شنبه ۲۶ خردادساعت ۱۲:۲۳Jun 2024 15
جستجوی پیشرفته

خبرهای مرصاد 5 اسفند 1395 - mersadnews.ir

مرصاد 26 اسفند 1393 مرصاد 4 بهمن 1394 مرصاد 31 فروردین 1395 مرصاد 31 اردیبهشت 1395 مرصاد 31 خرداد 1395 مرصاد 31 تیر 1395 مرصاد 16 مرداد 1395 مرصاد 30 مهر 1395 مرصاد 30 آبان 1395 مرصاد 30 آذر 1395 مرصاد 30 دی 1395 مرصاد 30 بهمن 1395 مرصاد 1 اسفند 1395 مرصاد 2 اسفند 1395 مرصاد 3 اسفند 1395 مرصاد 4 اسفند 1395 مرصاد 5 اسفند 1395 مرصاد 6 اسفند 1395 مرصاد 7 اسفند 1395 مرصاد 8 اسفند 1395 مرصاد 9 اسفند 1395 مرصاد 10 اسفند 1395 مرصاد 11 اسفند 1395 مرصاد 12 اسفند 1395 مرصاد 13 اسفند 1395 مرصاد 14 اسفند 1395 مرصاد 15 اسفند 1395 مرصاد 16 اسفند 1395 مرصاد 17 اسفند 1395 مرصاد 18 اسفند 1395 مرصاد 19 اسفند 1395 مرصاد 20 اسفند 1395 مرصاد 21 اسفند 1395 مرصاد 22 اسفند 1395 مرصاد 23 اسفند 1395 مرصاد 24 اسفند 1395 مرصاد 25 اسفند 1395 مرصاد 26 اسفند 1395 مرصاد 27 اسفند 1395 مرصاد 28 اسفند 1395 مرصاد 29 اسفند 1395 مرصاد 30 اسفند 1395 
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۰۶ - ۱۳:۱۶    
مرصادنیوز:طی یک عملیات توسط اطلاعات سپاه ناحیه رودان 5 نفر از اعضای باند تولید سلاح در رودان دستگیر شدند .
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۰۶ - ۱۱:۵۵    
مرصادنیوز:وزیر آموزش وپرورش با بیان اینکه دستورالعمل جدید هدایت تحصیلی به استان ها ارسال شده است، گفت: در دستورالعمل هدایت تحصیلی، اجباری در انتخاب رشته نیست.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۰۶ - ۱۰:۴۰    
مرصادنیوز:بانک مرکزی اعلام کرد، نرخ تورم در بهمن ماه 1395به 8.7 درصد رسید که نسبت به دی ماه 0.1 درصد افزایش نشان می دهد.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۰۶ - ۰۸:۱۰    
مرصادنیوز:یکی از کارکنان مسلمان کاخ سفید در اعتراض به فرمان اجرایی دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا برای منع سفر هفت کشور مسلمان به آمریکا از سمتش استعفا کرده است.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۰۵ - ۲۳:۴۶    
مرصادنیوز: درحالی که یکسال از اجرای برجام می گذرد؛ ترکیه، امارات، آلمان، اردن و برزیل بزرگترین صادرکنندگان توتون و تنباکو به ایران محسوب می شوند.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۰۵ - ۲۳:۴۳    
مرصادنیوز: منابع نظامی یمن امروز از شلیک یک فروند موشک زلزال2 به پادگانی در منطقه نجران واقع در جنوب عربستان خبر دادند.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۰۵ - ۲۳:۲۵    
مرصادنیوز: حضرت آیت الله خامنه ای در دیدار جمعی از شاعران مذهبی خاطرنشان کردند: پیروی واقعی از ائمه معصومین در متابعت عملی از آن بزرگواران و استمرار مبارزه با کفر و نفاق است.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۰۵ - ۲۳:۱۹    
مرصادنیوز: پرواز ساعت 18:10 ایران ایر در مسیر بغداد - تهران به دلیل بروز نقص فنی هواپیما، هنوز انجام نشده است و مسافران در فرودگاه سرگردان هستند.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۰۵ - ۲۳:۱۳    
مرصادنیوز: رئیس جمهور آمریکا روز پنجشنبه از عنوان عملیات نظامی برای اشاره به تلاش دولتش جهت اخراج مهاجران غیرقانونی از این کشور استفاده کرد.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۰۵ - ۲۳:۰۷    
مرصادنیوز: نماینده اصلاح طلب مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی در کارگروه ملی مقابله با ریزگردها با اعتراض شدید به ادعاهای معصومه ابتکار رئیس سازمان محیط زیست گفت ...
