سه شنبه ۲۹ خردادساعت ۰۵:۴۵Jun 2024 18
جستجوی پیشرفته

خبرهای مرصاد 23 اسفند 1395 - mersadnews.ir

مرصاد 26 اسفند 1393 مرصاد 4 بهمن 1394 مرصاد 31 فروردین 1395 مرصاد 31 اردیبهشت 1395 مرصاد 31 خرداد 1395 مرصاد 31 تیر 1395 مرصاد 16 مرداد 1395 مرصاد 30 مهر 1395 مرصاد 30 آبان 1395 مرصاد 30 آذر 1395 مرصاد 30 دی 1395 مرصاد 30 بهمن 1395 مرصاد 1 اسفند 1395 مرصاد 2 اسفند 1395 مرصاد 3 اسفند 1395 مرصاد 4 اسفند 1395 مرصاد 5 اسفند 1395 مرصاد 6 اسفند 1395 مرصاد 7 اسفند 1395 مرصاد 8 اسفند 1395 مرصاد 9 اسفند 1395 مرصاد 10 اسفند 1395 مرصاد 11 اسفند 1395 مرصاد 12 اسفند 1395 مرصاد 13 اسفند 1395 مرصاد 14 اسفند 1395 مرصاد 15 اسفند 1395 مرصاد 16 اسفند 1395 مرصاد 17 اسفند 1395 مرصاد 18 اسفند 1395 مرصاد 19 اسفند 1395 مرصاد 20 اسفند 1395 مرصاد 21 اسفند 1395 مرصاد 22 اسفند 1395 مرصاد 23 اسفند 1395 مرصاد 24 اسفند 1395 مرصاد 25 اسفند 1395 مرصاد 26 اسفند 1395 مرصاد 27 اسفند 1395 مرصاد 28 اسفند 1395 مرصاد 29 اسفند 1395 مرصاد 30 اسفند 1395 
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۲۵ - ۱۲:۲۵    
مرصادنیوز: جدول پخش سریال های نوروز96
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۲۵ - ۱۰:۱۹    
مرصادنیوز: احمدی نژاد با اشاره به آتش سوزی در مشهد گفت: عامل آتش سوزی عمدی مشهد دستگیر شد و اقرار کرد.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۲۵ - ۱۰:۱۳    
مرصادنیوز: Droid Hardware Info اپلیکیشنی برای گوشی های اندروید است که به کمک آن می توانید از اطلاعات سخت افزاری موبایل خود باخبر شوید.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۲۴ - ۱۹:۰۱    
مرصادنیوز: شوارتزنگر می خواهد در سال 2018 به عنوان یک مستقل در سنا حضور پیدا کند. در این گزارش همچنین آمده بود که دیدگاه های او کاملا با ترامپ مخالف هستند ...
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۲۴ - ۱۸:۴۳    
مرصادنیوز: پرواز هیجان انگیز یک سفره ماهی در سواحل پاناما از دست یک کوسه گرسنه سوژه عکاس حیات وحش شد.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۲۴ - ۱۳:۴۰    
مرصادنیوز: رفتار عجیب پادشاه عربستان در دیدار با نخست وزیر ژاپن توجه رسانه ها را به خود جلب کرد.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۲۴ - ۱۳:۳۷    
مرصادنیوز: در حالی که حدود نیم میلیارد نفر در سراسر جهان با بحران جدی تامین غذا مواجه اند، آمارهای تازه 25 کشوری را که در صدر اسراف غذا هستند، مشخص کرده است.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۲۴ - ۱۲:۳۱    
مرصادنیوز: ایوانکا ترامپ، دختر جنجالی رئیس جمهور در حالی 50 تن لباس چینی به آمریکا وارد کرده است که پدرش به مردم آمریکا تاکید کرده است که کالای آمریکایی بخرید.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۲۴ - ۱۱:۳۷    
مرصادنیوز: عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به اینکه مصوبه مجلس در مورد سقف حقوق مدیران توسط مجمع رد شده است گفت ...
