دوشنبه ۰۴ تیرساعت ۰۰:۵۳Jun 2024 24
جستجوی پیشرفته

خبرهای افق تازه 5 بهمن 1394 - ofoghetaze.com

افق تازه 31 شهریور 1394 افق تازه 30 مهر 1394 افق تازه 30 آبان 1394 افق تازه 30 آذر 1394 افق تازه 30 دی 1394 افق تازه 29 اسفند 1394 افق تازه 1 بهمن 1394 افق تازه 2 بهمن 1394 افق تازه 3 بهمن 1394 افق تازه 4 بهمن 1394 افق تازه 5 بهمن 1394 افق تازه 6 بهمن 1394 افق تازه 7 بهمن 1394 افق تازه 8 بهمن 1394 افق تازه 9 بهمن 1394 افق تازه 10 بهمن 1394 افق تازه 11 بهمن 1394 افق تازه 12 بهمن 1394 افق تازه 13 بهمن 1394 افق تازه 14 بهمن 1394 افق تازه 15 بهمن 1394 افق تازه 16 بهمن 1394 افق تازه 17 بهمن 1394 افق تازه 18 بهمن 1394 افق تازه 19 بهمن 1394 افق تازه 20 بهمن 1394 افق تازه 21 بهمن 1394 افق تازه 22 بهمن 1394 افق تازه 23 بهمن 1394 افق تازه 24 بهمن 1394 افق تازه 25 بهمن 1394 افق تازه 26 بهمن 1394 افق تازه 27 بهمن 1394 افق تازه 28 بهمن 1394 افق تازه 29 بهمن 1394 افق تازه 30 بهمن 1394 
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۰۵ - ۲۲:۰۰    
کره جنوبی نگران چینی شدن بازار ایران است.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۰۵ - ۲۱:۵۴    
با پایان فرصت شورای نگهبان برای بررسی صلاحیت داوطلبان انتخابات مجلس خبرگان رهبری، این شورا امروز نظر خود را درباره صلاحیت داوطلبان انتخابات مجلس خبرگان به وزارت کشور اعلام می کند.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۰۵ - ۲۱:۵۴    
یک کارشناس اقتصادی گفت: علت بالا بودن نرخ بهره بالا بودن سود سپرده است و علت بالا بودن سود سپرده نیز به این خاطر است که 10 موسسه و بانک کوچک در حال ورشکستی هستند.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۰۵ - ۱۹:۰۲    
برودت هوا در دو روز پایانی هفته شدید خواهد بود و پیش بینی می شود کمینه دمای هوا در این دو روز، در نقاط معتدل و سردسیر استان به 15 درجه سانتیگراد زیر صفر برسد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۰۵ - ۱۹:۰۲    
رییس جمهوری، دو ملت ایران و ایتالیا را دارای روابط تاریخی، صمیمی و برخوردار از سابقه تمدنی درخشان دانست و گفت ...
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۰۵ - ۱۸:۳۰    
شرکت لیزینگ اقتصادنوین موفق شد برای چهارمین سال متوالی لوح تقدیر و تندیس جشنواره ملی بهره وری را دریافت کند.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۰۵ - ۱۷:۲۳    
بذرپاش، نقوی حسینی و ضرغام صادقی در تذکر کتبی مشترک به وزیر امور خارجه، خواستار پیگیری جدی تر فاجعه منا و حادثه فرودگاه جده از طریق شکایت از عربستان سعودی شدند.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۰۵ - ۱۷:۱۵    
تصاویر امروز را با موضوعات کارناوال سنتی در ونیز، تمرین آموزشی نیروهای پلیس در چین، طوفان برفی در آمریکا و طلوع خورشید از ایستگاه فضایی بین المللی خواهید دید.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۰۵ - ۱۶:۱۸    
سخنگوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: اصل و محتوای ترانه سریال شهرزاد مجوز لازم را از دفتر موسیقی ارشاد دریافت کرده اما موسیقی آن فاقد مجوز است.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۰۵ - ۱۶:۰۳    
بعد از دو روز کولاک، ساکنان واشنگتن دی سی، خصوصا کودکان روز یک شنبه بعد از فروکش کردن طوفان برای لذت بردن و برف بازی به خیابان ها آمدند.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۰۵ - ۱۵:۳۱    
سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: اگر سفری در سطح مقامات عالی رتبه به کشور ها مورد توافق قرار بگیرد، این مسئله اطلاع رسانی خواهد شد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۰۵ - ۱۵:۲۵    
دکتر حسن روحانی رئیس جمهوری اسلامی ایران دقایقی پیش در راس هیاتی بلند پایه وارد شهر رم پایتخت ایتالیا شد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۰۵ - ۱۴:۵۵    
سیامک دولتی در دیدار با عبدالحسن مقتدایی استاندار خوزستان بیان داشت: استقرار عدالت اجتماعی و کاهش نابرابری های اقتصادی از اهداف سیاست های اقتصادی کشور است.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۰۵ - ۱۴:۵۵    