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۰۵ - ۲۳:۰۱    
مرصادنیوز: معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده به استان خوزستان سفر می کند.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۰۵ - ۲۲:۵۵    
مرصادنیوز: منابع یمنی از حمله موشکی ارتش و کمیته های مردمی این کشور به مرکز فرماندهی نظامی عربستان در عسیر خبر دادند.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۰۵ - ۲۲:۴۳    
مرصادنیوز: فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء (ص) با تاکید بر اینکه با رادارهای ایرانی می توانیم نفس خلبانان رژیم صهیونیستی را احساس کنیم گفت: پاسخ رجز دشمن را در میدان می دهیم.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۰۵ - ۲۲:۲۵    
مرصادنیوز: عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه با تأکید بر اینکه شهدا سایه جنگ را از سر ملت و کشور دور کرده اند گفت: آقایان اصلاح طلب ایران را زمین خورده استکبار نکنید.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۰۵ - ۲۲:۰۴    
مرصادنیوز: تیم المپیاکوس در یک شب رؤیایی با گلزنی و درخشش مهاجم ایرانی اش به جمع 16 تیم برتر لیگ اروپا راه یافت.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۰۵ - ۲۱:۵۸    
مرصادنیوز: نخستین جلسه مذاکرات حج تمتع 96 بین هیئت مذاکره کننده کشورمان و مسئولان حج عربستان در حالی برگزار شد که تیم مذاکره کننده کشورمان بر حقوق حجاج ایرانی تاکید کرد.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۰۵ - ۲۱:۵۵    
مرصادنیوز: استاندار تهران با اشاره به نام نویسی از متقاضیان شورای اسلامی شهر رو روستا اظهار کرد: فرمانداریهای استان تهران در تعطیلات نوروز برای ثبت نام متقاضیان شورای اسلامی شهر و روستاها فعال هستند.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۰۵ - ۲۱:۴۹    
مرصادنیوز: دولت یازدهم در آخرین روزهایش سعی در ارائه تسهیلات قابل توجهی به مردم دارد که پیش از این در این چهارساله خبری از آن نبود و حتی رئیس جمهور شخصا با این موارد مخالف می کرد و آنرا اقداماتی برای ...
