دوشنبه ۰۴ تیرساعت ۱۱:۳۱Jun 2024 24
جستجوی پیشرفته

خبرهای افق تازه 17 بهمن 1394 - ofoghetaze.com

افق تازه 31 شهریور 1394 افق تازه 30 مهر 1394 افق تازه 30 آبان 1394 افق تازه 30 آذر 1394 افق تازه 30 دی 1394 افق تازه 29 اسفند 1394 افق تازه 1 بهمن 1394 افق تازه 2 بهمن 1394 افق تازه 3 بهمن 1394 افق تازه 4 بهمن 1394 افق تازه 5 بهمن 1394 افق تازه 6 بهمن 1394 افق تازه 7 بهمن 1394 افق تازه 8 بهمن 1394 افق تازه 9 بهمن 1394 افق تازه 10 بهمن 1394 افق تازه 11 بهمن 1394 افق تازه 12 بهمن 1394 افق تازه 13 بهمن 1394 افق تازه 14 بهمن 1394 افق تازه 15 بهمن 1394 افق تازه 16 بهمن 1394 افق تازه 17 بهمن 1394 افق تازه 18 بهمن 1394 افق تازه 19 بهمن 1394 افق تازه 20 بهمن 1394 افق تازه 21 بهمن 1394 افق تازه 22 بهمن 1394 افق تازه 23 بهمن 1394 افق تازه 24 بهمن 1394 افق تازه 25 بهمن 1394 افق تازه 26 بهمن 1394 افق تازه 27 بهمن 1394 افق تازه 28 بهمن 1394 افق تازه 29 بهمن 1394 افق تازه 30 بهمن 1394 
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۱۷ - ۲۲:۲۲    
مدیرکل دفتر نظارت بر ترانزیت گمرک ایران از کشف محموله گیوتین دستی متعلق به داعش توسط ماموران گمرک سخن گفت.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۱۷ - ۲۲:۱۹    
پوشش و ظاهر بازیگران؛ همواره در حاشیه جشنواره فجر مورد توجه رسانه ها بوده است.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۱۷ - ۲۲:۰۱    
عربستانی ها در تازه ترین رنکینگ فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا) 20 پله صعود کرده اند.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۱۷ - ۲۱:۵۹    
مدیر کل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری تهران گفت:باید بپذیریم بخشی از این عمل (نوزادفروشی) غیر انسانی و غیرشرعی به شکل سازمان یافته انجام می شود.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۱۷ - ۲۱:۵۶    
یک آمریکایی از فروش سَرهای قربانیان گروه تروریستی داعش در فضای مجازی خبر داد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۱۷ - ۲۱:۵۶    
طالبان افغانستان در حال متحد شدن اطراف رهبر جدید این گروه در پی تجربه چندین ماه اختلاف و منازعه داخلی بعد از اعلام مرگ ملا محمد عمر است.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۱۷ - ۲۱:۵۶    
مجلس خبرگان رهبری در آستانه برگزاری پنجمین انتخابات خود است، اما تاکنون چه کسانی بر صندلی های قرمز این مجلس تکیه زده اند؟
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۱۷ - ۲۱:۵۳    
فدریکا موگرینی مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا امروز از مباحث صورت گرفته در اجلاس غیررسمی وزرای خارجه اتحادیه گزارش داد و گفت که در این نشست بحث هایی خیلی خوبی درباره ایران داشتیم.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۱۷ - ۱۹:۴۰    
حمیدرضا شکوهی- این روزها دلواپسان، سازهای جدید را کوک کرده اند. همان کسانی که در زمان مذاکرات هسته ای مدعی بودند مذاکرات به نتیجه نمی رسد و تحریمها لغو نمی شود، پس از توافق هسته ای و لغو تحریمها ...
