سه شنبه ۲۹ خردادساعت ۰۱:۵۰Jun 2024 18
جستجوی پیشرفته

خبرهای مرصاد 12 اسفند 1395 - mersadnews.ir

مرصاد 26 اسفند 1393 مرصاد 4 بهمن 1394 مرصاد 31 فروردین 1395 مرصاد 31 اردیبهشت 1395 مرصاد 31 خرداد 1395 مرصاد 31 تیر 1395 مرصاد 16 مرداد 1395 مرصاد 30 مهر 1395 مرصاد 30 آبان 1395 مرصاد 30 آذر 1395 مرصاد 30 دی 1395 مرصاد 30 بهمن 1395 مرصاد 1 اسفند 1395 مرصاد 2 اسفند 1395 مرصاد 3 اسفند 1395 مرصاد 4 اسفند 1395 مرصاد 5 اسفند 1395 مرصاد 6 اسفند 1395 مرصاد 7 اسفند 1395 مرصاد 8 اسفند 1395 مرصاد 9 اسفند 1395 مرصاد 10 اسفند 1395 مرصاد 11 اسفند 1395 مرصاد 12 اسفند 1395 مرصاد 13 اسفند 1395 مرصاد 14 اسفند 1395 مرصاد 15 اسفند 1395 مرصاد 16 اسفند 1395 مرصاد 17 اسفند 1395 مرصاد 18 اسفند 1395 مرصاد 19 اسفند 1395 مرصاد 20 اسفند 1395 مرصاد 21 اسفند 1395 مرصاد 22 اسفند 1395 مرصاد 23 اسفند 1395 مرصاد 24 اسفند 1395 مرصاد 25 اسفند 1395 مرصاد 26 اسفند 1395 مرصاد 27 اسفند 1395 مرصاد 28 اسفند 1395 مرصاد 29 اسفند 1395 مرصاد 30 اسفند 1395 
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۱۴ - ۱۴:۱۴    
مرصادنیوز: رئیس پلیس فتا استان کرمانشاه از دستگیری شخصی که با سرقت گوشی همسر برادر خود اقدام به انتشار تصاویر خصوصی وی در شبکه های اجتماعی و سوءاستفاده از اطلاعات موجود وی کرده بود، خبر داد.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۱۴ - ۱۰:۱۴    
مرصادنیوز: Video Looper اپلیکیشنی برای اندروید است که به کمک آن می توانید ویدیوهای تکرار شونده بسازید.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۱۴ - ۰۹:۴۷    
مرصادنیوز: فرماندار سنقرو کلیایی گفت: تعداد 11 هزار اصله نهال در هفته منابع طبیعی و درختکاری در این شهرستان توزیع و غرس خواهد شد.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۱۳ - ۲۲:۲۹    
مرصادنیوز: مرکز حقوق بشر بحرین (مستقل از دولت) در گزارشی نسبت به وضعیت عباس عون نوجوان 16 ساله بحرینی که در بازداشت به سر می برد ابراز نگرانی کرد و خواستار آزادی فوری وی شد.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۱۳ - ۲۰:۱۷    
مرصادنیوز: در ششمین روز از مدت تعیین شده برای ثبت نام داوطلبان شرکت در انتخابات میاندوره ای دهمین دوره مجلس شورای اسلامی، 65 نفر ثبت نام کردند.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۱۳ - ۰۸:۳۲    
مرصادنیوز:مدیرکل فناوری اطلاعات بانک مرکزی گفت: از 21 اسفند برای تامین نیاز مردم ، 700 میلیارد تومان در تهران و 900 میلیارد تومان اسکناس نو در شهرستان ها و در شعب منتخب بانک های ملی، صادرات ، سپه ...
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۱۲ - ۲۳:۳۷    
مرصادنیوز: مراسم عزاداری و سوگواری دخت گرامی پیامبر اسلام، حضرت فاطمه ی زهرا سلام الله علیها در شام شهادت آن بزرگ بانوی اسوه ی زنان جهان، شامگاه (پنجشنبه) دوازدهم اسفند با حضور رهبر انقلاب اسلامی ...