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۰۵ - ۲۱:۴۹    
مرصادنیوز: مرجع تقلید شیعیان گفت: معیشت مسئله نخست کشور است و مسئولان بدانند صبر مردم هم حدی دارد اگر کاسه صبر مردم لبریز شود دیگر نمی شود آن را کنترل کرد.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۰۵ - ۲۱:۴۳    
مرصادنیوز: نفر اول تنیس روی میز کشورمان در تور جهانی قطر از صعود به یک هشتم نهایی بازماند.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۰۵ - ۲۱:۴۰    
مرصادنیوز: مقامات ارشد دموکرات در کنگره و برخی دیگر از گروه ها که پیش از این تلاش می کردند دونالد ترامپ را عزل کنند در حال حاضر نیز تلاش خود در این راستا را ادامه داده و خواستار استیضاح ترامپ هستند.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۰۵ - ۲۱:۳۴    
مرصادنیوز: بازیکنان تیم نفت برای سومین روز متوالی حاضر به تمرین نشدند.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۰۵ - ۲۱:۳۴    
مرصادنیوز: کارشناس مسائل سیاسی با اشاره به اینکه دوره کدخدایی آمریکا تمام شده است، بیان کرد: اینکه در کشور هنوز سیاستمدارانی معتقد به کدخدایی آمریکا در جهان هستند، بسیار بد است.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۰۵ - ۲۱:۱۳    
مرصادنیوز: باشگاه پرسپولیس با شکایت سه بازیکن پیشین خود مواجه شده است.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۰۵ - ۲۰:۵۵    
مرصادنیوز: سایت گل بهترین های دور رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا را معرفی کرد.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۰۵ - ۲۰:۴۹    
مرصادنیوز: وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح به برخی شایعات در زمینه توقف برنامه های دفاعی و رزمایش ها پاسخ داد و گفت: هیچ رزمایش و برنامه دفاعی تا به امروز متوقف نشده است.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۰۵ - ۲۰:۲۸    
مرصادنیوز: رئیس جمهور گفت: مردم خوزستان با مشکل ریزگردها آشنا هستند و تلاش ما این بوده که روزهای مشکل دار کاهش پیدا کند و آمار هم نشان می دهد در طول سال های گذشته روزهای پاک افزایش پیدا کرده است.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۰۵ - ۲۰:۰۱    
مرصادنیوز: معاون اروپا و آمریکای وزارت خارجه توافق وین را توافقی دوجانبه بین ایران و آمریکا ندانست و تصریح کرد: اگر ترامپ شعارهای انتخاباتی اش درباره برجام را اجرایی کرده و آن را نقض کند ...
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۰۵ - ۱۹:۵۲    
مرصادنیوز: رئیس ستاد مشترک ارتش آمریکا می گوید رفتار ایران در منطقه، پس از هشدار رسمی دولت ترامپ تغییری نکرده است.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۰۵ - ۱۹:۴۹    
مرصادنیوز: معاون حقوقی، امور مجلس و هماهنگی استان های وزارت ورزش و جوانان گفت: استان کرمانشاه پتانسیل و ظرفیت بسیار بالایی برای میزبانی رقابت های جهانی و بین المللی دارد.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۰۵ - ۱۹:۴۳    
مرصادنیوز: مدیر شرکت هواپیمایی هما در کرمانشاه گفت: دومین هواپیمای مدرن جمهوری اسلامی ایران با هدف خدمات دهی به استان های غربی تحویل گرفته می شود.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۰۵ - ۱۹:۰۱    
مرصادنیوز: مهدی تاج بعد از امضای تفاهم نامه همکاری بین دو فدراسیون فوتبال ایران و رومانی، پیراهن شماره 10 تیم ملی را به رئیس فدراسیون این کشور اهدا کرد ...
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۰۵ - ۱۸:۵۵    
مرصادنیوز: عضو انجمن بتن ایران با تأکید بر لزوم الگوسازی در سازه های بتنی کشور گفت: اگر فولاد در ساختمان پلاسکو نبود چنین فاجعه ای به بار نمی آمد.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۰۵ - ۱۸:۵۲    
مرصادنیوز: همزمان با انجام مانور امداد و نجات، بالگرد امدادرسانی برای اولین بار در حرم مطهر رضوی فرود آمد ...
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۰۵ - ۱۸:۵۲    
مرصادنیوز: سرمربی وستهام معتقد است کاپیتان شیاطین سرخ هنوز توانایی بازی در سطح اول فوتبال باشگاهی اروپا را دارد.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۰۵ - ۱۸:۴۹    
مرصادنیوز: رئیس جمهور روسیه عملیات نظامی این کشور در سوریه را موفق دانست و گفت این اقدام منجر به آغاز روند سیاسی شد.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۰۵ - ۱۸:۴۰    
مرصادنیوز: معاون امور عمرانی استانداری کرمانشاه گفت: توسعه سالن پروازهای خارجی فرودگاه بین المللی شهید اشرفی اصفهانی کرمانشاه در دستور کار قرار دارد.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۰۵ - ۱۸:۱۶    
مرصادنیوز: پروژه مجموعه پشتیبانی هواپیمایی ایران "هما" در فرودگاه شهید اشرفی اصفهانی کرمانشاه کلنگ زنی شد.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۰۵ - ۱۸:۱۰    
مرصادنیوز: رئیس مجمع نمایندگان خوزستان گفت: قول رئیس جمهور برای جلوگیری از انتقال آب خوزستان عملی نشد.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۰۵ - ۱۷:۵۲    
مرصادنیوز: روز پنج شنبه همزمان با حضور بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی در استرالیا، چند هزار نفر از فعالان ضدجنگ و حامیان فلسطین ...