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۱۷ - ۱۹:۳۴    
نخستین شعبه نمونه بانکداری اسلامی افتتاح شد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۱۷ - ۱۸:۵۸    
مغز پیچیده ترین بخش بدن انسان است که از نرون های کنترل کننده حرکات بدن، احساس و تفکر تشکیل شده و از این رو، حفظ سلامت مغز از اهمیت بالایی برخوردار است و باید در نوع تغذیه دقت لازم را داشت.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۱۷ - ۱۸:۵۲    
رئیس پلیس فتای خراسان رضوی در رابطه با سوء استفاده از کاربران در شبکه اجتماعی تلگرام هشدار داد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۱۷ - ۱۷:۵۴    
مفاد سند همکاری های کنسولی بین جمهوری اسلامی ایران و روسیه از 17 بهمن سال جاری آغاز شد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۱۷ - ۱۷:۵۱    
فعالان سعودی با اشاره به وضعیت جسمانی پادشاه عربستان سعودی از احتمال تشدید تنش های داخلی میان شاهزادگان سعودی در صورت مرگ پادشاه خبر می دهند.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۱۷ - ۱۷:۵۱    
تصاویری از دیدار خانواده های شهدای مدافعان حرم اهل بیت(ع) با رهبر انقلاب منتشر شد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۱۷ - ۱۷:۲۲    
عربستان قیمت فروش نفت برای تحویل در ماه مارس را برای مشتریان آسیایی کاهش داد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۱۷ - ۱۷:۱۷    
سازمان بهداشت جهانی اعلام کرد که ویروس زیکا به 33 منطقه و کشور جهان سرایت کرده است. ویروس این بیماری که با گزش نیش نوعی پشه منتقل می شود برای نخستین بار سال گذشته میلادی در برزیل گزارش شد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۱۷ - ۱۵:۴۰    
فرمانده پلیس راهور ناجا گفت: در حال حاضر پلیس از نظر فنی و زیرساختی در حال آماده کردن بستر است تا بتواند از نیمه دوم اسفندماه مصوبه هیئت وزیران در خصوص افزایش جرایم رانندگی را عملیاتی کند.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۱۷ - ۱۵:۳۷    
مشاور عالی رئیس سازمان سنجش آموزش کشور گفت: دفترچه راهنمای ثبت نام آزمون سراسری سال 95 به همراه اطلاعیه تکمیلی ثبت نام یکشنبه 18 بهمن منتشر می شود.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۱۷ - ۱۵:۳۴    
سازمان اطلاعات ما امروز 80 میلیونی است و با حضور همه جانبه و وحدت و یکپارچگی شما ملت و با اقتدار و هوشیاری رهبر گرانقدرمان امروز ایران مقتدر به پیش می رود.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۱۷ - ۱۵:۳۱    
در حالی که مرگ این بازیگر ظاهرا یک اتفاق به نظر می رسد اما تحقیقاتی پیرامون مسائل امنیتی تئاتر آغاز شده و تمرکز تحقیقات از صدمه شدید بدنی به سمت قتل نغییر یافته است.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۱۷ - ۱۵:۳۱    
در حال حاضر در مهلت قانونی بررسی صلاحیت داوطلبان انتخابات مجلس خبرگان قرار داریم.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۱۷ - ۱۵:۳۱    
اینجانب فقط یک اعتراضی، با توجه به درخواست دلسوزان نظام و دوستان وفق قانون تحویل شورای نگهبان می دهم و منتظر نتیجه نهایی می مانم و بس.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۱۷ - ۱۵:۲۵    
بعد از گذشت 39 سال 1300 قطعه از فسیل های تپه مراغه که به آمریکا برای تحقیق و بررسی منتقل شده بود به آغوش کشورمان بازگشت.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۱۷ - ۱۵:۲۵    
امروز سکه طرح جدید با 18 هزار تومان افزایش 984 هزار تومان به فروش رسید و بهای نیم سکه و ربع سکه هم به ترتیب 8 و 7 هزار تومان افزاش یافت.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۱۷ - ۱۵:۲۲    
بورس تهران بعد از گذراندن یک هفته رویایی با کسب بازدهی 18 درصدی، به مسیر رو به رشد خود ادامه داد و موفق به عبور از کانال 74 هزار واحدی شد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۱۷ - ۱۵:۱۱    
رییس جمهوری در مراسم آغاز عملیات اجرایی برقی شدن راه آهن تهران- مشهد، هماهنگی قوا و نهادها را برای سرعت بخشیدن به روند توسعه کشور ضروری دانست و تاکید کرد: باید برجام 2 را برای توسعه کشور آغاز کنیم.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۱۷ - ۱۵:۰۵    
به گزارش روابط عمومی و اموربین الملل؛ در هجدهمین همایش معرفی صد شرکت برتر کشور، بیمه پارسیان به عنوان تنها شرکت بیمه صد در صد خصوصی کشور دراین جمع قرار گرفت.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۱۷ - ۱۵:۰۵    
وزیر صنعت معدن و تجارت با بیان اینکه در توافق با پژو، موضوع پرداخت خسارت به ایران دیده شده است، گفت: همه قراردادهای خارجی از جمله قرارداد پژو محرمانه است.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۱۷ - ۱۵:۰۵    
سخنگوی هیأت مرکزی نظارت بر انتخابات از افزایش 1500 نفری تأیید صلاحیت شدگان انتخابات مجلس خبر داد و گفت ...