معاون سرمایه گذاری و امور بین الملل بانک سینا، برنامه های این بانک را جهت توسعه عملیات ارزی با توجه به لغو تحریم ها تشریح کرد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۰۵ - ۱۴:۴۷    
دومین نمایشگاه تجارت محصولات ایران در عمان به پشتیبانی بانک بیروت که عنوان پیشرو مالی در خاورمیانه را دارد برگزار می شود.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۰۵ - ۱۴:۴۴    
عضو شورای پول و اعتبار گفت: در آخرین جلسه شورای پول و اعتبار موضوع بحث تسویه سپرده گذاران موسسه ثامن الحجج بر اساس برنامه زمان بندی در دستور کار قرار گرفت.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۰۵ - ۱۴:۴۴    
مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهر ایران گفت: ارائه تسهیلات قرض الحسنه در بازگشت شرافتمندانه زندانیان جرائم غیر عمد به جامعه، نقش بسزایی دارد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۰۵ - ۱۴:۴۱    
بانک مرکزی با اختلاف یک درصدی از مرکز آمار اعلام کرد که تورم در دی ماه به 13.2 درصد کاهش یافته است.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۰۵ - ۱۴:۳۸    
معاون امور نهادهای اجتماعی و مدیریت شهری بانک شهر، با اشاره به حمایت از پروژه های عمرانی کلانشهرها به عنوان محورهای فعالیت این بانک، به تشریح برخی از این اقدامات پرداخت
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۰۵ - ۱۴:۳۶    
جایزه ملی مدیریت مالی ایران در ششمین دوره برگزاری این جایزه، در سطح تندیس بلورین به بانک شهر اختصاص یافت.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۰۵ - ۱۴:۱۳    
معاون وزیر نفت از سفر رسمی نخست وزیر یونان به تهران در ماه آینده میلادی خبر داد و گفت: در قالب تفاهم نامه ای که بین دو کشور امضا شد بدهی نفتی یونان بزودی تسویه می شود.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۰۵ - ۱۴:۱۳    
عضو شورای عالی کار از برگزاری نشست روز سه شنبه این شورا با دو دستور کار خبر داد و گفت: پیشنهاد اصلاح نرخ ارز به منظور مبارزه با قاچاق کالا در راستای امنیت شغلی کارگران بررسی می شود.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۰۵ - ۱۴:۱۰    
هنوز تصمیمی دال بر رد یا تایید صلاحیت سید حسن خمینی به وزارت کشور ابلاغ نشده است.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۰۵ - ۱۴:۱۰    
در کمتر از 60 روز مانده به زمان اجرایی شدن قانون بودجه سال 1395، لایحه آن در میان چند دوازدهم بودجه تحریمی امسال و بودجه پسا تحریم سال بعد بلاتکلیف مانده است.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۰۵ - ۱۳:۴۸    
بانک پارسیان به عنوان یکی از3 بانک عامل، تامین مالی طرح نوسازی ناوگان و جایگزینی90ھزاردستگاه تاکسی فرسوده را برعهده گرفت.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۰۵ - ۱۳:۴۲    
به همت سازمان منطقه آزاد ماکو، کارخانه فروآلیاژ با سرمایه گذاری شرکت کابی آلیاژ هندوستان در این منطقه در حال احداث است.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۰۵ - ۱۲:۵۱    
ما از حزب الله حمایت می کنیم اما این مساله را پنهان نمی کنیم، اما برخی از کشورهای منطقه از تروریست ها حمایت می کنند و آن را انکار می کنند.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۰۵ - ۱۲:۴۸    
قائم مقام بانک مرکزی از آزاد شدن پول های بلوکه شده در روزهای آتی خبر داد و گفت:اقدامات روان سازی بانک مرکزی برای آزاد شدن پول های بلوکه شده ایران آغاز شده است.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۰۵ - ۱۲:۱۶    
مایلی کهن مدیرفنی سابق تیم فوتبال امید از مصاحبه اش با شبکه بی بی سی فارسی دفاع کرد و گفت، ناراحت است که چرا نتوانسته با خبرنگاران این شبکه بیشتر صحبت کند.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۰۵ - ۱۲:۱۶    
سخنگوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی درباره حضور سالار عقیلی در یکی از شبکه های ماهواره ای اعلام موضع کرد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۰۵ - ۱۲:۱۳    
دبیر کل کانون عالی انجمن های صنفی کارگری ایران با اعلام این خبر که سازمان تأمین اجتماعی پیشنهاد کرده بود تا شغل خبرنگاران جزو مشاغل سخت و زیان آور نباشد ...