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۰۵ - ۱۷:۴۶    
مرصادنیوز: با کاهش ذخایر نفت آمریکا امروز در بازارهای جهانی قیمت نفت برنت افزایش 81 سنتی داشت و هر بشکه به قیمت 56 دلار و 65 سنت معامله شد.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۰۵ - ۱۷:۳۴    
مرصادنیوز: نیروهای سوری پس از بازپسگیری شهرک رسم الحرمل در شرق استان حلب در حال پیشروی به سمت شهرک های رسم الشیخ، مناظر الجرف و علصه هستند.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۰۵ - ۱۷:۲۲    
مرصادنیوز: سید ارسلان حسینی به عنوان مدیر کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه معارفه شد.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۰۵ - ۱۷:۰۱    
مرصادنیوز: یک مرکز اطلاع رسانی که در زمینه انتشار گزارش های هسته ای فعالیت دارد، خبر داد طی 65 سال تولید تسلیحات اتمی در انگلیس ...
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۰۵ - ۱۶:۵۸    
مرصادنیوز: مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی با اشاره به اینکه ایران توافق هسته ای را اجرا می کند و آژانس نیز به نظارت و راستی آزمایی آن ادامه می دهد گفت: برجام مؤثر و کارساز بوده است.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۰۵ - ۱۶:۴۳    
مرصادنیوز: نماینده سابق مجلس شورای اسلامی گفت: بیشتر نسخه هایی که برای اقتصاد ایران می نویسند به هیچ عنوان با وضعیت مملکت ما تطبیق ندارد و بیشتر کیلویی و احساسی و متأسفانه برای جلب آرا بوده و از علم ...
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۰۵ - ۱۶:۱۶    
مرصادنیوز: مادر شهید احمدی روشن گفت: طرز صحبت مسئولان انرژی اتمی با دانشمندان هسته ای در فیلم ترمینال غرب به خوبی نشان داده شده است و متأسفانه هرچه دولتمردان از سوی غرب مورد تحقیر و تمسخر قرار می ...
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۰۵ - ۱۶:۱۰    
مرصادنیوز: رئیس فدراسیون فوتبال گفت: امیدوارم روزی شاهد حضور تیم ملی رومانی در تمام رده ها در تهران و برعکس باشیم.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۰۵ - ۱۶:۰۱    
مرصادنیوز: تلویزیون دولتی عراق از آزادسازی کامل فرودگاه موصل از دست داعش پس از چندین ساعت درگیری سنگین خبر داد.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۰۵ - ۱۵:۵۵    
مرصادنیوز: رنگرزی مهارتی است که طی آن مادهٔ رنگزا در درجهٔ حرارت هدایت شده و زمان مشخص، داخل الیاف و یا کالای منسوج (بافته شده) نفوذ کرده و آن را رنگ می کند. د
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۰۵ - ۱۵:۴۰    
مرصادنیوز: حضور اسقف های اعظم کشور یونان در حرم حضرت معصومه(س)
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۰۵ - ۱۵:۳۷    
مرصادنیوز: دالخانی، روستایی از توابع بخش مرکزی شهرستان رامسر است که در 30 کیلومتری جنوب شرقی رامسر و در دهستان چهل شهید قرار دارد و یکی از زیباترین جنگل های رامسر می باشد.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۰۵ - ۱۵:۳۴    
مرصادنیوز: سرمربی رومانیایی التعاون عربستان از بازیکنان تیمش خواست تا تمام توانمندی های خود را در بازی هفته دوم لیگ قهرمانان آسیا برابر استقلال به کار گیرند.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۰۵ - ۱۵:۲۸    
مرصادنیوز: بازدید روحانی از طرح تثبیت خاک و بیابان زدایی کانون های بحرانی تولید ریزگرد در خوزستان
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۰۵ - ۱۵:۱۹    
مرصادنیوز: سکه طرح جدید امروز در بازار تهران با 4000 تومان افزایش یک میلیون و 197 هزار تومان و نیم سکه با 7000 تومان افزایش 654 هزار تومان فروخته شد همچنین دلار آمریکا با 10 ریال کاهش 3779 تومان شد.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۰۵ - ۱۴:۵۸    
مرصادنیوز: اسامی 21 کاندیدای جبهه مردمی برای انتخابات 96 منتشر شد.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۰۵ - ۱۴:۴۹    