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۱۷ - ۱۵:۰۵    
فدراسیون فوتبال عربستان از فدراسیون ایران به کنفدراسیون فوتبال آسیا شکایت کرد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۱۷ - ۱۳:۵۸    
تجربه موفق بانک شهر در "راه اندازی پروژه پیشخوان های شهرنت" از سوی شبکه بهینه کاوی ایران، شایسته تقدیر شناخته شد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۱۷ - ۱۳:۳۲    
چهارمین نشست تخصصی و کارشناسی اقتصاد مقاومتی با موضوع "نقش نظام بانکی در اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی" با حضور دکتر عبدالناصر همتی مدیر عامل بانک ملی ایران در دبیرخانه ستاد "پیگیری اقتصاد مقاومتی" ...
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۱۷ - ۱۳:۲۹    
رییس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی به بانک های کشور توصیه کرد درصدی از سود خالص سالیانه خود را برای کمک به مدارس شبانه روزی اختصاص دهند.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۱۷ - ۱۳:۱۱    
وزیر ورزش و جوانان گفت: بیمه تا حد زیادی می تواند مشکل جوانان را تسهیل کند در این جهت بیمه ایران کوشش کرده بدون توجه به سود و در جهت حمایت از جوانان عمل کند.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۱۷ - ۱۳:۰۸    
نماینده مردم شهریار در مجلس شورای اسلامی از تجمیع تسهیلات خرید و ساخت مسکن انبوه سازان، فروش اوراق در بورس و جعاله حمایت کرد و افزود ...
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۱۷ - ۱۳:۰۵    
مدیر عامل بانک شهر از اعطای 6500میلیارد ریال تسهیلات بانک شهر برای عمران شهرها خبر داد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۱۷ - ۱۳:۰۲    
ارائه خدمات بانکی به شهروندان از طریق پیشخوان های شهرنت توسعه می یابد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۱۷ - ۱۲:۵۹    
معاون اداری و توسعه منابع انسانی بانک شهر، از برگزاری کانون ارزیابی و توسعه رؤسای شعب جوان تهران خبر داد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۱۷ - ۱۲:۵۶    
باشگاه مشتریان بانک صادرات ایران در چهارمین کنفرانس بین المللی باشگاه مشتریان، لوح تقدیر و تندیس برگزیدگی را به لحاظ محتوا و شیوه اجرای بر مبنای طرح کلیک دریافت کرد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۱۷ - ۱۲:۵۴    
مدیرعامل بانک مسکن از ارائه پیش نویس لیزینگ مسکن به شورای پول و اعتبار خبر داد و گفت: رکود حاکم بر بخش مسکن و ساختمان باعث شد تا تسهیلات این حوزه از کل تسهیلات بانکی در سال 94 کاهش یابد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۱۷ - ۱۲:۵۴    
مجموع تعداد تراکنش های بانکی دستگاه های پایانه فروش متصل به حسابهای بانک صادرات ایران در دیماه سالجاری نسبت به مقطع زمانی مشابه در سال قبل 30 درصد رشد را نشان می دهد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۱۷ - ۱۲:۴۵    
در هفته ای که گذشت چین در هر روز هفته در صدر لیست واردات کالا به ایران از حیث ارزش (دلار)، قرار گرفته و در روزهای مختلف هفته، کشورهایی از قبیل اوکراین، امارات متحده عربی، برزیل، آرژانتین و.. ...