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۲۴ - ۱۱:۰۴    
مرصادنیوز: جهانگیری در حالی از اقدامات دولت در حوزه اقتصاد مقاومتی دفاع کرده است که برخی از اظهار نظرها و اقدامات او بر خلاف سیاست اقتصاد مقاومتی بوده است.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۲۴ - ۱۰:۴۷    
مرصادنیوز:طی بیانیه رسمی جشنواره پنجمین جایزه بین المللی باروت خیس، ترامپ، رئیس جمهور آمریکا برنده پنجمین جایزه بین المللی باروت خیس شد.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۲۴ - ۱۰:۴۴    
مرصادنیوز:رییس سازمان بسیج مستضفعین گفت: امکان ندارد جبهه نور و ظلمت با هم آشتی کنند تا زمانی که انقلاب اسلامی هست، شعار مرگ بر آمریکا همواره استمرار دارد.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۲۴ - ۱۰:۰۲    
مرصادنیوز: Timestamp Camera اپلیکیشنی برای اندروید است که هم زمان با ثبت تصاویر، تاریخ و ساعت، مکان را نیز روی آن ها ثبت می کند.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۲۴ - ۰۹:۰۰    
مرصادنیوز:فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه از افزایش 4 برابری کشفیات مواد محترقه خطر ساز نسبت به مدت مشابه سال قبل خبر داد.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۲۴ - ۰۸:۵۷    
مرصادنیوز:همه پیش بینی ها حکایت از آن دارد که با توجه به شهادت 16 آتش نشان در حادثه پلاسکو و کمپین های راه اندازی شده برای جلوگیری از اقدامات خطرناک در چهارشنبه آخر سال ...
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۲۴ - ۰۸:۳۳    
مرصاد نیوز: فرمانده سپاه ناحیه ثلاث باباجانی گفت: با حضور علما، مسئولین استانی و شهرستانی و خانواده های معظم شهدا و ایثارگران و رزمندگان مراسم گرامیداشت 137 شهید ثلاث باباجانی و روز شهرستان برگزار ...
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۲۴ - ۰۸:۱۴    
مرصادنیوز:طی حکمی آشنا لطف الهی به عنوان سرپرست اداره گاز شهرستان پاوه منصوب شد.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۲۳ - ۲۳:۲۹    
مرصادنیوز: کاپیتان تیم فوتبال استقلال گفت: اعضای هیات مدیره به دنبال استخدام پسر خودش در باشگاه و پول تو جیبی در سفر خارجی هستند.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۲۳ - ۲۳:۲۳    
مرصادنیوز: ارتش سوریه و نیروهای مقاومت در جنوب این کشور واقع در استان درعا همچنان به عملیات خود علیه تروریست ها ادامه می دهند و موفق شدند در دو محور پیشروی داشته باشند.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۲۳ - ۲۲:۱۰    
مرصادنیوز: سخنگوی اورژانس 115 بابل گفت: درگیری فیزیکی تماشاگران خونه به خونه با نساجی قائم شهر 57 مصدوم برجای گذاشت که 10 مصدوم بستری شدند.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۲۳ - ۲۱:۵۲    
مرصادنیوز: سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران برای چهارشنبه ای امن در آخر سال، تقاضا کرد به احترام شهدای آتش نشان شهروندان در این روز از سال از ترقه و مواد محترقه که می تواند ...