مرصادنیوز: مذاکرات ژنو4 درباره سوریه با حضور نمایندگان دولت سوریه و معارضان آغاز شد.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۰۵ - ۱۴:۲۲    
مرصادنیوز: دبیر شورای نگهبان با ابراز تأسف از برخی تبلیغات زودهنگام انتخاباتی تحت عنوان کمک به نیازمندان، گفت: برخی ضعف های قانونی موجب سوءاستفاده در انتخابات می شود ...
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۰۵ - ۱۴:۰۶    
مرصادنیوز:رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در پاسخ به ادعای برخی از مسئولان کشورهای دیگر، گفت: نیروهای مسلح ایران کاملا هوشیار و آماده هستند و بر تحرکات منطقه اشراف کامل اطلاعاتی دارند.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۰۵ - ۱۴:۰۳    
مرصادنیوز: فرمانده انتظامی شهرستان از دستگیری یک نوجوان 17 ساله و عامل توزیع 13 فقره چک پول تقلبی 500 هزار ریالی خبر داد.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۰۵ - ۱۴:۰۳    
مرصادنیوز: معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور طی نامه ای یکی از مهمترین طرح های ملی استان کرمانشاه را لغو کرد و گفته می شود که اعتبارات آن به استان مجاور داده شده است.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۰۵ - ۱۳:۵۷    
مرصادنیوز:سرپرست اداره نظارت اداره کل دامپزشکی استان کرمانشاه از الکترونیکی شدن و صدور پروانه بهداشتی خودروهای حمل مواد اولیه خوراک دام و طیور، حمل فرآورده های خام دامی و ...در استان خبر داد
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۰۵ - ۱۳:۵۴    
مرصادنیوز: سبدهای معیشت عیدانه هدیه رهبری در مناطق محروم کرمانشاه توسط بسیج سازندگی توزیع شد.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۰۵ - ۱۳:۳۲    
مرصادنیوز: همزمان با برگزاری نخستین مجمع ملی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی پیش نویس مرامنامه جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی در نخستین مجمع ملی این مجمع تصویب شد.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۰۵ - ۱۳:۱۱    
مرصادنیوز:صبح امروز خودروی حمل پول بانک پاسارگاد در بزرگراه حقانی به سرقت رفت که پلیس پایتخت مشغول بررسی و شناسایی سارقان است.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۰۵ - ۱۳:۰۵    
مرصادنیوز: عکسنوشت های زیر کاری سرویس چند رسانه ای شبکه اطلاع رسانی مرصاد در روز 5 اسفند ماه است.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۰۵ - ۱۲:۵۹    
مرصاد نیوز: مدیر آموزش و پرورش شهرستان سرپلذهاب گفت: اجرای طرحهای بهداشتی و طرح وارنیش دهان ودندان مهمترین گام درجهت ترویج و نهادینه شدن فرهنگ سلامت دانش آموزان است.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۰۵ - ۱۲:۵۹    
مرصادنیوز: استنلی متیوز یکی از حیرت آورترین بازیکنان جهان بود که تا 50 سالگی در لیگ انگلیس بازی می کرد.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۰۵ - ۱۲:۵۰    
مرصادنیوز:منابع خبری گزارش دادند که نیروهای عراقی امروز پنجشنبه فرودگاه موصل را به طور کامل از دست گروه تروریستی داعش آزاد کردند.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۰۵ - ۱۲:۴۴    
مرصادنیوز: نرخ تورم در 12 ماه منتهی به بهمن ماه 1395 نسبت به دوازده ماه منتهی به بهمن ماه 1394 معادل 8.7 درصد است.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۰۵ - ۱۲:۴۱    
مرصادنیوز: ابوالقاسم طالبی کارگردان فیلم سینمایی یتیم خانه ایران به دلیل گرفتگی عروق در بیمارستان بستری شد.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۰۵ - ۱۲:۱۷    
مرصادنیوز:هجوم ریزگردها به آسمان خوزستان و بحران تنفس،قطعی آب و برق در پایتخت دفاع مقدس آنقدر ادامه پیدا کرد که رهبرانقلاب هم به این مشکل و عدم اراده مسئولان برای رفع این مشکل ...