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۱۷ - ۱۲:۴۲    
فرمانده کل سپاه پاسداران با تأکید بر اینکه سیاست و تدبیر این است که از ایران کسی برای مبارزه در جبهه مقاومت نرود ...
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۱۷ - ۱۲:۴۲    
رئیس جمهوری همزمان با دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی روز شنبه در سفر به مشهد کلید آغاز عملیات اجرایی پروژه برقی سازی راه آهن مشهد - تهران و بهره برداری از چندین پروژه صنعتی و راهسازی را کلید زد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۱۷ - ۱۲:۳۹    
در جریان سفر وزیر امور اقتصادی و دارایی کشورمان به توکیو، روز جمعه موافقت نامه های همکاری اقتصادی میان ایران و ژاپن امضا شد و به این ترتیب ژاپن به صف چین و سایر کشورهایی پیوست که با برداشته شدن تحریم ...
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۱۷ - ۱۲:۳۹    
رییس پلیس راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی از توقیف و ضبط 6000 جلد گواهینامه با بیش از 30 نمره منفی خبر داد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۱۷ - ۱۲:۳۶    
رئیس هیأت مدیره شرکت مخابرات ایران در واکنش رسمی به بازپس گیری سیم مسی در ماده هفده قانون برنامه ششم توسعه ...
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۱۷ - ۱۲:۳۶    
مدیرعامل منطقه آزاد قشم از توافقات لازم برای ایجاد یک شعبه بانک چینی در این منطقه خبر داد و گفت: بررسی های مورد نیاز در این زمینه انجام شده و قرار است این شعبه راه اندازی شود.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۱۷ - ۱۲:۳۳    
معاون مالیات های مستقیم سازمان امور مالیاتی با اشاره به اینکه نرخ مالیات صاحبان مشاغل مشخص شد، گفت: در هشت ماه امسال 45 هزار میلیارد تومان از درآمدهای مالیاتی محقق شد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۱۷ - ۱۲:۳۰    
نمایشگاه فصلی برای فروش کالاهای مورد نیاز شب عید در 4 نقطه پایتخت برپا می شود.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۱۷ - ۱۲:۲۷    
در ششمین گردهمایی رؤسای موفق شعب بانک های کشور، 25 رئیس شعبه موفق بانک ملی ایران مورد تقدیر قرار گرفتند.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۱۷ - ۱۲:۰۵    
مدیرعامل بیمه دانا برای دومین بار در 4 ماه اخیر از تعدیل سود حدود 39 درصدی سود هر سهم سال مالی جاری به سه دلیل خبر داد اما نماد این شرکت متوقف نخواهد شد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۱۷ - ۱۲:۰۲    
جوایز سی و پنجمین دوره قرعه کشی حساب های قرض الحسنه پس انداز بانک ملت در سال 1394 اعلام شد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۱۷ - ۱۱:۵۹    
معاون رئیس جمهور با اهدای لوحی از اقدامات موثر در طرح نوسازی ناوگان و جایگزینی 90 هزار دستگاه تاکسی فرسوده از مدیر عامل بانک پارسیان قدردانی کرد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۱۷ - ۱۱:۵۳    
قرارداد مستقیم ،مدیریت,راهبری، تعمیر و نگهداری 3 فروند شناور لنگر انداز کاسپین بسته شد .
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۱۷ - ۱۱:۴۷    
عملیات ساخت بزرگ ترین هتل ایران در دامنه رشته کوه های البرز در شمال تهران در حال انجام است، اما سازنده این پروژه بزرگ و شرکای او پول کافی برای پایان دادن به این پروژه که در مراحل "پِی سازی" است ...