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۲۳ - ۲۱:۴۰    
به گزارش شبکه اطلاع رسانی مرصاد ، به نقل از مشرق ، سید حسین حسینی و محسن کریمی دو ستاره جوان و بی حاشیه استقلال در حالی که سرگرم موتورسواری بودند توسط عکاسان شکار شدند.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۲۳ - ۲۱:۲۵    
مرصادنیوز: نماینده آیت الله شیخ عیسی قاسم اعلام کرد که آیت الله سیستانی ارتباطات و رایزنی هایی را با مقامات بحرینی درباره وضعیت شیخ عیسی قاسم انجام داده است.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۲۳ - ۲۱:۱۹    
مرصادنیوز: مقامات آنکارا که از ممانعت کشورهای اروپایی در برابر تبلیغات رفراندوم تغییر قانون اساسی ترکیه عصبانی هستند، اروپا و بطور خاص هلند را به تحریم تهدید کردند.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۲۳ - ۲۱:۰۴    
مرصادنیوز: دیدار دو تیم استقلال ایران و لوکوموتیو ازبکستان در لیگ قهرمانان آسیا با برتری شاگردان منصوریان به پایان رسید.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۲۳ - ۲۰:۵۲    
مرصادنیوز: رئیس هیئت دو و میدانی شهرستان کرمانشاه گفت: رقابت های دوومیدانی بانوان انتخابی تیم کرمانشاه فردا برگزار می شود.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۲۳ - ۲۰:۴۹    
مرصادنیوز: استاندار کرمانشاه گفت: شهرک دارویی با مشارکت سرمایه گذاران داخلی و خارجی در استان کرمانشاه احداث می شود.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۲۳ - ۲۰:۴۰    
مرصادنیوز: دروازه بان فوتبال کشورمان با عقد قراردادی یکساله و به صورت قرضی به تیم اسکیلستونای سوئد پیوست.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۲۳ - ۲۰:۰۷    
به گزارش شبکه اطلاع رسانی مرصاد ، به نقل از مشرق ، کادرفنی پرسپولیس ناهار امروز را با حضور سفیر کرواسی و استیماچ در قطر صرف کردند.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۲۳ - ۱۹:۰۱    
مرصادنیوز:رهبر معظم انقلاب به مناسبت میلاد با سعادت حضرت فاطمه(س) با شرایط و ضوابط عفو یا تخفیف مجازات برخی محکومان موافقت کردند.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۲۳ - ۱۸:۵۸    
مرصادنیوز:کارشناس مسئول مراقبت بهداشتی مرزی استان کرمانشاه گفت: دفاع بیولوژیکی اصلی بنیادین برای حفظ سرمایه های ملی است و باید بیش از پیش به امر آموزش در این زمینه توجه کرد.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۲۳ - ۱۸:۱۳    
مرصادنیوز:ساخت مواد منفجره در زیز زمین یکی از منازل شهرستان روانسر موجب سوختگی پسر نوجوان از ناحیه دست، سر و صورت شد.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۲۳ - ۱۸:۱۰    
مرصاد اسپورت : قهرمان بوکس آسیا با دعوت از عموم مردم و هموطنان برای حضور در یادمان های راهیان نور کرمانشاه، گفت: حضور در این اماکن آرامش خاصی به انسان می بخشد.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۲۳ - ۱۷:۵۲    
مرصادنیوز:علی معلم تهیه کننده سینما و مدیر مسئول نشریه دنیای تصویر در گذشت.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۲۳ - ۱۷:۰۱    
مرصادنیوز:دقایقی پیش صدای انفجار مهیبی از سمت منطقه قلعه فتح الله کابل شنیده شد.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۲۳ - ۱۶:۳۷    
مرصادنیوز: بناهای مذهبی دیار کرمانشاه با معماری های بدیع و چشم نواز اسلامی ایرانی خود در واقع تلفیقی از هنر و معنویت را در نقش کاشی و آیینه برای چشم های مشتاق به نمایش گذاشته اند.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۲۳ - ۱۶:۲۸    
مرصادنیوز: مدیرکل هواشناسی استان کرمانشاه از بارش باران و تگرگ و احتمال آبگرفتگی معابر در استان طی روزهای آتی خبر داد.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۲۳ - ۱۶:۲۲    
مرصادنیوز:اعضای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کرمانشاه موفق به کسب نشان یا دیپلم افتخار مسابقه بین المللی نقاشی سرزمین مادری کشور بلاروس 2016 شدند.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۲۳ - ۱۶:۱۶    
مرصادنیوز: معاون اجتماعی اداره کل بهزیستی استان کرمانشاه بر توجه به سلامت روانی و اجتماعی زنان خصوصا سرپرست خانوار در جامعه تاکید کرد و آن را از مولفه های اثرگذار برشمرد.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۲۳ - ۱۵:۵۵    
مرصادنیوز:رئیس قوه قضائیه گفت: این حجم از حملات به دستگاه قضایی نشان می دهد که ما در برخورد با مفاسد اجتماعی و اقتصادی و جریان نفوذ راه درستی را پیموده ایم و قطعاً این مسیر را با قاطعیت بیشتر ادامه ...