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۰۵ - ۱۱:۵۹    
مرصادنیوز: فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه از شناسایی و دستگیری سارقی خبر داد که به شیوه زورگیری با سلاح سرد، اموال قربانیان را به سرقت می برد.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۰۵ - ۱۱:۵۶    
مرصادنیوز:فرماندار شهرستان سرپلذهاب گفت : احیای پوشش جنگلی مراتع و منابع طبیعی نیازمند مشارکت وهمکاری مردم است ودراین راستا طرح مشارکتی وخودجوش جنگلانه در اراضی ملی بازی دراز اجرا گردید .
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۰۵ - ۱۱:۵۶    
مرصادنیوز:رئیس کمیته تحقیق و تفحص از بنیاد شهید گفت: بانک دی در شرایط سختی به سر می برد زیرا صدها میلیارد تومان وام به شرکت هایی که وجود خارجی ندارند، داده شده است.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۰۵ - ۱۱:۳۵    
مرصادنیوز:مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه، ایجاد فرصت برابر اقتصادی و امکانات عمومی برای افراد ناتوان را مورد تاکید قرار داد.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۰۵ - ۱۱:۳۵    
مرصاد نیوز: رئیس هیات کشتی استان کرمانشاه گفت: دو آزادکار و یک فرنگی کار به همراه یکی از مربیان بخش آزاد در رقابت های بین المللی اوکراین شرکت خواهند کرد.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۰۵ - ۱۱:۲۳    
مرصادنیوز:یکی از مقامات ارشد سازمان امنیت و همکاری اروپا که وظیفه مقابله با افراط گرایی خشونت آمیز را بر عهده دارد با اعلام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به عنوان گروه تروریستی مخالفت کرد.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۰۵ - ۱۱:۲۰    
مرصادنیوز:کارشناس هواشناسی استان کرمانشاه از افزایش دمای هوا طی روزهای آینده خبر داد.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۰۵ - ۱۱:۲۰    
مرصادنیوز:رئیس جمهور هدف از سفر امروز خود به استان خوزستان را برنامه ریزی برای کاهش گرد و غبار و مشکلات ناشی از آن عنوان کرد.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۰۵ - ۱۱:۱۷    
مرصادنیوز: مدیر امور آبفار شهرستان روانسر از تجهیز مجتمع چاه زالوآب در شهرستان روانسر خبر داد.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۰۵ - ۱۱:۰۸    
مرصادنیوز:نخستین نشست مجمع ملی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی صبح امروز در مجتمع فرهنگی شهر آفتاب واقع در جوار حرم مطهر امام خمینی (ره) آغاز شد.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۰۵ - ۱۱:۰۵    
مرصادنیوز:دادستان کل کشور گفت: زندگی در خوزستان مختل شده چرا که محیط زیست آسیب دیده و این بلا تنها دامن مردم خوزستان را نگرفته است.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۰۵ - ۱۰:۳۸    
مرصادنیوز: در شرایطی که ازبحران خوزستان چند روزی می گذرد، امروز روحانی به این منطقه از کشور سفر کرد.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۰۵ - ۱۰:۳۲    
مرصادنیوز:رئیس اتحادیه مرغ تخمگذار استان تهران گفت: قیمت هر کیلوگرم تخم مرغ درب مرغداری 800 تومان در مقایسه با 3 روز گذشته به دلیل معدوم سازی 10 میلیون قطعه مرغ تخمگذار و خرید عمده صنایع شرینی پزی ...