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۱۲ - ۲۳:۲۵    
مرصادنیوز: برخلاف شایعات منتشرشده مکان برگزاری دیدار نفت تهران و پرسپولیس تغییر نخواهد کرد.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۱۲ - ۲۳:۱۹    
مرصادنیوز: نیروهای ارتش و پلیس نیجریه چهارشنبه شب به مرکز اسلامی این کشور در شهر کاستینا حمله کرده اند.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۱۲ - ۲۳:۱۳    
مرصادنیوز: گروه تروریستی القاعده کشته شدن ابوالخیر المصری، یکی از سرکرده های خود در سوریه را تأیید کرد.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۱۲ - ۲۲:۳۴    
مرصادنیوز: از آنجایی که معمولا عملکرد مدیر بر کارمندان خود تاثیر می گذارد، ادبیات مورد استفاده توسط رئیس جمهور نیز به وزیران قابل سرایت است.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۱۲ - ۲۲:۳۱    
مرصادنیوز: بازیکن خوزستانی به استقلال پیوست.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۱۲ - ۲۲:۲۲    
مرصادنیوز: در حاشیه مراسم عزاداری روز شهادت حضرت فاطمه (س) در شهر قم.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۱۲ - ۲۲:۱۹    
مرصادنیوز: هواشناسی امروز (پنجشنبه) از ورود یک سامانه بارشی از غرب و همچنین بروز گردوغبار و کاهش دید افقی در مناطق جنوبی و غربی ایران به سبب حرکت توده تشکیل شده بر فراز عراق خبر داد.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۱۲ - ۲۲:۱۰    
مرصادنیوز: نماینده سوریه در سازمان با دعوت از همه برای سفر به شهر باستانی تدمر تأکید کرد که رئیس جمهور سوریه به وعده خود برای آزادی این شهر عمل کرد.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۱۲ - ۲۲:۰۴    
مرصادنیوز: مراسم عزاداری شام شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) با حضور رهبر معظم انقلاب و در حسینیه امام خمینی(ره)برگزار شد.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۱۲ - ۲۱:۴۹    
مرصادنیوز: مراسم تشییع پیکر چهار شهید گمنام صبح امروز پنجشنبه و همزمان با سالروز شهادت حضرت زهرا (س) با حضور گسترده مردم در بیرجند برگزار شد.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۱۲ - ۲۱:۴۶    
مرصادنیوز: رسانه های خبری از اقدام مخفیانه و بی سر و صدای ترامپ در زمینه لغو قانون مصوب دوره ریاست اوباما و نهایتا صدور مجوز حمل سلاح برای افراد دارای اختلالات روانی خبر دادند.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۱۲ - ۲۱:۴۰    
مرصادنیوز: پادوانی به انتخابش در تیم منتخب هفته دوم لیگ قهرمانان آسیا واکنش نشان داد.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۱۲ - ۲۱:۳۷    
مرصادنیوز: فرماندهی کل ارتش و نیروهای مسلح سوریه با انتشار بیانیه ای از آزادسازی کامل شهر باستانی تدمر و اطراف آن خبر داد.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۱۲ - ۲۱:۰۷    
مرصادنیوز: معمار انقلاب اسلامی همیشه و در همه حال افشاگر رژیم جعلی اسراییل بودند و با دمیدن روح مقاومت و جهاد بر پیکره جهان اسلام به دنبال آزادسازی قدس شریف این نماد مظلومیت جهان اسلام از چنگال ...
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۱۲ - ۲۰:۴۳    
مرصادنیوز: نخستین جلسه هیأت رئیسه شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی به ریاست حجت الاسلام رحیمیان برگزار شد.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۱۲ - ۱۹:۱۶    
مرصادنیوز: در حاشیه مراسم عزاداری روز شهادت حضرت فاطمه (س) در شهر قم
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۱۲ - ۱۸:۴۹    
مرصادنیوز: مسئول انجمن نمایش استان کرمانشاه از استقبال کم نظیر مخاطبان از اجرای نمایش دینی این یوسف در کرمانشاه خبر داد.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۱۲ - ۱۷:۵۵    
مرصادنیوز: یک مقام امنیتی رژیم صهیونیستی اولویت دستگاه های اطلاعاتی این رژیم را مقابله با تقویت شدن گروه های تحت حمایت ایران در سوریه عنوان کرد.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۱۲ - ۱۷:۲۵    
مرصادنیوز: کشف بزرگترین مرکز آموزشی داعش در موصل و دفع یورش تکفیری ها از سوی نیروهای عراقی از مهمترین اخبار موصل است.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۱۲ - ۱۷:۱۹    
مرصادنیوز: صهیونیست ها دو نقطه دیدبانی مقاومت در بیت لاهیا واقع در شمال نوار غزه را گلوله باران کردند.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۱۲ - ۱۷:۱۳    
مرصادنیوز: مدیرکل هواشناسی استان کرمانشاه از احتمال وقوع آبگرفتگی معابر ناشی از سامانه بارشی در استان خبر داد.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۱۲ - ۱۷:۰۷    
مرصادنیوز: فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه از کشف دو هزار لیتر نفت سفید قاچاق در محور کرمانشاه – جوانرود خبر داد.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۱۲ - ۱۶:۵۲    
مرصادنیوز: ضرغامی عنوان کرد: از سردار سلیمانی در مورد امنیت و حفاظت یکی از مراکز مهم معنوی سیاسی پرسیدم. گفت جز بچه های فاطمیون کس دیگری نمی تواند از آنجا دفاع کند. فقط کار آنهاست !