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۲۳ - ۱۵:۴۶    
مرصادنیوز:لاریجانی از لزوم ایجاد چرخه اقتصادی برای افزایش اشتغالزایی سخن گفت و تأکید کرد: در این بخش دولت را موظف کردیم با همکاری بخش خصوصی مسئله را سامان دهند.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۲۳ - ۱۴:۵۲    
مرصادنیوز: بعد از آنکه محرمانگی رشد اقتصادی سال 94 اعتراض منتقدان به دولت را به همراه داشت معاون اقتصادی بانک مرکزی امروز ضمن اعلام این آمار به تشریح جزئیات آن هم پرداخت.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۲۳ - ۱۴:۳۷    
مرصادنیوز:فرماندار شهرستان سرپل ذهاب با تاکید بر لزوم برگزاری مراسم یاد بود باشکوه در شهرستان گفت: در گذشت زنده یاد احمد عزیزی که از بزرگترین شاعران معاصر است فقدانی بزرگ برای جامعه ادبی کشور بود.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۲۳ - ۱۴:۲۲    
مرصادنیوز: رئیس مرکز حوادث و فوریت های پزشکی استان کرمانشاه از آمادگی 340 نیرو و 55 پایگاه اورژانس در استان برای حوادث احتمالی چهارشنبه آخر سال خبر داد.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۲۳ - ۱۴:۱۶    
مرصادنیوز: فرماندار اسلام آبادغرب در آخرین جلسه اداری ضمن ارائه گزارشی از خدمات دولت در سال 1395 گفت:فروردین 96 بیمارستان اسلام آبادغرب افتتاح می شود.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۲۳ - ۱۴:۱۳    
مرصادنیوز: مدیرکل درمان تأمین اجتماعی استان تهران گفت: تمامی بیمارستان های تابعه اداره کل درمان استان تهران در دو مقطع زمانی چهارشنبه آخر سال و تعطیلات نوروز به صورت آماده باش هستند.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۲۳ - ۱۴:۱۰    
مرصادنیوز:رئیس هیأت رئیسه شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی گفت: اشرافی گری در برخی مسؤولان و حقوق نجومی و مفاسد اقتصادی و اختلاس ها سبب آسیب اعتماد مردم به نظام شده است که این اعتماد باید ...
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۲۳ - ۱۴:۰۷    
مرصاد نیوز: دبیر هیات پینگ پنگ استان کرمانشاه از معرفی ترکیب تیم پینگ پنگ بانوان ایران برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا و قرار داشتن نام پینگ پنگ باز کرمانشاهی در این ترکیب خبر داد.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۲۳ - ۱۳:۳۷    
مرصادنیوز: مدیرکل عتبات سازمان حج و زیارت با اشاره به سرگردانی شماری از زائران ایرانی در شلمچه گفت: این زائران مربوط به کاروان های غیرمجازند و وزارت گردشگری عراق به دلیل نبود تکفل شرکت عراقی از این ...