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۰۵ - ۱۲:۰۴    
میانگین سن ازدواج در قلب پایتخت چند درصد بالاتر از مناطق دیگر است، این درحالی است که طبق یافته های پژوهشگران معاونت اجتماعی و فرهنگی منطقه 6 میانگین سنی 35 تا 40 سال را نشان می دهد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۰۵ - ۱۲:۰۴    
مدیر واحد صدور آرم سازمان ترافیک از تمدید مجدد مهلت ثبت نام آرم طرح ترافیک 95 خبرداد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۰۵ - ۱۱:۵۸    
همزمان با پنجمین سالروز انقلاب 25 ژانویه مصر که مصادف است با امروز (دوشنبه) مردم این کشور در استان های مختلف دست به تظاهرات زدند.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۰۵ - ۱۱:۵۸    
سخنگوی هیات مرکزی نظارت بر انتخابات گفت: تا پایان امروز نتایج بررسی صلاحیت داوطلبان مجلس خبرگان به وزارت کشور اعلام می شود.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۰۵ - ۱۱:۵۵    
طلای جهانی با قوی ماندن تقاضای سرمایه گذاری مطمئن برای این فلز ارزشمند، به بالای 1100 دلار صعود کرد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۰۵ - ۱۱:۵۵    
سازمان خصوصی سازی قصد دارد در بهمن ماه سهام شرکتهای پالایشگاه نفت کرمانشاه، توسعه خدمات بازرگانی نورد ایران، پتروشیمی دماوند، مس شهر بابک، جایگاه های سوخت، پیست اسب سواری و سهام بانکهای ملت ...
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۰۵ - ۱۱:۵۲    
معاون وزیر راه و شهرسازی با تاکید بر اینکه باید خود را برای مقابله با شرایط جوی مخرب شدیدتر آماده کنیم ...
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۰۵ - ۱۱:۴۹    
درآمد دولت از محل هدفمندی یارانه ها در 8 ماهه اول امسال بیش از 5 هزار میلیارد تومان از اعتبار یارانه نقدی بیشتر شد تا مصیبت عظما و عذاب الیم برخی دولتمردان هم در این باره پایان یابد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۰۵ - ۱۱:۱۶    
رئیس فدراسیون فوتبال ایران گفت: در جریان اعلام اسامی مفسدان فوتبال نیستم ولی معتقدم هر فردی که خلاف و خطا کرده است باید پاسخگو باشد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۰۵ - ۱۱:۰۱    
گرچه اعلام شده این گروه با خواننده دیگری اجرای خود را به روی صحنه خواهد برد اما هنوز نام خواننده بعدی مشخص نشده است.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۰۵ - ۱۰:۵۸    
یک کارشناس مسکن مهم ترین مولفه برای خروج از رکود مسکن را افزایش توان متقاضیان دانست که با تسهیلات بانکی فعلی میسر نیست.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۰۵ - ۱۰:۵۸    
سخنگوی وزارت امورخارجه کشورمان گفت: امیدواریم در آینده شاهد گسترش روابط سیاسی و اقتصادی با چین باشیم.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۰۵ - ۱۰:۵۵    
معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان مناطق آزاد تجاری- صنعتی توضیحاتی را درباره لایحه ایجاد مناطق آزاد تجاری جدید و لزوم تغییر مسیر مناطق آزاد تجاری ارائه داد ...