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۱۲ - ۱۶:۴۶    
مرصادنیوز: مهاجم پرسپولیس با کسب 8.6 امتیاز در رده پنجم بهترین بازیکنان در هفته دوم لیگ قهرمانان آسیا قرار گرفت.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۱۲ - ۱۶:۳۱    
مرصادنیوز: پیکرهای مطهر پنج شهید گمنام به همراه سه شهید مدافع حرم حضرت زینب(س)، روز پنجشنبه همزمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) با حضور قشرهای مختلف مردم شهید پرور قم در این شهر تشییع شد.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۱۲ - ۱۶:۲۵    
مرصادنیوز: پیکر شهید حسین سپهر امروز پس از 31 سال با حضور عموم مردم قدرشناس تهران از مسجد انصار الحسین محله نیروی هوایی تهران تشییع شد.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۱۲ - ۱۶:۲۲    
مرصادنیوز: سرمربی بارسلونا از عدم تلاش باشگاه برای تمدید قراردادش حرف زد.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۱۲ - ۱۵:۵۸    
مرصادنیوز: رئیس پلیس راه استان کرمانشاه از فوت 2 نفر در اثر سانحه رانندگی ناشی از سبقت و سرعت غیرمجاز در محور پاوه استان کرمانشاه خبر داد.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۱۲ - ۱۵:۵۵    
مرصادنیوز: مراسم تشییع پیکر مطهر یک شهید گمنام امروز از مقابل مسجد ارک واقع در میدان 15 خرداد آغاز و به سمت حوزه علمیه معیر واقع در خیابان خیام شمالی ادامه داشت.عکس/ فرهاد خیابانی
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۱۲ - ۱۵:۴۹    
مرصادنیوز: دو بازیکن مصدوم تیم استقلال در تمرین امروز تیم شان شرکت کردند.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۱۲ - ۱۵:۴۳    
مرصادنیوز: نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه پذیرفتن حکمیت به امام علی(ع) تحمیل شد، گفت: درود خدا به نگاه ژرف اندیش رهبری که به مذاکره خوش بین نبودند اما به ایشان فشار آوردند.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۱۲ - ۱۵:۳۷    
مرصادنیوز: سخنگوی وزارت خارجه مصر، بار دیگر از رأی ممتنع این کشور به قطعنامه ضد سوری کشورهای غربی در شورای امنیت دفاع کرد.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۱۲ - ۱۵:۱۹    
مرصادنیوز: سخنگوی وزارت خارجه ایران در واکنش به بیانیه پایانی سفر پادشاه عربستان به کوالالامپور گفت: از دولت مالزی انتظار می رود از ورود به مسائلی که توسط محافل کاملا مشکوک و در راستای تضعیف جهان ...
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۱۲ - ۱۵:۱۰    
مرصادنیوز: والیان امور دستور دادند قبرهای تازه بقیع را بشکافند تا مزار دختر پیامبر(ص) را پیدا کنند و بر پیکرش نماز بخوانند ...
