و آئینی گفت: تمام میل و آرزوی احمد عزیزی، ولایت و اهل بیت (ع) بود.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۱۹ - ۱۱:۴۲    
مرصاد نیوز: فرمانده نیروی انتظامی شهرستان سرپلذهاب از برخورد قاطع پلیس با هنجارشکنان و کسانیکه به بهانه شادی در شب چهار شنبه سوری خبرداد و گفت: اعتماد ...
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۱۹ - ۱۱:۲۷    
مرصاد نیوز: رئیس اداره حفاظت از محیط زیست سرپلذهاب از دستگیری سه نفر شکارچی غیرمجاز در منطقه شکارممنوع قراویز خبرداد و گفت: انجام شکارهای غیر مجاز باعث به مخاطره افتادن گونه های مختلف جانوری می شود .
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۱۹ - ۱۱:۲۷    
مرصادنیوز:رئیس مجلس خبرگان رهبری با اشاره به دشمنی با ظالمان و حمایت از مظلومین به عنوان اصول نهضت بنیانگذار انقلاب گفت ...
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۱۹ - ۱۱:۲۴    
مرصادنیوز: مراسم تشییع احمد عزیزی از دقایقی پیش در محل مسجد جامع کرمانشاه برگزار شد.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۱۹ - ۱۱:۲۱    
مرصادنیوز:نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه گفت: بسیاری از مشکلات و معضلات زیست محیطی با کاشت درخت و جنگل کاری در آینده از بین خواهد رفت.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۱۹ - ۱۱:۱۸    
مرصادنیوز: رئیس پلیس استان بابل خبر داد که در منطقه الفضیلیة در ناحیه جرف النصر در شمال این استان یک گور جمعی، ناشی از جنایات داعش کشف کرده است.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۱۹ - ۱۱:۰۰    
مرصادنیوز:حجت الاسلام مجید صفدری امام جمعه و یاور محمدی فرماندار سنقرو کلیایی با حضور در کمیته امداد امام خمینی (ره) این شهرستان از روند خدمات رسانی به نیازمندان در بخشهای مختلف بازدید نمودند.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۱۹ - ۱۱:۰۰    
مرصادنیوز:رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان صحنه از مایه کوبی حدود 158 هزار راس دام سنگین و سبک علیه بیماری تب برفکی در این شهرستان و تلاش برای پوشش 100 درصدی واکسیناسیون تا پایان سال خبر داد.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۱۹ - ۱۰:۴۲    
مرصاد اسپورت : رئیس هیات قایقرانی استان کرمانشاه از درخشش قایقرانان کرمانشاهی در سومین دوره لیگ آب های آرام باشگاه های کشور و در ماده های گوناگون خبر داد.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۱۹ - ۱۰:۴۲    
مرصادنیوز:فرمانده کل ارتش گفت: استکبار جهانی در سامانه مدیریتی خود بقدری فشل است که در همه حوزه ها مانند گرداب گیر کرده است و بزودی منحل خواهد شد.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۱۹ - ۱۰:۱۵    
مرصادنیوز:رئیس پلیس راهور استان کرمانشاه از اعمال محدودیت های ترافیکی داخل شهری طی 2 پنج شنبه آخر سال در کرمانشاه خبر داد.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۱۹ - ۱۰:۰۰    
مرصادنیوز:اعضای مجلس خبرگان رهبری صبح امروز با حضور در حرم مطهر بنیانگذار انقلاب اسلامی ضمن ادای احترام، با آرمان های امام راحل (ره) تجدید میثاق کردند.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۱۹ - ۰۹:۵۴    
مرصادنیوز:در نشستی با حضور فرماندار،نماینده مردم شهرستان سنقروکلیایی در مجلس شورای اسلامی، روسای بانکها و مدیران واحدهای تولیدی مسائل و مشکلات تولیدکنندگان شهرک صنعتی سنقر مورد بررسی قرار گرفت.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۱۹ - ۰۹:۵۱    
مرصادنیوز: مراسم تشییع احمد عزیزی از دقایقی پیش در محل مسجد جامع کرمانشاه برگزار شد.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۱۹ - ۰۹:۴۵    
مرصادنیوز: مدیرکل هواشناسی استان کرمانشاه از وزش باد شدید در استان طی هفته آینده خبر داد و توصیه هایی به کشاورزان در این زمینه داشت.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۱۹ - ۰۹:۲۴    
مرصادنیوز:کارشناس تربیت بدنی اداره آموزش و پروش شهرستان صحنه گفت: تیم والیبال دبیرستان شهدای شهرستان صحنه در مسابقات آموزشگاههای استان در مقطع متوسطه دوم نایب قهرمان شدند.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۱۹ - ۰۹:۰۹    
مرصاد نیوز: فرمانده انتظامی شهرستان سنقروکلیایی از اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی و جمع آوری معتادان متجاهر و خرده فروشان مواد مخدر در این شهرستان خبر داد.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۱۹ - ۰۹:۰۳    
مرصاد نیوز: چند اصله نهال با حضور امام جمعه، فرماندار و سایر مسئولین در محوطه حوزه علمیه خواهران سنقرو کلیایی غرس شد.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۱۹ - ۰۸:۳۹    
مرصادنیوز:رئیس پلیس راه استان کرمانشاه از اجرای مانور امداد و نجات و مدیریت صحنه تصادفات ویژه سفرهای نوروزی در استان خبر داد.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۱۹ - ۰۸:۳۳    
مرصادنیوز:دریافت هر گونه وجه نقد بابت اقداماتی از جمله ارائه صورتحساب سهام عدالت و صدور قبض پرداخت این سامانه توسط شرکتها، افراد و ... غیرقانونی و ممنوع است.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۱۹ - ۰۸:۱۸    
مرصادنیوز: گفتمان دینی دانش آموزی با موضوع اقتصاد مقاومتی در شهرستان صحنه برگزار شد
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۱۹ - ۰۸:۰۰    
مرصادنیوز: رئیس اداره ورزش و جوانان قصرشیرین از برگزاری جشنواره بومی محلی " دا " به میزبانی این شهرستان قصرشیرین در روز جمعه بیستم اسفندماه جاری خبر داد.