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۰۵ - ۱۰:۵۵    
بانک ها با پرداخت 266 هزار میلیارد تومان تسهیلات در 9 ماهه ابتدایی امسال بیش از 62 درصد آن را به سرمایه در گردش اختصاص دادند.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۰۵ - ۱۰:۵۲    
معاون وزیر راه و شهرسازی در حاشیه نخستین اجلاس هوانوردی ایران 2016 گفت تهران تمایل دارد تا بیش از 100 فروند هواپیما از شرکت بوئینگ خریداری کند.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۰۵ - ۱۰:۱۱    
آیت الله سید احمد خاتمی از ادامه تلاش ها در جامعه مدرسین برای تدوین لیست نهایی این تشکل برای انتخابات خبرگان رهبری خبر داد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۰۵ - ۱۰:۰۸    
رئیس جمهور، گسترش روابط با کشورهای اتحادیه اروپا را از سیاست های تهران برشمرد و تاکید کرد که باید از فضای پسابرجام ...
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۰۵ - ۱۰:۰۵    
در پی اجرای برنامه جامع اقدام مشترک(برجام) و لغو تحریم های ایران، سوئیس پول های ایران را که در بانک های این کشور مسدود شده بود، آزاد کرد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۰۵ - ۱۰:۰۲    
از ابتدای امسال تا پایان آذرماه 1268 نفر بر اثر سوختگی جان خود را از دست داده اند.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۰۵ - ۱۰:۰۲    
هیات الحسبه (امر به معروف و نهی الز منکر) گروه تروریستی داعش اعلام کرده است اعضای این هیات تا کنون 2 هزار مقبره را ویران کرده و تخریب 50 هزار قبر دیگر را در دستور کار دارند.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۰۵ - ۱۰:۰۲    
بررسی های اخیر نشان می دهد زندگی همراه با استرس و اضطراب خطر بروز افسردگی پیشرفته و حتی زوال عقل (دمانس) را افزایش می دهد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۰۵ - ۱۰:۰۲    
نتایج یک مطالعه جدید نشان می دهد که ونوس های حشره خوار و دیگر گیاهان گوشتخوار توانایی شمردن دارند.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۰۵ - ۰۹:۵۹    
حسین نایری 37 ساله به جرم شکنجه و آدم ربایی به همراه دو هم سلولی 20 و 43 ساله که متهم به قتل بودند از امنیتی ترین زندان کالیفرنیا فرار کرده اند.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۰۵ - ۰۹:۴۷    
رییس سازمان حج و زیارت خراسان شمالی گفت: در بیشتر مواقع آزادبرها در سفر به عتبات عالیات به جای استفاده از گوشت گوسفند در پخت و پزهای خود برای زائران از گوشت بوفالو استفاده می کنند.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۰۵ - ۰۹:۴۷    
رییس اتاق بازرگانی مشترک بازرگانی ایران و روسیه معتقد است که پایین آمدن ارزش روبل تنها مشکل مبادلات تجاری ایران و روسیه نیست بلکه نوسانات ریال هم در صادرات کالاهای روسیه به ایران تاثیر منفی می گذارد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۰۵ - ۰۹:۴۷    
وزیر امور خارجه عربستان وجود هر نوع میانجی گری میان ریاض و تهران را رد کرد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۰۵ - ۰۹:۴۴    
قیمت جهانی نفت در معاملات آتی روز دوشنبه با افزایش روبرو شد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۰۵ - ۰۹:۴۴    
معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت با اشاره به سفر رئیس جمهور به ایتالیا گفت: تفاهم نامه هایی به ارزش 5 میلیارد یورو برای سرمایه گذاری در صنایع معدنی با ایتالیا آماده شده است.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۰۵ - ۰۹:۳۰    
قرارداد ایران خودرو و پژو در حالی با سفر روحانی به پاریس در آستانه امضا قرار گرفته که تولید محصول قدیمی پژو 207 و فرار دوباره پژو از داخلی سازی محصولاتش در ایران در محورهای توافق شده دو شرکت قابل ...