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۲۳ - ۱۳:۳۱    
مرصادنیوز: وزیر نیرو از افزایش نیافتن قیمت و تعرفه های آب و برق در سال 96 به علت مصوبه مجلس خبر داد.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۲۳ - ۱۳:۲۷    
مرصادنیوز:رئیس ستاد جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی گفت: کار اساسی و نقطه عطف ما تا قبل از انتخابات برگزاری مجمع ملی دوم است.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۲۳ - ۱۲:۱۹    
مرصادنیوز:جانشین فرمانده کل سپاه گفت: عقب نگه داشتن جهان اسلام، ترویج فقر، فساد، عقب ماندگی ذهنی و فرهنگی نسخه کشورهای استکباری و غربی برای جهان اسلام است.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۲۳ - ۱۳:۱۸    
مرصاد نیوز: بخشدار مرکزی سرپل ذهاب با تاکید برلزوم مدیریت صحیح پسماندهای غیربهداشتی روستایی گفت: حفظ سلامت افراد و ارتقای آن نیازمند جمع آوری و دفع صحیح و بهداشتی زباله ها است.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۲۳ - ۱۳:۱۸    
مرصادنیوز: آقای نیلی به عنوان مشاور ارشد اقتصادی رئیس جمهور بهتر است به جای رسم نمودار، مقاله و سخنرانی، بگوید که از چه ابزاری برای ایجاد اشتغال استفاده کرده است.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۲۳ - ۱۳:۱۲    
مرصادنیوز: نرم افزار تقویم اذان گوی باد صبا پرطرفدارترین نرم افزار تقویم اذان گو در بین نرم افزار های فارسی است.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۲۳ - ۱۲:۵۹    
مرصاد نیوز: رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران سرپل ذهاب از برگزاری مسابقه حفظ، تفسیر و قرائت قرآن بمناسبت روز بزرگداشت شهید خبرداد و گفت: مسابقات قرآنی گامی بلند در راستای ترویج ارزشهای اسلامی است.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۲۳ - ۱۲:۵۹    
مرصادنیوز: نشست پایانی شورای عالی کار با هدف تعیین دستمزد سال 96 بیش از 13 میلیون کارگر ایرانی با حضور وزاری صنعت، اقتصاد و کار و سایر شرکای اجتماعی روز سه شنبه در وزارت کار برگزار می شود.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۲۳ - ۱۲:۵۶    
مرصادنیوز:مصرف کدئین برای بسیاری از افراد مضر است. تلفن 1490 شماره تلفنی است که بدون گرفتن کد پاسخگوی سؤالات دارویی مردم در سراسر کشور است، همچنین شماره 82101 در تهران ...
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۲۳ - ۱۲:۵۳    
مرصادنیوز: رده بندی باشگاهی قاره آسیا در حالی اعلام شده است که کشورهای امارات، کره جنوبی و عربستان در این رده بندی اول تا سوم هستند و ایران در جایگاه هشتم قرار دارد.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۲۳ - ۱۲:۵۰    
مرصادنیوز: رئیس پلیس راه استان کرمانشاه محدودیت های ترافیکی محورهای مواصلاتی کرمانشاه در ایام نوروز96 را اعلام کرد.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۲۳ - ۱۲:۵۰    
مرصادنیوز: یک خودرو سواری زیر بار چند تنی آجر یک کامیون دفن شد.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۲۳ - ۱۲:۴۷    
مرصاد نیوز: شهردار سرپلذهاب گفت: شهرداری با اقداماتی همچون ایجاد زیبایی های بصری و ساماندهی المان های شهری مهیای استقبال از میهمانان نوروزی شهرستان می شود.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۲۳ - ۱۲:۴۱    
مرصادنیوز: دامنه های کوه های زاگرس در استان کرمانشاه مملو از آثار مجد و عظمت تمدن ایرانی است که بسیاری از ایرانی ها نه تنها آن ها را ندیده اند بلکه حتی از وجودشان نیز بی اطلاع هستند.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۲۳ - ۱۲:۳۷    
مرصادنیوز: وزیر اسبق علوم تاکید کرد: بنده معتقدم جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی در انسجام و وحدت نیروهای انقلابی آغازگر بسیار خوبی بوده و این یک حرکت بزرگ است.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۲۳ - ۱۲:۲۸    