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۱۲ - ۱۴:۵۸    
مرصادنیوز: عمل جراحی رضا یزدانی، کاپیتان تیم ملی کشتی آزاد آغاز شد.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۱۲ - ۱۴:۵۵    
مرصادنیوز: میزان صادرات ایران از سال گذشته تاکنون دو برابر شده و مشتریان جدیدی از اروپا هم نفت ایران را خریداری می کنند.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۱۲ - ۱۴:۴۹    
مرصادنیوز: امام جمعه موقت تهران با بیان اینکه به دولت های گذشته کاری ندارم، گفت: در انتخابات پیش رو باید رئیس جمهوری انتخاب شود که گفتمانش گفتمان ولایت فقیه باشد.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۱۲ - ۱۴:۱۹    
مرصادنیوز: فرماندار قصرشیرین، ثبات و اقتدار نظام اسلامی را مرهون خون شهدا دانست و بر لزوم ترویج فرهنگ ایثار و شهادت تاکید کرد.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۱۲ - ۱۴:۱۶    
مرصادنیوز: نوای غم انگیز کلام حضرت زهرا(س)، از موسیقی بیرونی و درونی بر می خیزد. این موسیقی با معنا و سیاق پیوندی تام دارد و بر مقتضای آنها گاه آرام و ملایم و گاهی تند و شتابان و کوبنده است.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۱۲ - ۱۴:۱۰    
مرصادنیوز: جنبش های جهاد اسلامی و حماس گزارش ناظر دولت اسرائیل که عملکرد رهبران این رژیم طی جنگ 2014 علیه غزه را به شدت مورد انتقاد قرار می دهد، اعتراف علنی به شکست در این جنگ توصیف کردند.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۱۲ - ۱۴:۰۷    
مرصادنیوز: عصر امروز چهارشنبه 11 اسفند ماه مراسم سوگواری شهادت حضرت زهرا (س) با حضور جمعی از هنرمندان در ساختمان موسسه توسعه هنرهای معاصر برگزار شد
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۱۲ - ۱۴:۰۱    
مرصادنیوز:مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه با اشاره به فرمایش رهبری مبنی برحقوق بالای برخی مدیران گفت: مسئولی که می گوید پیرو حضرت زهرا(س) است وبه فکر دیگران نیست دروغ می گوید.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۱۲ - ۱۳:۴۶    
مرصادنیوز: در حاشیه مراسم عزاداری شب شهادت حضرت زهرا (س) در حسینیه امام خمینی(ره)
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۱۲ - ۱۳:۴۰    
مرصادنیوز: یک مقام اطلاعاتی آمریکا تایید کرده که در حمله موشکی اواخر روز یکشنبه سازمان سیا در ادلب سوریه، داماد اسامه بن لادن و فرد شماره دو سازمان تروریستی القاعده کشته شده است.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۱۲ - ۱۳:۲۲    
مرصادنیوز: در بازار ارز امروز یک دلار آمریکا با قیمت 3784 تومان بدون تغییر قیمت نسبت به دیروز نرخ گذاری شد و همچنین با وجود افزایش قیمت طلا در بازارهای جهانی انواع سکه طلا امروز کاهش قیمت محدودی داشت ...
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۱۲ - ۱۳:۱۹    
مرصادنیوز: سخنگوی وزارت خارجه گفت: در پی تعرض 6 تن از عناصر معاند به سفارت ایران در کپنهاگ، سفیر دانمارک در تهران به وزارت خارجه احضار و مراتب اعتراض شدید دولت جمهوری اسلامی ایران علیه این اقدام به ...
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۱۲ - ۱۳:۱۳    
مرصادنیوز: پس از اعلام آزادسازی شهر تدمر توسط نیروهای سوری، یک خبرگزاری انگلیسی با نماینده حلب در پارلمان سوریه تماس گرفته و از وی درباره این مسئله سؤالی مطرح کرده و نماینده سوری نیز پاسخ جالبی داده ...
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۱۲ - ۱۳:۱۰    
مرصادنیوز:مردم شهرستان سرپلذهاب در سالروز شهادت حضرت زهرا (س) با برپایی مراسمات عزاداری و سردادن طنین یافاطمه(س) درغم شهادت شهیده راه دفاع از ولایت ارادت خودرا به اهل بیت عصمت وطهارت ابراز نمودند.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۱۲ - ۱۳:۰۴    
مرصادنیوز: امام جمعه شهرستان سرپل ذهاب گفت: سیره و مکتب فاطمی بهترین الگو برای تحکیم بنیان خانوده است و باید چراغ راه زندگی فردی و اجتماعی بانوان و تمام افراد جامعه قرار گیرد.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۱۲ - ۱۲:۴۶    
مرصادنیوز: امروز همزمان با سالروز شهادت حضرت صدیقه طاهره(س) پیکر مطهر شهدای گمنام در سراسر کشور تشییع و خاکسپاری خواهند شد. در ایام فاطمیه 35 دانشگاه میزبان شهدای گمنام شده اند.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۱۲ - ۱۲:۳۷    
مرصادنیوز: رهبر معظم انقلاب می فرمایند: مقام معنوی زهرا(س) از مقام جهادی، انقلابی و اجتماعی او بالاتر است. ارزش فاطمه ی زهرا(س) به عبودیت و بندگی خداست ...