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۰۵ - ۰۹:۳۰    
عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس با بیان این که تصویب لایحه بودجه 95 به سال آینده موکول می شود، گفت: قیمت نفت 40 دلاری در لایحه بودجه 95 غیر واقعی است و باید کاهش یابد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۰۵ - ۰۹:۲۷    
رئیس کل بانک مرکزی گفت: سوئیفت بانک های تحریمی تا یکشنبه برقرار می شود.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۰۵ - ۰۹:۲۴    
اگرچه حملات تروریستی پاریس اجازه سفر برنامه ریزی شده قبلی رئیس جمهور ایران به فرانسه و ایتالیا را نداد، اکنون هیاتی از فعالان اقتصادی به عنوان پیش قراولان اقتصاد ایران با وی همراه شدند.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۰۵ - ۰۹:۲۴    
کارگران و گروه های کم درآمد از طرح پُر سروصدای وام خرید کالای ایرانی به دلیل عدم تامین ضمانت بازپرداخت اقساط بانکی خط خوردند و این طرح بزرگترین گروه متقاضیان بالقوه خود را از دست داد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۰۵ - ۰۹:۲۱    
دبیر انجمن صنایع همگن قطعه سازی کشور گفت: اگر سیاست های لازم اتخاذ نشود، لغو تحریم ها باعث آغاز سیل واردات و تضعیف صنایع داخلی خواهد شد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۰۵ - ۰۹:۱۸    
مدیر بازرگانی و فروش یک شرکت داخلی با اشاره به این که بزرگ ترین مشکل صنعت نفت کشور در حال حاضر نقدینگی است ...
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۰۵ - ۰۹:۱۵    
یک کارشناس بازار کار از نمایندگان کارگران در شورای عالی کار خواست تا مکانیسمی را به دولت پیشنهاد کنند که بر اساس آن کارفرمایان از بالا بردن دستمزد کارگران حمایت کنند.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۰۵ - ۰۹:۱۵    
شایعاتی وجود دارد مبنی بر اینکه هوای سرد باتری تلفن همراه شما را از کار می اندازد اما هوا باید چقدر سرد باشد که روی ابزار تکنولوژی شما تاثیر منفی بگذارد و مشکل ایجاد کند؟
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۰۵ - ۰۹:۱۲    
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی از بررسی وضعیت اعتبارات استان تهران در لایحه بودجه سال 95 کل کشور در جلسه روز سه شنبه مجمع نمایندگان تهران خبر داد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۰۵ - ۰۹:۱۲    
این روزها اخباری از خودکشی دانش آموزان نوجوان در مدارس در رسانه ها منتشر می شود و نگرانی هایی را در میان خانواده ها و کارشناسان آموزشی ایجاد کرده است.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۰۵ - ۰۹:۱۲    
مدیر امور حقوقی شرکت نفت درباره این که آیا تاکنون بابک زنجانی اقدامی در راستای تادیه بدهی های خود در دومین مهلت یکماه ای که به او داده شده است انجام داده ...
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۰۵ - ۰۹:۱۲    
وزیر خارجه عربستان ضمن اعلام مخالفت خود با اظهارات اخیر سفیر این کشور در بغداد اعلام کرد که این اظهارات بیانگر موضع رسمی ریاض در قبال عراق نیست.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۰۵ - ۰۹:۰۹    
یک روزنامه چاپ ترکیه با اشاره به اجرای برجام نوشت: ایران به بازی بازگشت. این امر در نهایت نظم جدیدی را نه تنها درون ایران بلکه در صحنه منطقه یی و جهانی می آفریند و با این حال این تغییرات ساختاری ...
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۰۵ - ۰۹:۰۹    
رییس سازمان غذا و دارو از دو ردیف بودجه ای این سازمان برای حمایت از داروهای بیماران خاص و صعب العلاج خبر داد و در عین حال درباره قیمت دارو در پسا برجام ...
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۰۵ - ۰۹:۰۶    
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۰۵ - ۰۰:۰۸    
روابط عمومی شورای نگهبان طی اطلاعیه ای، رسانه ها را از گمانه زنی و شایعه پراکنی درباره تأیید صلاحیت ها برحذر داشت.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۰۵ - ۰۰:۰۲    
رییس تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه فیلتر بررسی صلاحیت نامزدها نباید برای بعضی ها غیرقابل عبور و برای بعضی ها دیگر سهل و آسان باشد تاکید کرد:مسؤلان مربوطه بگذارند انتخابات پرشور و حماسی داشته باشیم.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۰۵ - ۰۰:۰۲    
11.8 میلیون دلار از پول های مسدود شده ایران در بانک های سویس بعد از لغو تحریم ها آزاد شد.