مرصادنیوز: عکسنوشت های زیر کاری از سرویس چند رسانه ای شبکه اطلاع رسانی مرصاد در روز 23 افند ماه است.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۲۳ - ۱۲:۲۸    
مرصادنیوز:رئیس اداره آموزش و پرورش سرپل ذهاب از توزیع بیش از 17هزارجلد پیک نوروزی دربین 8هزار و 754 دانش آموز مدارس شهرستان خبرداد.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۲۳ - ۱۲:۱۹    
مرصاد نیوز: رئیس اداره هواشناسی سرپل ذهاب از احتمال بارش باران در روزهای پایانی هفته خبرداد و گفت: گرد و خاک شعاع دیدافقی شهرستان را به کمتر از 3هزارمتر کاهش داده است.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۲۳ - ۱۲:۱۶    
مرصادنیوز: رئیس حوزه هنری استان کرمانشاه از برگزاری عصر خاطره پناهگاه بی پناه در کرمانشاه همزمان با بیست و نهمین سالروز بمباران پارک شیرین کرمانشاه توسط رژیم بعثی خبر داد.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۲۳ - ۱۱:۵۵    
مرصادنیوز:مدیر آموزش و پرورش سرپل ذهاب گفت: فرهنگ ایثار وشهادت طلبی کشور را دربرابر هجوم دشمنان اسلام و انقلاب بیمه می کند لذا بایستی در راه تداوم مسیر سرخ شهداء تلاش کنیم.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۲۳ - ۱۱:۵۵    
مرصادنیوز: مسئول دبیرخانه کانون های مساجد استان کرمانشاه گفت: در بسیاری از مساجد کرمانشاه امام جماعت و وعده نماز ظهر و عصر نداریم و مسئولان باید فکری برای این مشکل کنند.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۲۳ - ۱۱:۲۸    
مرصادنیوز: درحالی که اداره کل میراث فرهنگی کرمانشاه اهتمام ویژه ای به برگزاری برنامه های ساختار شکن و هزینه های نجومی برای پذیرایی از مقامات دارد برخی آثار تاریخی این استان به شکل عجیبی در حال تخریب ...
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۲۳ - ۱۱:۲۲    
مرصادنیوز: پیمان اکبری، سرمربی تیم والیبال پیکان به عنوان دستیار کولاکوویچ در تیم ملی والیبال انتخاب شد.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۲۳ - ۱۱:۲۲    
مرصادنیوز: بر اثر حمله طالبان به پاسگاهی در ولایت ننگرهار در شرق افغانستان دستکم 6 پلیس کشته و پنج نفر دیگر زخمی شدند.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۲۳ - ۱۱:۲۲    
مرصادنیوز:رئیس سازمان بسیج مستضعفین از ارسال بیش از 29 هزار اثر به چهاردهمین جشنواره ملی سرزمین نور خبر داد.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۲۳ - ۱۰:۵۷    
مرصادنیوز:نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه ضمن تقدیر هدیه مقام معظم رهبری را به قهرمان پاورلیفتینگ اهدا کرد.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۲۳ - ۱۰:۵۴    
مرصادنیوز: مسئول دبیرخانه کانون های مساجد استان کرمانشاه گفت: در بسیاری از مساجد کرمانشاه امام جماعت و وعده نماز ظهر و عصر نداریم و مسئولان باید فکری برای این مشکل کنند.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۲۳ - ۱۰:۴۵    
مرصادنیوز: نماینده ولی فقیه در استان وامام جمعه کرمانشاه گفت: مهمترین وظیفه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مقابله هوشمندانه با تهاجم فرهنگی بیگانگان است.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۲۳ - ۱۰:۲۱    
مرصادنیوز: نماینده مردم کرمانشاه در خانه ملت گفت: کمیسیون امنیت ملی مجلس گزارشی جامع و میدانی از وضعیت کوله بری تهیه کرده است و برای اصلاح مشکلات کوله بری دولت را ملزم خواهد کرد
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۲۳ - ۱۰:۱۲    
مرصادنیوز: مدیرعامل آتش نشانی کرمانشاه از بکارگیری 100 آتش نشان و 40 خودروی امدادی برای چهارشنبه آخر سال کرمانشاه خبر داد.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۲۳ - ۱۰:۰۸    
به گزارش شبکه اطلاع رسانی مرصاد ، در حالیکه نمایشگاه خودرویی ژنو به نیمه خود رسیده است، ارزیابی و جمع بندی این اتفاق از سوی خبرنگاران و کارشناسان خودرویی جهان آغاز شده است ...