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۰۵ - ۱۰:۲۹    
مرصادنیوز: اکنون نه قدرت دارند از اعمال زشت خود دوری کنند، و نه می توانند عمل نیکی بر نیکی های خود بیفزایند، به دنیایی انس گرفتند که مغرورشان کرد، چون به آن اطمینان داشتند سرانجام مغلوبشان نمود.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۰۵ - ۱۰:۲۶    
مرصادنیوز: سبدهای معیشت عیدانه هدیه رهبری در مناطق محروم کرمانشاه توسط بسیج سازندگی توزیع شد.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۰۵ - ۱۰:۲۶    
مرصاد نیوز: مدیرکمیته امداد شهرستان سرپلذهاب گفت: اجرای طرح های اشتغال زایی راهی برای خودکفا ساختن خانواده های تحت حمایت کمیته امداد است که در این راستا بیش از 2 هزار و 500 شغل در شهرستان ایجاد شده ...
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۰۵ - ۱۰:۲۰    
مرصادنیوز: ششمین کنفرانس بین المللی حمایت از انتفاضه فلسطین با قرائت بیانیه پایانی این کنفراس به کار خود خاتمه داد ...
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۰۵ - ۱۰:۱۱    
مرصاد نیوز: در آغاز هفته بیست و پنجم رقابت های لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه های کشور تیم فوتبال بعثت کرمانشاه مقابل مهمان خود فولاد نوین اهواز با حساب " 2 بر یک " نتیجه را واگذار کرد.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۰۵ - ۰۹:۵۳    
مرصاد نیوز: یک مدرس حوزه علمیه گفت: برنامه های رنگارنگ ماهواره مشتی ایده و الگوی پوچ و بی محتوا را به بیننده تلقین می کند که جز اثرات منفی سودی ندارد.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۰۵ - ۰۹:۴۷    
مرصادنیوز: در حاشیه تمرین پرسپولیس در دوبی.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۰۵ - ۰۹:۴۴    
مرصادنیوز: یوونتوس موفق شد در خانه پورتو این تیم را با نتیجه 2-0 شکست دهد که پس از سوت پایان بازی، بوفون و کاسیاس پیراهن های خود را به هم دادند و با هم خوش و بش کردند.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۰۵ - ۰۹:۴۱    
مرصادنیوز: سیل چند روز گذشته باعث شسته شدن دیواره رودخانه فصلی منطقه و پیدا شدن آثار باقیمانده از یک قبرستان قدیمی در شهر جویم لارستان شد ...
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۰۵ - ۰۹:۳۸    
مرصادنیوز:نخستین نشست مجمع ملی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی صبح امروز در مجتمع فرهنگی شهر آفتاب واقع در جوار حرم مطهر امام خمینی (ره) آغاز شد.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۰۵ - ۰۹:۳۲    
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۰۵ - ۰۹:۱۱    
مرصادنیوز:نخستین مجمع ملی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی دقایقی پیش در مجتمع شهر آفتاب با حضور بیش از سه هزار نفر از اعضای این جبهه آغاز شد.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۲/۰۵ - ۰۹:۰۵    
مرصادنیوز: با حضور جمعی از مسئولین نشست هم اندیشی کانونهای فرهنگی هنری مساجد سنقر در سالن آمفی تئاتر اداره ارشاد اسلامی شهرستان برگزار شد.
  • ۱