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۱۷ - ۱۱:۴۴    
بانک ملی ایران طی ده ماهه امسال 8800 میلیارد ریال از شرکت ها واملاک خود را واگذار کرد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۱۷ - ۱۱:۴۴    
سعید مرتضوی دادستان سابق تهران و مدیرعامل پیشین سازمان تامین اجتماعی که قبلاً از وکیل تعدادی از کارگران در پرونده تامین اجتماعی شکایت کرده بود، بار دیگر از این فرد شکایت کرد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۱۷ - ۱۱:۴۱    
عصر ایران- به رغم سخنان تند و انتقاد صریح امام جمعه کرج در خطبه های نماز جمعه، شامگاه جمعه 16 بهمن کنسرت موسیقی با اجرای رحیم شهریاری نه تنها لغو نشد که برگزار و با استقبال فراوان نیز رو به رو شد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۱۷ - ۱۱:۳۸    
شاخص های اعلام شده از سوی بانک مرکزی در بخش صنعت همگی منفی هستند و وضعیت خوبی را برای این بخش نشان نمی دهند اما در همین شرایط، آمار حاکی از آن است که اوضاع نسبت به ابتدای سال بهبود یافته است.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۱۷ - ۱۱:۳۸    
دبیر کانون کارگزاران بورس اوراق بهادار گفت: معاملات آتی ارز باید زودتر از اینها راه اندازی می شد، اما با توجه به مخالفت های بانک مرکزی در سال های اخیر در راه اندازی این بازار تاخیر شده است که امروز ...
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۱۷ - ۱۱:۳۲    
برداشته شدن تحریم ها علیه ایران و گسترش تعاملات سیاسی، تجاری، فرهنگی، امنیتی و ... از علل سفر عالی ترین مقام چین به ایران پس از 14 سال ذکر شده است.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۱۷ - ۱۱:۳۲    
آرش عنصری گفت: به دلیل به روز رسانی و نصب نرم افزارها، نقل و انتقال پیام به سوئیفت هنوز صورت نگرفته و پیش بینی می شود که انتقال پیام به سوئیفت بین یک هفته تا 10 روز هم به طول بیانجامد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۱۷ - ۱۱:۲۹    
با پایان تحریم های ظالمانه غرب، بازار رایانه و کنسول های بازی ایران بیش از گذشته مورد توجه شرکت های فناوری خارجی قرار گرفته است.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۱۷ - ۱۱:۲۳    
رئیس سازمان مالیاتی بخشی از ناگفته های دوره مدیریتی خود و جزئیات فشارها علیه این سازمان و فرارهای مالیاتی را تشریح کرد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۱۷ - ۱۱:۰۹    
مدیرکل بهزیستی ایلام از خانه دار شدن خانواده های دارای حداقل دو معلول ساکن در مناطق شهری خبر داد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۱۷ - ۱۱:۰۳    
همزمان با تحرکات و آغاز مذاکرات بین اعضای اوپک و احتمال بازگشت عربستان به میز مذاکره، سقوط قیمت نفت موقتا متوقف شد تا بهای طلای سیاه ایران هم از محدوده نفت زیر 20 دلار فعلا فاصله بگیرد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۱۷ - ۱۰:۴۲    
معاون وزیرخارجه کشورمان اظهار کرد: ایران به برکت خون شهدا به یکی از قدرت های بزرگ جهان تبدیل شده است .
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۱۷ - ۱۰:۳۹    
همان طور که در پیش بینی ها نیز مشخص بود، رقبای منطقه ای ایران به راحتی از کنار بحث بازگشت اقتصاد ایران به عرصه جهانی نمی گذرند و نخستین نتیجه آن بحث قطعی شدن قرار دادی است که یک ایرلاین ترکیه ای با ...