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۲۳ - ۱۰:۰۵    
یک مدرس دانشگاه گفت: به علت رشد فن آوری و جایگاه رسانه میان مردم، الگو گیری در هر بعدی خصوصا مصرف نیز تحت تاثیر تلویزیون قرار گرفته است.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۲۳ - ۱۰:۰۲    
مرصادنیوز: وبسایت آمازون در اقدامی قابل تأمل بیش از 100 عنوان کتاب ایرانی را از ویترین خود حذف و بهانه این موضوع را نیز مشکلات حقوقی و مالی در انتشار این آثار عنوان کرده است.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۲۳ - ۰۹:۵۹    
مرصادنیوز: انتخابات ریاست جمهوری سال 96 شرایطی برای اصلاح طلبان به وجود خواهد آورد که نتیجه ای جز شکست برای اصلاح طلبان نخواهد داشت.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۲۳ - ۰۹:۲۹    
مرصادنیوز:روایت آماری از وضعیت بازار کار در کشور، همچنان از عقب ماندگی طرح های اشتغالزا نسبت به نیاز بازار کار حکایت دارد؛ به قولی، می توان گفت که طرحهای اشتغالزا به گرد پای جمعیت بیکار هم نرسیده است.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۲۳ - ۰۹:۲۳    
مرصادنیوز:مدیر مرکز مطالعات خاورمیانه آمریکا گفت: یکی از بدترین اثرات برجام این است که در آمریکا جا افتاد که روش کار کردن با جمهوری اسلامی زور است و روحانی و ظریف این فکر را به خوبی در آنجا جا ...
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۲۳ - ۰۹:۱۱    
مرصادنیوز: رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان کنگاور از انجام 14 هزار و 623 نوبت سر تست سل در گاوداری های این شهرستان خبر داد.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۲۳ - ۰۸:۵۹    
مرصاد نیور: همزمان با 22 اسفند "روزشهید" با حضور فرماندار کنگاور نهال هایی متبرک به نام و یاد شهدای دانش آموز و دانشجو در بوستان بسیج کنگاور در زمین کاشته شد.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۲۳ - ۰۸:۵۳    
مرصادنیوز:معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه بلوغ فرهنگی و اجتماعی مردم قانونمند استان در سال های اخیر را عمل کاهش چشمگیر خسارات جانی و مالی ناشی از حوادث چهارشنبه آخر سال دانست.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۲۳ - ۰۸:۵۳    
مرصادنیوز: فرماندار سنقرو کلیایی گفت: تمهیدات لازم با بهره گیری از تمامی امکانات و ظرفیت های موجود برای میزبانی از گردشگران و مسافران در ایام نوروز در این شهرستان اندیشیده شده است.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۲۳ - ۰۸:۵۰    
مرصاد نیوز: صبح امروز به مناسبت روز شهدا و گرامیداشت این روز مراسم پیاده روی خانوادگی و غبارروبی و عطر افشانی مزار شهدا با حضور خانواده های معظم شهدا در هرسین انجام شد.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۲۳ - ۰۸:۱۱    
مرصادنیوز:رئیس سازمان خصوصی سازی گفت: کمترین سود در طول 3 سال گذشته 4 هزار میلیارد و بیشترین سود 7 هزار میلیارد بوده است که بین 49 میلیون نفر تقسیم می شود و حدود 90 هزار تومان میانگین سهم هر نفر ...
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۲۳ - ۰۸:۰۲    
مرصادنیوز: تیم کشتی آزاد شهرستان کنگاور در سری مسابقات جام مدافعان حرم مقام اول را کسب کرد.