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۱۲ - ۱۲:۱۰    
مرصادنیوز: دسته های عزاداری از کشورهای مختلف هم زمان با شب شهادت حضرت زهرا(س) در کربلا برای عرض تسلیت به حضرت امام حسین(ع) و حضرت عباس(ع) به بین الحرمین آمده بودند.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۱۲ - ۱۲:۰۴    
مرصادنیوز: اگرچه پرتقال های وارداتی از مصر و ترکیه، سفره های هفت سین را رنگارنگ کرده اما این روند، باغداران مازندران را در شب عید خون به دل کرده است.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۱۲ - ۱۱:۵۵    
مرصادنیوز: تهدید به بمب گذاری دانشگاههای کانادا با قصد هدف قرار دادن دانشجویان مسلمان موجب تخلیه دانشگاههای این کشور شد.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۱۲ - ۱۱:۴۹    
مرصادنیوز: مشاور نظامی فرمانده سپاه قدس با اعلام آمادگی جمهوری اسلامی ایران برای پاسخ قاطع و کوبنده به هرگونه جسارت نظامی به کشور ...
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۱۲ - ۱۱:۴۳    
مرصادنیوز: هیأت تخصصی دیوان عدالت اداری شکایت متقاضیان مسکن مهر از مصوبه هیأت وزیران مبنی بر اخذ هزینه انجام خدمات زیر بنایی و رو بنایی از متقاضیان مسکن مهر را رد کرد.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۱۲ - ۱۱:۴۰    
مرصادنیوز: منابع خبری از جمله شبکه المیادین اعلام کردند که ارتش سوریه امروز پنجشنبه موفق شده شهر تاریخی تدمر را از داعش پس بگیرد.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۱۲ - ۱۱:۲۸    
مرصادنیوز: همزمان با سالروز شهادت حضرت زهرا(س) پیکر 3 شهید گمنام دوران دفاع مقدس-که به تازگی و در تفحص کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح پیدا شدند-در قصرشیرین تشییع و به خاک سپرده شد.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۱۲ - ۱۱:۲۵    
مرصادنیوز: تولسی گابارد عضو کنگره آمریکا که ژانویه 2017 در دمشق، با رئیس جمهور سوریه دیداری داشته، تاکید کرده که واشنگتن باید به تغییر رژیم سوریه و کمک به تروریست ها پایان دهد.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۱۲ - ۱۱:۱۹    
مرصادنیوز: رئیس جمهور جدید امریکا برای دولت دوازدهم در جمهوری اسلامی هم می تواند فرصت باشد و هم تهدید باشد ...
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۱۲ - ۱۱:۰۱    
مرصادنیوز: استاد حوزه علمیه کرمانشاه حضرت زهرا(س) را اسوه ائمه اطهار دانست و تاکید کرد: بنابر روایات محبین حضرت فاطمه(س) از آتش جهنم دور می شوند.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۱۲ - ۱۰:۴۳    
مرصادنیوز: جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی با صدور بیانیه ای از حضور و مشارکت پرشور نیروهای انقلاب در همایش ملی 5 اسفند تقدیر و تشکر کرد.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۱۲ - ۱۰:۳۷    
مرصادنیوز: مراسم شب شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) در جوار پیکر شهدای گمنام در محل مسجد جامع قصرشیرین باحضور پر شور مردم شهرستان برگزار شد.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۱۲ - ۱۰:۳۷    
مرصادنیوز: همایش سادات عظیم الشان کرمانشاهی همزمان با سالروز شهادت بانوی دو عالم حضرت زهرا(س) در کرمانشاه برگزار شد.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۱۲ - ۱۰:۲۲    
مرصادنیوز: این نسل پر برکت از طریق حضرت خدیجه(س) نصیب پیامبر اکرم (ص) شد. آری خدیجه(س) مال کثیر داد و کوثر گرفت. ما نیز تا از کثیر نگذریم به کوثر نمی رسیم ...
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۱۲ - ۱۰:۱۰    
مرصادنیوز: یک پایگاه اینترنتی انگلیسی گزارش کرد که آمریکا در میان رویارویی و تقابل با ایران و کره شمالی، یک ماهواره جاسوسی به فضا پرتاب کرد.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۱۲ - ۰۹:۳۴    
مرصادنیوز: گزارش آژانس اطلاعات دریایی آمریکا پیش بینی کرده است که با رفع تحریم های نظامی در سال 2020، نیروی دریایی ایران توان خود را به میزان قابل توجهی افزایش دهد.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۱۲ - ۰۹:۰۱    
مرصادنیوز: بایرن در انتظار شکل گیری نبردی بزرگ در نیمه نهایی جام حذفی آلمان است.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۱۲ - ۰۸:۳۷    
مرصادنیوز: علی دایی در سالروز شهادت حضرت زهرا (سلام الله علیها) عکسی از دوران بازی خود با سربند یا زهرا منتشر کرد.