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۱۷ - ۱۰:۳۴    
این روزها قفسه های فروشگاه های زنجیره ای و برخی هایپرمارکت ها، بیش از هر زمان دیگری به جای کالاهای ایرانی شاهد تنوع کالاهای خارجی و در واقع، بهشتی برای کالاهای کشورهای دیگر شده است.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۱۷ - ۰۹:۵۴    
در هفته گذشته شاخص بورس حرکتی از 71.011تا 73.684 واحد داشت و 3.76 درصد رشد کرد،این در حالی است که شاخص فرابورس خود را از 756 تا 792 واحد معادل 4.76درصد بالا کشید.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۱۷ - ۰۹:۵۴    
واکنش های آلرژیک، یکی از مهمترین دلایل پف دور چشم محسوب می شوند که معمولا با قرمزی و احساس خارش همراه هستند. گاهی اوقات تورم دور چشم به دلیل شرایطی است که تمام بدن را تحت تاثیر قرار داده است.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۱۷ - ۰۹:۴۸    
در پایان نیمه اول امسال بدهی دولت و شرکتهای دولتی به مجموعه بانک مرکزی و بانکها به حدود 140 هزار میلیارد تومان رسید که از این رقم نزدیک به 29 هزار میلیارد تومان متعلق به بانک مرکزی است ...
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۱۷ - ۰۹:۳۶    
فوتبال ایران هر روز پیش از قبل خطر از دست دادن میزبانی بازی هایش برابر حریفان عربستانی را احساس می کند و هنوز مسئولان فدراسیون فوتبال واکنش جدی به این ماجرا نشان نداده اند.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۱۷ - ۰۹:۳۳    
جدیدترین نظرسنجی انتخاباتی آمریکا نشان می دهد که رقبای حزب دموکرات در رقابت تنگاتنگ با یکدیگر قرار دارند حال آنکه در جبهه جمهوریخواهان اوضاع همچنان به نفع ترامپ است.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۱۷ - ۰۹:۳۰    
جدیدترین آمارها نشان می دهد از 10.9 میلیون تهرانی در سن کار تنها 3.6 میلیون نفر شاغل بوده و 6.9 میلیون نفر هیچگونه فعالیتی ندارند. در عین حال، 331 هزار پایتخت نشین بیکار هستند.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۱۷ - ۰۹:۳۰    
احیای دریاچه ارومیه که سال هاست به یکی از تیترهای اصلی رسانه ها تبدیل شده، این روزها وضعیت چندان خوبی نسبت به گذشته ندارد و این نگین فیروزه ای آذربایجان همچنان تشنگی می کشد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۱۷ - ۰۹:۲۴    
مدیر ارتباط با رسانه های شرکت ایرباس اعلام کرد ما نمی توانیم جزئیات تواقفات مالی با مشتریان خود را رسانه ای کنیم و از سوی دیگر تا آمریکا اجازه ندهد امکان تحویل هواپیما به ایران را نداریم.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۱۷ - ۰۹:۲۱    
استاد دانشگاه گفت: بانیان برنج تراریخته در جلسه ای با حضور برخی مسئولان دولتی قصد اخذ مجوز تولید محصولات تراریخته در سطح یک میلیون هکتار از اراضی کشاورزی کشور را داشتند.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۱۷ - ۰۹:۱۹    
اعلام خبر آغاز خدمات کنسولی در سفارتخانه های ایران و بریتانیا در لندن و تهران، شاید مهمترین خبر روز جمعه از سفر ظریف به لندن بود ...
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۱۷ - ۰۹:۱۹    
رئیس اتحادیه کارگران قراردادی و پیمانی کشور از کارفرمایان خواست تا به جهت سهولت در تامین مایحتاج خانوارهای کارگری، عیدی و پاداش کارگران را تا پیش از پایان سال به حسابهای آنها واریز کنند.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۱۷ - ۰۹:۱۶    
نخستین سند مستقل گردشگری ایران و فرانسه در طول تاریخ روابط دو کشور به امضاء رسید؛ تفاهم نامه ای که جذب سرمایه مالی فرانسوی ها، مهمترین دستاورد آن است.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۱۷ - ۰۹:۱۶    
وزیر خارجه آمریکا بار دیگر روسیه و بشار اسد را به نقض قطعنامه 2254 شورای امنیت درباره سوریه متهم کرد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۱۷ - ۰۹:۱۳    
سخنگوی شورای نگهبان گفت: در این مرحله از رسیدگی به اعتراضات تاکنون حدود 25 درصد از معترضان تایید صلاحیت شده اند.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۱۷ - ۰۹:۰۷